Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Taas alattyylin kommentti pahansuopa Ellan suusta Krisselle, että on kumma kun lapselle ei karkki kelpaa!
Kun Arttu sitä hänelle oli niitä tarjoamassa. 😳
Karkkia jaettiin.Kristiina sanoi nätisti ,että ei voi ottaa.Ella tietenkin heittää ihme kun lapsi ei syö karkkia.On se tyhmä.Puhuu itse kaloreista ja silti puputtaa herkkuja.Eikä tuo Kristiina ole enään mikä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi OP on pukeutunut verestäväksi häpyhuuleksi? 😁
Haluaa tehdä Ellan kateelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se tän päivän kooste tulee katsottavaks??
Huomenna
Vuorokauden vaihtuessa keskiyöllä
vai joskus myöhään myöhään huomenna?
Miksei tietoa koosteen ilmestymisajasta löydy mistään virallisilta sivuilta. Etsitty on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asukkaat on tänään puhuneet Kessusta ( lukemani perusteella nimi mainittu moneen kertaan ) ja mikä se Kessu-show oli? Vedettiinkö sitä hyvässä hengessä vai menikö herjan puolelle? Nyt kun olen seurannut tässä kommentointia, niin on ollut aistittavissa symppisajatuksia Samista esim.tämän päivän lähetyksen perusteella ( en ole jaksoa vielä nähnyt )...Olenko väärässä? Kysymys kuuluu: jos "tämän päiväinen" Sami olisi jatkanut talossa, olisko siivet kantaneet pidemmälle? Tuomittiinko SamiKessu siis vähän väärin tai olisko hänen kenties kannattanut pelata korttinsa toisin? Lähettäisitkö hänet nyt uudelleen taloon?
Kessu pyysi eilen Markolta ja Jopelta, että eivät anna Kessu shown kuolla, jos hän lähtee. Tänään ovat imitoineet Kessua - mun mielestä meni vähän ilkeilyn puolelle, mutta vaikea tietää kuinka rakkaudella tehty esitys oli, kun kuitenkin Kessu sitä itse pyysi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati sanoo ei halunnu puukottaa niitä joista piti. Eli puukotti joista ei pitänyt.
Mitäs sinä sitten tekisit? Kieltäytyisit antamasta kenellekään pisteitä vai?
Puukottamisella tarkoitin sitä Katin juoruamista kielteistä tietyistä niiden kanssa joista pitää. Puukotus ja nimeäminen eri asia mitä tarkoitin.
Missä vaiheessa Kati edes puhui mistään juoruilusta?
Ella luulee että väki nimeää ja suolaa Juliaa kun on kauniimpi kuin hän ja mustia että Arttu ottaa hänen lähdön jälkeen Julian viereensä.
En kestä, kessu on poissa ja Ella läyhää köyhistä ja kaikista muista pahaa. Miksi? Oi miksi?
Kessu laajentaa miehen kapeaa roolia.
Kessu ja Ninnikoira kirjoitti:
Olipa Samista mitä mieltä tahansa, niin jos tuo lähetyksen loppu Ninni koiran kanssa ei liikuttanut, niin sitten ei mikään. 💓💓😭
Tiettenkin on liikuttavaa, kun koira näkee isäntänsä pitkästä aikaa. Ei se nyt silti Samista mitään hyvää asukasta taloon tee (jos ei ota koiraa mukaansa). Käyttäytyi kyllä aika rumasti ja läyhäsi Roopen jälkeen eniten toisista asukkaista.
Mutta niin voisi käydä kenelle tahansa, kun joutuu tuollaiseen ympäristöön.
Miksi te luulette että pääsette Ellasta eroon? Katsokaa vain, niin vaikka hän olisi häädössä, niin saa jäädä. Ella tulee voittamaan kisan.
Vierailija kirjoitti:
Karkkia jaettiin.Kristiina sanoi nätisti ,että ei voi ottaa.Ella tietenkin heittää ihme kun lapsi ei syö karkkia.On se tyhmä.Puhuu itse kaloreista ja silti puputtaa herkkuja.Eikä tuo Kristiina ole enään mikä lapsi.
Kristiina itse aloitti tuon lapsijutun aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Katilla kova tarve toistella että ollut oma itsensä talossa..
Tässä voi hyvin vertailla Samin ja Katin studioesiintymistä. Sami oli asiallinen ja tolkun oloinen, joka otti vastuuta tekemisistään muttei pahoitellut niitä. Kati taas käytti kaikki mahdollisuudet itkuisiin selittelyihin ja harmitteluun, sekä käänsi jokaisen kysymyksen itseensä. Kun lopuksi vielä kysyttiin uusista asukkaista, lopputulema oli "mä oon ollut oma itteni ja jos ei kelpaa niin ei sitten". On selvästi mennyt ihon alle ja ihan syytä on pienelle itsetutkiskelulle, eikä selitellä että katsojat äänestivät, kun hän joutui niin paljon tsemppaamaan ja oli liian tasainen. Lopuksi vielä Samin herkistyminen koiran nähdessään, niin voi vaan kysyä kumpi oli aito ja otti kokemuksesta enemmän irti oppien myös itsestään jotain.
Suuri menetys tälle kaudelle Kessun lähtö. Toi taloon särmää ja huumoria, nolojakin tilanteita, aitoa sisältöä! Kausi on nyt pilalla. Kaikkea hyvää Samille jatkoon ja kiitos viihdyttämisestä!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kristiinalla ollut joku ruokavalio? Gluteeniton? Kasvis?
Ja vegaanit ei syö liivatetta hedelmäkarkeissa ja gluteenittomat ei syö suklaavohveleita eikä lakritsia.
on toi Marjatta kyllä kova mummeli jos vaikka vertaan kaikkiin omiin samanikäisiin tai vaikka 10 v. nuorempiinkin sukulaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati sanoo ei halunnu puukottaa niitä joista piti. Eli puukotti joista ei pitänyt.
Mitäs sinä sitten tekisit? Kieltäytyisit antamasta kenellekään pisteitä vai?
Puukottamisella tarkoitin sitä Katin juoruamista kielteistä tietyistä niiden kanssa joista pitää. Puukotus ja nimeäminen eri asia mitä tarkoitin.
Missä vaiheessa Kati edes puhui mistään juoruilusta?
Ei Kati puhu, myönnä. Näkee kyllä jos näkee jälkikäteen juoruilunsa, läyhäämisensä muista. Juorukööri Ella, Paula ja Ella kokoontuiveskiin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan jätti ellan eilen taloon kun halusivat nähdä syntyykö julian ja ellan välille kissatappelu niin älkää nyt helvetissä äänestäkö sitä juliaa ulos sunnuntaina.
Miksi niille tulisi kissatappelu? Julia on lääpällään Markoon ja Arttu ei ole kiinnostunut Juliasta.
Niin no eihän sitä kukaan silloin vielä tietännytkään mutta näin varmaan osa oletti. mutta nyt on mielestäni sitten turha alkaa nimetä juliaa sen takia että jäi tappelut näkemättä
Toivon Markolle voittoa! Ainut talossa joka sen ansaitsee.
Vuorokauden vaihtuessa keskiyöllä
vai joskus myöhään myöhään huomenna?