Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Timo kyllä yllätti. Kovasti pidin hänestä aiemmin ja luulen pitäväni vieläkin, mutta viime yön jälkeen epäilykset herännyt. Ehkä sille raiskaussyytteelle on syytkin? Sen verran ahdisteli Ellaa.
Noi vessaleidit ovat täysin irtaantuneita todellisuudesta, eivätkä näe omaa käytöstään pidemmälle. Heidän mielestä liian harmaa ja semmonen joka ei ota kantaa tai tee meteliä itsestään ei saa voittaa, vaan rakastettava ja hauska tyyppi. Ja sit samaistavat itsensä tämänlaiseksi..Tsiiiisus! Ääniä Ellalle ja Katille, ois kunnon näpäytys. Ja päätös tolle kammottavalle muiden pilkkaamiselle ja käkätykselle...
Kylläpä läyhäjengi on varma, että Sami on toinen lähtijöistä.
Kati niiin ulos täys idiootti!!!
Vierailija kirjoitti:
Krisse vei Timon mariannet :( Olisi nyt voinut säästää hänelle edes yhden oman pussin.
Krisse pyysi niitä itselleen, Timo sanoi monta päivää aiemmin kun niistä puhuivat, et voi syödä muutaman mut ei niin välitä karkista.
Vierailija kirjoitti:
Kylppärijengi Ella, Kati, Paula läyhäämässä siitä millainen henkilö ansaitsee voiton.
Paulan mielestä sellainen joka ärsyttää. Joku Niko Saarinen, sen hän tietää, ei oo kattonut muita BB-kausia(?)
Ellan mielestä hauska, pidettävä ihminen, huumorintajuinen, sellainen jossa särmää.
Miettivät että Niko Saarinen ei ärsytä, Kessu sen sijaan ärsyttää. Että se "eiii semmosta voittoon.."Kati spekuloi ja pohtii. Mautonta joku juttu. Että ite hirbuu ja kukaan muu ei naura, sanoo Ella.
Mut Kati sanoo et sellanen ku voittanut kuka ollut siel sivussa koko ajan, et päässy pitkälle. Että se on lame.
Paras paikka jauhaa pas*aa tää vessa, Ella sanoo. Päähän sattuu.
Kati jatkaa vieläkin pohdintaa voittajatyypistä..
Haluavat säpinää, uusia tyyppejä julkisuuteen
Kati pohtii että sunnuntaina paljon katsojia
Pohtivat herkkujen määrää
Että huomenna treeni ja normaali elämä, herkut jemmaan
Särmikäs, huumorintajuinen ja pidettävä ihminen. Sopii BB-voittajaan, ei sovi lainkaan Ellaan, Katiin tai Paulaan.
Vierailija kirjoitti:
Ellan kouristelua ja sätkimistä ennen Krissen tuloa oli järkyttävää katsoa. Krisse kertoi Katille että Ella meinasi tukehtua ja Kati vähätteli ettei ollut mahdollista kun hän oli laittanut kyljelleen. Toivottavasti kaikki näkee tämän tukehtumisvaara-tilanteen. Krisse on kiitoksen ansainnut. Toki myös Marko jota ilman toi ilta ois ollut vielä isompi katastrofi. Illasta jäi puuttumaan vain paljuun yrjöäminen ja sänkyyn ripuloiminen.
Tämä.
Kessu on kiusaamisen uhri. Aivan selkeästi. Kaikki niin kaksinaamaisia häntä kohtaan ja selän takana nauretaan hänelle ja haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä läyhäjengi on varma, että Sami on toinen lähtijöistä.
Sami ei todellakaan lähde huomenna..tosin naisia on melko vähän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel kutsui Krisseä kauniisti huoraksi kännissä.
Se oli läppä jolle Kristiinakin nauroi.
Millainen mies kutsuu naista huoraksi edes läpällä?
Selitätkö mikä tuossa on se vitsin pointti? Mikä siinä on se hauska juttu?
Joo, tottakai Krisse nauroi sille kun ei muutakaan voinut. Olihan Joel tuhannen kännissä ja muuten hauska. Varmaan oli melko hämmentävä tilanne. Kristiinan venäläiset sukujuuret vielä tuovat siihen pahemman vivahteen.
Joelin pisteet tippuivat kyllä reilusti. Ei ole enää mun suosikkilistalla. Samoin tippuivat Timon pisteet eilisen perusteella. Aika silmiä avaavat bileet.”haukkuuhan” joel ja arttu toisiaan kyr viksikin. Humalassa se korostu ja ehkä myös Krisse sai osansa tästä harmittomasta nimittelystä.
Se on hieman eri asia kun kaksi miestä toisilleen naljailevat. Samoin jos kaksi naista tekevät samoin. Miehen suusta naiselle sanottuna se ei ole OK edes läpällä.
Onhan se vähän eri asia myös jos tummaihoiset kutsuvat toisiaan n-sanalla kuin jos valkoihoinen kutsuu tummaihoista sillä nimellä (edes läpällä).Hohhoijaa, sää voisit mennä takaisin nyt nukkumaan. Se on ihan oikein miehen sanoa läpällä naiselle noin jos ovat noin läheisiä ystäviä mitä krisse ja joelkin ovat...
Kyllä minä naisena itse päätän mitä minulle saa sanoa ja mitä ei, ja koska olen oman kaveripiirini tasavertainen jäsen, minulla on ihan samat oikeudet ja velvollisuudet kuin muillakin, sukupuolesta riippumatta. Jos naljailen itse, miksei saisi naljailla minullekin? En minä tarjoa seksipalveluita sen enempää kuin miespuoliset kaverinikaan, ei minulla ole mitään syytä suuttua leikkimielisestä naljailusta, joka ei ole sen rankempaa kuin omanikaan.
