Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ollipekkakin joutaisi ulos. Hokee sata kertaa päivässä Pipikset ja juoruilee muista eri ryhmissä.
Sitten kun tulee pipikset, on kahden kaljan jälkeen pipi eli täysin kantokunnossa ja töttöröö, kuin mikäkin rappioalkoholisti.
Oon kyllä sitä mieltä että kaspallon jälkeen ei mieti teeskentelyä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Timo tai Joel voittaa.
Nyt Kati ja Ella ulos.
Sitten Paula.
Uusista ei vielä tiedä kuinka paljon nostattaa niskavilloja.[/quote
Timo tai Joel ansaitsevat voiton, mutta lähtijästä olen eri mieltä, Kristiina on liian vaarallinen.
Minä äänestän sen perusteella, kuka on pahin uhka.
Onhan se tietysti vaarallinen esim. Katille ja Ellalle, ja se on hyvä asia. Kristiina jää!
Ilman Kristiinaa nuo uudelleen huuhdeltavat olisi menneet sekaisin. Krisse on ainut joka ajan tasalla mihin ne kuivumaan, kuivaa, pyörii kuivauksessa ja missä ne laatikot.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on ihan hot kyllä. Hyvä pituus, ei liian laiha tyyliin OP ja kasvot on jees, iso syy tähän luultavasti tuo suu huulineen. Silmissä pidän jostain myös, mutta on kyllä esim. Joelilla kivemmat silmät.
Marko näyttää miesmallilta Arttuun verrattuna, mutta eipä tämä mikään ulkonäkö kilpailu olekaan. Tosin Arttua ei pelasta edes luonne. Saamaton lapatossu on.
Vierailija kirjoitti:
Ella on olly tänä iltana ihan jees. Kessu ja Kati pois
Kato seura tekee kaltaisekseen. Kun Ella on Timon, Krissen tai Joelin seurassa, hänen on pakko käyttäytyä ja olla nice.
Heti kun pääsee kaksisteen OP:n ja Paulan kanssa tupakkipaikalle alkaa sama vanha levy soimaan '...siis että toi Krisse sitä ja Krisse tätä'. Joka kerta on tänäänkin niin tehnyt.
Ihan samahan oli Roopen kanssa, makkarijengin kanssa hän oli siedettävä ja sitten on tapettiläyhkäjengin kanssa he oikein lietsoivat toisiaan syvemmälle pskaan käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Ai Arttu hottis ?! No huh huh, ja yäk, mistähän kohti. Karsee letti ja naama ja kaikki. En koskis pitkällä kepilläkään. Timo on sen sijaan aivan ihana ja tosi kuuma mies, panisin !
N55v.
Arttu on seksikäs, ihanan karvainen nallekarhu, jonka hellään syleilyyn menisin enemmän kuin mielelläni, olen kaikkea muuta kuin hevityyppi, mutta ei minua Artun tukka häiritse, kaikin puolin mukavalta ja rakastettavalta tyypiltä vaikuttaa.
Katin moukkamaisuuden huomaa siitäkin, että se puhuu aina ruoka suussa. Äskenkin mölisi jotain kylpyhuoneeseen suu täynnä lanttua.
Vierailija kirjoitti:
Arttu ulos sunnuntaina. Ei mitään miehistä otetta tohon arkeen. Makoilee vaan aamutakissaan. Se alkoi ärsyttää jo silloin kun oli se Minna gate siellä makkarissa ja hiljaa hymisi siinä sängyllä kun puhe nimenomaan oli Artusta Minnan kiusaamisen ohella. Toinen vaan hölmönä toljotti..
Arttu on satavarmana seuraavassa häädössä, Kessu äänestää ainakin, eikä siitä taida tykätä Marko, ei OP, ja sehän alkaa jo riittääkin. Ei Arttu sitäpaitsi ole voiton suhteen uhka yhtään kenellekään. Paitsi toki Katille, suon voiton mieluummin vaikka Artulle kuin Katille.
Muakin syletti toki Artun toiminta Minna-keississä, jotenkin Artulla on ilmeisesti joku pakko olla vastahankaan kaiken uskontoon vivahtavan suhteen, ja siksi suhtautui Minnaankin oudon penseästi, vaikka toisaalta tuli juttuunkin. Ihme veijari. Ehkä Artussa on jotakin samaa räväyttämisen tarvetta kuin Ellassa? Molemmat pieneltä paikkakunnalta, liittyykö se jotenkin johonkin tällaiseen vanhoillisen ympäristön ravistelutarpeeseen?
Mutta Artun ehtii kyllä häätää tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Kristiinaa nuo uudelleen huuhdeltavat olisi menneet sekaisin. Krisse on ainut joka ajan tasalla mihin ne kuivumaan, kuivaa, pyörii kuivauksessa ja missä ne laatikot.
Koska otti tämän asian tehtäväkseen. Välillä ei tapahtunut mitään, mistä
Marko hermostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Timo tai Joel voittaa.
Nyt Kati ja Ella ulos.
Sitten Paula.
Uusista ei vielä tiedä kuinka paljon nostattaa niskavilloja.[/quote
Timo tai Joel ansaitsevat voiton, mutta lähtijästä olen eri mieltä, Kristiina on liian vaarallinen.
Minä äänestän sen perusteella, kuka on pahin uhka.
Pahin uhka on se että Kati ja Ella lipuu finaalin asti kun nuo ei niitä nimeä. Krisse ulostautuu siinävaiheessa kun suositummat asettuu vastaan.
Miksi Arttu ja Joel tekee töitä ja Kristiina vain istuu rappusilla ja muissa Katin syömisiä?
Vierailija kirjoitti:
Krisse on pitänyt pakan kasassa. Tehnyt töiden ohessa myös työnjohtajan duunit. Hienosti hoitaa tonttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tai Kessu ja juorujuoni-OP
Kyllä tuon juorujuonen lähtö parantaisi talon ilmapiiriä sen verran, että viitsisi ruveta taas liveä katsoamaan. Hän ollut tosi inhottava kaikkia kohtaan. Kaiken lisäksi vielä on niin ovela läyhäämisissään, että pesee itsensä puhtaaksi tunnustamalla osan sanomisistaan ja kuulijalle jää ihan väärä mielikuva hänen agendastaan. Todellinen käärme luikertelee vastuusta kalkkarohäntä kalisten. Marko kerran jo jollekin arveli, että OP:lle ei ehkä kannata kaikkea kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arttu ja Joel tekee töitä ja Kristiina vain istuu rappusilla ja muissa Katin syömisiä?
Krisse pakkaa, viikkaa, huolehtii että ne uudestaan huuhdeltavat ei sekoitu muihin pyykkeihin. Vain Kristiinalla tietoa missäne on. Jos joku sotkee ne niin tehtävä kusee.
Olen miettinyt, että miten BB-Ella piilottaa vehkeensä? Onko siltä poistettu kivekset vai miten voi olla niin naismainen etumus ilman sukupuolenkorjausta.
Herätkää Kristiina fanit ja ottakaa ne pikku bitch lasit pois päästä ja sitten nätte ne samat virheet mitä näette Kaikissa muissa kilpailijoissa
Arttu ulos sunnuntaina. Ei mitään miehistä otetta tohon arkeen. Makoilee vaan aamutakissaan. Se alkoi ärsyttää jo silloin kun oli se Minna gate siellä makkarissa ja hiljaa hymisi siinä sängyllä kun puhe nimenomaan oli Artusta Minnan kiusaamisen ohella. Toinen vaan hölmönä toljotti..