Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
52781/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuolta lähtee Kati ja Ella, niin varmasti tulee kiva tunnelma taloon. Toivotaan vaan, että uudet ovat mukavia.

Vierailija
52782/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Uniolento Marko siellä nukuttaa Jollevauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52783/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt Katia. Vaihtoehdot ovat nämä:

1. Odottaa vauvaa (mutta silti feikki).

2. Kati haluaa edistää uraansa BB'n avulla ja siksi ei juo.

3. Kati haluaa kontrolloida imagoansa (narsistinen piirre) siinä määrin ettei voi juoda julkisesti, kun ei tiedä mitä voisi tapahtua. 

Ja jos joku ihmettelee miksi kaikki vaihtoehdot ovat juomisen/ei juomisen ympärillä - eiks BB-taloon yleensä mennä olemaan aitoja ja Kati ei kuulemma ole absolutisti. Ainakin katsojat haluaa aitoutta voittajalta ja Katin BB-fanina pitäis tietää se. En ymmärrä miten Kati ajattelee, että tolla taktiikalla pääsee pitkälle. Mutta jos Kati on oikeasti tollanen feikki, niin ehkä se ei osaa olla aito. Vähän rankka kommentti, mutta "will the real Kati stand up?". Mun puolesta ulos. Dynamiikka ei mene sekasin, jos se lähtee. 

Vierailija
52784/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en Ellasta pidä laisinkaan, niin mua ihan aidosti ahdisti katsoa yöllä sitä yskimistä. Mietin siinä moneen kertaan, että mitä jos tukehtuu ja kuolee... vaikka olisi kuinka inhottava ihminen, niin en minä kuolemaa silti toiselle toivo.

Vierailija
52785/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli kyllä niin hyvä kun Katia selvästi häiritse se minkä analyysin Joel teki siitä yöllä! Siis ettei olisi niin aito kun antaa ymmärtää! Katin oli pakko ottaa puheeksi kun tajusi että Joel näkee sen läpi!

Joel käynnisti pelin aivan täysin, kun muut näkivät että tekee hyvin tarkkoja havaintoja muista ja näkee kaikkien "läpi". Joel tietää, että Kati on peluri, joten esitti asian korrektisti, kehui jotta Katilla ei olisi mitään mihin tarttua, ei syyttänyt suoraan epäaitoudesta, vihjasi vaan. Op:n kuvailu myös sai tämän mietteliään näköiseksi, varmaan yllättyi että Joel on hänessä fiksuutta hupiroolin takana nähnyt. Joel on kaikille nyt aito uhka, se on selvää. Noin sosiaalisesti tarkkanäköinen pystyy kyllä pelaamaan jos haluaa ja Kati etenkin tämän tietää. Etenkin kun se onnistuu yrittämättä, ilman tarvetta todistella muille mitään. Joel on aidosti se, jollainen Kati on yrittänyt olla.

Hyvin huomattu! Kati on muutenkin ollut tänään vähän hätääntyneen oloinen, kun pelisuunnitelma ei nyt menekään kuten toivoi. Yritti kuitenkin vakuutella itsekseen voittomahdollisuuksiaan Paulan ja Ellan kanssa :D

Vierailija
52786/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestystilanne osoitti, että katsojat ovat sijoittaneet Samiin rahojaan. Miksi ihmeessä?!?!? Sami saa joka viikko asukkailta häätöääniä ja ”pääsee” usein katsojaäänestykseen. Siten hän on VARMA putoaja ennen finaalia.

Sen sijaan talossa on asukkaita, joille muut asukkaat EIVÄT anna häätöääniä ja tällaisiin tyyppeihin katsojat pääsevät käsiksi vain tällä viikolla, jolloin KAIKKI ovat häädössä. Tämä on ainoa tilaisuus. Miksi kusta sitä?

Juuri näin. Nyt ei missään nimessä kannata antaa ääniä Samille, jos haluaa Katin tai Ellan ulos. Niitä ei nimittäin myöhemmin asukkaat itse laita häätöön, se on nähty pisteiden annossa tähänkin mennessä. Sen sijaan Samin saa ulos myöhemminkin!

Katsotaan todellakin osaako katsojat taktikoida ja käyttää tällä viikolla oikein valtaansa.Asukkaiden kestoinhokkia Samia äänestämisessä pois ei ole kyllä järjen hiventäkään.Tulee kyllä äänestykseen asukkaiden toimesta, kuten tuossa joku mainitsikin.

