Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
57461/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan eilen Ella heittännyt kaksi kertaa Kristiinalle tuon typerän lapsi jutun.Eilen nauroi vielä perään.Onneksi muut ei naurannut.Vaikka Julia ei ole pyörinnyt Artun vierellä niin jotain Ellalla on sitä vastaan.Ellan pitää vaan oppii hyväksymään muut naiset.Naurettavaa opettaa miten lasia pidetään kädessä,miten kävellään,mutta unohtannut miten naisen pitää käyttäytyä !

Uskokaa nyt jo. Se lapsijuttu oli Krissen oma keksintö viikkotehtävässä, kun keksivät rooleja. Jossain vaiheessa op esimerkiksi huusi turistiluokkaan, että lapsi, joka istuu koiran takana eli Ellaa sanoi koiraksi ja Krisseä lapseksi. Arttu oli stuertti Hans ja Marko hänen isänsä. 

Vierailija
57462/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asukkaat on tänään puhuneet Kessusta ( lukemani perusteella nimi mainittu moneen kertaan ) ja mikä se Kessu-show oli? Vedettiinkö sitä hyvässä hengessä vai menikö herjan puolelle? Nyt kun olen seurannut tässä kommentointia, niin on ollut aistittavissa symppisajatuksia Samista esim.tämän päivän lähetyksen perusteella ( en ole jaksoa vielä nähnyt )...Olenko väärässä? Kysymys kuuluu: jos "tämän päiväinen" Sami olisi jatkanut talossa, olisko siivet kantaneet pidemmälle? Tuomittiinko SamiKessu siis vähän väärin tai olisko hänen kenties kannattanut pelata korttinsa toisin? Lähettäisitkö hänet nyt uudelleen taloon?

Osa oli varmasti hyvässä hengessä, kuten Markon vetämä Kessu-show. Sami oli nimenomaan esittänyt toiveen että Marko pitää Kessu-showta yhden päivän.

Mutta osa varmaan ihan ilkeilyäkin, ainakin jotai Ellan kommentteja. Ja makkarijengi jossai välissä puhu vähä ikävästi että no ei ainakaan tule Kessua ikävä.

Kristiinasta on tullut tänään esiin hyvin ikävä puoli, tosi ilkeästi puhunut Kessusta tänään useaan otteeseen. O.P: lta,Artulta ja Ellalta osasin odottaakin. 

Tyypillistä Krisseä on, että ei niin välittäisi jos Kessu olisi hänelle itselleen ollut vaikka avoimestikin vihamielinen tai veemäinen.

Mutta Kessupa meni juonimaan Krissen parhaan kaverin, Nikon, selän takana ja sai tämän Paulan tulilinjalle (ja lopulta ulos talosta - ainoat häätöpisteensähän Niko sai Kessulta ja Paulalta). Eikä Kessu koskaan myöntänyt omaa osuuttaan tuossa mökkiriidassa, joka sekoitti niin monen ihmisen välit - myös Krissen ja Roopen, mm - ja josta alkoi myös koko ilmapiirin vähittäinen myrkyttyminen.

Ja kaikki nuo seuraukset, koska Kessu halusi "vähän provoilla" ja Roope "nähdä vähän draamaa".

(Molemmat ovat osuutensa myöntäneet, tosin eivät Krissen kuullen.)

Krisse on myös ainoana usein puolustanut Kessua, tämän vielä talossa ollessa, mutta mitäpä niitä tietenkään muistelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57463/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please sanokaa mulle, etteivät homoilut tapahtuneet yli 70 vuotiaan mummoparan ollessa vieressä?? oikeesti??

Vierailija
57464/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vehviläinen ei taida katsoa juontamaansa big brother-ohjelmaa, kun ei ollut tippaakaan perillä millainen Kati oli talossa. Maalasi vain kuvan kiltistä ihmisestä, joka ei tee kenellekään pahaa ja arvioi lähdön johtuneen tästä syystä🙄

Vehviläinen tekee työtään ja Krisu taas grillaa. Mulle jäi kuva, että kumpikin näki millanen Kati on, mutta joskus pitää kysyä kysymyksiä vähän vähemmän suoraan ja kattoa mitä ihminen vastaa. Good cop, bad cop, ehkä. 

.

