Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoinen kausi.Viime kaudella otti Tarina ja Krisu otti yhteen ,mutta ei todellakaan ollut tälläistä mitä nyt talossa.Sairasta menoa.Toivon mukaan Kati tajuaa ohjelman lopussa omassa päässään typerän käytöksen.Vaikka kuinka vihaa Kristiinaa niin olisi hiljaa.Voisin sanoa mene wc ja hakkaa päätäs seinään ja purkaa siihen vihasi.Sama juttu Ellan kohdalla.Voiton voisi saada kristiina tai Joel.
Katsoitko kauden 2012? Mitä mieltä olit Johannan kohtelusta? Kiinnostaa vain jos tämä kausi on ollut mielestäsi sairasta menoa niin miten nimittäisit sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeus ja kohtuus BB:lta olisi,että näyttäisi töllöstä Krisselle, ja muille, miten Ella koko ajan joka päivä haukkuu Krisseä jostain asiasta ja tietenkin Krissen selän takana. Ella osaa olla myös ihan ihminen toiselle, mutta jostain syystä haluaa koko ajan nokittaa Krisseä, silkkaa ilkeyttään.
Bb voisi tehdä sellaisen koosteen, jossa mms. näytetään alkuperäinen tilanne (=mitä Krisse oikeasti sanoo) ja perään muiden muunneltu tarina. Ja kaikki tilanteet joissa puhuvat toisistaan pahaa selän takana.
Siinä olis hyvä ”leffailta” asukkaille.
No Ellahan kääntää tämän niin sunnuntaina kun hänet häädetään että vähemmistöjä syrjitään. Sano mun sanoneen.. ei näe itsessään mitään muuta vikaa. Hänet äänestetään talosta ulos koska on vähemmistöä. Ja tämähän ei pidä paikkkaansa.. varmasti pysyisi vielä talossa jos olisi rehellinen ja ystävällinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus ja kohtuus BB:lta olisi,että näyttäisi töllöstä Krisselle, ja muille, miten Ella koko ajan joka päivä haukkuu Krisseä jostain asiasta ja tietenkin Krissen selän takana. Ella osaa olla myös ihan ihminen toiselle, mutta jostain syystä haluaa koko ajan nokittaa Krisseä, silkkaa ilkeyttään.
Jos pidät Krissestä miksi haluat pahan mielen hänelle? On paljon parempi kun hän ei tiedä mitä hänestä puhutaan vaan jatkaa hyvällä mielellä kuten tähänkin asti. Antaa läyhääjien läyhätä, kyllä yleisö pitää huolen siitä että he eivät tätä peliä voita. Ovathan Krissestä läyhänneet muutkin kuin Ella joten BB joutuisi näyttämään heidänkin läyhåyksensä ja siinä tapauksessa se olisi todella epämukavaa Krisselle.
Vielä inhottavampaa Krissen on kuulla tuosta kun lähtee talosta. Varmasti tuntee itsensä huijatuksi ja miettii kenet hänen olisi kannattanut nimetä eli Ella, Kati, op ja Paula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu on kuin pieni poika joka on innostunut uudesta harrastuksesta salibandysta ja pitää Markoa isähahmonaan. Sinänsä aika jännää kun hän on kuitenkin 27v ja Marko vain muutaman vuoden vanhempi. Tulee mieleen että hän olisi jotenkin jäänyt noin 13-vuotiaan tasolle? Mielestäni vähän ikävää että ohjelmaan otetaan mukaan ihmisiä jotka eivät selvästi kulje aivan täysillä ja sitten heistä tehdään viihdettä kaikelle kansalle. Onhan tuo kausi nyt aikamoinen friikkisirkus monenkin henkilön osalta.
