Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kun joku väitti, että täällä vihataan Juliaa niin kysytään nyt näin:
Vihaatko Juliaa?
peukku ylös = kyllä, vihaan.
peukku alas = en vihaa.
Puuttuu vaihtoehto "en vihaa mutta v**uttaa*
Lastenistuinta tarjoavat Krisselle 😂
Ihanaa nyt tyypit jotka eläytyy rooleihinsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan hemmetin törkeää jörniä tuolla kun muut yrittävät nukkua. Ja nyt sitä joudutaan katselemaan sitten 2 viikkoa ainakin.
Miksei ne voi mennä vaikka olohuoneeseen tai vaikka vessaan? Kiva häiritä toisten unia. Mikään ei ole niin ärsyttävää kun muiden sekstailut viereisessä sängyssä. hyi.
No kun heitä kiihottaa se että muita on samassa tilassa 🙄 näin siis puhuivat
Itsekkäitä pas...ja. Mä lähtisin sohvalle nukkumaan enkä olis noiden kanssa hetkeäkään samassa tilassa.
Pitää ton Julian juoda samasta tölkistäkin Markon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan hemmetin törkeää jörniä tuolla kun muut yrittävät nukkua. Ja nyt sitä joudutaan katselemaan sitten 2 viikkoa ainakin.
Miksei ne voi mennä vaikka olohuoneeseen tai vaikka vessaan? Kiva häiritä toisten unia. Mikään ei ole niin ärsyttävää kun muiden sekstailut viereisessä sängyssä. hyi.
Hyi helevetti. Eikö nuo muut tai bb voi käskeä noita jörnimään vaikka vessaan.
Eeetu ja Arttuhan tekevät palveluksen koko makkarin väelle, joukko autuus. Puutteessahan laukeaa jo ajatuksen voimalla. Aivan ihanaa kiitos Eetu ja Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräänlaista seksuaalista ahdistelua. Kuin paljastelija-r'unkkarit. Yrittävät pakottaa toiset ihmiset katsomaan omaa vemputusta. Muut ei voi muuta kuin väistää. Antaa vallantunnetta. Mun vemputin on ihme-vemputin, sen tieltä väistyy kaikki inisijät.
Syyttävä sormi osoittaa bb-tuotantoa. Livelähetyksen namutäteilyllä tätä touhua oikein kannustettiin jatkamaan. Niljakasta, nami-namia.
Valivali. Ei muuta kun joukkoon vaan ja parrua percseen
Vierailija kirjoitti:
Julia on tyhjäpää bimbo, yrittää mielistellä muita asukkaita.
Minäkin olen vannha ja ylilihava, minäkään en pidä kauniista Juliasta !
En nyt enää tiedä millä kriteerillä tässä mennään. Viihdeohjelmahan tää on. Nikon olis pitäny olla kauemmin. Ella on hauska myrkynkeittäjä, varsinkin kun ärsyttää kaikkia transvastaisia ihmisiä. Joel vois mun puolesta voittaa. Timo on OK, mutta on jo viestinsä Suomen kansalle antanut. Kristiina on hyvä, kun jatkaa viikosta viikkoon, vaikka on häätöäänestyksessä. Arttu on osoittanut, että perus suomalainen mies on valmis seksiin transnaisen kanssa - iconic! Arttu on hyvä esimerkki terveestä miehisestä itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku väitti, että täällä vihataan Juliaa niin kysytään nyt näin:
Vihaatko Juliaa?
peukku ylös = kyllä, vihaan.
peukku alas = en vihaa.
Olipa jotenkin hankalasti kysytty tai sitten mun aivot ei ole vielä herännyt tähän päivään, kun pistin peukun ylös, koska tykkään Juliasta -- ja korjasin, ja korjasin pari kertaa vielä edestakaisin, ennen kuin kunnolla sisäistin, että tosiaan peukku alas = tykkään Juliasta (tai en nyt vihaa ainakaan).
Jaaha, ilmapallo kiitoradalla.
Se on minun! Lempi ilmapallon!
Häivy aluksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen asiahan rakkauden teko ja täyttymys on. Jos joku ei makkarissa tykkäisi tai lemmenpäri kärsisi BB:n tuotanto olisi järjestänyt oman sviitin lemmenparille.
Luonnollinen asia on myös ulostaminen, mutta ei sitäkään ole tapana toisten silmien alla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt enää tiedä millä kriteerillä tässä mennään. Viihdeohjelmahan tää on. Nikon olis pitäny olla kauemmin. Ella on hauska myrkynkeittäjä, varsinkin kun ärsyttää kaikkia transvastaisia ihmisiä. Joel vois mun puolesta voittaa. Timo on OK, mutta on jo viestinsä Suomen kansalle antanut. Kristiina on hyvä, kun jatkaa viikosta viikkoon, vaikka on häätöäänestyksessä. Arttu on osoittanut, että perus suomalainen mies on valmis seksiin transnaisen kanssa - iconic! Arttu on hyvä esimerkki terveestä miehisestä itsetunnosta.
Ella varmasti ärsyttää transvastaisia, mutta ärsyttää kyllä luonteellaan aika monta muutakin.
Huomionkipeä Marko kapteenina 😤
Nyt alkaa taas esittäminen. Onhan Marko ollut jossain hömppäteatterissa joskus ja kuvittelee olevan Hollywood-ainesta. 🙄
Arttua ketuttaa Joelin ja Markon bondaus ja nyt he vielä pääsivät yhdessä henkilökunnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Ella eilen Paulalle nukkumaan mennessään ja vessasta pois tullessaan että Markolla ja Julialla on joku juttu menossa? Siis voi luoja tuota ihmistä. Paulakin vaan otti tämän täytenä totuutena vastaan.
Ella the myrkynkeittäjä, koko kauden ykkösinhokki. Vaikka kuin miettisin niin en löydä siitä mitään positiivista, mielenkiintoista tai yhtään syytä miksi se on talossa ja miksi muut asukkaat eivät sitä nimeä.
Helppo vastus finaalissa, siksei nimetä.
Ella vetää varmaan kunnon diiva roolit kun kerrankin pääsi vippiin.
Läski-leena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on tyhjäpää bimbo, yrittää mielistellä muita asukkaita.
Minäkin olen vannha ja ylilihava, minäkään en pidä kauniista Juliasta !
Minäkin vihaan sexikkäitä ja kauniita nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
On Arttu kyllä lapanen. Nyt ajamassa ainoan miehekkään asian itsessään eli rintakarvat pois tuon transun käskystä?
Mitäpä sitä ei rakkaansa edestä tekisi. Aika moni eukko leikkelee ryijyjään, vaikkei kukaan paikkoja olisi näkemässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon Julian takapuoli on noin epämuodostuneen ulkoneva? Mutta varmaan eduksi tässä viikkotehtävässä, kun pitää istua kauan.
Todella hyvä peba, ei mitään valittamisen aihetta.
Minä valitan, jos on lihavan näköinen takapuoli.
Läski on.
Julia "läski"? Anna mun kaikki kestää... menkää silmälääkäriin.
Et ole mies. Jos olisit, niin ajattelisit vain Julian panemista, etkä mitään rasittavuuksia.