Luulen, että heitä oli kielletty kyselemästä esim. kiusaamisesta/läyhäämisestä talon päätohtorin toimesta, ei olisi ollut tuotannolle plussaa, jos Kati olisi viety penkiltään suoraan lataamoon.

Vierailija
57465/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko sano yöllä Jopelle että vois oikeasti lopettaa nuo spekulaatiot tuosta avovaimosta, ku ei halua antaa jotain väärää kuvaa.

Mutta varmastihan nuista eiliistä saadaan koosteeseen leikeltyä joku kunnon romanssi, josta iltalehdet sitte kirjoittelee.

Mun mielestä voisi kanssa lopettaa tuollaisen kahden varatun väkisin parittamisen. Varsinkin kun kauas näkyy etteivät sovi yhtään toisilleen. Enkä tarkoita pelkkää viehättävyystasoa.

Muuten samaa mieltä, mutta en nyt sanoisi, etteivät sovi yhtään toisilleen. Tuon tyylinenhän Markon vaimo juuri on hänen kuvailujensa mukaan ja Juliahan ihan itse kihnuttaa Markon kyljessä. Kyllä tuo oikeasti oli ulkopuolisen silmin melko läheistä ja omituista, että nämä itse eivät tätä muka ymmärtäneet. Juliakin mouhasi Nonalle, että eihän tässä nyt sitten saa katsoa enää kenenkään päälle, ettei aleta juoruamaan. Tuossa oli kyllä kyse muustakin kuin päälle katsomisesta. 

Onhan Paulakin koko ajan Markon päällä istumassa.

Täysin eri asia. Paulalla ei ole pienintäkään flirttiä pelissä ja ovat tuolla eläneet jo monta viikkoa yhdessä. Sitten tulee yhtäkkiä Julia, joka ei tunne ketään ja roikkuu pelkästään Markon perässä tuijottaen tätä silmiin ja kikattaen. 

Vierailija
57466/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan ei tule tilaisuutta äänestää Ellaa ulos. Finaaliin tuotanto pelaa Ellan + 4-5 muuta, jolloin äänet jakautuu muiden kesken ja lgbt-pakotusäänet Ellalle ja Ella vie koko potin.

Valteen ja Cristal Snown ja kumppanien mielestä Ella tietysti ihanana transihmisenä ansaitsee voiton. Ja onhan heillä Artun kanssa ihana romanssi (=seksiaddiktin ja transuhoron rist runk liitto).

Kyllä 26 v nuoret miehet on kovia poikia panemaan ja en ihmettele jos Arttua kiinnostaa kokeneet naiset jortka tietää mitä haluaa ja antavat itsestään myös täyttä toimintaa.[/quote

Kokeneet "naiset"?! Ella ei ole nainen.

En tarkoita Ellaa alias Eetua vaan ylipäätään nuoria miehiä . Ella purkaa Artun paineet.

Vierailija
57467/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkkia jaettiin.Kristiina sanoi nätisti ,että ei voi ottaa.Ella tietenkin heittää ihme kun lapsi ei syö karkkia.On se tyhmä.Puhuu itse kaloreista ja silti puputtaa herkkuja.Eikä tuo Kristiina ole enään mikä lapsi.

Eikös Kristiinalla ollut joku ruokavalio? Gluteeniton? Kasvis?

Ja vegaanit ei syö liivatetta hedelmäkarkeissa ja gluteenittomat ei syö suklaavohveleita eikä lakritsia.

Kyllä, ja jos ei  Kristiina saisi niitä gluteenittomia tarvikkeita BB:ltä, niin aika nälkäinen olisi. Useat kaupassa kävijät eivät huomioi ollenkaan hänen pieniä pyyntöjään, ja ainakin Kessun mielestä koko gluteeni-asia on ollut temppuilua ja juuri siitä valitti ja vouhkasi päivittäin, niinkuin joku Kristiinalle ja Timolle ostettu ruoka olisi Kessussa aiheuttanut aliravitsemusta. Ja toki muutkin sitä tekevät. Toivon, että jos uudet pääsevät kauppaan, niin uskaltavat osaa jotain gluteenitontakin. 

