Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
53921/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä Joelin ilme kun Arttu lähtee. Kärsi sika kärsi.

Vierailija
53922/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel vois opetella sanoo asiat päin naamaa. Läyhätiläyhäti. Pahantahtoinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53923/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet asukkaat toivon mukaan sekoittavat pakkaa ja jättävät esim kessun nimeämättä äänestyksissä. Kaikki sen tietää ettei kessu tätä tule voittamaan, joten miksei pitäisi sitä loppuun asti. Katikin tämän tajusi kun alkoi puhumaan että täytyy varmaan alkaa muuttamaan nimeämistaktiikkaa jos haluaa voittaa.

Vierailija
53924/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko ei anna enää edes makkarikolmikon olla kolmisteen vaan änkee väkisin mukaan. On jopa hylännyt mökkijenginsä Paulan, OP:n ja Kessun keskittääkseen enrgiansa tuon kolmikon hajottamiseen.

Ei välttämättä. Roopen lähdön jälkeen yrittää nyt etsiä omaa paikkaansa ja irroittautua Kessusta ja Paulasta ja ehkä bileiden aikana tajusi, että ei Joppe ja Krisse olekaan mitään kieroilijoita, vaan ne käärmeet löytyvät muualta. 

Mutta haukkuu silti alituiseen Krisseä selän takana.

Vierailija
53925/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Olen menossa tänään taloon. Oon seurannut tätä palstaa aika tarkkaan, mutta antakaa vielä viime hetken vinkit kenet haluatte että savustan talosta? Tänään lähtee Kati ja Ella. Paula vois olla kohteeni seuraavaksi?

Älä mene, jos et osaa itse edes ajatella ja tehdä pätöksiä. Talo ei sellaisia kaipaa.

Vierailija
53926/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse-talo.

Vierailija
53927/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista henkilöpalvontaa kuin Krisse-faneilla Krisseä kohtaan. Kaikkia muiden asukkaiden eleitä, puheita, ilmeitä, tekoja jopa hymyjä pidetään Krissen kiusaamisena. Kun taas Krissen kaikki teot ym. ovat ihania ja oikeita. 

Mä fanitan Krisseä ihan kympillä! Olen itsekin miettinyt että onpa erikoista koska kaikki BB-kaudet katsoneena suosikkini on lähes poikkeuksetta miespuolinen lukuunottamatta v.2006 voittajaa Saria sekä v.2010 Elisabetia. Minusta Kristiina on todella herttainen ja fiksu ja selkeästi tytöllä on hyvä itsetunto. Olisinpa itse ollut tuollainen parikymppisenä!

Vierailija
53928/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Olen menossa tänään taloon. Oon seurannut tätä palstaa aika tarkkaan, mutta antakaa vielä viime hetken vinkit kenet haluatte että savustan talosta? Tänään lähtee Kati ja Ella. Paula vois olla kohteeni seuraavaksi?

Älä mene, jos et osaa itse edes ajatella ja tehdä pätöksiä. Talo ei sellaisia kaipaa.

päätöksiä*

Vierailija
53929/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko ei anna enää edes makkarikolmikon olla kolmisteen vaan änkee väkisin mukaan. On jopa hylännyt mökkijenginsä Paulan, OP:n ja Kessun keskittääkseen enrgiansa tuon kolmikon hajottamiseen.

Ei välttämättä. Roopen lähdön jälkeen yrittää nyt etsiä omaa paikkaansa ja irroittautua Kessusta ja Paulasta ja ehkä bileiden aikana tajusi, että ei Joppe ja Krisse olekaan mitään kieroilijoita, vaan ne käärmeet löytyvät muualta. 

Mutta haukkuu silti alituiseen Krisseä selän takana.

Haukkuuhan Krissekin Kessua selän takana.

Vierailija
53930/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel taitaa olla tosissaan morkkiksessa siitä Krissen h***ttelusta bileiltana. Nyt on iloinen kun Krisse toistelee että kaikki ok ja otti vaan huumorilla.

Oikeasti Joel olisi varmaan halunnut huor*tella Sasaa, mutta oli estot päällä. No, ehkä talosta lähdettyään pärskäyttää Sasan naamalle kaiken mitä mielen päällä pyörii.

Vierailija
53931/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätkö uudet asukkaat taloon sunnuntai-illan live-lähetyksen aikana? Ehtivätkö ne kaksi poispotkittavaa tavata uudet asukkaat?

Vierailija
53932/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina vaivalloisesti sanoi aamulle että "noo... kai mä voin" kun Marko kysyi voiko tehdä enemmän lettuja. Siis oikeasti Krisse olis tehnyt vaan itselleen. Hieman ajattelematon ja itsekäs on hän kyllä.