Kessusta huomaa, et on selkeästi viettänyt elämänsä huomattavasti ikäistään nuorempien seurassa. On tottunut siihen, että nuorempaan kohdeyleisöön (ehkä) uppoaa nää värikynällä kerrotut mukahauskat jutut ja on ehkä voinut saada jonkinasteista hyväksyntää ja porukkaan kuulumisen tunneta niiden avulla. Nyt on täysin hukassa tuolla, kun on ruvennut viime päivinä saamaan yhä enemmän kommenttia siitä kuinka huonoja hänen juttunsa oikeasti on ja että aikuiset, vähänkään täysjärkiset ihmiset ei vaan yksinkertaisesti pidä niitä millään muotoa hauskoina tai viihdyttävinä, vaan säälittävinä ja typerinä, mitä ne onkin ja kaikki muut tajuaa sen, et Kessu nolaa itsensä täysin joka kerta ku avaa noilla jutuilla suutaan... paitsi tietysti Kessu ite.
Et jotain kehityksellistä häiriötä tyypissä ehkä voi olla kun ei pysty lukemaan muiden ihmisten reaktioista yhtään mitään ja tähän viittaa myös se, et nyt ovat 6 viikkoa olleet tuolla, mut Kessu ei oo vaan vieläkään tajunnu, mitä muut hänen jutuistaan ajattelee vaikka ihan suoraan on jo sanottu päin naamaa useasti (mm. Kati tänä aamuna sanoi, et onpa typerää juttua ku oli taas don kessu äänessä) vaan edelleen hihittelee omille jutuilleen ja luulee että saa niillä jotain kunnioitusta muilta. Ja sama on toi, et tarvitsee selkeän auktoriteettihahmon itselleen jatkuvasti tunteakseen itsensä tärkeäksi. Silloin kun se ei oo BB, niin valitettvasti Marko joutuu sitä hänelle olemaan. Ei ihan normaalia kyllä ton ikäiselle ihmiselle tuokaan toiminta...
Nää viestit alkaa olemaan jo aika sairaita.
Mitä sairasta siinä on, jos joku analysoi jonkun käytöstä? Sitähän tehtiin aiemmilla kausilla ihan jopa psykologin toimesta ja ihan vastaavia juttuja sieltä tuli. Melko osuvia noi analyysit ollut mun mielestä...
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Täytyy sanoa että olen hieman pettynyt tähän kauteen. Viime vuonna draamaa tuli heti alkuun Krisun ja Tarinan keskusteluista ja arvoeroista. Minusta nämä eivät ole ollenkaan keskusteluissaan päässeet samalle tasolle kuin viime vuotiset asukkaat. Eivöt myöskään osaa puhaltaa yhteen hiileen tehtävissä samalla tavalla, johtuneko sitten mökki-talo jaosta edelleen.
Viime kausi oli niin tylsä ja valtava rimanalitus varsinkin asukkaiden osalta, et älä viitti tuoda sitä nyt tähän keskusteluun enää mukaan.
Olen samaa mieltä että viime vuoden oli paljon parempi. Oikeeasti erilaisia ihmisiä, paljon mielenkiintoisia ihmisiä, ketkä oikeasti erosivat toisistaan. Kuten BB-Krisu aivan huippu ja hauskoja sikarikerho juttuja, Tarina, Kimmo vasta hauska olikin ja Helmeri :D Jotenkin parempi kausi oli ja siiviimpi porukka. Tuntuu että tuola talossa ei nyt taoahdu mitään eikä ole ketään seurattavaa. Viimekaudella oli tosi kiva kun oli eri sukupuolen suuntautumisen edustajia, uskollista kannattajaa, älykköä, perus jamppaa, omantien kulkijoita, vähän laidasta laitaan ja tätä touhua oli oikeasti tosi mielenkiintoinen seurata miten tulevat toimeen. Tänä vuonna jeejee siel on joku Kessu joka ei sano mitään, roope joka puhui kaikista pahaa ja juoruili ja ei oikein mitää asiaa, ella joka vaan makaa ja meikkaa(?), mitään mielenkiintoisia keskusteluja ei ole, mielipide väittelyitä, ei oikeen mitään mitä seuraisi. ym ym. Viime vuoden kausi oli huippu, ostin jopa 24/7... Nyt odotin tätä kautta ja pettymys, mielenkiinto harhaantuu muualle.. kun ohjelmaa on pyörinyt 5min, jaksoissa pompitaan, 24/7 ei huvita seurata kun ei ole samanlaista actionia kun viime vuonna. Tarvisi yhtä erilaisia tyyppejä taloon kun viime vuonna. Tai jonkun yhtä hauskan edes ketä seurata kun se voittaja krisu.. :D häntä katseli mielellään ja kuunteli kun jutut niin suoria rehellisiä ja hassun hauskoja. ketä hassun hauskaa tyyppiä en keksi tältä kaudelta, toella tylsiä ja boring.
