Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Minäkin identifioin itseni miljonääriksi eli valtion pitäisi antaa minulle miljoona euroa, kun näiden Ellaeetujen silvontakin maksetaan verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu ja Krisse leikkitappelee, voi kun Ella näkisi kuinka hauskaa niillä on
Hyi hitto. Oksennus. Krlssenä en koskisi tuohon ällötykseen pitkällä tikullakaan.
Ihan rauhassa. Krisse ei tee virheitä
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä uudet asukkaat ovat niin typeriä että liittyvät Ellan jengiin läyhäämään, niin heitä kohtaa häätö ennen kun kerkeävät sanomaan: Kissa!
Ella itse sinnittelee vaikka finaaliin, mutta hänen porukkansa saa kyytiä.
Kyllä 1-4 viikossa kissan ehtii sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Minäkin identifioin itseni miljonääriksi eli valtion pitäisi antaa minulle miljoona euroa, kun näiden Ellaeetujen silvontakin maksetaan verorahoista.
Mä identifioidun laihaksi. Odottelen edelleen valtion kustantamia rasvaimuja, vatsalaukun pienennystä ja alimpien kylkiluiden poistoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä krissess4ä on, että siitä pidetään? - Venäläistaustainen, pissis, lilluttaa hammassuojiaan yhteisissä juomalaseissa, ei tee juuri mitään, on puhditon ja kielteinen, pitää riitelemisestä, silmät kierot, ei minkäänlaista karismaa.
Se on p*ntavan näköinen. Samoin Ella ja nyt kisaavat talon kuningattaren paikasta. Itse jyystäisin molempia samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
69:ä Ellan kanssa ois aika himottavaa.
Puikot suissa. Katsotaan saako pojat aikaan 69 joku yö.. nyt tähän asti käsipelillä menty, tosin vielä ykspuolisesti sitäkin. Artun vanhemmat saavat nyt oikein perus luonnoon kauniin shemalen hänällä morsmaikuks. Oisko häät ens vuonna? Perheen lisäys luonnollisin keinoin kun hetero seksillä sellaisen kuulemma tän palsan mukaan pitäis saada aikaan :D
Milloin tuonhiikkotehtävä loppuu? Jatkuuko se huomiseen asti, ovatko saaneet lykkäystä kun BB moksili nii paljon tän tehtåvän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Mä identifioidun laihaksi. Odottelen edelleen valtion kustantamia rasvaimuja, vatsalaukun pienennystä ja alimpien kylkiluiden poistoa.
Et oo odotellessa lenkkiä ajatellu vai onko liian kehonegatiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä krissessä on, että siitä pidetään? - Venäläistaustainen, pissis, lilluttaa hammassuojiaan yhteisissä juomalaseissa, ei tee juuri mitään, on puhditon ja kielteinen, pitää riitelemisestä, silmät kierot, ei minkäänlaista karismaa.
Eetuella on suloinen, pitkät ihanat hiukset, pitkä sääret, sievä nenä ja uhkeat huulet.
Puhumattakaan suloisesta puheäänestä. Luonne, valtavan ihana ja empaattinen arvostaa vanhoja naisia ja kaikkia ihmisiä. Tykkää päästää miehiä kärsimyksistä.
Omistaa 40 hajuvettä ja paljon meikkejä, tykkää bibistellä eiku bibistää.
Tosi ihana nainen, eiku mies, eiku oletettu, eiku en minä tiedä. Sorry menee liian vaikeaksi. sorry
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuonhiikkotehtävä loppuu? Jatkuuko se huomiseen asti, ovatko saaneet lykkäystä kun BB moksili nii paljon tän tehtåvän kanssa?
Siis viikkotehtävä ja mokasi,
Vidun näppäimistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä krissess4ä on, että siitä pidetään? - Venäläistaustainen, pissis, lilluttaa hammassuojiaan yhteisissä juomalaseissa, ei tee juuri mitään, on puhditon ja kielteinen, pitää riitelemisestä, silmät kierot, ei minkäänlaista karismaa.
Se on p*ntavan näköinen. Samoin Ella ja nyt kisaavat talon kuningattaren paikasta. Itse jyystäisin molempia samaan aikaan.
Ellan kanssa junassa?
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko Arttu mitään Ellalle päivällä?
Ei tietenkään. Heidän suhteensa alkaa vasta valojen sammuttua ja hämärän laskeuduttua. Eiköhän Arttu todellakaan tiedosta/ymmärrä, että tuo kaikki näkyy koko kansalle. Ella varmaankin tiedostaa, mutta ei välitä. Jotenkin ajattelisin, että Arttu ei välttämättä ollut suunnitellut ihan tällaista ulostuloa bb-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Miksi mun pitäisi, koska valtion kuuluu maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
69:ä Ellan kanssa ois aika himottavaa.
Puikot suissa. Katsotaan saako pojat aikaan 69 joku yö.. nyt tähän asti käsipelillä menty, tosin vielä ykspuolisesti sitäkin. Artun vanhemmat saavat nyt oikein perus luonnoon kauniin shemalen hänällä morsmaikuks. Oisko häät ens vuonna? Perheen lisäys luonnollisin keinoin kun hetero seksillä sellaisen kuulemma tän palsan mukaan pitäis saada aikaan :D
Saa ne ja sen jälkeen jo parrua perc:n. Tuskin haluavat kakaraa pilaamaan yhteiseloaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan kanssa junassa?
Vaikka, tai Ellan kanssa krisseä edestä ja takaa, jos Ella/Krisse bisareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
Miksi mun pitäisi, koska valtion kuuluu maksaa?
Lenkkeily läskien puolesta? Kysy sossusta josko jotkut lenkkitossut maksaisisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko Arttu mitään Ellalle päivällä?
Ei tietenkään. Heidän suhteensa alkaa vasta valojen sammuttua ja hämärän laskeuduttua. Eiköhän Arttu todellakaan tiedosta/ymmärrä, että tuo kaikki näkyy koko kansalle. Ella varmaankin tiedostaa, mutta ei välitä. Jotenkin ajattelisin, että Arttu ei välttämättä ollut suunnitellut ihan tällaista ulostuloa bb-talossa.
Ulostuloa mistä? Heterokaapista vai onko sitä yleisesti pidetty aiemmin hinttinä.
Paula ja Ella siellä taas vaan makaa.
Ella voi kertoa sunnuntaina Artun vanhempien kahvipöydässä miten suoli huuhdellaan jaffapullon avulla.