Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Minusta olisi muuten tosi nöyryyttävä tilanne, että Krisse voittaisi ja valitsisi Ellan mukaansa. Kaikki hämmästyisivät ja ihmettelisivät, että mitä h*ttoa ja naureskelevat, luuleeko Krisse tosiaan, että Ella haluaa bilettää hänen kanssaan. Voin jo kuulla korvissani tämän keskustelun Ellan ja Paulan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse käynyt päivittäin parikin kertaa PK-huoneessa sen hammassäryn takia. Veikkaan, ettei saa edes juoda. Särkylääkkeitä tai antibiootit käytössä.
Ei ihme, jos hampaat alkavat oireilla, kun jynssää niitä pakkomielteisesti.
Hänen täytyy jynssätä ne puhtaaksi ja pitää ne puhtaana jatkuvasti, koska hänen nenänväliseinä on leikattu! Tiedät kai kuinka vaarallisia bakteereita suuontelossa on? Saat verenmyrkytyksen jos niitä menee verenkiertoon, ja saat vähintään tulehduksen jos niitä menee haavaan.
Hemmetti, ettekö te katso 247:aa? Tuo on kerrottu siellä jo ainakin miljoona kertaa. Sen vuoksi hän joutuu pitämään sitä nenäproteesiakin talossa jota kaikki asukkaat vuorollaan ihmetteli, ja sen vuoksi hän ei pystynyt mm. uimaan kunnolla, kun se väliseinä on heikko ja painaa uintiasennossa mm. korva-nenäonteloyhteyden kiinni (ja se aiheuttaa pahaa huimaamista mm.)
Just, kauppareissulla ei ääni toimi. Pilalle meni sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon mussutusta Krissestä olen kuullut, mutta en ole osunut 24/7:n äärelle koskaan niin, että olisin kuullut OP:n jauhavan kakkaa. Aina kun olen katsonut röökipaikan jauhantarinkiä, OP vaan seisoo paikalla ja mutisee jotain lyhyesti, josta voi päätellä kyllä, että on samaa mieltä, mutten kauheasti ole kuullu ilkeää puhetta (en laske ilkeäksi sitä, että kommentoi negatiiviseen sävyyn, jos toinen ei laita ruokaa).
Voisiko joku kertoa lyhyesti kuinka OP on osallistunut tuohon ilkeään puheeseen? En hae tällä sitä, ettei sitä olisi tapahtunut, vaan haluan kuulla miten on puhuttu vai onko vain osallistuttu keskusteluun (BB-talossa kannattaa osallistua, eikä tyrmätä keskustelukumppania hiljentymällä/poistumalla). Kessusta olen kuullut hänen puhuvan, mutta en laske tätä pahaksi, koska OP on kertonut ne jutut myös Kessulle itselleen.
No OP on monesti keskustelujen alulle panijana, ja heittää bensaa liekkeihin. OP on myös harrastanut tuota selän takana naureskelua ja kommentointi tyyliin: huomasitteko kuka kävi tekemässä leivän, vie varmaan Artulle. Markon jauhaminen on mun mielestä enimmäkseen ollut sitä ärsyyntymistä neuvomiseen tai siihen ettei muka tekis riittävästi kotitöitä.
OPta taas ei tunnu Krisse edes ärsyttävän mutta silti haluaa olla mukana tuossa jauhamisessa. OP on enemmän sellanen riidankylväjä, joka nakkelee syöttejä janauttii ku muut puhuu p*skaa ja draamailee. Ei itse ole se suulain p*skanpuhuja.Taas Ella, Kati ja Paula on selän takana puhumisen lisäksi suoraan ilkeitä Krisseä kohtaan, nälvii ja keksii oikeasti kaikkia ilkeää kommenttia ja haukkuu Krissen tekemiä ruokia ym. Jättää huomioimatta jne.
O-P toisaalta myös oli esim. se ihminen, joka sanoi Krisselle, että kannattaa tuossa ruuan laitossa ottaa toisiakin huomioon, että porukalla alkaa mennä hermot jos vaan itsellesi teet. Ja sanoi jo mökillä Krisselle, että häntä ärsyttää se, kun Kristiina tulee neuvoskelemaan miten ruoka pitää laittaa.
O-Pssa on se ero noihin toisiin paskan jauhajiin, että hän kyllä myös sanoaa suoraan ja myöntää, että joo olin tossa mokana. Ja hänhän jo mökillä sanoi myös sen, että hän nauttii draamailun seuraamisesta.
