Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
53941/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mä oon tehny täs tunnin matalalla sykkeellä.”

Kati, ketään ei kiinnosta sun yksin puhelu. Sä voit mennä lukemaan seuraavaa reality TV ohjekirjaa. Mikään ei ole säälittävämpää kuin säälittävät yrityksesi tulla nähdyksi.

Ketään ei kiinnosta sun ”valitse positiivisuus” kun et osaa perustella sitä, asettua muiden rooliin ja arvostelet kaikkia jotka ovat erilaisia.

Vierailija
53942/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska nähdä Joelin ilme kun Arttu lähtee. Kärsi sika kärsi.

Vähän aikaa sitten sano Krisselle että haluaa Artun jäävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53943/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi äänestystilannetta on pitänyt näyttää taloon? Nythän ne tietävät heti, ketkä eivät ole katsojien suosiossa. Jos sieltä tänään lähtee Ella ja Kati, niin jatkossa siellä ovat aina Sami, Arttu ja Kristiina. 

Sami ja Arttu lähtee seuraavalla viikolla kuitenkin.

Ei varmaan ole heti peräkkäin tuplahäätöä.

Vierailija
53944/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä paras juttu Kristiinan neuvomistarpeesta, kun neuvoi Arttua panemisessa ja meni näyttämään jopa mallia. Yleensä tyytyy vain neuvomaan.

Vierailija
53945/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista henkilöpalvontaa kuin Krisse-faneilla Krisseä kohtaan. Kaikkia muiden asukkaiden eleitä, puheita, ilmeitä, tekoja jopa hymyjä pidetään Krissen kiusaamisena. Kun taas Krissen kaikki teot ym. ovat ihania ja oikeita. 

Mä fanitan Krisseä ihan kympillä! Olen itsekin miettinyt että onpa erikoista koska kaikki BB-kaudet katsoneena suosikkini on lähes poikkeuksetta miespuolinen lukuunottamatta v.2006 voittajaa Saria sekä v.2010 Elisabetia. Minusta Kristiina on todella herttainen ja fiksu ja selkeästi tytöllä on hyvä itsetunto. Olisinpa itse ollut tuollainen parikymppisenä!

Mulla ihan sama. Minä en tosin muista yhtään naissuosikkia mulla olleen aikaisemmin. Krisse on siis minunkin ensimmäinen naissuosikkini. Tykkään tuosta aitoudesta ja oman tien kulkemisesta. Ei pelaa yrittämällä miellyttää muita. Tietyllä tapaa vahva.

Vierailija
53946/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kaveri joka tota Ellaa kaiken kansan nähden hoiteli loppuun asti on tosi ylpeä itsestään kun joskus siviilielämään tuolta kuplasta tulee. Varmaan äiti ja isä sekä sukulaiset ovat myös ylpeitä hänen touhustaan puhumattakaan siitä Ellasta. Äiti ja iskä ovat varmaan tosi ylpeitä pojastaan.

Vierailija
53947/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko ei anna enää edes makkarikolmikon olla kolmisteen vaan änkee väkisin mukaan. On jopa hylännyt mökkijenginsä Paulan, OP:n ja Kessun keskittääkseen enrgiansa tuon kolmikon hajottamiseen.

Ei välttämättä. Roopen lähdön jälkeen yrittää nyt etsiä omaa paikkaansa ja irroittautua Kessusta ja Paulasta ja ehkä bileiden aikana tajusi, että ei Joppe ja Krisse olekaan mitään kieroilijoita, vaan ne käärmeet löytyvät muualta. 

Mutta haukkuu silti alituiseen Krisseä selän takana.

Haukkuuhan Krissekin Kessua selän takana.

Krisse lösöttää lootusasennossa, nyt lattialla kun pääsi sängystä ylös.

Mitä moskaa pöytä täynnä, saivatko lahjaksi, ei kai vaan itse ostaneet tuota kaikkea. Infantiilien touhua, tuostahan seuraa jo vitamiinin puutos.

Vierailija
53948/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä paras juttu Kristiinan neuvomistarpeesta, kun neuvoi Arttua panemisessa ja meni näyttämään jopa mallia. Yleensä tyytyy vain neuvomaan.

