Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Oli minnahehkuttajien suitsutus olla pahasti liioiteltua, kuten "kiusauskin".
Korjaan harhaluuloasi. Minna on kyllä mun suosikkeja, vaikka en olekaan sitä mieltä, että Sini olisi kiusannut häntä niin rajusti kuin netissä väitetään. Omaan silmään on osunut kiusoittelua ja vähän liian innokasta toisten asioihin puuttumista. Se ei ole sama asia kuin kiusaaminen.
Mutta se on aivan totta, että ihmisillä on korostunut taipumus nähdä hyvä-paha-asetelmia. Vaikka vaihtoehtoina olisi kaksi hyvää, neutraalia tai huonoa, tai esimerkiksi lievästi huono ja lievästi hyvä, niin helposti ruvetaan ajattelemaan, että toinen on todella huono ja toinen todella hyvä. Yleinen ajatusvirhe.
Ymmärrän pointtisi ja onhan täällä syyllistytty Sinin ulkonäön törkeään arvosteluun. Silti kyllähän tuo oli tökerö temppu sanoa Artulle että Minna on kiinnostunut ja sillä pilasi näiden ystävyyden, Artulla nyt kova tarve tehdä eroa Minnaan mm tökeröillä vitseillä. Onko puhunut muista samalla tavoin selän takana kuin Minnasta? Puhutteleeko muita näiden ammattinimikkeillä?
Sini oli eilen ihan ystävällinen Minnalle. Arttu ei oo näyttänyt vielä todellista luonnetta.
Mä tykkään Joelista enemmän kuin Artusta. Joelilla on nokkela mieli ja jännä huumorintaju. Sellainen vekkuli jäbä. Murre myös hauska.
Talosta mun lempparit on Timo, Minna ja Joel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu rukoili piruuttaan pöydässä, pyysi että saisi Ritvan tuonne ja pölyistä tuheroa pitkästä aikaa.
Mikä toi Ritvajuttu on?
Ritva on Timon nuoruudenrakastettu.
69v. ,eli ei ihan nuoruudenrakastettu ollut, vaan myöhemmin.
Timo oli kuulemma silloin 24 v, jonka kyllä lasken nuoruudeksi.
Outoa. Taitaa olla ainoa naiskokemus. Timo ja käärmeet.
Vierailija kirjoitti:
Sasa vinkui ja v*ttuili illalla Joelille tämän "kauluspaidasta" yöpaitana. Yllättäen Joel vastasi siihen, että "Mitä v*ttua se sulle kuuluu" tms. Go Joel!
Sasan mäkätys oli todella rasittavaa kuunneltavaa. Toivottavasti lopettaa ton muiden ulkonäköön puuttumisen, kun Joelin selkäkarvoistakin jaksoi piikitellä.
Sasa on myös aika päällepäsmäri keittiössä, koko ajan neuvomassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Joelista enemmän kuin Artusta. Joelilla on nokkela mieli ja jännä huumorintaju. Sellainen vekkuli jäbä. Murre myös hauska.
Talosta mun lempparit on Timo, Minna ja Joel.
Mielenkiintoisin on Sini. Sassa puhuu ku papupata. Arttu???? Joel miksi BBssa. Minna erilainen. Kati ? Ella fiksumpi ku oletin. Mökkiläiset???????????? En oo paljon seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kuuntelette Minnan juttuja, niin ehkä huomaatte, miten itsekeskeisiä sen jutut lopultakin ovat. Minä, minä, mun.. Sitä ei kiinosta muiden elämä. Kaiken se kääntää itseensä. Ja pitkiä monologeja. Huh, en jaksais...
Totta.
Huomasitteko muuten illalla kun makasivat sängyissä ja tämä suntio kyräili Arttua. Otin tilanteesta kuvan, oli niin jäätävä mutta kiimainen katse Arttuun. 😂
No, sitten muutama ihminen siitä lähti jonnekin kun kuulutettiin että ulko-ovi on auki, mm. Sini häipyi sängystään..Eikös suntion ilme samantien kirkastunut ja könysi itseään lähemmäs Arttua pää pystyssä ja teki tikusta asiaa, eli mumisi taas jotain itsestään.
Harmittaa etten sen enempää nähnyt, jumitti ruutu just sillon ja annoin periksi ja sammutin härvelin.
