Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Jaaaa sitten vaihtui hyvät jutut hiustenlaittopaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka talossa vastaa eniten
1. ihanneminäänne
Arttu2. huonoa puoltanne?
Niko3. todellista minäänne?
KessuN45
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mintsukan ilme synkkeni kun Artun himojen kohde tuli paikalle.
Ohhoh, Jopella on joku megablondi tindertuttu talon ulkopuolella.
Arttu vaikuttaa siltä, että Sini ei ole hänen ihannenaisensa. Mutta koska talossa voi säilyä suhteen kautta ei hän Siniä häädä pois. Varsinkin jos Sini on lakinainen.
Sini meni ottamaan molemmat pojat niinkuin itselleen Minnan edessä. Hyiiii!
Ketä tämä kauden asukkaista muistutat itse eniten ? miksi ?
Itse varmaan Joelia. olen kiltti, en heti uskalla uudessa porukassa tuoda ajatuksiani esille. Mutta, kun saan ääneni kuuluviin, minusta yleensä pidetään ja olen hauskakin ihminen. Joka myös ottaa toisia huomioon.
Ja kuten JOelilla minullakin on iso kaveri- ja ystäväporukka kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sinin hiukset eivät kovasti kärsi kun niitä laitetaan tuolla porukalla suoristusraudalla kihartaen!
Sinin pidennykset on jo kärsineessä kunnossa.
Luulis että juristin palkalla sais kohennettua ulkonnäköä hiukan tasokkaammin. Ihan perus kouvolamama, ja vielä ilkeäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vau, Artulla oli loistava teoria :) Mietti, että jos mökkiläisille ilmoitetaan häädetty ja talolle häädety ja ne vaan vaihtavat paikka.
Mietiskelin tuota äsken, unen rajamailta kirkastui tuollainen oivallus. Joku vaihto siinä tulee joka tapauksessa ja vaikka sitten yhdelle oikea häätö. Tuossahan on mahdollisuuksia vaikka mihin. Montako tuohon makkariin mahtuu? Luulen että vaihtavat puolia sunnuntai iltana.
Sini: "Mikä teidän motiivi oli tulla tänne? Sen takia että saatte paljon naisia?"
Kyllä huomaa mitä ton naisen päässä liikkuu kun ei muuta taas tullu mieleen. Onkohan Sini sitten Miesten perässä?
Jätkät haluaa olla rauhassa makkarissa ilman akkoja, mutta takiaiset ryömii perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten vime kaudella monet eivät nähneet sitä ilkeyttä ja manipulointia Kristianissa, mutta nyt näkevät sitä Sinissä. Ehkä Sini ei ole hauska, joten ne ns. hyvät puolet eivät pääse peittämään sitä nars... ilkeyttä.
Niinpä. Jos joku katsoo esim. tätä videota näkemättä Kristianin puhdasta ilkeyttä, niin ihmettelen todella millä hemmetin mielikuvituksella:
Krisu oikein nautti, kun sai naiivin Tarinan yrittämään sopia, jotta saisi nolattua "mielensäpahoittajan". Krisulla meni kaikki Tarinan sanoma ohi, Tarina oli kuin trolliin langennut raukka, joka kuvitteli, että puhumalla tarpeeksi trolli lopulta ymmärtäisi häntä.
Kuunnelkaa noita halventavia äänensävyjä ja katsokaa ilmeitä. Katsokaa miten Tarina kärsii. Nähkää, miten Kristian ei VÄLITÄ vähääkään miltä Tarinasta tuntuu, vaikka tämä olisi avannut tuntojaan kuinka. Missä edes vähäinen empatia?
Joissakin on vain sitä jotain, että katsojat tykkäävät, huolimatta siitä mitä tämä ihminen muille aiheuttaa. Toisilla taas on niin ärsyttävä olemus, että vaikka he olisivat hyviä ihmisiä, heille halutaan käyvän huonosti.
Krisu osasi valita uhrin, jonka kiusaamisen katsojatkin hyväksyvät. Se että joku on jollain epämääräisellä tavalla "ärsyttävä", ilmeisesti sai monet katsojat kokemaan vahingoniloista, kun tuo ihminen sai kärsiä. Uskomatonta.
Krisu sai myös ympärilleen peesaajia, joiden antamalla hyväksynnällä ja tuella kiusaaminen oli helpompaa.
Ehkä joidenkin pitää kuvitella tuohon Tarinan paikalle eri henkilö, jotta empatia heräisi. Kuvitelkaa siihen vaikka Minna. Ja Krisun paikalle vaikka Sini.
