Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Toi pikkutyttö tekee tuolla töitä kun iso mies!
Vierailija kirjoitti:
käärme-ella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän kauden suurin mysteeri, mitä ei kukaan ole osannut vielä selittää on se, että miksi Kristiinan olisi pitänyt paistaa Markolle muna.
Koska Markopoju ei itse pysty ja/tai halua, joten vähempiarvoisen tyttösen tulee toimia hänelle piikana.
---
Marko vaikuttaa tekevän "kotihommat" marttyyrimeiningillä ja mainostaa tekemisiään.
Ihan niin kuin ne oikeasti kuuluisivat jonkun muun tehtäväksi (naisasukkaille?) ja jos Marko hyvää hyvyyttään tekee, niin siitä hänen kuuluisi saada erityistä kunniaa ja mitali.
Onkohan hän sitä tyyppiä, joka vie roskat ja on sen jälkeen mielestään tehnyt kaikki kotihommat, kun toinen ei koskaan tee mitään?
Toivottavasti ei.
Mää oon tästä vähä erimieltä.
Ei Markokaan kyllä hirveesti tee numeroa siitä mitä kaikkia hommia on tehnyt.
Oon nyt sairaslomalaisena seurannut viimepäivinä tosi paljon 24/7 ja Marko kyllä tekee ihan älyttömästi sellasta pientä huomaamatonta taustatyötä talossa viikkotehtävän ohella. Näyttäs olevan hirveen luontaista vaan pitää huolta ympäristöstä.
Tavallaan jopa ymmärrän ärsytyksen siihen että moni muu ei tee paljo mitään.Ellaeetu ja Arttuhan huhkivat öisin. Makkarin asukkaat selvästi arvostavat tätä, koska kumpikaan ei ole häädössä.
KAIKKI OVAT HÄÄDÖSSÄ. KAIKKI.
Tuotanto laittoi kaikki häätöön, asukkaat siis tykkäävät makkarin touhuista. Tuotanto päättää myös kuka lähtee ja kuka jää. Hauskaa seurata, tykkääkö tuotantokin.
Omituinen logiikka. Makkarin touhut eivät ole olleet edes tiedossa viime nimeämisten aikaan eivätkä taida olla vieläkään ihan kaikilla tarkkaan tiedossa.
Pakko se on varmaan pitää taukoa sunnuntaihin asti bb stä. En pysty enää katsomaan tuota läyhäämistä ja Ellan tekopyhää ilkeätä olemusta.
Vierailija kirjoitti:
käärme-ella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän kauden suurin mysteeri, mitä ei kukaan ole osannut vielä selittää on se, että miksi Kristiinan olisi pitänyt paistaa Markolle muna.
Koska Markopoju ei itse pysty ja/tai halua, joten vähempiarvoisen tyttösen tulee toimia hänelle piikana.
---
Marko vaikuttaa tekevän "kotihommat" marttyyrimeiningillä ja mainostaa tekemisiään.
Ihan niin kuin ne oikeasti kuuluisivat jonkun muun tehtäväksi (naisasukkaille?) ja jos Marko hyvää hyvyyttään tekee, niin siitä hänen kuuluisi saada erityistä kunniaa ja mitali.
Onkohan hän sitä tyyppiä, joka vie roskat ja on sen jälkeen mielestään tehnyt kaikki kotihommat, kun toinen ei koskaan tee mitään?
Toivottavasti ei.
Oon nyt sairaslomalaisena seurannut viimepäivinä tosi paljon 24/7 ja Marko kyllä tekee ihan älyttömästi sellasta pientä huomaamatonta taustatyötä talossa viikkotehtävän ohella. Näyttäs olevan hirveen luontaista vaan pitää huolta ympäristöstä.
Tavallaan jopa ymmärrän ärsytyksen siihen että moni muu ei tee paljo mitään.Ellaeetu ja Arttuhan huhkivat öisin. Makkarin asukkaat selvästi arvostavat tätä, koska kumpikaan ei ole häädössä.
