Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Krisse, se on purseri, ei pursori.
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat on kuin seipään nielleitä - ei mitään jutustelua.
BB voisi ohjeistaa paremmin. Että eläytyvät tehtävään !!! Tuo Vili huutaa tuolle stuerttllei vai mikä lie onkaan Arttu, eihän noin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ella katsoo murtuneena kun Arttu hauskuuttaa Juliaa. Välillä käy melkein sääliksikin tuota rikkinäistä ihmistä.
Mulla tuli äsken ihan sama tunne vaikka oon ollutkin pöyristynyt Ellan käytöksestä. Mutta tuli juuri tuollainen olo, että mitä kaikkea hän oikeasti sisällään kantaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uudet asukkaat ei pidä maskia ja turvaväliä asukkaisiin? Miten tämä on niin huonosti hoidettu.
Käyneet testeissä, olleet karanteenissa ja taas käyneet testeissä. Eikö se jo riitä?
Ovat olleet viikon eristyksissä. Koronassa pitää olla 14vrk karanteenissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto miten kuvottava ihminen toi Ella. Miten voi pilkata köyhiä noin paljon? Ja muut vaan nauraa. Miksi kukaan ei puutu tohon?
Voi sua sehän on ellueetun vitsiä, tartte noin vakavasti ottaa. Köyhä se on itsekin. "Miksi kukaan ei puutu tuohon" ahhahahahahha;D
Tosi köyhä kun on kilokaupalla kalliita vaatteita mukana, tonnin hiukset ja kalliit huulitäytteet.
Kirpparilta vaatteet ja lisäkkeet ammattikoulun kampaamosta.
Netistä saa vaatteita edullisesti, senkun tilaa. Valitettavasti, olisi parempi, kun vaatteet maksaisivat rahassa sen paljonko maailmaa tuhoavat. Nythän voi tilata vaikka aina uudet vaatteet, ei tartte pestä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ella katsoo murtuneena kun Arttu hauskuuttaa Juliaa. Välillä käy melkein sääliksikin tuota rikkinäistä ihmistä.
Ei muuten käy🥱 Tylsä ja paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat on kuin seipään nielleitä - ei mitään jutustelua.
Aika harvoin vieraat lentomatkustajat toisilleen juttelee muutenkaan ainakaan selvinpäin.
Kristiina sanoo koko ajan purseria pursoriksi :D
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ei oo faneja, mitä se enää tuolla on?
Asukkaat eivät uskalla nimetä sitä, joten tulee olemaan siellä seuraavaan "kaikki äänestyksessä" kertaan. Ja jos silloinkaan pöntöt katsojat eivät tajua sitä äänestää ulos niin menee pitkälle. Voipi liihotusvaatteet loppua kesken.
Vierailija kirjoitti:
Krisse, se on purseri, ei pursori.
Joo, mietin kanssa sanooko vahingossa koko ajan pursoriksi.
Pyydän jo anteeksi kommenttiani, mutta Paulan käytös Krisseä kohtaan on todella tylyä, ollut ihan alusta asti. Muita kohtaan käyttäytyy todella imelästi, laskeskelee hyötyvänsä, mutta turhaan, sillä hänen lähtölaskentansa on jo alkanut, miksikö siksi kun ei ansaitse voittoa epäaitoudellaan, tylyydellään, ja no jääköön mainitsematta,kaikkihan sen näkee ja kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse Ella karvoistaan. Haukkuu alentavasti lapseksi Krisseä lentotehtävässä vittumainenen virne naamalla🤔
OP tais sen aloittaa. En tiiä onko toi Krissen koosta kuittailukaan kivaa. Joku sano eläinviikon jälkeen Krisselle, että luuli, että joku oli ottanut lapsensa mukaan, ja Krisse ei silloinkaan näyttänyt tykkäävän kommetista vaikka vaivautuneesti hymyili. Nyt näki selvästi että sitä vitutti.
No niin, nyt menee taas vähän yli. Krisse ihan itse heittäytyi lapseksi, kun meni Joelin ja Markon kanssa tuohon leikillään kysymään kapteenilta, millaista on lentokoneen ohjaamossa.
Tää on ihan paras viikkotehtävä. Olen odottanut tätä koko kauden. Istun täällä koko ruumis innostuksesta täristen ja sydän pamppaillen. Voiko olla jotain näin jännää.
En malta käydä edes syömässä, voinhan menettää jotain korvaamattoman mielenkiintoista vahingossa.
Papa lima. Ahhh. Nuo sanat kaikuvat korvissani koko loppukauden kun muistelen tätä lämmöllä.
Kunnon tärinät päällä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuon keksii niin Marjatta, on musiikkiharrastaja. Jos on toi Korsholmin musiikkijuhlat.
Suoratoistona koska korona. Ens kesänä järjestetään livenä elkei koronaa
Miksi talossa ei pidetä huolta turvaväleistä?
Vierailija kirjoitti:
Papalima? Tietääkö kukaan?
Siellähän se koneessa istuu, nimellä Ella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menisi niin hermot tuolla. Miten noille ei mene ohjeet perille kerralla. Paula huusi heti että nyt pitää kerrata sitten!
Paula on todella rasittava. Se mölyää päälle, kun ohjeita luetaan ja sitten kyselee typeriä kysymyksiään. Keskittyis kerralla ja olis välillä hiljaa.
Itsellä olisi talossa mennyt monet kerrat Paulaan hermot. Mitäää? MITÄÄÄÄÄ? Miksiiii?
Paula on todella yksinkertainen ja rasittava. ÄO lienee jotain 70, sen verran daijulta vaikuttaa.
Paula on lievä CP.
Kertonee enemmän sinusta kuin Paulasta. CP on liikuntavamma.
Voe helvete näitä tosikkoja!
Onko vammaisten pilkkaaminen sinusta hauskaa?
Paula tuskin on vammainen, pelkästään helvetin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse Ella karvoistaan. Haukkuu alentavasti lapseksi Krisseä lentotehtävässä vittumainenen virne naamalla🤔
OP tais sen aloittaa. En tiiä onko toi Krissen koosta kuittailukaan kivaa. Joku sano eläinviikon jälkeen Krisselle, että luuli, että joku oli ottanut lapsensa mukaan, ja Krisse ei silloinkaan näyttänyt tykkäävän kommetista vaikka vaivautuneesti hymyili. Nyt näki selvästi että sitä vitutti.
No niin, nyt menee taas vähän yli. Krisse ihan itse heittäytyi lapseksi, kun meni Joelin ja Markon kanssa tuohon leikillään kysymään kapteenilta, millaista on lentokoneen ohjaamossa.
Jep itse kailotti suureen ääneen "minä olen 13 vuotias"
Mää en kestä miten Julia edelleen luo pitkiä katseita Markoon, hymyilee ja räpsyttelee ripsiään
Selvästi päättänyt nyt uida Markon housuihin