Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä on joku pakkomielle ängetä naamaa tai kättä Artun haarojen väliin? Vittuakin hokee koko ajan kauheaan ääneen. Ärsyttävä!
onko se Artulle ihan ok että koko ajan on jonkun haahkan käsi sisäreidellä??
Mun mielestä Arttu näyttää joltain lamaantuneelta hyväksikäytön uhrilta joka kerta kun Sini alkaa kiehnäämään, puristelemaan mustapäitä tai nyppimään karvoja.
Menee kyllä maku koko tästä hommasta jos joutuu vielä ensi viikon katselemaan kun toiset kärsii ulkona syödän jämäruokia ja nämä syöttöporsaat herkuttelee sisällä lämpimässä hyvällä omatunnolla kun ''mökkiläiset on juhlinut koko viikon ajan''
Eikö kukaan vois auttaa Janne Virtasta tuossa BB:nn sisällön tuottamisessa? Kun jaksot on tehty täysin ilman älyn hiventäkään. Näytetään makoilua, vaikka voitais tehdä mielenkiintoista ohjelmaa. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mikö tuon sähkönaisen nenässä on nyt tän illan jaksossa?
Töpseli?
(äh, tosi huono vitsi!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä on joku pakkomielle ängetä naamaa tai kättä Artun haarojen väliin? Vittuakin hokee koko ajan kauheaan ääneen. Ärsyttävä!
Mun mielestä Arttu näyttää joltain lamaantuneelta hyväksikäytön uhrilta joka kerta kun Sini alkaa kiehnäämään, puristelemaan mustapäitä tai nyppimään karvoja.
ei varmaan kehtaa sanoa, että ei tykkää.
Sini kokee olevansa jumala talossa? Jessus! Kamalammaksi vaan menee koko ajan. "Kun minä halusin tulla tänne lomalle, ja minä joudun täällä kaikkea johtamaan ja koko ajan kaikki ovat kysymässä minulta apua..." Olis edes joskus hiljaa.
Kessu aina ekana lautanen ojossa ottamassa ruokaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei varmaan kehtaa sanoa, että ei tykkää.
no se on sitten ihan oma vika jos on munaton mies, ei se sini koskettelisi jos arttu vain kieltäisi tuon
Vierailija kirjoitti:
Menee kyllä maku koko tästä hommasta jos joutuu vielä ensi viikon katselemaan kun toiset kärsii ulkona syödän jämäruokia ja nämä syöttöporsaat herkuttelee sisällä lämpimässä hyvällä omatunnolla kun ''mökkiläiset on juhlinut koko viikon ajan''
Tässähän olis nyt hyvä kohta vaihtaa asumuksia sunnuntaina, ja häädettyjen häätö olisi silmänlumetta ja jäisivät uuden porukan mukaan, jotenkin en vaan usko että käsikirjoittajaporukka pystyy näin lennokkaisiin ratkaisuihin.
Miks toi Tiia HUUTAA kokoajan??
Vierailija kirjoitti:
Sini kokee olevansa jumala talossa? Jessus! Kamalammaksi vaan menee koko ajan. "Kun minä halusin tulla tänne lomalle, ja minä joudun täällä kaikkea johtamaan ja koko ajan kaikki ovat kysymässä minulta apua..." Olis edes joskus hiljaa.
Puhui kylläkin että tuollaista on töissä ja tuli taloon lomalle mut huomaa olevansa johtajatyyppi tuollakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olis nyt hyvä kohta vaihtaa asumuksia sunnuntaina, ja häädettyjen häätö olisi silmänlumetta ja jäisivät uuden porukan mukaan, jotenkin en vaan usko että käsikirjoittajaporukka pystyy näin lennokkaisiin ratkaisuihin.
Valitettavasti herkut on ainakin syöty tuohon mennessä. Unelmatilanteessa vaihto tapahtuisi jo tänään.
Siis Nocco sulattaa hampaat! Kuka sitä mihinkään tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Roope on itsemimäminämimä.
Ai koska haluaa saada jotain ruokaa?
Nytkö nuo ihmisperseet repii nuo mökkiläisten vaatteet pilalle? Hyvää matskua siihen nähden, mitä mökkiläisille voi yhdistämisen jälkeen näyttää.
Tuo on törkeää, olkoonkin, että se on BB:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope on itsemimäminämimä.
Ai koska haluaa saada jotain ruokaa?
Aina äänessä, hänen äänensä on tärkein.
Joel näyttää Kerkko Koskiselta :D
Kermaperseväki halveeraa mökkiläisten vaatteita. Kumpa bb näyttäisi summan millä summalla kermaperseväki hamusi ruuat. 2 hk sinistä peräti antoivat mökkiläisille.