Jos Krisse olisi kysellyt Markolta, että voiko tehdä enemmän lettuja, niin Marko olisi läyhännyt siitä tupakkipaikalla loppukauden, että Krisse on taas käskyttämässä ja neuvomassa. Mikä toi Marko on aina käskyttämään muita tekemään asioita? Tekis itse vaan.

Vierailija
53933/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myöhään tänä iltana uusien asukkaiden saavuttua ei tule bailuja eli suomeksi liikaa alkoholia ja örvellystä. Yksi lasi kuohuvaa kaikille voisi olla hyvä ratkaisu, jos alkoholia pitää nyt ollenkaan olla.

Vierailija
53934/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikit keittiössä ❤️

Vierailija
53935/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel taitaa olla tosissaan morkkiksessa siitä Krissen h***ttelusta bileiltana. Nyt on iloinen kun Krisse toistelee että kaikki ok ja otti vaan huumorilla.

Miksei hu**itellut Sasaa? Sehän sitä jahtasi.

Vierailija
53936/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bigbrother suomi tuotanto palkannut yleisen naisen, miehen taloon. Kun 200 eurolla harrastetaan petipuuhia. Onko siis bigbrother parittaja sutenööri. Vai muutenko mielenvikaista porukkaa tuotannossa.

Vierailija
53937/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati siellä vuorottelen kaikille omaa positiivisuus viestiään jakaa! ”Vaikka kävisi miten niin se että pääsi tänne on jo mahtava mahdollisuus.”

Näin sitä valmistaudutaan pettymykseen. Ja odottakaahn jos putoaa niin prikulleen näillä sanoilla kommentoi ”kuten aamulla sanoin niin oli mahtavaa päästä jo edes taloon.”

Kati ulos!

Vierailija
53938/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Hei kertokaas nyt, siis Ella ja Arttu harrastivat seksiä ?!?

Tuo Ellahan on fyysisesti mies. Peppuunko se penetraatio oikeesti tapahtui?

Hyi..yök. Ja s.permoistako tuolla joku puhu tuolla??? Pakko olla skeidaakin jos todella nushaisseet.

Jotenkin niin vastenmielistä heterona... hyi h...ti ! Ja muut kattoi vieressä??

Eiks nouden homppeleiden berberit tarvii enempää lämmitystä, esileikkii tai jotain.

Miten niinku miesten välisestä kanssakäymisestä voidaan puhua noun suoraan? Anhukseen pistellään menemään ja vielä taivutaan lähetyssaarnaajassa ?!?

Onhan toi oikeesti niin luonnotonta ja karmaisevaa.... kun verrataan ulkomaisiin BB ja kotimaisiin miehen ja naisen väliseen NORMAALIIN e.mätin yhdyntään.

Miten mua, kokenutta äijää puistattaa tuo ja oksettaa... viel s.iemennesteet ja mahdolliset u.losteen jämät lakanalla ....yök yök yök

Siis oliko todella näin ??

Mällit lentää lakanoille varmaan kotonakin vai kuinka? Oon kuullut että naiset ottaa suikkiin ja saa mällit kurkkuperään. Onko tää totta?

Ella kävi pyyhkimässä perälistonsa Samin sängyn lakanoihin. Olisivatkin pyyhkineet sinne omiin lakanoihinsa, vaan ei. Sami lähti viemään sperma-/ulosteryönässä olevia lakanoita pois välittömästi.  Sairaita.

Siis niin sairasta!!! 🤮 Ulos talosta tollaiset!

Tämä on läpikäyty ja streamista voi käydä katsomassa, kun asukkaat itse naureskelee, että miten noi yhdet uskoi niin ilmiselvän feikin. Voitaisiinko siis jo palstallakin lopettaa jauhaminen selvästä asiasta? 

Kumma kun. 2 kamerassa Ella ja Arttu kahdestaan yöllä tupakalla juttelivat että antavat tupakkansa toisilleen ja artt sanoi että annoit minulle sitä mitä rakastan ja haluaisi toisen erän heti perään koska on kyltymätön, miksi olisivat kahden kesken teeskennelleet että panivat.

Kyllä he kamerat muistavat.

Vierailija
53939/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi äänestystilannetta on pitänyt näyttää taloon? Nythän ne tietävät heti, ketkä eivät ole katsojien suosiossa. Jos sieltä tänään lähtee Ella ja Kati, niin jatkossa siellä ovat aina Sami, Arttu ja Kristiina. 

Sami ja Arttu lähtee seuraavalla viikolla kuitenkin.

Vierailija
53940/104451 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko bigbrother suomi tuotanto palkannut yleisen naisen, miehen taloon. Kun 200 eurolla harrastetaan petipuuhia. Onko siis bigbrother parittaja sutenööri. Vai muutenko mielenvikaista porukkaa tuotannossa.

1. Kannattaa opetella oikeinkirjoituksen perusteet.

2. Ei kannata uskoa kaikkea mitä näkee tai kuulee.

Ketju on lukittu.