Se muodostuu Artulle taakaksi vielä jos jatkaa tuota perässä hiihtämistään, huomasin jo eilen päivällä että suntio seuraa sitä kuin hai laivaa, mukamas vaivihkaa. Iilimato stalkkeri vibat tuli. 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu rukoili piruuttaan pöydässä, pyysi että saisi Ritvan tuonne ja pölyistä tuheroa pitkästä aikaa.
Mikä toi Ritvajuttu on?
Ritva on Timon nuoruudenrakastettu.
69v. ,eli ei ihan nuoruudenrakastettu ollut, vaan myöhemmin.
Timo oli kuulemma silloin 24 v, jonka kyllä lasken nuoruudeksi.
Outoa. Taitaa olla ainoa naiskokemus. Timo ja käärmeet.
Eipä kyllä ole. Timolla viimeisin pitkäaikainen kumppani oli eläinrakas, pitkä ja hemaiseva brunette nainen. Noin nelikymppinen. Tuli yllätyksenä, että ovat eronneet joitakin vuosia sitten.
Sasan mäkätys oli todella rasittavaa kuunneltavaa. Toivottavasti lopettaa ton muiden ulkonäköön puuttumisen, kun Joelin selkäkarvoistakin jaksoi piikitellä.[/quote]
Sasa on myös aika päällepäsmäri keittiössä, koko ajan neuvomassa.[/quote]
Sasa on puhelias ja päällekäyvä innostuessaan mut ilkeyttä en ole ainakaan itse huomannut hänessä. Saisi jäädä taloon. Toivottavasti Minnaa ei häädetä vielä, kuka sitäkään jaksaa jos talossa pelkkää kälätystä ja huutoa vailla sisältöä. Oikeudentaju vaatisi myös sitä että eräiden oleilu tuolla päättyisi mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan harhaluuloasi. Minna on kyllä mun suosikkeja, vaikka en olekaan sitä mieltä, että Sini olisi kiusannut häntä niin rajusti kuin netissä väitetään. Omaan silmään on osunut kiusoittelua ja vähän liian innokasta toisten asioihin puuttumista. Se ei ole sama asia kuin kiusaaminen.
Mutta se on aivan totta, että ihmisillä on korostunut taipumus nähdä hyvä-paha-asetelmia. Vaikka vaihtoehtoina olisi kaksi hyvää, neutraalia tai huonoa, tai esimerkiksi lievästi huono ja lievästi hyvä, niin helposti ruvetaan ajattelemaan, että toinen on todella huono ja toinen todella hyvä. Yleinen ajatusvirhe.
Ymmärrän pointtisi ja onhan täällä syyllistytty Sinin ulkonäön törkeään arvosteluun. Silti kyllähän tuo oli tökerö temppu sanoa Artulle että Minna on kiinnostunut ja sillä pilasi näiden ystävyyden, Artulla nyt kova tarve tehdä eroa Minnaan mm tökeröillä vitseillä. Onko puhunut muista samalla tavoin selän takana kuin Minnasta? Puhutteleeko muita näiden ammattinimikkeillä?
Nimenomaan tämä on kiusaamista Suvilta.
Minna, Joel ja Arttu naureskelivat ja juttelivat kolmistaan juuri ennen kuin Suvi mustamaalasi Minnan Artulle ja sen jälkeen Suvi koitti Joelinkin parittaa Sasalle. Niin läpinäkyvää paskaa tollanen että oikeen kuvottaa. Suvi vain halusi että miehet ei ole Minnan kavereita, ja täten pitää miehet itsellään. Timoakin lähentelee ja koittaa varmistaa että saa hänetkin haaremiinsa.
Mistä se sitten johtui, että Minna joituu niin muiden hampaisiin ja mietteisiin? Onhan muutkik talossa erilaisia persoonia, mutta mikä just Minnassa tekee sen, että useampi asukas pohtii häntä selän takana? Onhan hänkin kuitenkin aikuinen ja elämässä pärjäävä, miksi sitten talon asukkaiden mielessä Minna on enemmänkin rasite?