Hyvin tuntui tietävän, miten peppupanossa kuuluu tehdä.

Vierailija
53949/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko ei anna enää edes makkarikolmikon olla kolmisteen vaan änkee väkisin mukaan. On jopa hylännyt mökkijenginsä Paulan, OP:n ja Kessun keskittääkseen enrgiansa tuon kolmikon hajottamiseen.

Ei välttämättä. Roopen lähdön jälkeen yrittää nyt etsiä omaa paikkaansa ja irroittautua Kessusta ja Paulasta ja ehkä bileiden aikana tajusi, että ei Joppe ja Krisse olekaan mitään kieroilijoita, vaan ne käärmeet löytyvät muualta. 

Mutta haukkuu silti alituiseen Krisseä selän takana.

Haukkuuhan Krissekin Kessua selän takana.

No ei nyt törkysti, kuin kessukka tekee. Kiihtyi oikein huutaamaan jostain munanpaistosta ja gluteenintuotteen ostosta. Yrittää alistaa nuorempaansa, onneksi Krissekään ei ihan lapanen ole vaikka kiltti tuntuu olevankin. Ainakin Krisse osaa keskusttella monista asioista toisin kuin nuo toiset madamet ainakaan tähän asti ovat näyttäneet kykyjään puhumisessa.

Vierailija
53950/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista henkilöpalvontaa kuin Krisse-faneilla Krisseä kohtaan. Kaikkia muiden asukkaiden eleitä, puheita, ilmeitä, tekoja jopa hymyjä pidetään Krissen kiusaamisena. Kun taas Krissen kaikki teot ym. ovat ihania ja oikeita. 

Mä fanitan Krisseä ihan kympillä! Olen itsekin miettinyt että onpa erikoista koska kaikki BB-kaudet katsoneena suosikkini on lähes poikkeuksetta miespuolinen lukuunottamatta v.2006 voittajaa Saria sekä v.2010 Elisabetia. Minusta Kristiina on todella herttainen ja fiksu ja selkeästi tytöllä on hyvä itsetunto. Olisinpa itse ollut tuollainen parikymppisenä!

Okin vielä epävarma parikymppisenä ja hieman ujo. Ujous on karissut matkan varrella ja itsevarmuutta tullut ja huumorintajua. Hyvä minä!

Vierailija
53951/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oikeassahan Kristiina oli, kuten aina. Ei siitä Artun hommasta olisi mitään tullut ilman Kristiinaa.

Vierailija
53952/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati vihaa Krisseä.

Kati 32v ja Krisse 21v.

Krisse on kypsempi kuin Kati. Hän ei puhu muista ikävästi. Kertoo asioista rehellisen avoimesti. Krissen ei tarvitse mielyttää ketään ja näin ollen hänen olemuksensa ja vuorovaikutuksensa on aitoa ja luontevaa.

Se ärsyttää Katia. Se että Krisse ei hae hyväksyntää sinulta Kati, ei tee hänestä huonompaa. Hän ei kysele sinulta takaisin koska ei jaksa kuunnella kehuasi. Hän haistaa palaneen kanssasi ja pysyy siksi erossa sinusta.

Krissellä on vielä hiottavaa muiden huomioon ottamisessa. Mutta muista Kati hän on 21 vuotias ja tekee asioita ensimmäistä krt. Sinä voisit toimia positiivisuuslähettilään roolissa ja auttaa häntä selviytymään ryhmässä erilaisilla tavoilla.

Mutta ei, puhut selän takana. Ja kerrot ettet oo kiusaaja vaan empaattinen ja ystävällinen. Kannattaa miettiä omia ominaisuuksiaan vielä.