OP sanoi Krisselle siitä munanpaistosta, ja kun koko mokoma episodi oli ohi, niin on jo monta kertaa kaivellut sen esille ja käy kehumassa Markolle, miten hän sankari se sanoi Krisselle, että hänen pitää munat paistaa toisillekin. Riidankylväjä pahinta lajia näillä näkymin. Paska haisee penkomalla ja OP:llä näyttäisi olevan läyhätalikko koko ajan valmiina siihen hommaan.
Samaten iski Samiin piilottamalla hänen tärkeimmän tavaransa ja jotenkin vielä sai Samin olemaan kiitollinen, kun antoi sen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse käynyt päivittäin parikin kertaa PK-huoneessa sen hammassäryn takia. Veikkaan, ettei saa edes juoda. Särkylääkkeitä tai antibiootit käytössä.
Liika jynssääminen aiheuttaa vihlontaa, ei särkyä. Pitäis noilta asukkailta poistaa viisurit ja leikata umpisuoli ennen taloon menoa, ihan varmuuden vuoksi. Noloa jos umppari tulehtuu ja sen takia joutuu jättämään kisan kesken ja lähtemään sairaalaan. Lobotomiahan noille on jo tehty ;-D
Ehkä tyhmä kysymys, mutta eikö vihlonta ole yhdenlaista särkyä.
ohis
Kuuma, kylmä sattuu... ei särje koko aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kessu köpöttää aina siihen kameraan johon vaihdan? Äsken oli sohvalla, nyt makkarissa.
Tiedätkö, gravitaatio, massa...
Vetää puoleensa hitaasti mutta varmasti. Ei tekniikka kameroissa kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika jynssääminen aiheuttaa vihlontaa, ei särkyä. Pitäis noilta asukkailta poistaa viisurit ja leikata umpisuoli ennen taloon menoa, ihan varmuuden vuoksi. Noloa jos umppari tulehtuu ja sen takia joutuu jättämään kisan kesken ja lähtemään sairaalaan. Lobotomiahan noille on jo tehty ;-D
Ehkä tyhmä kysymys, mutta eikö vihlonta ole yhdenlaista särkyä.
ohis
Kuuma, kylmä sattuu... ei särje koko aikaa!
Niin? Eikö särky ole särkyä, jos se kestää vain hetken. Jos minun jalkaa särkee kävellessä, se ei ole särkyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon mussutusta Krissestä olen kuullut, mutta en ole osunut 24/7:n äärelle koskaan niin, että olisin kuullut OP:n jauhavan kakkaa. Aina kun olen katsonut röökipaikan jauhantarinkiä, OP vaan seisoo paikalla ja mutisee jotain lyhyesti, josta voi päätellä kyllä, että on samaa mieltä, mutten kauheasti ole kuullu ilkeää puhetta (en laske ilkeäksi sitä, että kommentoi negatiiviseen sävyyn, jos toinen ei laita ruokaa).
Voisiko joku kertoa lyhyesti kuinka OP on osallistunut tuohon ilkeään puheeseen? En hae tällä sitä, ettei sitä olisi tapahtunut, vaan haluan kuulla miten on puhuttu vai onko vain osallistuttu keskusteluun (BB-talossa kannattaa osallistua, eikä tyrmätä keskustelukumppania hiljentymällä/poistumalla). Kessusta olen kuullut hänen puhuvan, mutta en laske tätä pahaksi, koska OP on kertonut ne jutut myös Kessulle itselleen.
No OP on monesti keskustelujen alulle panijana, ja heittää bensaa liekkeihin. OP on myös harrastanut tuota selän takana naureskelua ja kommentointi tyyliin: huomasitteko kuka kävi tekemässä leivän, vie varmaan Artulle. Markon jauhaminen on mun mielestä enimmäkseen ollut sitä ärsyyntymistä neuvomiseen tai siihen ettei muka tekis riittävästi kotitöitä.
OPta taas ei tunnu Krisse edes ärsyttävän mutta silti haluaa olla mukana tuossa jauhamisessa. OP on enemmän sellanen riidankylväjä, joka nakkelee syöttejä janauttii ku muut puhuu p*skaa ja draamailee. Ei itse ole se suulain p*skanpuhuja.Taas Ella, Kati ja Paula on selän takana puhumisen lisäksi suoraan ilkeitä Krisseä kohtaan, nälvii ja keksii oikeasti kaikkia ilkeää kommenttia ja haukkuu Krissen tekemiä ruokia ym. Jättää huomioimatta jne.
