Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
56941/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkää kääntää ja luteen kanssa kättä vääntää, oli Krisseltä ihan ammattilyyrikon tasoista tykistä. Muutenkin eläytyi parhaiten tyylilajiinsa.

Vierailija
56942/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku ihme pöpi, joka laittaa ihan päättömiä ja imeliä teinimäisiä kehuja Krissestä provosointimielessä. Älkää menkö lankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56943/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ella elimiltään nainen vain onko Arttu homoseksuaali?

Ei kumpaakaan, vaan best of the both worlds. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.

Ella on pelkkä yritelmä: wanna-be nainen eli harhainen, epäonnistunut mies. Arttu on homo tai bi. Tajuat sitten aikuisena nämä jutut.

Ella on enemmän nainen, kuin suurin osa cis-naisista. Arttu voi olla hyvinkin bi, jos kiksauttelee miehiäkin. Et tule koskaan tajuamaan näitä juttuja, koska vie 5min aikaa lukea mistä on kyse.

Nyt kiinnostaisi kyllä kuulla, että millä perusteella Ella on enemmän nainen kuin suurin osa biologisista naisista? Paskanvitut.

Cis-nainen vain syntyy cis-naiseksi. Kyllä tuollaiset Ellat saa tapella ihan joka päivä oikeuttaakseen olemassaolonsa kaltaisiesi feminazzien kanssa. Lue nyt vaikka tätäkin ketjua. Panostaa huomattavasti enemmän naiseuteensa mitä muut talon naiset jne. Miten ihmeessä koko Ella on niin iso juttu juuri naisille? Harmittaako "oikeita" naisia kun jäävät kakkosiksi jopa Ellalle. Kannattaisi varmaan "hieman" panostaa naiseuteensa syntymän jälkeenkin. Ota oppia lattareista, Aasiasta, Venäjän vaimokouluista jne. Eivät jää pallittarille kakkoseksi.

Voitko vielä selittää, mitä se naiseus sitten on, mihin minun pitäisi panostaa? Minä olen synnyttänyt, imettänyt ja hoivannut ja kasvattanut kaksi lasta ja ollut uskollinen rakastaja miehelleni. Mitä muuta naiseuteen kuuluu? 

Oletko laiha, hyvännäköinen ja laittaudutko päivittäin? Jos kyllä, niin sitten ei mitään muuta, hienosti menee!

Eli tuo on sinusta naisellisuutta? Esimerkiksi mummosi ei ole nainen, jos hän ei ole laiha, hyvännäköinen ja laittaudu päivittäin? Milloin hän mielestäsi muuttui mieheksi? 

Naisellisuus ja nainen ovat eri asioita.

Ohis

Okei, sori, sanoin vahingossa naisellisuus, unohda se. Tässähän puhuttiin alun perin naiseudesta. Vastaa kysymykseeni: tuoko sinusta on naiseutta? 

Vierailija
56944/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markoa turhauttaa niiiiiiin kun ei pääse kapuksi.

Vierailija
56945/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko teiltä vinkkiä, jotka katsotte 24/7?

Ajattelin lyödä vetoa bb voittajasta. Ihmetyttää vaan Joelin kerroin, en oo itse häntä veikkaamassa, mutta onko hän mielestänne voittajasuosikki? Oma mielikuva hänestä on ryhmässä hiljainen poika, joka tykkää makoilla. Uskon siis, että voi päästä top4, mutta tuskin voittaa, vai mitä ootte mieltä?

Vierailija
56946/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt huomaa sen että kun Kati lähti niin kaikki saavat äänensä kuuluville, myös hiljaisimmat. 

Onko OP ollut tänään äänessä ollenkaan?

Vierailija
56947/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sätkää kääntää ja luteen kanssa kättä vääntää, oli Krisseltä ihan ammattilyyrikon tasoista tykistä. Muutenkin eläytyi parhaiten tyylilajiinsa.

Woooooow mun tajunta just räjähti!

(tykkään Krissestä mutta hei haloo ei tuo nyt niin erikoinen ollut)

Vierailija
56948/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa nuoria ja iloisia naisia ja miehiä, jotka heittäytyvät leikkiin, kepeä jututustelua ja naurua. Nyt ei laskelmoida, eikä dissailla, eikä mulkoilla. Hyvää matkaa!

Vierailija
56949/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse muistuttaa miten naisen ei tarvitse sopia mihinkään söpöön tai muoviseen muottiin vaan voi olla rohkea ja persoonallinen.

Vierailija
56950/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lyödä vetoa bb voittajasta. Ihmetyttää vaan Joelin kerroin, en oo itse häntä veikkaamassa, mutta onko hän mielestänne voittajasuosikki? Oma mielikuva hänestä on ryhmässä hiljainen poika, joka tykkää makoilla. Uskon siis, että voi päästä top4, mutta tuskin voittaa, vai mitä ootte mieltä?