Tarinaa vihattiin siksi, että hän palautti ihmisiä ajattelemaan toisten oikeudenmukaista kohtelua ja muutenkin hyvää kohtelua. Jokaisen katsojan olisi pitänyt mennä itseensä ja muuttaa omassa elämässä toimintatapojaan ollakseen parempi ihminen. Ei, ei Tarinakaan täydellinen ollut, ei kukaan ihminen ole, mutta ainakin hänellä oli tavoitteena hyvän yhteishengen ja kaveritason saavuttaminen ja ylläpitäminen talossa. Kukaan ei halua kuulla telkkarista miten taas tuli perhettä kohdeltua väärin ja mikä olisi ollut parempi tapa. On helpompi sumuttaa itseään idolisoimalla "rehellistä ja aitoa" = ilkeää juoppoa, koska silloin voi edes untea itse olevansa paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Sini meni ottamaan molemmat pojat niinkuin itselleen Minnan edessä. Hyiiii!
ja molemmat juttelivat vähän aikaa sitten siitä, että ne jotka on heti suunapäänä talossa, heihin ei voi luottaa. Nähtäväksi jää ovatko tämän takana myös pk-huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, Artulla oli loistava teoria :) Mietti, että jos mökkiläisille ilmoitetaan häädetty ja talolle häädety ja ne vaan vaihtavat paikka.
Mietiskelin tuota äsken, unen rajamailta kirkastui tuollainen oivallus. Joku vaihto siinä tulee joka tapauksessa ja vaikka sitten yhdelle oikea häätö. Tuossahan on mahdollisuuksia vaikka mihin. Montako tuohon makkariin mahtuu? Luulen että vaihtavat puolia sunnuntai iltana.
Musta olisi hauskaa jos suosikit vaihtais paikkaa. Näkis miten muut asukkaat nuoleksii talon suosikkia.
Voisiko tuon viime kauden jo jättää menneisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Sini: "Mikä teidän motiivi oli tulla tänne? Sen takia että saatte paljon naisia?"
Kyllä huomaa mitä ton naisen päässä liikkuu kun ei muuta taas tullu mieleen. Onkohan Sini sitten Miesten perässä?
Hohhoijjaa. Arttu ja Joel puhu tästä ja arttu naureskeli, että tulevat nyt saamaan paljon naisia ja siksi sini kysy sekö oli motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi hauskaa jos suosikit vaihtais paikkaa. Näkis miten muut asukkaat nuoleksii talon suosikkia.
Oisko joku esim. niin tyhmä, että äänestäis ryhmään tulleen uuden tyypin joka on äänestetty yleisöstä suosiks , häätöön.
Joku kysyi OPsta. Hän on minusta tosi symppis, kiva tyyppi ja jotenkin jalat maassa ja reilu. Sellanen terve hyvä normaali.
Uskon että Tiia laittaisi kyllä Sinillekin jauhot suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mulla menis hermot, jos joku typerä kana alkais osoittelemaan mun ihon epäpuhtauksia ja vinkumaan, että saako hän nyppiä niitä. Ei luoja.
Miksi arttu ei sano jos ei tykkää. Vähän ujo ei valmis inssi vielä. Oliko Artulla paljon sisaruksia?Nivalassa paljon lestaatiolaisia.
Sillä tais olla joku 10 sisarusta. Näkeehän sen jo hiusmallista, tyhmistä tatuoinneista ja tuosta tollosta lehmän katseesta että ei käy ihan täysillä. Varsinkaan kun suostuu Sinin orjaksi. Kerrassaan munaton tyyppi. Impo.
Kertoi myös yksi päivä, että on uskovaisesta kodista . Lähes kaikissa uskonnoissa opetetaan " kohtele muita niinkuin toivot itseäsi kohdeltavan " . Häneen pätisi hyvin tuo. vaikuttaa tosi kiltiltä.
Hyvä ettei Sini murskannut Minnaa äsken kun käveli sen vierestä sängyllä Timon jalkahierontaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi OPsta. Hän on minusta tosi symppis, kiva tyyppi ja jotenkin jalat maassa ja reilu. Sellanen terve hyvä normaali.
Uskon että Tiia laittaisi kyllä Sinillekin jauhot suuhun.
Minä kysyin. Toivon, että tapaamme näiden naisten kohtaamisen. Toki molemmat jo vissiin tietävät, että talossa on toinenkin korkeasti koulutettu, mutta miten nämä akateemikot kohtaavat olisi kiva nähdä.
Näytettiinkö sitä koosteessa?