Tuollainen ei ole ok tuntemattomammalle tai tutullekaan, josta tietää, ettei hän ole samalla taajuudella. Joel näemmä tiesi, koska Krissen reaktio oli hersyvä naurunpyrskähdys. Joelhan oli helpoimmasta päästä tuosta kööristä. Joelille oli vain tärkeää päästä nukkumaan omalle paikalleen, vaikka Ella siihen oli puklannutkin. Krisse nauraen sanoi Jopelle, joka oli aikeissa vielä nousta sängystä heilumaan ja naureskelemaan, että mies on saanut jo kolme kertaa nukkumaanmenokäskyn, niin Joel vain totesi tyynesti: Ai olenko? ja painoi pään tyynyyn. Söpö Joppe!
Ai sä ootki feminatsi...no nyt ymmärrän ton nillittämisen. T. toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Timo kyllä yllätti. Kovasti pidin hänestä aiemmin ja luulen pitäväni vieläkin, mutta viime yön jälkeen epäilykset herännyt. Ehkä sille raiskaussyytteelle on syytkin? Sen verran ahdisteli Ellaa.
Kielsikö Ella jossain vaiheessa? En nähnyt kaikkia tilanteita, mutta siinä ainakin kun suukottivat, Ella ei sanonut yhtään mitään. Vaikka Timo jurrissa olikin, niin tiukka "ei" olisi voinut ratkaista tilanteen -- jos se Ellalle niin vastenmielinen oli.
Kylppäri jengi 2020 on aivan hanurista.Sielä on kamerat ja mikit.Kuullaan kaikki teidän kieroilu.
Vierailija kirjoitti:
Pistän kyllä hitokseen rahaa Katin ja Ellan äänestämiseen.
Nyt on ainoa mahdollisuus. Jos Ellaa ei saa tuolta sunnuntaina ulos, muuttuu BB sietämättömäksi katsoa, kun Ellan kaveri, joka on ollut varasijalla taloon, tulee sunnuntaina Ellan kanssa kimppaan vihaamaan Krissua ja on jopa ilmoitanut sen julkisesti etukäteen. Mitä hiton porukkaa Ella ja sen kaveri oikein edustaa? Todella vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse vei Timon mariannet :( Olisi nyt voinut säästää hänelle edes yhden oman pussin.
Krisse sano Timolle että mulla on sitten meiän Mariannet.
Silti ei antanut Timpalle edes yhtä pussia omaksi. Krisse aikoo selvästi pitää itsellään karkit ja jakaa sitten Timole muutaman silloin kun itse haluaa syödä.
Krisse on niin ansainnut ne!
Millä perusteella Timo ei ole ansainnut yhtä pussia? Hän silitti vaatteita miltei kellon ympäri viikkotehtävän aikana. Timolle ei tullut muutenkaan paljoa syötävää niin aika ikävää kun Krisse vie kaikki mariannet itselleen joka voi syödä vielä muitakin herkkuja.
Tulihan Timolle vaikka mitä. Krisse pyysi itelleen marianneja, Timo sanoi ettei välitä karkista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi yksi karkkipussi mennä ihmisillä näin tunteisiin?
Tuo on nyt lopulta, kaikkien väärinkäsitysten jälkeen, nimenomaan Krisselle ostettu Marianne-pussi.
Alunperinhän Krisse toivoi niitä koska käyvät kaikille, myös vegaaneille, mutta toiset luulivat aiheuttavansa erityistä kiusaa KRISSELLE, kun panttasivat sen ostamista, tai ostavansa vain yhden mutta, suunnittelivat avaavansa sen tämän edessä ja syövänsä tyhjäksi ("jotta nähtäisiin sen ilme, varmaan itkis").
Timolta myös kysyivät tällä viikolla, kun eivät vielä tienneet kuka lopulta kauppaan menee, että mikä hänen erikoisherkkunsa on. Ja se on (päräm ja rummun pauketta): vihreät kuulat.
Että tuskinpa Timo pahakseen panee, jos Krisse nyt on lopulta saanut pussillisen karkkeja, joiden saamista toiset ovat kaikin tavoin yrittäneet estää.
Kun se nyt tällä kertaa todellakin on ostettu just Krisselle (kuten alussa mainittu).
Vierailija kirjoitti:
Yöllä oli kyllä hurjaa seuratalovenä, kun Ella meinasi 2-3 krt tukehtua oksennukseensa ja BB reagoi hitaasti. Onneksi Krisse ja Marko oli kärppinä ja skarppeina auttamassa nopeasti.
Niinkö? Kerro lisää, tuosta aiheesta ei olekaan täällä vielä keskusteltu.
Jännä että BB hemmottelee Joelia noin kun ottaa huomioon miten pahasti rikkoi sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella kertoili kuukautisvuodoistaan... Niinkun Niagaran putous hänellä. Voiko niistäkin unelmoida
😳 jouduin näytöltä kysymään, mitä?
Puhunut tuolla kuinka ei ole voinut mennä ulkomaailmassa saunomaan kun ollut menkat...
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin hän sanoi käyttäneensä menkkoja tekosyynä, kun ei halunnut mennä saunomaan ilman bikineitä.
Juuri näin. Nyt ei missään nimessä kannata antaa ääniä Samille, jos haluaa Katin tai Ellan ulos. Niitä ei nimittäin myöhemmin asukkaat itse laita häätöön, se on nähty pisteiden annossa tähänkin mennessä. Sen sijaan Samin saa ulos myöhemminkin!