O-P toisaalta myös oli esim. se ihminen, joka sanoi Krisselle, että kannattaa tuossa ruuan laitossa ottaa toisiakin huomioon, että porukalla alkaa mennä hermot jos vaan itsellesi teet. Ja sanoi jo mökillä Krisselle, että häntä ärsyttää se, kun Kristiina tulee neuvoskelemaan miten ruoka pitää laittaa.
O-Pssa on se ero noihin toisiin paskan jauhajiin, että hän kyllä myös sanoaa suoraan ja myöntää, että joo olin tossa mokana. Ja hänhän jo mökillä sanoi myös sen, että hän nauttii draamailun seuraamisesta.
OP sanoi Krisselle siitä munanpaistosta, ja kun koko mokoma episodi oli ohi, niin on jo monta kertaa kaivellut sen esille ja käy kehumassa Markolle, miten hän sankari se sanoi Krisselle, että hänen pitää munat paistaa toisillekin. Riidankylväjä pahinta lajia näillä näkymin. Paska haisee penkomalla ja OP:llä näyttäisi olevan läyhätalikko koko ajan valmiina siihen hommaan.
Samaten iski Samiin piilottamalla hänen tärkeimmän tavaransa ja jotenkin vielä sai Samin olemaan kiitollinen, kun antoi sen takaisin.
Niinpä. Luulisi että Op puhevammaisena, sijoitettuna eli hylätynä ja roskakuskina osaisi asettua kiusattujen asemaan, mutta ei se vaan osaa.
Ei voi olla, noi urpot oikeesti ostaa vaan jotain ES energiajuomaa, karkkia, sipsejä !
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun tällä tavalla saa kooste lähetykseen jotain ennenkuulumatonta, tuotanto on näppärä.
Käy vähän sääli noita asukkaita, kun niin monet nyt fiilistelevät, että tämä on paras päivä ikinä jne... Olishan ne yhteisbipiksetkin olleet ihan kivat. Mutta joo, draamaa haetaan jälleen vastakkainasettelulla (ja lisää on luvassa sitten uudet - vanhat, ensi viikosta alkaen...)
Hah hah haa, jos OP ja Kessu on ens viikolla niin kyllä ääniä ropisee noiden ostosten jälkee
Vierailija kirjoitti:
Oliko äänet jostain syystä tarkoituksella pistetty pois? Heti mikit taas toimi kun kauppareissu loppui
Pojat seuraa mielenkiinnolla kun Krisse meikkaa XDD
siis MITÄ noi tekee tuolla ”kaupassa”?? en ole ennen katsonut kun pääsevät tilailemaan, mutta nyt satuin vilkaisemaan työn lomassa. siis sami paineli sinne 104 tölkkiä ES 0,5l energiajuomia sekä kaikkia erilaisia karkkipusseja vaan randomilla 4-5 kpl jokaista. kuinka iso budjetti niillä oikein on? vai oliko tämä kauppatilaus joku vitsi?
Onhan tämä nyt vähän epäreilua, että vain tietty ryhmä eli hybridi-tv:n omistajat saavat äänestää näitä kilpailuvoittoja jne. Näyttää vahvasti siltä, että siellä on nimenomaan Krissen kannattajia. Laajempi otos kansasta olisi paikallaan!
Ellaa en halua enää katsoa päivääkään. Kun se on mies, miksi naisen nimi.
Ja noitten kahden homostelu, Ella ja Arttu on hirveän inhottavaa, että homostellaan kameroiden edessä, meidän makuuhuoneessa..
Arttu pilaa maineensa homostelullaan. Vai eikö Arttu tajua, että se on mies, kenen kanssa puuhastellaan.
Arttu saattaa myös lentää ulos talosta homostelullaan ennenkuin arvaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kati tuolla taas jo jakelee omia huomisia juomiaan muille. Eikä uskalla taaskaan juoda itse. Niin laskelmoivaa pelaamista, feikkien feikki.
Kati on raskaana. Yhden vois uoda, tai korkeintaan kaks, mut kannattaako, jos se alkaakin maistumaan?
Alkokielto johtuu siitä, että voi unohtaa juopotella ottaa lääkkeen oikean aikaan. Tuollahan ei sitä ongelmaa ole, koska BB kutsuu pk:n ottamaan pillerin...