Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
57541/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nyt sanoa kummat näistä uusista pitäisi talossa. Julia ehdottomasti, mutta entä toinen: Vili on ollut täysin näkymätön, mummukka on ihan kiva ja Nonasta ei oikein mielikuvaa vielä.

Olen varma, että BB:n nukkumispolitiikka on nykyäään tätä, koska viime vuoden Eevis valitti blogissaan, että Bb tuhosi hänen mielenterveytensä, koska ei antanut nukkua. No tosiasiassahan kyse oli siitä että Eevis halusi jörniä ja valvoa yöt ja nukkua aamuisin myöhään, mikä ei ole aina mahdollista viikkotehtävien takia.

Vierailija
57542/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati sitten heitti viimesenä tekonaan Ellan bussin alle sanomalla, että kähinää tulee Julian kanssa ja Ellalla on ilmeisesti paljon mielipiteitä, mutta itse olen tämmöinen tylsä. Alkaa maineenpuhdistustournee, jossa mukanaitkuiset silmät ja kootut selitykset.

Oliko hieronut sipulia silmiinsä ennen lähetystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57543/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon Julian takapuoli on noin epämuodostuneen ulkoneva? Mutta varmaan eduksi tässä viikkotehtävässä, kun pitää istua kauan.

Jullehan on sopusuhtainen kaikin puolin.

Nää Krissefanit vihreenä kateudeta tääĺlä läyhäävät, Julia talon kaunotar ja muutenkin sporttinen ja mukava tyttö. Marko myös ihana, komea mies. Mun suosikit tällä hetkellä.

Vierailija
57544/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on toi Marjatta kyllä kova mummeli jos vaikka vertaan kaikkiin omiin samanikäisiin tai vaikka 10 v. nuorempiinkin sukulaisiin.

Marjatta ei ole ikäloppu ja kyllähän 72 v vielä ollaan kondiksessa. Varsinkin jos on pitänyt kunnostaan huolen ja on aktiivinen. Marjatta kertoi tuolla etyä on katsonut 257. Eli hyvin perillä talon asukkaista. Tyhmäähän tuonne on mennä ettei tiedä noista mitään. Uskon että nuo muutkin tietää noista ja somessa olleet.

Eikö tuo Nana oo jollain kanavalla srlvännäkijänä? .

Nyt alan ymmärtää miksi en ikinä näe osaa tapahtumista, joista täällä palstalla kerrotaan. Aikaisemminkin on joku maininnut 257:n. Ilmeisesti sen yhden ylimääräisen tunnin aikana aina tapahtuu vaikka mitä, jota itse en näe kun on vaan 247. Samoin osa asukkaista liikuskelee ainoastaan sen kyseisen tunnin aikana, kuten tämä Nana, ja ainakin alkukaudesta Susu + ne muutamat muut saunan takana majailevat tyypit.

Vierailija
57545/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon Julian takapuoli on noin epämuodostuneen ulkoneva? Mutta varmaan eduksi tässä viikkotehtävässä, kun pitää istua kauan.

Todella hyvä peba, ei mitään valittamisen aihetta.

Minä valitan, jos on lihavan näköinen takapuoli.

Onko sulla latta sitten. Portskuja kehiin ja portaita ylös alas ja rullaluistelua ja kuntosalilla loput. Kyllä se siitä😉

Onko muuten tavallinen syntymäperse nykyään latta?

Vierailija
57546/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää Krissefanit vihreenä kateudeta tääĺlä läyhäävät, Julia talon kaunotar ja muutenkin sporttinen ja mukava tyttö. Marko myös ihana, komea mies. Mun suosikit tällä hetkellä.

No täällä kyllä Krisse-fani, joka aikaisemmin kommentoi, että Julia on hottis :D Miksi Krisse piti nyt tähänkin vetää? Taitaa itselläsi olla joku pakkomielle.

Vierailija
57547/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko-Mielistelijä kirjoitti:

Voisiko tuo Mielistelijä-Marko lähteä jo menee tuolta. Ei vaan jaksa enää teennäisyyttä katsella kun Ellassa on ihan tarpeeksi.

Aamulla taas jokaisen kimpussa halailemassa ja kyselemässä ”onko kaikki hyvin?”

Kati siitä mainitsi jo, että Marko koko ajan kyselee mikä fiilis, onko kaikki hyvin, rasittavuuteen asti.

Katillahan onki varaa arvostekka muiden mielistelyä :D Mun mielestä Marko on aidosti kiinnostunut muista ihmisistä, kyllähän sen näki bileissäkin miten huolehti muista. Selkeeäästi tutkailee toisten fiiliksiä.

