Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aivan äärettömästi se, että miten Kati oli vasta viidentenä häätöäänestyksessä!!!!!!! Mikä ihmisiä vaivaa? Älkää antako niin paljon Kessulle ja Artulle ääniä vaan keskittykää siihen, että saadaan ensisijaisesti Kati ja Ella v ittuun tuolta! Ja ne, jotka Ellaa äänestävät niin muistakaa äänestää samalla myös Katia!!!!!!!!! 🤬🤬🤬
Katin ilme oli kyllä täydellinen kun tajusi, että kansahan inhoaa häntä.
Miten niin tajusi, että kansa inhoaa, kun taisi olla saanut vasta viidenneksi eniten ääniä? Siinähän on edessä monta inhotumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestystilanne osoitti, että katsojat ovat sijoittaneet Samiin rahojaan. Miksi ihmeessä?!?!? Sami saa joka viikko asukkailta häätöääniä ja ”pääsee” usein katsojaäänestykseen. Siten hän on VARMA putoaja ennen finaalia.
Sen sijaan talossa on asukkaita, joille muut asukkaat EIVÄT anna häätöääniä ja tällaisiin tyyppeihin katsojat pääsevät käsiksi vain tällä viikolla, jolloin KAIKKI ovat häädössä. Tämä on ainoa tilaisuus. Miksi kusta sitä?
Just tää, s
Sami joutuu häätöänestykseen jokatapauksessa joka viikko. Kati ei. Nariseva Hattutäti ulos.
Älkää Samille nyt ääniä, ensi viikolla vasta. Kati nyt ulos, ainut mahis nyt tullut Kati saada ulos. Muutoin hän voittaa bb:n. Älkää sitten marisko kun suosikkinne ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä Kati-vihaa, saa ihan kohtuuttomasti vihaa siihen nähden millainen on. Menee kyllä ihan yli tiettyjen asukkaiden vihaaminen ja sitten taas toiset saa kaiken anteeksi ja niitä katsotaan läpi sormien.
Kati on nyt äänestyksessä saatava pois tuolta. Hän on kaksinaamainen kieroilija. Tuli tuonne vaan voittamaan ja tiedostaa kamerat koko ajan.
Parempi on vaan maata sohvalla ja vastata joka kysymykseen HYVIN MENI, HYVIN MENI, ja KATSOJAT RAKASTAA! Ei saa olla mitään taktiikkaa, ei mitään motiivia, ei saa näkyä, ei kommentoida mitään, ei olla mitään mieltä.
O-P:t ja Joelit jyrää! Joel on täysi lammas, se yksi tehtävä, jossa piti perustella miten muille meni ne edelliset bileet niin sanoi kaikilla "hyvin meni". Siinä on sen jätkän anti.
Raivostuttaa kun nämä perkeleen katsojat on niin lampaita, että parhaiten menestyy lammas, jolla ei ole mitään mieltä mihinkään, makaa sohvalla, ei osallistu mihinkään. Niin sellaisista tykätään. Kaikki värikkäämmät ja äänekkäämmät saa aina lähteä, kuten mm. Niko ja Roope. Myös Sini olisi äänestetty heti ulos jos olisi ollut äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo oli arvioinut Samin virheellisesti isoksi uhaksi, kun Sami on selvinnyt niin monesta häätöäänestyksestä. Siksi puhui tökerösti ja yritti sabotoida Samia. Olisi vaan Timo esittänyt loppuun asti kilttiä hömelöä eläintenhoitajaa. Uskon ja toivon että tämän illan takia Timo ei voita.
Tämä meni ohi. Avautuiko Timo jollekin tästä? Mitä sanoi?
Hei joo sori, toi eka oli mun keittiöpsykologiaa, ja oikeasti varmaan vielä isompi syy että Timo valitsi Samin varmaankin taustatarkoituksenaan saada Sami kännissä hölmöilee ja putoamaan on se että Timo pitää Samia yksinkertaisesti erittäin ärsyttävänä.
Joka tapauksessa, jo valitessaan Samia niiden kahden muun kanssa bileisiin Timo puhui niin epäkunnioittavasti, että ihan hätkähdin, ei sopinut Timon aiempaan rooliin.
Timo ei olekaan mukava tyyppi, nyt varmasti osa kansasta haluaisi häneen tuhlatut äänestysrahat ja samalla tunteetkin takaisin...
Sami on epäkohtelias ja sellaista ei pidä mielustellä. Timon motivaatiota valita Timo emme tiedä. Kaikki on spekulointia.
Timon motivaatiota siis Sami valita, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikutti esim. heidän paljussa ollessaan, että Timo olisi kiinnostunut Ellasta. Tuliko teille muille sellaista vaikutelmaa?
Timo myös yritti puoliväkisin sohvalla suudella Ellaa, pari kertaa tais osuakin huulille...
Rankkua Timolle!
No höpöhöpö.
Antoi suukon ensin toiselle, sitten toiselle poskelle.