Vierailija
53953/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/joonushka/?hl=fi

Tänään tulee neljä uutta asukasta. Villi veikkaus että tässä yksi tulevista kisaajista. Julkisuuspyrkyri jolla oma homotrion esiintyjäryhmä jotka esiintyneet festivaaleilla, Tuuren musavideolla, euroviisujen taustatanssijoina ja tällä henkilöllä muotisuunnittelijatausta jonka johdosta näyttelyitä ja muotinäytösesiintymisiä provosoivissa tyyleissä. Viimeksi ollut kymppitonnin kuvauksissa ja eilen postannut ruokailua viime vuoden toiseksi tulleen Kevinin seurasta jolta arvatenkin saanut kisavinkkejä

Taloon menijät on viikon ollut hotellissa karanteenissa eli tuskin on tämä

Eiköhän karanteeni neljällä uudella tulokkaalla voitu pitää myös kotioloissa vaikka alkuperäisillä tulijoilla oltu tiukemmalla linjalla

Vierailija
53954/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella innostui kun pyysi rahaa jos antaa Artun panna häntä. Ellan jalat ylhäällä, lähetyssaarnaajalla ja rynnäkköä. Arttu meinasi tulla minutissa, vähän rynnäkköä ja Paula, Krisse ja Sami kerkes nähdä. Ei mitään hempeää eikä suutelua ym. Pelkkä pano. Sitten tupakille, sperma tuoksui Paulankin nenään. Tupakilla tuumasivat jos round 2 vielä. Ella sinahti ja nukahti vaikka Artulla stondis edelleen. Arttu calvoi silmät auki pitkään.

Vierailija
53955/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okin vielä epävarma parikymppisenä ja hieman ujo. Ujous on karissut matkan varrella ja itsevarmuutta tullut ja huumorintajua. Hyvä minä!

No voi v*ttu nyt taas.

Vierailija
53956/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina vaivalloisesti sanoi aamulle että "noo... kai mä voin" kun Marko kysyi voiko tehdä enemmän lettuja. Siis oikeasti Krisse olis tehnyt vaan itselleen. Hieman ajattelematon ja itsekäs on hän kyllä.

Jos Krisse olisi kysellyt Markolta, että voiko tehdä enemmän lettuja, niin Marko olisi läyhännyt siitä tupakkipaikalla loppukauden, että Krisse on taas käskyttämässä ja neuvomassa. Mikä toi Marko on aina käskyttämään muita tekemään asioita? Tekis itse vaan.

Ei ihme, että ero tullut MääMää-Markollakin kun selkeän (o)saamattomana passiivisena perussovinistina nikotiininorjana syöpäkääryletutinkorviketta alati imien odottaa palvelua ja passaamista naisväeltä.

Todellisuudessa asia on niin, että jos aikuinen mies on niin nysvävätys, että ei saa edes munaa itse paistettua niin silloin hän joko ei sitä tarvitse tai maksakoon reilusti ravintolassa palvelusta: ruokkimisestaan ja ruoasta.

Vierailija
53957/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo Markon räkiminen ja köhiminen.

Vierailija
53958/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/joonushka/?hl=fi

Tänään tulee neljä uutta asukasta. Villi veikkaus että tässä yksi tulevista kisaajista. Julkisuuspyrkyri jolla oma homotrion esiintyjäryhmä jotka esiintyneet festivaaleilla, Tuuren musavideolla, euroviisujen taustatanssijoina ja tällä henkilöllä muotisuunnittelijatausta jonka johdosta näyttelyitä ja muotinäytösesiintymisiä provosoivissa tyyleissä. Viimeksi ollut kymppitonnin kuvauksissa ja eilen postannut ruokailua viime vuoden toiseksi tulleen Kevinin seurasta jolta arvatenkin saanut kisavinkkejä

Taloon menijät on viikon ollut hotellissa karanteenissa eli tuskin on tämä

Joona ollut kiinnostunut formaatista. Ig-kuvat voivat olla vaikka vuoden takaa hämäyksenä. Jos taloon tulee ja Ella yhä jostain syystä talossa hän tunnistaa tulijan kun Joona tunnettu homopiireissä

Vierailija
53959/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulla joka päivä stondis ja panettanut. Voivotellut panetustaan. Miksi ylipäänsä meni koko bigbrotheriin kun ajattelee vain munallaan. Ihan varmasti on Sininkin kanssa... Kuka vaan vieressä nukkuu. Pelottava äijä.

Vierailija
53960/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa uusissa jotain tervejärkisiä ja mukavia tyyppejä.

Ketju on lukittu.