Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Sami ja Joppe (ja Marko?) kävi Timon kanssa tupakalla. Kun palasivat sisälle, Timo avasi kohteliaana pojille oven. Timo heitti siihen: "Vaikka eihän MUN tarvits tätä ovea availla" ja nauroi päälle. Hyvä Timo! On huomannut varmaan miten kaikki mielistelee ja tekis mitä tahansa palveluksia Timolle, jotta pääsis bibiksiin...:)
Mikä tuossa Jönkkärissä vetoaa? Aina hirveä esitys päällä, kun piti tuo vetoomus Timolle tehdä. Lisäksi esittää aina jotain räppistaraa ja on niin olevinaan jotain ihmeellistä, vaikka vaan makoilee lähinnä.
No kummasti nyt kelpaa kylppärijengillekin Timon seura yhtäkkiä.
On aina "hauska" huomata miten huono ihmistuntija olen.
Kaikki kenestä ajattelen että on mukava ja ns. kunnon ihminen, paljastuu ihmiskakaksi.
😩
Sami huomautti Timolle, että olivat huomioineet erityisruokavalion myös kauppaostoksissa. Ettei ole tulossa pelkkää lihaa. Ei kai ne mitään vegaanisafkaa ostanu (jos ei Mariannea lasketa)?
Mutta tämähän Timolle selviää vasta huomenna...
Aa että, kun tuolla olisi edes yksi, joka sanoisi tuolla kurttunaamalle, et 'Ella hei, kukaan ei halua sinua illallisseuraksi, koska olet tylsä, ikävystyttävä.'
Mut TImo ottaa ton mukaan, koska silittivät yhdessä, ja muiden tekemistä Timo ei nähnyt. Pah.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kenestä ajattelen että on mukava ja ns. kunnon ihminen, paljastuu ihmiskakaksi.
😩
itse ainakin näin katissa ilkeyttä alusta saakka, paulasta aloin arvata vasta parin viikon päästä, että on aika vmäinen ämmä
kristiina on taas aidosti kiltti niinku joel ja arttu
Mua pelottaa et Timo valitsee Ellan kun ne harrasti sitä silitystä yhdessä ja Ella osas esittää niiiiin mukavaa.
Ja aargh mä en kestä jos tonne taloon tulee uus transnainen, lopetan välittömästi tämän keskustelun seuraamisen jos niin käy. En jaksa tätä että ihmisen (vittumainen) luonne yhdistetään seksuaalisuuteen ja sukupuoli-identiteettiin, kun niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Halventaa vaan muita vähemmistön edustajia ja heidän läheisiään.
Vielä jos se uus ämmä on se joku Ellan kaveri....
Ella pois sunnuntaina siitäkin syystä! Ei yhtään enempää käärmeiden luikertelua!! (Anteeksi, Timo.)
Miksi ne nyt on Timon seurassa itse, juuri moittivat suureen ääneen kuinka muut mielistelee Timoa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on Paulalle kyllä huomattavan tärkeää. Itse alkoholisoiduin 35-vuotiaana. Vielä yli nelikymppisenä näytin hyvältä, vaikka en liikuntaa harrastanut. Tuolla treenaamisella Paula pystyy huolella vetämään alkoholia, nayttämättä juopolta. Muita tärkeitä asioita hänellä ei taidakaan olla.
Viime bileissä Paulan katsominen oli kamalaa. Kamala myötähäpeä siitä miten kännissä oli. Ihme sammaltava pubiruusu. Toinen jolla selvä alko-ongelma on OP.
Nyt meni kyllä jo itselläkin kuppi nurin ja tunteisiin miten rumasti tuolla vessassa muista puhuttiin. Raivostuttaa niin että tärinä käy! Eritoten harmittaa Timon puolesta, jos menee valitsemaan mukaan jonkun näistä häntä haukkuneista. Isoveljellä pitäisi olla jokin raja, milloin läyhäämiseen puututaan, ja nyt tuo raja meni yli ainakin oman etiikan mukaan. Järkyttävä pettymys, että Paula, Kati ja Marko lähtevät noin syvälle. Ellalta tuota jo osas odottaa, kun on koko ajan samaa myrkyllisyyttä viljellyt... Kuvottavaa käytöstä aikuisilta!
Jos ohjelman tarkoitus on herättää tunteita katsojissa, niin nyt on herännyt!! Toivoisin kuitenkin rehellistä editointia ja koostelähetyksiä, jotta myös niiden varassa olevat katsojat näkisivät koko kuvion.
Tuolla talossa on kaksi asukasta joidenka vati menee heti nurin ja pää hajoaa totaalisesti jos Timo ei valitse niitä bibiksiin. Nämä kaksi ovat Eetu ja Arttu. Luulen että Timo valitsee ne mukaan pelkkää hyvää hyvyyttään, ainakin toisen noista, ettei saisi niistä vihamiehiä ja häätöön äänestäviä selkään puukottajia sitten jatkossa. Mukana on taatusti ainakin Joel ja ehkä Krisse, jos Timo ei valitse Eetua.
Hyi tuo Kati on niin vastenmielinen ihminen! Kehtaa olla noin ilkeä ja aina halveksivasti silmäillä kahta muuta kottaraista varsinkin mitä ikinä Krisse tekeekin.. Kati on sijaisopettaja ja kohtelee tuollain yli 10 v nuorempaa krisseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😩
itse ainakin näin katissa ilkeyttä alusta saakka, paulasta aloin arvata vasta parin viikon päästä, että on aika vmäinen ämmä
kristiina on taas aidosti kiltti niinku joel ja arttu
Mulla ei Katista ollut mitään mielipidettä. Lähinnä OP ja Marko on tuottaneet pettymyksen. Myös Ellasta pidin ihan alussa.
Kerropa Kati, onko se lieroilua, että laittaa käärmehousut jalkaan vai se, että läyhää paskaa selän takana ja arvostelee narisevalla äänellä muiden touhuja?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuttusi eronnut virastaan yllättäen? Koulukaverisi pitää mystisen paussin 6.9-6.12?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Tuolla talossa on kaksi asukasta joidenka vati menee heti nurin ja pää hajoaa totaalisesti jos Timo ei valitse niitä bibiksiin. Nämä kaksi ovat Eetu ja Arttu. Luulen että Timo valitsee ne mukaan pelkkää hyvää hyvyyttään, ainakin toisen noista, ettei saisi niistä vihamiehiä ja häätöön äänestäviä selkään puukottajia sitten jatkossa. Mukana on taatusti ainakin Joel ja ehkä Krisse, jos Timo ei valitse Eetua.
Arttu voi oikeesti vetää niin ison pussin herneitä nenäänsä, että menee PK-huoneeseen ja poistuu vapaaehtoisesti talosta jos Timo ei ota häntä mukaan dokaamaan. Timo kuitenkin luultavasti 'heltyy' ja ottaa Artun.
Kati, Krisse, Ella ovat Timon valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Joel on kuitenkin saanut jo olutta tällä viikolla, niin Timo saattaa jättää sen takia valitsematta, vaikka muuten Joelin seurassa viihtyykin.
Tuo propellipää - paraskin puhumaan 😂