Vierailija kirjoitti:
24/7 kattoneena... Krisseä nälvitään ja kiusataan seläntakana. Roopekin tajus vasta häädön jälkeen, että on kohdellut Krisseä huonosti.
Miks aina pitää olla joku silmätikku jota kiusata? Yleensä hiljanen ja ystävällinen joutuu tulilinjalle.Kati pois! Vaikuttaa laskelmoivalta ja ilkeältä.
Jankuti jankuti, nyyh nyyh, uik uik, vali vali. Tämä sama levy pyörii päivästä toiseen täällä. Toivottavasti Kristiina lähtee, niin nousee tämänkin palstan taso kerta heitolla. Tai turha toivo, jaksetaanhan täällä edelleen märistä vielä siitäkin kuinka kamalan ilkeästi sitä Minnaakin kohdeltiin kuukausi sitten. Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
No Ellahan kääntää tämän niin sunnuntaina kun hänet häädetään että vähemmistöjä syrjitään. Sano mun sanoneen.. ei näe itsessään mitään muuta vikaa. Hänet äänestetään talosta ulos koska on vähemmistöä. Ja tämähän ei pidä paikkkaansa.. varmasti pysyisi vielä talossa jos olisi rehellinen ja ystävällinen ihminen.
Ihmiset antavat äänensä (ainakin minä) Ellalle että lähtisi talosta veks, koska ei kukaan jaksa katsella mitään sanomatonta ihmistä joka ei tuo katsojille muuta kun käden runkkaus uutiset peiton alta ja huonon kuvan itsestään. Tälläisen sit pitäisi voittaa vai? Ella ulos kun ei tuo mitään muuta kun artula siemensyöksyt taloon ja ihmiset ei tällästä halua tai jaksa katsella. Voi sitten katsoa peiliin ja omaan käytökseensä talossa jos joutuu lähtemään.. Eihän se ella sielä muuta tee kun kyhnöttää artun kainalossa ja tosiaan näitä käden vääntö uutisia tullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, joiden mielestä Joelia katsomassa yksinään fudista oli paljon ennemmän viihdearvoa ku talossa olevilla kovaäänisillä "sisällön" tuottajilla?
Mä ainakin seurasin eilen Joppea koko pelin ajan, vaikka en edes jalkapallosta piittaa tai mitään ymmärrä. Twitteristä päätellen niin teki moni muukin :)
Sama, yksi parhaista "kohtauksista" tähän astisen kauden aikana. Oli ihanan hiljaista ja viihdyttävää seurattavaa. Joel on mun voittajasuosikki.
Sama. Kaikki kaudet nähneenä paras bb kohtaus. Joelin ilo, tuuletus, rööki makuulla tähtiä katsellen.
Mitä pahaa Kristiina on kellekkään talossa tehnyt? Musta hänest näkee et paha olla ja aika yksinäinen. Ja perus ilme että hymyilee.. olen itse samanlainen ja useesti myös ulkopuolinen kouluissa ollut. Kristiina oikein kiltin ja kivan ja fiksun olonen nuori likka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin jäänyt kalvamaan se, kun Minna oli mökillä ja Paula oli aivan mykkänä koko viikon. Jotenkin Paulan naamasta paistoi aivan silmitön raivo ja inho Minnaa kohtaan. Olihan Minna välillä vähän pitkäveteinen mutta ei silti minusta ole mitään syytä käyttäytyä siten kuin Paula käyttäytyi. Jotkut sanoivat että Paula on vain väsynyt mökkielämään eikä se liity Minnaan mitenkään, mutta heti häneen tuli eloa kun Minna häädettiin. Käsittämätöntä miten törkeästi voi aikuinen ihminen käyttäytyä toista kohtaan. Siitä lähtien olen pitänyt Paulaa jotenkin latvakakkosena ja se käsitys vahvistuu edelleen.
