Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
47841/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen pari Krisse on?

Yksin laittaa pyykkiä kuivumaan..

Jättivätkö nuoren yksin? Siksi voittoon!

Vierailija
47842/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ton 24/7 ja oon kuullu siit Kessu - Showsta nyt puheissa siellä ja täällä.

Mutta mikä se niinku on?

Mitä se sillon tekee?

Esimerkiksi lipoo kieltään sormien välissä ja haukkuu ilmajokisia tai kysyy, onko sopiva hetki näyttää muna. Retostelee saavutuksillaan ja hihittelee, kun on joskus kiroillut salibandytuomarille päin naamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47843/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Tekikö Kristiina tänään ensimmäistä kertaa kaikille ruokaa viiden viikon aika? Onko ihme tapahtunut. Eilen ei voinut paistaa edes kananmunia kaikille kun pyydettiin... "en mä nyt kaikille rupee paistamaan".

Minä minä teini.

Ei tainnut tehdä edes tänään. Itselleen ja Jopelle paistoi jonku kananmunan. "minä, minä" silti syö aina toisten tekemiä ruokia. Ei ole kertaakaan näkynyt Krisseä keittämässä edes kahvia. Kehittäisi senkin kerran vain itselleen. Teini kotia kasvamaan epillereineen.

No nyt tulee taas niin paksua tuubaa, että kai tähän pitää vastata, vaikka eihän teille faktat kelpaa, kun olette päättäneet uskoa toisin.

Krisse teki ruoan itselleen ja Timolle, kuten on jo aikaisempina viikkoina muutaman kerran tehnyt kasvisruoan tai ollut auttamassa sen tekemisessä silloin, kun sekaaniruoka on tehty gluteenilla. Monena päivänä huolehtinut itse oman ruokansa, juurikin gluteenittomuuden vuoksi. Ollut auttamassa myös sekaaniruoan teossa (senkin erään kerran, kun Ellan kanssa yhdessä kokkasivat, mutta Ella keräsi yksin siitä kiitokset jälkikäteen...), on paistanut lettuja ja leiponut keksejä yhdessä muiden kanssa.

Juu, ei ole paistanut kananmunia koko porukalle, mutta siitä huolimatta muillekin kuin itselleen. Milloinkas viimeksi esim. Arttu paistoi kananmunan jollekin muulle kuin itselleen? Tai edes itselleen? En ole myöskään nähnyt Krissen keittävän kahvia, mutta kylläkin teetä -- juoko Krisse kahvia? Jos ei, miksi hänen tehtävänsä olisi keittää muille? Milloinkas viimeksi joku muu teki Krisselle juoman?

Tuohon kananmunagateen en jaksa edes lähteä ja eikös se löydy Youtubesta, joten sieltä voi käydä katsomassa, miten tilanne oikeasti meni -- paitsi että eihän teitä totuus kiinnosta, niin menkää vaan sen Markon version perusteella.

Ei tarvitse teititellä :)

Sinä siis tunnustat yksin olevasi kaikkien Krisse ei paista munia -jankkausten takana? Oletko myös se tukkaheittaaja ja muiden mukahauskojen nimitysten keksijä?

t. Eri

Ps. Ei tarvitse tulla viisastelemaan, ettet muka tietäisi miten paljon täällä on Kristiina on laiska -propagandaa. Melkein alkaa miettiä että kenelle asukkaalle Kristiina on paha uhka, eli kenen läheiset saattaisivat masinoida näitä kamppiksia. Melkein.

Tää ei olekaan huumoripalsta ja bb halpaa roskatv:tä??

Vierailija
47844/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä se niinku on?

Mitä se sillon tekee?

Esimerkiksi lipoo kieltään sormien välissä ja haukkuu ilmajokisia tai kysyy, onko sopiva hetki näyttää muna. Retostelee saavutuksillaan ja hihittelee, kun on joskus kiroillut salibandytuomarille päin naamaa. 

Tässä oli syy hankkia 247. Ei tätä ilman voi olla.

Vierailija
47845/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako taas tänään olla Kristiinalla normaali itsekkyyspäivä? Ruuat vain itselle ja sitä rataa. Ja loppupäivän voikin sitten vaan muuten vain lusmuilla.

Kristiinan ruoka allergia ruokansa Krisse tekee aina itse.

