Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Outoa että tämä keskustelu alkoi tökkimään juuri sen viimeisen 2min aikana. Kaikki muut keskustelut toimi ilman mitään ongelmia.
Tais tökkiä bb äänestyskin just viimesellä minuutilla...
Vierailija kirjoitti:
Katille ääniä! Nyt on kiire!
Kiitos äänestäjille. Nyt helpottaa liven kuulijoille ja katsojille.
Uskotko että äänestystulokset ovat todellisia vai keksittyjä?
Hyväuskoiset nuoli YLÖS
Käryä haistavat peukku ALAS
Miten tuo eetu voi jäädä taloon kun oli selvästi lähtemässa kun 2 minuuttia oli jäljellä? Huijaako tuotanto?
Tää on ihan p*skaa. Ella on ollut monta viikkoa katsojien inhokki, en usko noihin prosentteihin tippaakaan. Kurja ilkeämielinen henkilö joka on psyykkisesti epätasapainoinen sai jatkaa. Olisin 100% mieluummin katsellut vielä Samia vaikka onkin alusta asti saanut itselläni hermot kireälle. On se silti viihdyttävämpi kuin Ella the ankeuttaja. Jos jaksaa vielä jauhaa seläntakana Krissestä niin siihen loppuu kyllä katselu. Krisse pelasti Ellan tukehtumiselta eikä koskaan ole tehnyt tai sanonut Ellalle pahaa.
Miksi hitossa noista uusista pitää kaksi pois äänestää. Mä haluan noita makkarilahnoja pois. 😠
Vierailija kirjoitti:
Julia on hyvä esimerkki siitä miten mediassa annetaan valheellinen kuva kropasta. Kasvoiltaan kyllä ihan kaunis tyttö.
Mitähän hittoa tää kommentti oikein tarkoittaa? Nuori kaunis tyttö. Kehtaatte idiootit.
Kyllähän Markolla on paljon näyttävämpi bulge kuin Vilillä, mutta kyllä minä valitsisin Vilin yli tupakalta haisevan Markon milloin tahansa. Vililtä pitäisi kieltää alushousujen käyttö suihkussa, että nähtäisiin mikä hän on miehiään.
Itse äänestin Samia loppuminuuteilla koska Ellan jääminen taloon tuo huomattavasti enemmän viihdettä nyt kun uusia sinkkunaisia saapui taloon.
Tuleekohan Artun ja Vilin peitto heilumaan?
Tuotanto ratkaisi tämäkin äänestyksen, kiitos Crista, Virtainen ja Ahonmaa.
Ella istuu kuin tietäjä-noita pitkine kynsineen ja viittamaisine vaatteineen selittämässä jotain ja talon naiset kuunteli vakavana 😂
Voi kun joku laittais sille kunnolla kampoihin nyt.
Toi mummo on selvästi väärässä paikassa. Lähtö tulee hänelle sekä tolle Sini kakkoselle sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
toivotaan arttu saa herjan
Kati antaa herjan krisselle. Saako ne päättää yhdessä?
Tuotanto manipuloi äänestystä, Ella oli niin epäsuosittu kuin olla ja voi.
Uusista Nona tippuu ihan varmasti.
Vili jää taloon.
Marjatta ja Julia 50/50.
Voi Vili veikkonen. Paula omi jo hänet kun Vili vaan kohteliaisuussyistä kehui Paulaa kun oli vieressä. Paula ei laskenu uloskaan Viliä vaan halusi näyttää nukkumapaikat ym
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa noista uusista pitää kaksi pois äänestää. Mä haluan noita makkarilahnoja pois. 😠
SAAKO NIISTÄ ÄÄNESTÄÄ KAKSI POIS !?!? JEEEEEE! Oikea päätös tuotannolta. Ehdottomasti. Toivottavasti tuo ilkeämielinen pultsakka tyttö lähtee.
No juuri samoin täällä. Todella perseestä että kiva ja oikeasti aito ihminen lähti. Noi artit ja krisset on sontafeikkejä.