Mä pystyn samaistumaan Paulaan kyllä Minnan suhteen täysin, koska olen samantyylinen siinä kuin Paula, että en vaan yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan ärsyyntymättä ihmistä joka vaan puhuu ja puhuu, mutta juttu ei etene mihinkään, tai kertoo asian kaikkia mahdollisia kiertoreittejä pitkin, vaikka asian voisi esittää lyhyesti ja ytimekkäästikin. Eli en kestä jaarittelijoita ja todennäköisesti ei Paulakaan, koska aistein että se hänen ärsytys kohdistui nimenomaan tähän Minnan pitkäveteiseen ja laahaavaan puhetapaan. No itellä on ADHD et mulla se selittää tän lyhypinnaisuuden hitaita ihmisiä kohtaan ja väsyn Minnan tyylisten ihmisten seurassa välittömästi+ärsyynnyn, mut Paulasta ei tietty pysty sitä sanomaan.
Samalla tavallahan Paula jäätyi eläinviikolla, kun Ella siirtyi talliin ja aloitti monologinsa. Paula istui mykistyneenä paikoillaan ja räpytti silmiään. Pää vain sauhusi. Talossa sitten mietti pelikirjan uudestaan, aloitti Ellan ja Roopen palvomisen, ei ollut Krisseä huomaavinaankaan, mielisteli Katia ja Markoa. Eli valitsi puolensa niin sanoakseni. Sen puolen, joka hänen kuvitelmissaan olisi voittoisa. Saas nähdä onko. Nyt ei näytä kovin hyvältä. Mutta vasta puolessa välissä ollaan.
Minä oisin pystynyt Minnan kanssa jutteleen. Itsrllä eräs ystävä samaa kaliiberia.
Ihmiset on erilaisia. Toiset pystyy ja toiset ei, mut täällä nähtiin vaivaa siitä, ku Paula ei pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin kaksinaamainen ihminen voi olla kuin tuo Ella on? Esittää samassa tilassa, että olis jotenkin samalla aaltopituudella. Mutta tilaisuuden tullessa alkaa lähes välitön mustamaalaaminen. Ei voi ennustaa kovinkaan ruususta tulevaisuutta työelämässä eikä missään normiyhteisössä?
Niinku Ellan piti vielä olla joku bad bitch, mutta ainoo mitä pystyy bitcheilee niin olee mielinkielin naamatusten ja haukkumaan selän takana. Ei kovin vakuuttavaa badbitcheilyä vaan pelkurimaista.
Jep, ella yrittää varmaan saada hyväksyntää tuolla tavoin muilta että mustamaalaa ja on tekopyhä useimpia kohtaan. Pitäisi henkisesti kasvaa hänen. Nimenomaan pelkurimaista tuo tuommoinen että jos on jtn asiaa nii sanokoon suoraan eikä tarvi mielistellä, sittenpähän susta ei pidetä mutta kannattais olla oma itsensä eikä saada suosiota kuin jossain ala-koulussa. Ellasta kuva et puhuu pahaa ja esittää.. ei hyvä esimerkki kellekkään. Roope esim oli aivan päin vastainen, sanoi mitä ajatteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen asukkaan tukijoukkoja ja kavereita arvelet täällä olevan eniten?Kääntyy helposti päälaelleen.
Ylivoimaisesti Krissen.
Minulla on ylittynyt ärsytyskynnys jo aikoja sitten.
😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉Johtuu varmaankin, osittain ainakin iästä, sekä Krissen, että tukijoukkojen. Niin fanaattisia, kostonhimoisia ja lapsellisia viestejä täältä saa lukea. Huuto kovenee aina sen mukaan, kuka asukas kulloinkin on arvostellut, (heidän mielestään kiusannut) Krisseä.
Krisse on suosikkini ja harmittaa kovasti nuo jotkut fanit jotka ovat tehneet hänestä pyhimyksen joka ei tee koskaan mitään väärin. Tekevät itse hallaa hänelie tuolla liiallisella fanaattisuudellaan. Olen huomannut että Krissen suosio on laskenut siitä mitä oli vielä muutama viikko sitten.
