Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kuka sen kuolevan pelastaa. Olkoon vaikka pahin vihollinen, joka sattuu paikalle ekana. Sattumaahan se on, joka ekana tulee. Mun mielestä Krisselle ei välttämättä tartte edes antaa talossa mitään palkintoa tästä, hän teki vain sen, minkä jokainen täysjärkinen olisi tilanteessa tehnyt. Tärkeintä olisi Ellan tietää tilanne. Näyttäisi klipin vaikka näille yhdessä päiväkirjahuoneessa.
Et osaa olla kiitollinen kuka sut pelastaa? Kyllä se kertoo aika paljon jos vihollisesi sut pelastaa tai ketä itse vihaat. Kannattais siinä vaiheessa kurkata sinne peiliin. Pointsit Kristiinalle. Ja ellan pitäis sanoa iso kiitos ja laittaa enemmän jalkojaan maan tasalle. Aika itsekeskeinen ja omahyväiseltä ja ilkeältä vaikuttaa. Aina naureskelemassa muille. Esim samille eilisestä, miten se oma kännioksennus käytös?
Laskekaa Ella kotiin saamaan hoitoa!
Muisti kuitenkin että sokeripala lihottaa kun yrittivät antaa sitä kaiken yrjöömisen jälkeen!
Ellalle sitten rankiua lisää lusmuilusta!!!
Vierailija kirjoitti:
Ella: "Saako kuittailla Samille tänään siitä oksennuksesta?" Marko muistutti Ellan itsensä oksentamisesta: "Kolme kertaa sänkyyn, Ella."
En paljon ellana kuittailisi samia.😊
Vierailija kirjoitti:
Jeppe1001 kirjoitti:
Tänään pitäisi näyttää taloon klippi, jossa Ella alkaa ekan kerran oksentamaan sänkyyn. Ja Krisse rientää apuun. Tämäkin ihan sen takia, että näkisivät mitä tilanteessa pitää tehdä. Huonolla tuurilla Ellan lyhyt glamourelämä olisi voinut saada loput. Toivottavasti Ella ymmärtää olevansa kiitollinen Krisselle.
Ella on varmaan kiitollinen Katille?
Tottakai. Kati varmasti valehtelee, että Krisse ei tehnyt mitään ja Kati taas pelasti koko porukan. Katihan illallakin kieltäytyi Timon bilekutsusta ja sanoi, että jos alkaa juomaan, ei ole ketään huolehtimassa porukasta.
Paulaan ei ainakaan pitänyt olla humalassa, mutta kuinka voi olla noin tyhmä? Äänestystjlokwen nähdessään huutaa vaan MITÄ MITEN EN VIELÄKÄÄN TAJUNNUT, tähhh???? ... apua
Arttu hyppii keittiössä, taputtelee Samia olalle "hyvä Sami!"
"ihan vi*un jees!!!"
"oli kyllä tosi hauskaa eilen!" Sami sanoo 🙄
Krapulaiset siellä puolikuntoisena valmistaa aamupalaa kaikille. Joel tuntuu olevan hieman kärttyinen, kivahti Samille jotain.
Aamupalapöydässä keskellä kuohuviinipullo (?)
Timo hakkaa melonia isolla veitsellä. Toisia pelottaa.
Ovat kyllä tosi väsyneen näköisiä.
Arttu aikoo tehdä lettuja.
Arttukin tiuskii. Joel tiuskii.
Joel sanoo että stressaa, eilen oli niin hauskaa ja nyt...
sattuu ja kylmäkin on.
Kasvisleikkeet vois työntää per*eeseen, Joel sanoo.
Arttu sanoo Joel tää pitää tehdä kunnolla!
Joel puhisee, selkeesti nyt hieman herkillä
Mä ryyppään heti kun mahis, Arttu sanoo
Sami virnuilee kun puhuvat sen yrjöstä ja sammumisesta
Ella tulee keittiöön vihdoin
Käskevät Ellan Timon tilalle koska Timo veitsen kanssa pelottaa
Joelia oksettaa vegaanijuusto
Joel päiväkirjahuoneeseen. Arttu sanoi : pyydä juomista
Ella kertoo ettei normaalisti juo alkoholia mutta kun juo niin menee yli
Arttu sanoi että hänelle ihan normaali humalatila
Timo sanoi että muisti pätkii loppuillasta
Mitä mää oon kuullu niin te kaikki ootte hölmöilly eilen, Sami sanoo kaikille (ihan kuin itse ei olisi se pahin 🙄)
Vierailija kirjoitti:
Jeppe1001 kirjoitti:
Tänään pitäisi näyttää taloon klippi, jossa Ella alkaa ekan kerran oksentamaan sänkyyn. Ja Krisse rientää apuun. Tämäkin ihan sen takia, että näkisivät mitä tilanteessa pitää tehdä. Huonolla tuurilla Ellan lyhyt glamourelämä olisi voinut saada loput. Toivottavasti Ella ymmärtää olevansa kiitollinen Krisselle.