Kenen fanit ovat tänään aloittaneet mustamaalauskampanjan Joelia ja varsinkin Timoa vastaan?
Ei ole vaikea arvata.
Kopeloi myös Markon kasseja saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Kati olivat sopineet jakavansa voittorahat.
Onko tuo sallittua?Jos salkimme. Eli ääniä ko parille.
Srhän tarkoittaa että Ella ja Kati ovat viimeiset . Eihän se onnistu 😂😂 kai nyt huumorilla spekuloi.
Ella siis kertoi tänään Paulalle, että he olivat Katin kanssa tehneet diilin rahojen jakamisesta.
Paula sanoi, ettei saa edes puhua...
Juon energiajuomia siksi kun ne maistuvat paremmalta kuin kahvi. Kylmänä virkistää ja saat sen kahvin siinä. :) En juo niitä saadakseni pärinöitä. T: 25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse vei Timon mariannet :( Olisi nyt voinut säästää hänelle edes yhden oman pussin.
Krisse sano Timolle että mulla on sitten meiän Mariannet.
Silti ei antanut Timpalle edes yhtä pussia omaksi. Krisse aikoo selvästi pitää itsellään karkit ja jakaa sitten Timole muutaman silloin kun itse haluaa syödä.
Krisse on niin ansainnut ne!
Millä perusteella Timo ei ole ansainnut yhtä pussia? Hän silitti vaatteita miltei kellon ympäri viikkotehtävän aikana. Timolle ei tullut muutenkaan paljoa syötävää niin aika ikävää kun Krisse vie kaikki mariannet itselleen joka voi syödä vielä muitakin herkkuja.
Siellä on muotakin karkkeja mitä Timo voi syödä. Timolla ei näytä olevan niin nokon nuukaa kun syö muutakin ku vegaani safkaa.
No mikä ihmeen yksinoikeus sillä itsekkäällä Krissellä on kahmia kaikki Mariannet itselleen. Luulenpa, että moni muistakin talon naisista olisi tykännyt niistä. Ja Krisse himmaili pyykkitehtävässäkin, kuten kaikessa muussakin, ja on muiden asukkien mielestä myös todella epäsiisti, joten ei olisi oikeastaan ansainnut yhtään mitään. Ällöttää tuollaiset itsekkäät ja epäsiistit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan oksentaminen oli jo oikeasti pelottavaa. Tai se, ettei yhtään itse havannoi ja herää siihen oksentamiseen.
Mullahan tuli itku, kun kajareista alkoi Ella, Ella, Ella... Kamalaa, että siellä se nyt tukehtuu omaan däddäänsä. Lähtihän Krisse ja Marko välittömästi auttamaan.
Bonarit Krisselle ja Markolle tästä yöstä!
Ehdottomasti joku palkinto pitäisi noille antaa. Marko teki kyllä likaisen työn kun joutui pesemään Ellaa yrjöistä moneen kertaan. 🤮
Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu sanoi Samille "laita nuo"
Sami :" miten pyydetään nätisti?"
Kuvitteleeko oikeesti että on kaitsemassa jotain eskariryhmää??
Ja eilen muut juhlijat pyysivät juomista et saisinko yhden oluen, niin Sami huusi suureen ääneen et tuo kalja ja sanoi vielä Timolle paljussa, että kun toimii niin kuin armeijassa niin asiat hoituu ja kun Timo ihmetteli mitä tarkoitti, niin sami sanoi et selkeä ja lyhyt käsky... hyvä Kessu, ei oo turhaan tullu käytyä armeijaa, kun jotain oppeja on sieltä jäänyt... eiku, millai sen kessun armeijan käynnin kanssa oikein olikaan?
Jekku, jekku, jekku. Voi prkl. mitä p askaa. Nyt laskemaan montako kertaa sanotaa jekku seuraavan tunnin aikana.
Kati ei tule koskaan asukkaiden toimesta joutumaan häätöäänestykseen. Jos häntä ei nyt sunnuntaina äänestetä pois niin hän saattaa voittaa koko pàskan, sitäkö te haluatte????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aivan äärettömästi se, että miten Kati oli vasta viidentenä häätöäänestyksessä!!!!!!! Mikä ihmisiä vaivaa? Älkää antako niin paljon Kessulle ja Artulle ääniä vaan keskittykää siihen, että saadaan ensisijaisesti Kati ja Ella v ittuun tuolta! Ja ne, jotka Ellaa äänestävät niin muistakaa äänestää samalla myös Katia!!!!!!!!! 🤬🤬🤬
Katin ilme oli kyllä täydellinen kun tajusi, että kansahan inhoaa häntä.
Mutta selitti sen sitten niin, että jos äänestettäisiin suosikeista, niin ne inhotut olisivat myös kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Ellan jutut eilisissä bileissä kun satuin yöllä liven avaan😂 1. ”Mä haluisin olla strippari, sopisiksmä? Oikeesti? Kiitos. Mua kyl kysyttii jo viime vuonna puuhalavalle sinne messuille mut en menny. Mietin et tänä vuonna vois. Mikä ois mulle hyvä strippari nimi? Haluaisin olla sellanen hidasliikkeinen ja sensuelli, en sellanen ”bum bum ah”tyyppi. Vaan sellanen naisellinen ja elegantti strippari.” *näin paljussa keskiyöllä Ella selitti Artulle, Joelille ja tilille.