Tuotanto laittoi kaikki häätöön, asukkaat siis tykkäävät makkarin touhuista. Tuotanto päättää myös kuka lähtee ja kuka jää. Hauskaa seurata, tykkääkö tuotantokin.
Markon mielestä vähempiarvoinen Krisse. Milläs linjalla Marko opiskeli amiksessa? Krissellä ammatti ja suurin osa miehiä. Kuis silleen Marko? Sähkövika tulee niin kuka korjaa. Onko se Marko 😂
Minkä takia tuo yks tuolla kulkee huokaillen ympäriinsä tekemättä mitään. Ja missähän Joel on... Vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Se Kristiinan "mua ei v...u kiinnosta" keskisormen kera viime sunnuntain livessä aiheutti lähes yhtä suuren myötähäpeän tunteen kuin Samin munannäyttämisjutut. Kunnon teiniangstimeininki. Sitä paitsi ei ollut totta edes, kyllä Kristiinaa oikeasti kiinnostaa ja kovastikin, vaikka muuta tykkääkin esittää.
Et ole tainnut seurata 24/7? Ei taida olla hajuakaan mihin tuo Krissen heitto liittyi? Itse aiheutat myötähäpeää, kun et ota selvää asioista.
Paljonko saivat lisää pyykättävää? Ja käytössäkö on nyt siis vain tuo varastohuoneen pesukone ja kuivuri aiempien lisäksi?
Retu kirjoitti:
Toi pikkutyttö tekee tuolla töitä kun iso mies!
Kyllä kyllä. Ammatti hyvin miehinen. Sähköasentaja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä haava tuossa Paulan selässä on, kun ei ole 6 viikon aikana parantunut?
Tulehtunut rasvapatti poistettiin viikolla 1. Jatkohoitona suihkuttelu + haavataitosten vaihto x 2/pvä. Tarvitsi siihen avustajan; bb valitsi haavahoitajaksi Tiian. Tämän lähdettyä, Paula ITSE valitsi jatkajaksi - Kessun.
Kessu + hygieniatietämys =. .... ymmärrätkö jo? ;>
Nuo yhteiset kahdenkeskiset suihkuttelusessiot tuottivat paljon muutakin ikuisen arven (ja kroonisen haavainfektion?); siellä Kessu mm istutti siemenet the Mökkidraamaan, ja nuo kaksi löysivät niin hyvin yhteisen aallonpituuden että sattumalta antoivat seur kerralla samat häätöpisteetkin!
Nythän nuo jo näyttävätkin ihan pariskunnalta, suu auki toljottavaa tyhjää ilmettä myöten. Paula varmaan sielujen sympatiasta alkanut kerryttää itselleenkin pikku pömppömasua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärme-ella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Toivottavasti ei.
Markon mielestä vähempiarvoinen Krisse. Milläs linjalla Marko opiskeli amiksessa? Krissellä ammatti ja suurin osa miehiä. Kuis silleen Marko? Sähkövika tulee niin kuka korjaa. Onko se Marko 😂
Millon Marko on väittänyt että Krisse olis vähempiarvoisempi?
Miten noin kaksinaamainen ihminen voi olla kuin tuo Ella on? Esittää samassa tilassa, että olis jotenkin samalla aaltopituudella. Mutta tilaisuuden tullessa alkaa lähes välitön mustamaalaaminen. Ei voi ennustaa kovinkaan ruususta tulevaisuutta työelämässä eikä missään normiyhteisössä?
Ellaeetu ja Kati ulos, ens viikolla sitten Samiputtepossu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteissa Marko sanoi Samille pikku myy ei vie roskia jne. Markolla on trauma jokavon Krisse.
Siis tämähän on myös yksi niistä myrkkypiikeistä, jotka on lähtöisin Ellasta. Ella on puhunut jo pari viikkoa sitten selän takana useammalle ihmiselle, että Krisse ei ikinä vie roskia tai laita tiskejä paikoilleen. Mitä olen seuraillut, niin Krisse ei ole olennaisesti eronnut tässä asiassa muista -- joskus vie paikoilleen, joskus ei. Mutta kun Ella on jo hyvissä ajoin istuttanut tämän aiheen kaikkien mieliin, jokainen panee merkille juuri sen hetken, kun "taas se jätti kuppinsa pöydän reunalle!" eikä ollenkaan huomioi niitä hetkiä, kun Krisse siivoilee jälkensä keittiössä tai laittaa astiat suoraan koneeseen.
