Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
56481/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsholman musiikkijuhlat

Menee vielä tovi, ennen kuin pääsevät perille. ;)

Vierailija
56482/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

korson kotiseut----

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56483/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menisi niin hermot tuolla. Miten noille ei mene ohjeet perille kerralla. Paula huusi heti että nyt pitää kerrata sitten!

Paula on todella rasittava. Se mölyää päälle, kun ohjeita luetaan ja sitten kyselee typeriä kysymyksiään. Keskittyis kerralla ja olis välillä hiljaa.

Itsellä olisi talossa mennyt monet kerrat Paulaan hermot. Mitäää? MITÄÄÄÄÄ? Miksiiii?

Paula on todella yksinkertainen ja rasittava. ÄO lienee jotain 70, sen verran daijulta vaikuttaa.

Paula on lievä CP.

Kertonee enemmän sinusta kuin Paulasta. CP on liikuntavamma.

Vierailija
56484/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhee kun mä säikähdän aina kun tuo Sasan ja Sinin klooni ilmaantuu kameraan.

Onko tuotannolla olemassa jossain ehtymätön varasto näitä mustatukkaisia pullukoita?

Ei, tuo on vain nykysuomalaisnaisen keskiverto vartalomalli tänä päivänä.

Vierailija
56485/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korson kotiseutu soi musiikki---

Vierailija
56486/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kristiinasta tulee jossain vaiheessa purseri, niin tuo takki on kyllä hirveän suuri. Bb voisi hankkia eri kokoja.

Vierailija
56487/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei paremmin tietäisi, menisi kyllä täydestä Marko plus Julia; joko se oikea suhde tai sitten molemmat rakastuneet kuin salamaniskusta. Kyllähän ne niin pitkiä kaihoisia katseita toisiinsa luovat jatkuvalla tykityksellä, näyttää että haluaisivat käydä kiinni. Oon itse kokenut pari kertaa "rakkautta" ensi silmäyksellä ja luulen, että ulospäin näyttänyt juuri tuollaiselta; jotain mystistä vaain tapahtuu ja haluaa vain upota toisen silmiin ja vaipua syliin ilman mitään kontrollia.

Jos Julia ei ole avovaimo, niin luoja Markon kihlattua auttakoon kun tuon näkee =( 

Hyiiii! Miksi ihmeessä Julia kaunis nuori nainen tuollaiseen Markoon ihastuisi? Yli kymmenen vuotta vanhempi, ei minkään näköinen, fläsä ja kirnuaa räkää minkä kerkee. *puistatus*

Marko kyllä kuolaa Julian perään, mutta niinhän tuommoiset keski-ikäiset pervot tekee nuorille naisille.

No tää.

Mutta jostain syystä monilla suomalaisilla naisilla on ihan käsittämättömän huono miesmaku.

En ymmärrä mitä taikaa joku voi Markossa nähdä. Ei kyllä herätä vähäisiäkään seksuaalista himoja, päinvastoin.

Mun mielestä Marko on hyvännäköinen.

Ei hän minunkaan mielestä mikään ruma todellakaan ole.

Lisäksi itsevarma, supliikki ja huomaavainen. Sillä pääsee jo pitkälle. Lisäksi osaa tehdä käsillään ja saa aikaan. En minä sinänsä ihmettele vaikka joku ihastuukin.

Vierailija
56488/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menisi niin hermot tuolla. Miten noille ei mene ohjeet perille kerralla. Paula huusi heti että nyt pitää kerrata sitten!

Paula on todella rasittava. Se mölyää päälle, kun ohjeita luetaan ja sitten kyselee typeriä kysymyksiään. Keskittyis kerralla ja olis välillä hiljaa.

Itsellä olisi talossa mennyt monet kerrat Paulaan hermot. Mitäää? MITÄÄÄÄÄ? Miksiiii?

Paula on todella yksinkertainen ja rasittava. ÄO lienee jotain 70, sen verran daijulta vaikuttaa.

Paula on lievä CP.

Kertonee enemmän sinusta kuin Paulasta. CP on liikuntavamma.

Voe helvete näitä tosikkoja!

Vierailija
56489/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tota papalimaskeidaa enää. Kuka näitä viikkotehtäviä keksii? Kiva idea ensin mutta sitten tuli tää stanan papalima papalima papalima. Sitä kuunnellaan sitten torstaihin asti. Voi luoja ota mut jo pois täältä tai lopeta toi viikkotehtävä jo. 😡😤

Tai opeta laittamaan ruutu kiinni silloin, kun oikein ärsyttää.

Mitä viddua sä mulle tuut avautuun. Emmäkään sulle vidduillu. Kato sitä papalimaas sitten äläkä viisastele.

Vierailija
56490/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella jos aikuiset useinkin leikkis tämmöstä.

Vierailija
56491/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kauhee kun mä säikähdän aina kun tuo Sasan ja Sinin klooni ilmaantuu kameraan.

Onko tuotannolla olemassa jossain ehtymätön varasto näitä mustatukkaisia pullukoita?

Kiesus melkein kahvit lensi näppäimistölle kun luin nämä.

Vierailija
56492/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tuo on vain nykysuomalaisnaisen keskiverto vartalomalli tänä päivänä.

Ei se hiusten väriä selitä.

Vierailija
56493/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti alkuun ihan kivalta tehtävältä mutta lässähti tylsäksi alta aikayksikön. Eihän tässä tapahdu mitään.

Vierailija
56494/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korson kotiseutu soi musiikkijuhlat !!!

Vierailija
56495/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeuduttua pitäisi olla kunnon illanvietto. Huomenna voisi sitten olla uusi nousu taas. Jos tämä on vain tällaista koko illan että syödään nuudelia ja mietitään koordinaatteja, niin helkkarin tylsää.

Vierailija
56496/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pönttö tuolla kysyy että mitä tarkoitaa perso?? voi luoja

Vierailija
56497/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisseltä ihan hyvä huomio että pitäisköhän heidänkin eläytyä kun tehtävässä niin luki. Ei saanut kuitenkaan kannatusta muilta.

Vierailija
56498/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pönttö tuolla kysyy että mitä tarkoitaa perso?? voi luoja

Kuka kysyi?

Vierailija
56499/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa o. Tulen äänestämään Juliaa pelkästään kauniin ulkomuodon perusteella 100 eurolla sunnuntaina.

Vierailija
56500/104451 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsäksi tehtävä kyllä käy jos Arttu Ja Paula vain suorittaa tehtävää ja muut vain istuu.

Ketju on lukittu.