Vierailija
52787/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo Markon sadut. Äsken kertoi Joelille sadun ja joppe alkaa nukkuu

Tykkään Markosta krissestä ja joelista

Vierailija
52788/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että BB hemmottelee Joelia noin kun ottaa huomioon miten pahasti rikkoi sääntöjä.

Joel huusi itselleen päiväunet huutokaupassa. Päätti käyttää ne nyt.

Vierailija
52789/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö Joel ❤️🧸

Vierailija
52790/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel kutsui Krisseä kauniisti huoraksi kännissä.

Se oli läppä jolle Kristiinakin nauroi. 

Millainen mies kutsuu naista huoraksi edes läpällä?

Selitätkö mikä tuossa on se vitsin pointti? Mikä siinä on se hauska juttu?

Joo, tottakai Krisse nauroi sille kun ei muutakaan voinut. Olihan Joel tuhannen kännissä ja muuten hauska. Varmaan oli melko hämmentävä tilanne. Kristiinan venäläiset sukujuuret vielä tuovat siihen pahemman vivahteen.

Joelin pisteet tippuivat kyllä reilusti. Ei ole enää mun suosikkilistalla. Samoin tippuivat Timon pisteet eilisen perusteella. Aika silmiä avaavat bileet.

”haukkuuhan” joel ja arttu toisiaan kyr viksikin. Humalassa se korostu ja ehkä myös Krisse sai osansa tästä harmittomasta nimittelystä.

Se on hieman eri asia kun kaksi miestä toisilleen naljailevat. Samoin jos kaksi naista tekevät samoin. Miehen suusta naiselle sanottuna se ei ole OK edes läpällä.

Onhan se vähän eri asia myös jos tummaihoiset kutsuvat toisiaan n-sanalla kuin jos valkoihoinen kutsuu tummaihoista sillä nimellä (edes läpällä).

Hohhoijaa, sää voisit mennä takaisin nyt nukkumaan. Se on ihan oikein miehen sanoa läpällä naiselle noin jos ovat noin läheisiä ystäviä mitä krisse ja joelkin ovat...

Kyllä minä naisena itse päätän mitä minulle saa sanoa ja mitä ei, ja koska olen oman kaveripiirini tasavertainen jäsen, minulla on ihan samat oikeudet ja velvollisuudet kuin muillakin, sukupuolesta riippumatta. Jos naljailen itse, miksei saisi naljailla minullekin? En minä tarjoa seksipalveluita sen enempää kuin miespuoliset kaverinikaan, ei minulla ole mitään syytä suuttua leikkimielisestä naljailusta, joka ei ole sen rankempaa kuin omanikaan. 

Tuollainen ei ole ok tuntemattomammalle tai tutullekaan, josta tietää, ettei hän ole samalla taajuudella. Joel näemmä tiesi, koska Krissen reaktio oli hersyvä naurunpyrskähdys. Joelhan oli helpoimmasta päästä tuosta kööristä. Joelille oli vain tärkeää päästä nukkumaan omalle paikalleen, vaikka Ella siihen oli puklannutkin. Krisse nauraen sanoi Jopelle, joka oli aikeissa vielä nousta sängystä heilumaan ja naureskelemaan, että mies on saanut jo kolme kertaa nukkumaanmenokäskyn, niin Joel vain totesi tyynesti: Ai olenko? ja painoi pään tyynyyn. Söpö Joppe! 

Ai sä ootki feminatsi...no nyt ymmärrän ton nillittämisen. T. toinen nainen

Feminatsi? Määrittele vähän tarkemmin feminatsi, niin ilmoitan sitten oletko vai en. 

Vierailija
52791/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viinahumala, tänään sokerihumala.

Vierailija
52792/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel kutsui Krisseä kauniisti huoraksi kännissä.

Se oli läppä jolle Kristiinakin nauroi. 

Millainen mies kutsuu naista huoraksi edes läpällä?

Selitätkö mikä tuossa on se vitsin pointti? Mikä siinä on se hauska juttu?

Joo, tottakai Krisse nauroi sille kun ei muutakaan voinut. Olihan Joel tuhannen kännissä ja muuten hauska. Varmaan oli melko hämmentävä tilanne. Kristiinan venäläiset sukujuuret vielä tuovat siihen pahemman vivahteen.

Joelin pisteet tippuivat kyllä reilusti. Ei ole enää mun suosikkilistalla. Samoin tippuivat Timon pisteet eilisen perusteella. Aika silmiä avaavat bileet.