Mielestäni on käsittämätöntä, että kukaan asukkaista ei uskalla/osaa kyseenalaistaa Ellan toimintaa. Häneltä hyväksytään kaikki. Mistä tämä johtuu? Pelkäävätkö asukkaat mahdollista tulevaa transunvihaaja -leimaa ja someraivoa, jos puuttuvat Ellan toimintaan vai millä ihmeellä Ella on lumonnut kaikki. Katsojalle ei tämä lumovoima oikein välity. Talossa on kyllä erikoinen ilmapiiri, liian paljon myötäilijöitä ja kukaan ei uskalla sanoa suoraan.
Niinpä! Tuonne pitäisi tehdä joku fun facts -lista noita väärinkäsityksiä oikaisemaan. "tiesittekö, että Krisse haluaa Marianneja Timon takia, tilastollisesti muillle vähiten kananmunia paistanut ja ylipäätään ruokaa laittanut henkilö on Kessu, eniten ruokaa syövät Kessu, Marko ja Arttu, eniten viikkotehtäviin älyllisesti osallistuneet ovat Krisse ja Marko, eniten roskia jälkeensä jättää Joel, suihkun ollessa vapaana siihen voi mennä kysymättä kaikilta muilta talon asukkailta lupaa jne."
Niin ja tähän vielä voisi jatkaa "huuhdellut hammaskiskot keittiössä ovat keskimäärin hygieenisemmät kuin peseytymättömyys yhteisessä makuuhuoneessa an**liseksin jälkeen".
Eräiden julkiset pieremiset ja hajuhaitat. Röyhtäily mutta sehän on sallittua pojille ja piarut oäälle 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Kristiinan "mua ei v...u kiinnosta" keskisormen kera viime sunnuntain livessä aiheutti lähes yhtä suuren myötähäpeän tunteen kuin Samin munannäyttämisjutut. Kunnon teiniangstimeininki. Sitä paitsi ei ollut totta edes, kyllä Kristiinaa oikeasti kiinnostaa ja kovastikin, vaikka muuta tykkääkin esittää.
Et ole tainnut seurata 24/7? Ei taida olla hajuakaan mihin tuo Krissen heitto liittyi? Itse aiheutat myötähäpeää, kun et ota selvää asioista.
Vaikka se kuinka olisi makkariporukan joku oma juttu, niin olihan se törkeää suorassa lähetyksessä. Tuo Kristiina yrittää vähän liikaa olla muka hauska.
Marko kuitenkin myös sanoi Kessulle, kun tämä kertoi Krissen aina esittävän toisten hyviä ajatuksia ominaan, että hän ei ole kyllä tuollaista huomannut
Krisse vastas nappiin Elinalle su. Kaikki ei vaan hiffaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärme-ella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Toivottavasti ei.
Millon Marko on väittänyt että Krisse olis vähempiarvoisempi?
Esim silloin, kun haukkui tätä pissaliisaksi?
Ilkeitä: Ella, op, paula, kati
Tyhmiä: Marko
Feikki: Kati
Muut normi ihmisiä omine puutteineen
Vierailija kirjoitti:
Marko kuitenkin myös sanoi Kessulle, kun tämä kertoi Krissen aina esittävän toisten hyviä ajatuksia ominaan, että hän ei ole kyllä tuollaista huomannut
Markoa v....tuttaa Krissen ammatti. Halusikohan sähkäriksi mutta on suosituin amis linjalla poikien keskuudessa.
Arttuhan on siviilissä työnjohtaja. Kertoi alussa Minnalle, että tyylinsä johtaa on tekemällä itse ja edestä johtaminen. Sami vain peesaa.