2. Me jäädään ainoona kaksin taloon, Ella ja Kati! *sanoi Ella itsestään ja hänestä kaikille, muiden kuullen sohvalla kun saivat Tämän hetken äänestystulokset kuvaruudulle joita tulkitsivat väärinpäin, että luulivat prosnetti laskuria tulkitaan niin että eniten ääniä saanut häädetään talosta. Vaikka meni toisin päin, eli että Timo kärjessä suosituimmissa ja Ella itse sielä häntäpäässä lähdössä vähien äänien takia. Luuli et suosituin ja ilme muuttui kun tajusi. Tätä ennen tosiaan kerkesi ylimielisesti tokasemaan että no eihän se toisinpäin VOI mennä, et he olisivat lähdös.. ja Kati komppas. Ja he jäisivät taloo ku muut lähtisivät ja pienet naurutkin ottivat. reps xD
Millanen itsekeskeinen ihminen toi Ella oikeen on?! Menis vähän itteensä
Sillä on niin huono itsetunto ja on niin hukassa itsensä kanssa, et ei se pysty.
Musta Ellalla just on hyvä itsetunto. Eikä mitenkään käänteisellä tavalla, vaan ihan oikeesti harvinaisen hyvä itsetunto.
Ei tajua Kati että tuotanto kuittas sille noista typeristä jekuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi äänestää, kuten sinä haluat? Enemmistö nähtävästi haluaa mieluummin Ellan, Samin, Artun ja Kristiinan pois kuin Katin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu hyppii keittiössä, taputtelee Samia olalle "hyvä Sami!"
"ihan vi*un jees!!!"
"oli kyllä tosi hauskaa eilen!" Sami sanoo 🙄
Krapulaiset siellä puolikuntoisena valmistaa aamupalaa kaikille. Joel tuntuu olevan hieman kärttyinen, kivahti Samille jotain.
Aamupalapöydässä keskellä kuohuviinipullo (?)
Timo hakkaa melonia isolla veitsellä. Toisia pelottaa.
Ovat kyllä tosi väsyneen näköisiä.
Arttu aikoo tehdä lettuja.
Arttukin tiuskii. Joel tiuskii.
Joel sanoo että stressaa, eilen oli niin hauskaa ja nyt...
sattuu ja kylmäkin on.Kasvisleikkeet vois työntää per*eeseen, Joel sanoo.
Arttu sanoo Joel tää pitää tehdä kunnolla!
Joel puhisee, selkeesti nyt hieman herkillä
Mä ryyppään heti kun mahis, Arttu sanoo
Sami virnuilee kun puhuvat sen yrjöstä ja sammumisesta
Ella tulee keittiöön vihdoin
Käskevät Ellan Timon tilalle koska Timo veitsen kanssa pelottaaJoelia oksettaa vegaanijuusto
Joel päiväkirjahuoneeseen. Arttu sanoi : pyydä juomistaElla kertoo ettei normaalisti juo alkoholia mutta kun juo niin menee yli
Arttu sanoi että hänelle ihan normaali humalatila
Timo sanoi että muisti pätkii loppuillasta
Mitä mää oon kuullu niin te kaikki ootte hölmöilly eilen, Sami sanoo kaikille (ihan kuin itse ei olisi se pahin 🙄)
Millä tavalla Sami muka oli pahin? Kyllä minusta Ella veti pohjat ja kaikki muut oli kans kyllä ihan hemmetin seis. Se että joku oksentaa ei kyllä automaattisesti minusta tee hänestä huonoiten käyttäytynyttä.
Samin itsekeskeinen ja erittäin häiritsevä käytös koko bibisten ajan oli todella ärsyttävää katsottavaa. Puhui vaan itsestään ja jos joku ei koko ajan kuunnellut tai yritti puhua jostain muusta kuin Samista, niin suuttui. Huusi ja käskytti selvinpäin olevia asukkaita palvelemaan itseään kuin jotain diktaattoria släsh jumalaa.
Jos kaikki ois bilettäneet ja tarjolla samat juomat per henkilö niin piippa autot ois tulleet tuonne. Liukas terassi jossa melk kaatui Timo, huojui Arttu ja Ella ois kaatunut. Kukas noita hoivaisi. Kati ei pystyisi kuin Ellaa taluttaan eikä edes kaatumista estää. Aika ilkeää tuotannon leikkiä toisten hengillä. Vähemmän alkoholia, pikku hiprakkaan vaan että pysyvät pystyssä, eivät oksentele, pääsevät itse sänkyynsä ja wc.
Marko on tosi symppis kaveri; mukava, reipas ja kivaa katsottavaa. Olen tykänny hänestä alusta alkaen. Toivotaan Markolle voittoa!!