En tiiä mut finaalissa

Vierailija
56951/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin laulu paras 😀😀

Vierailija
56952/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tunnelma tuolla!

Vierailija
56953/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei paremmin tietäisi, menisi kyllä täydestä Marko plus Julia; joko se oikea suhde tai sitten molemmat rakastuneet kuin salamaniskusta. Kyllähän ne niin pitkiä kaihoisia katseita toisiinsa luovat jatkuvalla tykityksellä, näyttää että haluaisivat käydä kiinni. Oon itse kokenut pari kertaa "rakkautta" ensi silmäyksellä ja luulen, että ulospäin näyttänyt juuri tuollaiselta; jotain mystistä vaain tapahtuu ja haluaa vain upota toisen silmiin ja vaipua syliin ilman mitään kontrollia.

Jos Julia ei ole avovaimo, niin luoja Markon kihlattua auttakoon kun tuon näkee =( 

Hyiiii! Miksi ihmeessä Julia kaunis nuori nainen tuollaiseen Markoon ihastuisi? Yli kymmenen vuotta vanhempi, ei minkään näköinen, fläsä ja kirnuaa räkää minkä kerkee. *puistatus*

Marko kyllä kuolaa Julian perään, mutta niinhän tuommoiset keski-ikäiset pervot tekee nuorille naisille.

No tää.

Mutta jostain syystä monilla suomalaisilla naisilla on ihan käsittämättömän huono miesmaku.

En ymmärrä mitä taikaa joku voi Markossa nähdä. Ei kyllä herätä vähäisiäkään seksuaalista himoja, päinvastoin.

Mun mielestä Marko on hyvännäköinen.

Ei hän minunkaan mielestä mikään ruma todellakaan ole.

Lisäksi itsevarma, supliikki ja huomaavainen. Sillä pääsee jo pitkälle. Lisäksi osaa tehdä käsillään ja saa aikaan. En minä sinänsä ihmettele vaikka joku ihastuukin.

Sekä Puuha-Peteily Markossa viehättää, mies on tekeväinen

Vierailija
56954/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Ella kaunis nainen! Miksi tätä sairasta vääristelymädätystä vielä julkeasti julkisesti pönkitetään?

Juu-u, uljaat ja upeat ovat keisarin uudet vaatteet, mutta kyseessä onkin ihan rehellisesti satu/taru

Vierailija
56955/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonkin miettinyt kuka käyttää noita typeriä billebeino rytkyjä.

😆 Mun työkaveri (nainen) käyttää ja on kyllä aika nolo 🤭

Sainiollehan on tuunattu merkillä ihan omat kamppeet: Bim Bainio :D

Vierailija
56956/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo ja Joel kai on suurimmat suosikit ihan mututuntumalla. Marko ja Krisse sitten haastajat. Muilla ei riitä mitenkään. Tietty se Annika voitti aikanaan uutena ihan nolla-annilla, joten tuon Julian kai voi lukea joksikin mustaksi hevoseksi.

Vierailija
56957/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä puhuttu jo siitä kun ainakin Paula ja Joel ottivat esiin että Julia olisi Markon avopuoliso? Eli asukkaatkin ovat huomanneet Markon ja Julian silmäpelin.

Vierailija
56958/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää transjuttu vaikuttaa vain yhdeltä uudelta tavalta alistaa naisia ja erittäin naisvihamieliseltä touhulta.

Ella on transnainen, mutta esim. Cris Owen oli transmies, alistiko hän sitten miehiä? (Janina Frostellin entinen manageri.)

Ella vaan epävarmuudessaan vihaa ja halveksuu muita, ei tuo ole mitään transseksuaalisuuteen sinänsä liittyvää. Ehkei hän muualla edes olisi tuollainen, tuolla stressaantuneena voi korostua huonot puolet.

Vierailija
56959/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat voisi eläytyä tehtävään enemmän. Miten matkustajat käyttäytyisi jne.

Nää vaan oottaa...

Vierailija
56960/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan porukkaa alkaa oikeasti risoa tuo Markon jatkuva huseeraaminen?

Räkäreijo huseeraa vaikka röökireppananikoliininorja ei saa edes munaa paistettua. Mää mää ulos. ;''D

Kuka tänne ketjuun on yhtäkkiä keksinyt tulla Markoakin haukkumaan. Tosi fiksua kommenttia ainaki :D

Krissefanit ne vaan yrittävät suolata Markoa ulos talosta.

Miks pitää aina olla joko Krisse-, tai Marko-fani?

Mua ainakin ärsyttää räkäreijo, enkä äänestäis Krisseä.

Ketju on lukittu.