Sama on tapahtunut aiemmillakin kausilla. Joku on julistettu pyhimykseksi keskustelupalstoilla ja suosio on alkanut laskea kun sellainen joukkofanaattisuus on alkanut ärsyttää toisia kyseistä henkilöä kannattavia. Ehkä tämä onkin tarkoitus, ehkä kaikki näistä yli-innokkaista Krissefaneista eivät olekkaan faneja vaan päinvastoin, haluavat ärsyttää niin paljon että saavat Krissen suosion laskemaan.
Muistan Marika -nimisen asukkaan takavuosilta jota kiusattiin muitten asukkaiden toimesta koko ajan ja hän oli häätöäänestyksissä jatkuvasti. Kansa puolusti häntä ja fanaattiset fanit julistivat pyhimykseksi kunnes osa faneista ärsyyntyi palvontaan ja vaihtoi suosikkia. Marika pääsi finaaliin mutta ei voittanut. Veikkaan että samoin käy Krisselle.Itse yritän vielä sinnitellä Krissen puolella mutta myönnän että hieman alkaa jo tuntua siltä että saatan vaihtaa suosikkini Joeliin. En kuitenkaan ihan vielä.
Tämä voisi olla melkein suoraan mun kirjoittama, paitsi että mun suosikki on Timo. Muistan myös Marikan kauden, hän oli suosikkini tuolloin ja olis kyllä saanut voittaa.
Tosiaan tuntuu, että osa näistä fanaattisimmista hehkuttajista tällä palstalla ei tosiaankaan ole faneja, vaan valinneet käänteispsykologian, että saisivat nakerrettua Krissen suosiota. Hyvin toimii, kyllähän tuollainen on rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Drag queenit teippaavat ne miehiset juttunsa tiukasti kiinni mutta minuakin ihmetyttää miten Ellalla on ne pienet housut eikä näy mitään miehistä osaa vai onko se niin pieni hänellä vai onko sitä lopulta ollenkaan aika outoa?Ääni on kovin miehinen mutta ulkonäkö täysin naisen????
Joku täällä ties kertoa, että käyttää jotain housuja jotka peittää munatskut elioisko vastaavia millä lihavat köyttää mahamakkaroitaan
Tiedän Drag queenien tuck-housut, mutten läskinä ole koskaan kuullut mahamakkaraköydestä. Kerrotko lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistelen haikeudella niitä ensimmäisiä kausia. Sillon kun oli Olli ja Kaki, oliko Hannekin samalla kaudella kävelemässä ja sekoilemassa unissaan😄 Tämä nykymeno vaan on niin tappavan tylsää. Ja mennyt ihan seksuaalivähemmistöhöpötykseksi.
Muistan kun Olli kusi aina unissaan muiden kamojen päälle xD
Todella hauskaa? Mietihän uudelleen. Miltä tuntuisI jos joku kusisi sun vaatteiden päälle toistuvasti?
Se oli oikeasti aivan helvatin hauskaa. Ja sitten Olli aina joutui pyykille pesemään Janin vaatteet. Janin kävi tarkistamassa työn tuloksen. Ehheee.
Tuo kausi on Suomen kausista ehdottomasti parhain, viikkotehtävät onnistuivat, koska niissä yhteishenki oli hyvä ja mukana oli heittäytyjiä, jotka pistivät mukaan omiaan onnistuneesti.
tää kausi on nii tasapaksua niin asukkaiden kun kaiken puolesta, sulava vana joka vaan kelluu voisi kuvailla tätä kautta. He ovat kuin yhtämassaa ja sit joku erilainen kuten kristiina njiin porukalla kiusaavat.
Ja sanalla=tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuota Markon ärsyyntymistä Krissen neuvomisen on hauska seurata :D
Jollain tapaa pystyn samaistuin Markoon.
Markoa selvästi ärsyttää ku Krissen pitää neuvoa ja puuttua joka asiaan, eikä anna toisten tehdä niitä omalla tavalla. Markohan on usein hyvin samanlainen.