Kun eivät keitä muuta kuin pastaa ja sitä on perustarvikkeissa myös gluteenitonta. Jauheliha käy Kristiinalle. Perunat kävisivät, kai niitäkin on perustarvikkeissa. Jos kastikkeet suurustetaan maissijauhoilla, niin käy Kristiinalle. Gluteenitonta leipää saisi olla mutta nyt ei ole kenelläkään leipää.

Vierailija
57468/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Please sanokaa mulle, etteivät homoilut tapahtuneet yli 70 vuotiaan mummoparan ollessa vieressä?? oikeesti??

Joel välissä. Eiköhän Marjatta tiedä koska katsonut 247

Vierailija
57469/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en halua valehdella, niin en voi nyt toteuttaa pyyntöäsi.

Vierailija
57470/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jatankin ikäluokassa on seksuaalivähemmistöjen edustajia, ei tuo hänelle mikään kumma juttu ole.

Mutta mun mielestä heidän pitäis hoitaa noi hommansa jossain muualla kuin makkarissa.

Menisivät ees olkkariin siks aikaa. Mutta peli on peliä ja sisältöö pitää tuottaa.

Vierailija
57471/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että tällä viikolla ei voi äänestää vanhoja. Alkaa kyllä sataa Ellan ja Artun suuntaan pisteitä heti kun on mahdollista.  

Valitettavasti vaan jatkossa yleisö ei pääse suoraan äänestämään, vaan asukkaat antavat ensin pisteet äätöön joutuville. Ellaa ei saa kulumallakaan tuolta ulos, kun porukka ei uskalla antaa julkisesti ääniä Ellalle syrjintäkortin pelossa. Huoh, turhauttavaa...

Olisi tietenkin oikeudenmukaista, että häätöön joutuu se joka on ilkeä, epämiellyttävä, käyttäytyy huonosti toisia kohtaan jne. , mutta näinhän ei tapahdu kun seksuaalivähemmistöä nyt niin nostetaan kaikin keinoin tuotannossa.

2019 toivoin Kevinin voittoa mutta Kevin oli fiksu ja hyvä tyyppi. Samaten pidin Kimmosta fiksu ja huumorintajuinen .

En ole näitä uusia osia katsonut aikaisemmin, mutta muistan vanhoilta ajoilta, että oma suosikkini tuli useimmiten toiseksi.

Vierailija
57472/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsihoito ei aiheuta ääniä ts itse teko ellei A saa niin voimakasta orkkua että menee huudoksi. Sellaista ei oo tapahtunut.

Vierailija
57473/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta ja Nanna ulos talosta 👍

Vierailija
57474/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko juulia käsketty kehumaan ellaa , ja sanomaan krisse ulos, kun tuntuu että tulee paremin krissen kanssa juttuun, vai johtuuko tämä kun ella on niin väliinpitämätön uutta kohtaan

Vierailija
57475/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vehviläinen ei taida katsoa juontamaansa big brother-ohjelmaa, kun ei ollut tippaakaan perillä millainen Kati oli talossa. Maalasi vain kuvan kiltistä ihmisestä, joka ei tee kenellekään pahaa ja arvioi lähdön johtuneen tästä syystä🙄

Vehviläinen tekee työtään ja Krisu taas grillaa. Mulle jäi kuva, että kumpikin näki millanen Kati on, mutta joskus pitää kysyä kysymyksiä vähän vähemmän suoraan ja kattoa mitä ihminen vastaa. Good cop, bad cop, ehkä. 

Vehviläinen on juontaja eikä mikään demoni jotka itkettää lisää ihmisiä jotka eivät ole enää talossa. Katin elämä jatkuu muualla.

Ei tarvitse olla demoni, mutta kyllä minun mielestäni draaman kaari ja ohjelman idea jää kesken, jos ei koskaan oteta puheeksi oikeaa syytä, miksi ihminen häädettiin talosta vaan aina hymistellään, että ai ai, teit liian monta jekkua.

Virtanenhan itse puhui karmasta, että jossain vaiheessa ne pahat teot tulevat vastaan, niin onhan tämä nyt mahalasku, että ei anneta rankkua talossa, mutta eipäs sitten huomauteta asiasta enää ulkomaailmassakaan. Jos ajattelee näitä nuoria, jotka ohjelmaa katsovat, kyllähän tästä tulee vahvasti sellainen viba, että kiusata saa vaikka miten paljon eikä niistä ole aiheellista edes puhua. 