Kati on vaan kade ku ite yritti samaa, mutta se näyttäytyi katsojalle täytenä feikkaamisena.

Vierailija
57548/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Krissefani ja haluan tuon perskärpäsen Julian ulos mahdollisimman pian. Toivon että alkaa pian läyhätä Krissestä koska se on ainoa keino saada tuo perskärpänen pihalle.

Vierailija
57549/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timolla vieläki krapula :D

Vierailija
57550/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim Sainio kertoi taannoin että Marko hyvä renkaiden vaihdossa mutta ei ota auton kyytiin. Hmmmmm.

Onko Kim Sainion sana laki?

Vierailija
57551/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katilla kova tarve toistella että ollut oma itsensä talossa..

Tässä voi hyvin vertailla Samin ja Katin studioesiintymistä. Sami oli asiallinen ja tolkun oloinen, joka otti vastuuta tekemisistään muttei pahoitellut niitä. Kati taas käytti kaikki mahdollisuudet itkuisiin selittelyihin ja harmitteluun, sekä käänsi jokaisen kysymyksen itseensä. Kun lopuksi vielä kysyttiin uusista asukkaista, lopputulema oli "mä oon ollut oma itteni ja jos ei kelpaa niin ei sitten". On selvästi mennyt ihon alle ja ihan syytä on pienelle itsetutkiskelulle, eikä selitellä että katsojat äänestivät, kun hän joutui niin paljon tsemppaamaan ja oli liian tasainen. Lopuksi vielä Samin herkistyminen koiran nähdessään, niin voi vaan kysyä kumpi oli aito ja otti kokemuksesta enemmän irti oppien myös itsestään jotain. 

Katin henkinen kapasiteetti on kovin pieni, joten voi mennä kauan aikaa ennen kuin ymmärtää jotain itsestään ja käytöksestään. Voi olla, ettei tapahdu milloinkaan.

Vierailija
57552/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa sais Julian mikin kiinni. Järkyttävän kuuloista toi kikatus koko ajan. Kikattaa random jutuille vaikka kukaan muu ei naura.

Vierailija
57553/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan periaatteessa en viitsis maksaa kymppiä niin muistaako kukaan niitä ilmaiskoodeja?

Avaan ukon sähköpostilla kun oma loppuu huomenna niin onko vielä voimassa?

Vierailija
57554/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Ella eilen Paulalle nukkumaan mennessään ja vessasta pois tullessaan että Markolla ja Julialla on joku juttu menossa? Siis voi luoja tuota ihmistä. Paulakin vaan otti tämän täytenä totuutena vastaan.

Vierailija
57555/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Krissefani ja haluan tuon perskärpäsen Julian ulos mahdollisimman pian. Toivon että alkaa pian läyhätä Krissestä koska se on ainoa keino saada tuo perskärpänen pihalle.

Toivottavasti Julia jää, olis se nyt kiva vähän naiskauneutta taloon jättää. Etenkin kun tuo ainut komea mies lentänee viikon lopuksi saman tien pihalle...

Vierailija
57556/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiltahan oli kiellettyä purukumin syöminen. Mitään eivät itse muista.

Vierailija
57557/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulisi ensi viikolla että katsojat nimeää ja asukkaat häätää. Ella ja Arttu vastakkain häätöön ja olis ihan sama kumpi lähtee, loppuisi se nurkassa runkuttelu.

Vierailija
57558/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on mielestäni kanssa yksi läyhähenki ja sen näki taas eilen yöpartiossa. Hän kyllä yrittää jutustella niitä näitä nyt kun on vielä vieraskorea, mutta hän kokeilee vähän aina kepillä jäätä, että lähtiskö joku läyhäämään ja eilen piti Joelille läyhätä Samista. Jotenkin huvittavaa, että ensin ollaan niin kavereita Saminkin kanssa mutta takana päin pitää puhua paskaa. Kyseli, että onko Arttu muuttunut vähän vapautuneemmaksi kun Sami lähti ja siitä sitten jatkoi Samin arvostelua mihin sai vähän Joeliakin mukaan. Jotenkin niin ärsyttää, että eikö niitä muita jutun aiheita ole kuin muista asukeista puhuminen ikävään sävyyn. Marko on mielestäni touhukas ja aina mukana joka puolella, mutta sen puheissa ei ole mitään sisältöä tuon paskanjauhamisen lisäksi, toisin kuin Joelilla, jonka jutut on ihan nerokkaita ja hauskoja.

Vierailija
57559/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nona on voimakastahtoinen, ei hän ole Ellan sätkynukke.

Vierailija
57560/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juntti Nunnuka ! Ei syö sieniä, homejuustoja, oliiveja... POIS TALOSTA.

Ketju on lukittu.