”haukkuuhan” joel ja arttu toisiaan kyr viksikin. Humalassa se korostu ja ehkä myös Krisse sai osansa tästä harmittomasta nimittelystä.

Se on hieman eri asia kun kaksi miestä toisilleen naljailevat. Samoin jos kaksi naista tekevät samoin. Miehen suusta naiselle sanottuna se ei ole OK edes läpällä.

Onhan se vähän eri asia myös jos tummaihoiset kutsuvat toisiaan n-sanalla kuin jos valkoihoinen kutsuu tummaihoista sillä nimellä (edes läpällä).

Hohhoijaa, sää voisit mennä takaisin nyt nukkumaan. Se on ihan oikein miehen sanoa läpällä naiselle noin jos ovat noin läheisiä ystäviä mitä krisse ja joelkin ovat...

Kyllä minä naisena itse päätän mitä minulle saa sanoa ja mitä ei, ja koska olen oman kaveripiirini tasavertainen jäsen, minulla on ihan samat oikeudet ja velvollisuudet kuin muillakin, sukupuolesta riippumatta. Jos naljailen itse, miksei saisi naljailla minullekin? En minä tarjoa seksipalveluita sen enempää kuin miespuoliset kaverinikaan, ei minulla ole mitään syytä suuttua leikkimielisestä naljailusta, joka ei ole sen rankempaa kuin omanikaan. 

Tuollainen ei ole ok tuntemattomammalle tai tutullekaan, josta tietää, ettei hän ole samalla taajuudella. Joel näemmä tiesi, koska Krissen reaktio oli hersyvä naurunpyrskähdys. Joelhan oli helpoimmasta päästä tuosta kööristä. Joelille oli vain tärkeää päästä nukkumaan omalle paikalleen, vaikka Ella siihen oli puklannutkin. Krisse nauraen sanoi Jopelle, joka oli aikeissa vielä nousta sängystä heilumaan ja naureskelemaan, että mies on saanut jo kolme kertaa nukkumaanmenokäskyn, niin Joel vain totesi tyynesti: Ai olenko? ja painoi pään tyynyyn. Söpö Joppe! 

Ai sä ootki feminatsi...no nyt ymmärrän ton nillittämisen. T. toinen nainen

Feminatsi? Määrittele vähän tarkemmin feminatsi, niin ilmoitan sitten oletko vai en. 

*olenko

Vierailija
52793/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaako Joppe? Katsokaa tarkkaan.

Vierailija
52794/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö Joel ❤️🧸

Tykkäätkö siitä kun sua kutsutaan huoraksi?

Vierailija
52795/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katille ääniä. Ei kestä tuota feikkiä. Tämänpäiväisessäkin päivätehtävässä tuntui hänellä tärkeimpänä olevan mielessä, että onko jokin asia viihdyttävää katsojille.

Vierailija
52796/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että BB hemmottelee Joelia noin kun ottaa huomioon miten pahasti rikkoi sääntöjä.

Joel huusi itselleen päiväunet huutokaupassa. Päätti käyttää ne nyt.

Kuinka kauan saa nukkua? Oliko vain 10 min.

Vierailija
52797/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpö Joel ❤️🧸

Tykkäätkö siitä kun sua kutsutaan huoraksi?

Tykkään 👯‍♀️

Vierailija
52798/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolla katilla on aina iso paksu huppari sisällä? Muille T-paita. Ei kai tuolla kylmä ole.

Babyvatsa piiloon.

Onko se siis oikeesti raskaana, ku oon nyt kattonut et sillä on ihan raskausvatsa.

Vierailija
52799/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati saa varmaan keskenmenon siitä järkytyksestä kun sunnuntaina lentää kuin leppäkeihäs talosta.

Vierailija
52800/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Ella vaihteeksi nauraa "köyhille", joilla on omat eväät junassa. No mulla on kyllä eväät ihan sen takia, että ne on paremmat kuin ravintolavaunun rajoitetut tarjottavat. 

Mulla oli miljonäärisukulaisten kanssa oikeen riita, että saako lautalle viedä omat eväät, kun heistä saa, kun eivät ala lauttojen kalliita ruokia makselemaan, vaikka lauttayhtiöiden säännöt kieltävät sen. Ellalla on tosi omituinen kuva rikkaista ihmisistä. Ehkä hän tuntee vaan uusrikkaita nousukkaita, joilla on tarve esitellä vaurauttaan muille.

Ketju on lukittu.