Koittaa kuitenki sietää viimeseen asti sitä neuvomista ja pohtia niitä oikeasti. Esim. tuo äskeinen perunakeissi, Marko jäi miettimään sitä. Ja tuonhan voi tehdä kummallakin tavalla, joko keittää perunoita alkuun, mutta voi ne laittaa suoraa uuniinkin.
Kuitenki yrittää olla ja yleensä onkin kiltti ja auttavainen Krisseä kohtaan, vaikka ärsyttääkin.
Mieluiten kuitenkin menee pihalle läyhäämään paulan ja samin kanssa aiheesta kristiinan komentelu. marko on hyvin nolo, ei eroa roopesta mitenkään kuin homokiekaisujen volyymissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin kaksinaamainen ihminen voi olla kuin tuo Ella on? Esittää samassa tilassa, että olis jotenkin samalla aaltopituudella. Mutta tilaisuuden tullessa alkaa lähes välitön mustamaalaaminen. Ei voi ennustaa kovinkaan ruususta tulevaisuutta työelämässä eikä missään normiyhteisössä?
Niinku Ellan piti vielä olla joku bad bitch, mutta ainoo mitä pystyy bitcheilee niin olee mielinkielin naamatusten ja haukkumaan selän takana. Ei kovin vakuuttavaa badbitcheilyä vaan pelkurimaista.
Jep, ella yrittää varmaan saada hyväksyntää tuolla tavoin muilta että mustamaalaa ja on tekopyhä useimpia kohtaan. Pitäisi henkisesti kasvaa hänen. Nimenomaan pelkurimaista tuo tuommoinen että jos on jtn asiaa nii sanokoon suoraan eikä tarvi mielistellä, sittenpähän susta ei pidetä mutta kannattais olla oma itsensä eikä saada suosiota kuin jossain ala-koulussa. Ellasta kuva et puhuu pahaa ja esittää.. ei hyvä esimerkki kellekkään. Roope esim oli aivan päin vastainen, sanoi mitä ajatteli.
No ei Roopekaan kovin monta kertaa naamatuksin sanonut, vaikka sitä kovasti mainosti, vaan enimmäkseen selän takana. Silti enemmän kuin Ella, joka on täysin kaksinaamainen näissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa Kristiina on kellekkään talossa tehnyt? Musta hänest näkee et paha olla ja aika yksinäinen. Ja perus ilme että hymyilee.. olen itse samanlainen ja useesti myös ulkopuolinen kouluissa ollut. Kristiina oikein kiltin ja kivan ja fiksun olonen nuori likka
Krisse vaikuttaa kiltille ja hyväntahtoiselle tyypille.
Monia muita vaan ärsyttää hänen jatkuva neuvominen, lähes joka asiaan puuttuu eikä anna ihmisten tehdä omalla tavallaan asioita. Joelia ja Arttukin tämä alkoi aamulla ärsyttämään.
Toinen mikä ärsyttää niin ei juurikaan tee oma-aloitteisesti kotitöitä, mutta ei kyllä tee moni muukaan.
Hänellä on vain Ärsyttäviä tapoja, ei hän ihmisenä ole ilkeä tai inhottava.
Mitä nämä Krisse-fanit yrittää todistaa näillä pitkillä litanioilla. Tulee paremminkin tunne, että silloin, kun Krisse sattuu jotain tekemään, sitä täytyy oiken korostaa.
Veikkaan, että joukossa on näitä läheisiä ja muita tukijoita. Vaatii aikaa ja viitseliäisyyttä kampanjoida näin suurella volyymilla.Samoin se, että hyökätään voimallisesti muita asukkaita vastaan, kertoo paljon.
Täällä ei juurikaan kirjoittele tai kommentoi muiden kannattajat viesteistä päätellen.Suurin osa on tuota fanaattista roskaa.
.
Näin se varmaan on, Kim Sainiokin on varmasti Kristiinan eno.
.
Kertoi suorassa tv-lähetyksessä, että Kristiinassa ei ole pahuutta.
Sainio tuskin venäläinen eli ei taida olla silloin enokaan