Ella on varmaan kiitollinen Katille?
😂katihan auttoi paljon kun laittoi ellan niin paskaan asentoon. Ja oli poissa koko tilanteesta kun tapahtui, Krisse huomasi tilanteen kun tarkkaili koko ajan kun haukka. Miksi tää Kati saisi aina kaiken kunnian? Onko se Ella niin sokea?! Kääntää kaiken niin kummasti kun olla ja voi
Ellan kouristelua ja sätkimistä ennen Krissen tuloa oli järkyttävää katsoa. Krisse kertoi Katille että Ella meinasi tukehtua ja Kati vähätteli ettei ollut mahdollista kun hän oli laittanut kyljelleen. Toivottavasti kaikki näkee tämän tukehtumisvaara-tilanteen. Krisse on kiitoksen ansainnut. Toki myös Marko jota ilman toi ilta ois ollut vielä isompi katastrofi. Illasta jäi puuttumaan vain paljuun yrjöäminen ja sänkyyn ripuloiminen.
Läyhääjät h....ttin sieltä, näkisivät että jatkuva p jauhanta toisista ei ole kannattavaa. Sami tippuu varmasti ilman tätä äänestystäkin, ei huolta nyt tiputtaa.
Paula oli kyllä aika kädetön auttamisessa mut siivosi sänkyä Ellan oksennuksen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Ellaa parjaavia ja haukkuvia tyyppejä täällä. Varsinaisia vihapuheita vielä kaiken lisäksi. Tunnetteko kyseistä ihmistä lainkaan ja silti arvostelette täällä kovin sanoin. Nämä kaikki munajutut viittaavat vain siihen, että omassa seksuaalisuudessa ja suvaitsevaisuudessa on jotain pahasti pielessä. En ole Ellan kaveri enkä lesbo/homo tai mikään muukaan mitä seuraavaksi aletaan huutelemaan.
Minä en hauku Ellaa hänen seksuaalisuutensa tai ulkonäkönsä vuoksi. Hän on useimmiten jopa ihan nätin näköinen.
Käytös tuolla talossa on se, jota en siedä.442
Vierailija kirjoitti:
Katikin oikeen tyrkytti sitä kaljaa vielä Ellalle vaikka Ella oli äimänkäkenä!
Meni kyllä tuo juottaminen välillä vähä pitkälle. Jos itse haluaa juotavaa, nii sitte tottakai pitää antaa kuten säännöissä sanotaan. Marko yritti varovasti kysyä viimeisen kaljan kohdalla ettö oisko hyvä jos otetta tän tilalta vaikka Jaffaa. Mutta tottakai Ella haluaa kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Paulaan ei ainakaan pitänyt olla humalassa, mutta kuinka voi olla noin tyhmä? Äänestystjlokwen nähdessään huutaa vaan MITÄ MITEN EN VIELÄKÄÄN TAJUNNUT, tähhh???? ... apua
Paula on tosi ärsyttävä. Aina MUKA niin kujalla. Kui tyhmä ihminen on jos ei tajua koskaa mitää ja aina on suu auki ihmettelemässä puuttumatta mihinkää! Sit kyl paskaa jauhetaan selän takaan kun jotkut koulukiusaajat ja muita hypettämässä et saisi itselleen hyväksyntää. Samoin tuo Kati. Kati ei varmaan juonut kun tiesi että häätötulossa su ja taktikoi ettei tee mitään tyhmää. Siksi ei halunnut juoda.
Joel parka, muutama kylmä kalja tekis varmaan hyvää.
Kiusaajat ei nää yleensä kun oman napansa. Ja ovat minä minä miniä. Tässä kaudella voimme seurata oikein tätä kukin kuva ruudusta
Joel on The best! Ihan paras! Huippu Jyväskylän jätkä ja hieno asenne
Äänestäkää Kristiina ulos, varmaan tylsin bb-taloon astellut henkilö ikinä näillä uusilla kausilla täällä Suomessa. Ei oikein osallistu viikkotehtäviin, sillä ei oo mistään mitään mielipidettä. Miten sitä voi jotkut oikeesti pitää kiinnostavana, ite ainakin laitan 50 ääntä Krisselle, koska tylsimykset pois, Kessu ja Paula sen sijaan saisi jäädä, ja ehkä voittaakin
Ja nyt ei sitten mitään asukkaiden omia raateja ja tulkintoja illasta, vaan bb näyttämään asiat niin kuin ne oikeasti tapahtui ja kaikille palkinto.
No onpa nyt aamiaiseksi tarjolla suklaata ja energiajuomaa kauppareissulaisten jäljiltä krapulaisille. Hihii.