Oon jo vähän sekasin, että kuka ajattelee mitä. Mutta ei se Kati osannut ymmärtää missä mentiin, vaikka niitä kysymyksiä esitettiin. No, olishan ne voinu olla kärkevämpiä kysymyksiä. Oli aika hajalla Kati muutenkin. No, joo, olishan ne voineet kysyä "Mikä siinä Kristiinassa sua niin häiritsi?" Kristiinan haukkuminen oli asia joka paljasti, että Kati ei ole täyttä positiivisuutta. Ja ennen kun joku alottaa en ole varsinaisesti Kristiina-fani. Kristiina on vaan niin helppo esimerkki, kun puhutaan haukkumisesta. 

No nimenomaan kun Vehviläinen kyseli ympäripyöreästi vain, että minkähän takia sinä nyt sieltä talosta jouduit ulos, olitkohan liian kiltti ja mitenkäs eri persoonien kanssa siellä pärjäsit. Eihän Kati tietenkään edes muistanut Krisseä tuossa vaiheessa vaan otti esimerkiksi Kessun, joka istuu vieressä ja sai käännettyä asian itselleen hyväksi asiaksi "tällainen musta on tullut, että kaikkien kanssa tuun toimeen". Ehkä tuo koosteen katsojille menee läpi, mutta 24/7:n katsojille tuo haastattelu oli suuri pettymys. Eipä paljon kiinnosta Katin unelmien murskaantuminen, kun se suurin syy jätettiin käsittelemättä. 

No myönnetään, että näinhän se meni. Mä vaan luen asioita yleensä rivien välistä. Jos sanoo "olitko liian kiltti?", ei mun mielestä tarkota, että se on kysyjän mielipide, vaan "olitko mielestäsi liian kiltti?". Menee ehkä hiustenhalkomiseksi. Joo, kysymys olis voitu esittää eri tavalla. 

Vierailija
57476/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä aika negatiivissävyinen muutenkin, mutta vielä enemmän tässä ketjussa kuin yleensä.

Noilla talolaisilla näyttää yleensä olevan jopa hauskaa tuolla, eivätkä kaikki koko ajan noki toisiaan. Luultavasti jotkut asukkaat eivät edes muistä joitakin näistä tapauksista, joista täällä nostetaan hirmuinen älämölö.

Tämä on vähän niinkuin jos voitat lotosta 1000 euroa ja lyöt varpaasi kynnykseen ja sinua tutkii vittumainen lääkäri jne, niin kummastako asiasta kirjoittaisit vauvapalstalle?

Vierailija
57477/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsihoito ei aiheuta ääniä ts itse teko ellei A saa niin voimakasta orkkua että menee huudoksi. Sellaista ei oo tapahtunut.

Jaa ei vai !? Et oot sitte koskaan kokeillu näemmä.

Vierailija
57478/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko juulia käsketty kehumaan ellaa , ja sanomaan krisse ulos, kun tuntuu että tulee paremin krissen kanssa juttuun, vai johtuuko tämä kun ella on niin väliinpitämätön uutta kohtaan

Tai ehkä oli katsellut pääasiassa koosteita ja tuli yllätyksenä, millaisia ihmiset ovat todellisuudessa?

Vierailija
57479/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen ei saa olla läpinäkyvää. Vähän niinku älykäs voi näytellä tyhmää mutta tyhmä ei älykästä.

Vierailija
57480/104451 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Luulen, että heitä oli kielletty kyselemästä esim. kiusaamisesta/läyhäämisestä talon päätohtorin toimesta, ei olisi ollut tuotannolle plussaa, jos Kati olisi viety penkiltään suoraan lataamoon.

Kati oli silminnähden aika romahtamispisteessä, kun oli omien sanojensa mukaan valvonut koko yön ja nukkunut vain 1,5h ennen esitystä. Lisäksi oli kauheet defenssit ja selittelyt päällä ja oli jotenkin säikähtäneen olonen siitä, millasen kuvan ihmiset on hänestä saaneet. Tuli näköjään järkytyksenä, ettei minäkuva vastaakaan tätä BB-julkisuuskuvaa.

Näkeehän sen, että BB on paljon varovaisempi erään edelliskauden asukin takia...

Ketju on lukittu.