Minusta nyt ois hyvä ku Minna menis mökille. Luulen että olis huippu kaksikko Paulan kans ja miks ei Tiiaki samassa. Draaman kannalta ois mielenkiintoista jos Kassu tulis taloon, mut vois toisaalta olla liiankin julmaa. Joutui ehkä kokonaan ulkopuolelle ja jopa kiusatuksi mikä ei ole hyvä. Kuka mökiltä vaihtaisi Minnan kans sun mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Sasan mäkätys oli todella rasittavaa kuunneltavaa. Toivottavasti lopettaa ton muiden ulkonäköön puuttumisen, kun Joelin selkäkarvoistakin jaksoi piikitellä.
Sasa on myös aika päällepäsmäri keittiössä, koko ajan neuvomassa.
Sasa on puhelias ja päällekäyvä innostuessaan mut ilkeyttä en ole ainakaan itse huomannut hänessä. Saisi jäädä taloon. Toivottavasti Minnaa ei häädetä vielä, kuka sitäkään jaksaa jos talossa pelkkää kälätystä ja huutoa vailla sisältöä. Oikeudentaju vaatisi myös sitä että eräiden oleilu tuolla päättyisi mahdollisimman pian.
En mäkään Sasaa ilkeänä pidä, mutta olis hyvä pysähtyä miettimään, miten uusille tuttavilleen oikeasti puhuu. En ite kovin kauaa jaksais kuunnella vieraan ihmisen kommentteja mun pukeutumisesta tai vartalosta, tuskin Sasa itsekään.
Oon muuten ihan satavarma, että kun asukkaat yhdistyvät saman katon alle, Sini iskee näppinsä Olli-Pekkaan. Odottakaapa vaan.
Minusta on outoa, että viikkotehtävän loputtua asukkailla on vain tavallinen ilta. Subin kausilla saivat heti jotain kivaa pientä palkintoa verhojen avauduttua tai varastohuoneesta. Olisivat nyt yhdistäneet asukkaat ja antaneet bileet. Juhlat on kai tänään, mutta yhdistetäänkö asukkaita vieläkään? Ei kai mökkihommat jatku taas ensi viikolla? Jos jatkuu, toivottavasti vaihtaisivat edes puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tämä on kiusaamista Suvilta.
Minna, Joel ja Arttu naureskelivat ja juttelivat kolmistaan juuri ennen kuin Suvi mustamaalasi Minnan Artulle ja sen jälkeen Suvi koitti Joelinkin parittaa Sasalle. Niin läpinäkyvää paskaa tollanen että oikeen kuvottaa. Suvi vain halusi että miehet ei ole Minnan kavereita, ja täten pitää miehet itsellään. Timoakin lähentelee ja koittaa varmistaa että saa hänetkin haaremiinsa.
Kuka on Suvi?
Nyt muutaman päivän jälkeen mitä oon ehtinyt 24/7 seuraamaan niin oon alkanut miettimään että voisiko Roope olla jollakin tasolla ihastunut Markoon? Ne ovat yhdessä lähes kaikkialla mm. tekevät yhdessä mökin töitä (esim. Roope pyytää Markoa kantamaan jotain sen kanssa yms), istuvat lähes aina vierekkäin ja Roope on muutenkin aina välillä Marko sitä Marko tätä. Esimerkiksi eilenkin huomasin kun ne istu siinä varastomökissä niin olivat aivan vieri vieressä, hyvä kun eivät hipsutelleet toisiaan.
Ymmärtääkseni Markolla on kihlattu ja lapsi(ei kyllä hajuakaan kuinka vanha). Onkohan mulla liian suuret harhaluulot vai voisiko niille oikeesti tulla jotain? Vai onko kyseessä vain tuleva bromance Kelmeri 2.0?
Pelkään vaan pahoin että Roope lyö kirveensä kiveen...
Vierailija kirjoitti:
Sini pois ekana.
Arttu tai Kati pois. Sini saa vielä muut raivoihinsa ja kannattaa pitää mukana aiheuttamassa kitkaa.
Noilla kahdella taas ei paljon ole ollu annettavaa.
Jaahas talo hereillä, kälkätys alkakoon.
Toi "relaa vähän..." juttu kuulosti niin äänensävyltään omalta kiusaamis tilanteelta. Menin itsekin tekemään jotain yksinäni, koska pelkäsin just tollasta konfliktia mikä saattaisi syntyä kun ei kuulu porukkaan. Mut eiköhän se oo minna joka lähtee ekana..valitettavasti heikoimmat ei pärjää