Eilen Ella kylläkin teki ruokaa kaikille, myös Krisselle ja Timolle.

Ihmetyttää että talolaiset uskaltavat syödä eetun tekemää ruokaa! Kuinka likaiset sormet eetulla on ja kuinka paljon 'likaa' eetun kynsien alla on?

Itse kieltäytyisin kohteliaasti, en toivoisi mitään sp-sairauksia suuhun. Yök!

Vierailija
47846/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä se niinku on?

Mitä se sillon tekee?

Mitenhän näihin suhtaudutaan töissä? Päikkyikäiset ei toki bb:tä katso, muttei kauheasti herätä luottamusta.

Vierailija
47847/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen pari Krisse on?

Voi raukkaa, joko siellä taas kiusataan meijän pikku Krisseä.

Vierailija
47848/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kiusaamisista puheenollen. Muistatteko kuinka Sini nuoli näyttävästi ja ilkeä katse silmissään Minnan puhdasta lautasta ennen ruokailua?

Vierailija
47849/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on niin symppis ja ihanat muotinäytös vaatteet!

Vierailija
47850/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä se niinku on?

Mitä se sillon tekee?

Hänen kantsisi mennä Talenttiin. On se niin show äijä.

Vierailija
47851/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä se niinku on?

Mitä se sillon tekee?

No nyt täytyy ostaa 24/7 minäkin haluan nähdä jotain hauskaa koosteessa ei tuollaista näe, luulin että tää on tylsä kausi. Ethän valehtele etten turhaa osta ja sitten pety?

Vierailija
47852/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on vaan niin ihana. Siis luonteeltaan. Kyselee tuolla Markolta, että eihän tunnu liian nololta. Ja juuri siten, että toiselle tulee oikeasti tunne, että voi sanoa stop jos siltä tuntuu.

Vierailija
47853/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen pari Krisse on?

Voi raukkaa, joko siellä taas kiusataan meijän pikku Krisseä.

Vaikeaa on hänellä.

Vierailija
47854/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen pari Krisse on?

Voi, säälitään Krisseä. Miksi Joelkin on niin ilkeä?

Vierailija
47855/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä se niinku on?

Mitä se sillon tekee?

No nyt täytyy ostaa 24/7 minäkin haluan nähdä jotain hauskaa koosteessa ei tuollaista näe, luulin että tää on tylsä kausi. Ethän valehtele etten turhaa osta ja sitten pety?

Tulisipa kauden jälkeen dvd missä Kessu Showta 190 min putkeen, ostaisin heti

Vierailija
47856/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Krisse ole Timon pari ? Noilla Joelilla ja Markolla oli hauskaa kun sovittelivat vaatteitta :)

Vierailija
47857/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä se niinku on?

Mitä se sillon tekee?

Mitenhän näihin suhtaudutaan töissä? Päikkyikäiset ei toki bb:tä katso, muttei kauheasti herätä luottamusta.

Ai niin ja eilen "lajitteli" vaatteita, huudellen kaikkea "ruma paita, kukkahattutädin mekko" ja nakkeli vaatteita pitkin olohuonetta. Siellä oli sellainen minihame, jollaista Krissekin on käyttänyt ja siihen hänen kommenttinsa oli "koulutyttöhame eli h**ran hame" ja se ällöttävä hihitys ja virnistys päälle. Hänelle siitä sanottiinkin, että ei kovin asiallista sanoa koulutyttöä h**raksi. 

Vierailija
47858/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiön kiusaamisista puheenollen. Muistatteko kuinka Sini nuoli näyttävästi ja ilkeä katse silmissään Minnan puhdasta lautasta ennen ruokailua?

Ei voi unohtaa.

Vierailija
47859/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen pari Krisse oikeesti on?

Vierailija
47860/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt 2 lähtee talosta sunnuntaina. Uudet ei ole äänestyksessä seuraavalla viikolla. Ja Ellasta toinen uusi pissaliisa tykkää niin eipä sitten uusiltakaan Ella saisi montaa ääntä niin nyt ainut keino saada Ella pois ettei tarvitse katsoa loppuun asti. Uusilla on etulyöntiasema kun pääsevät osa melkein loppuun asti. Ja entä pikku sievässä alkaako lörpöttely esim katsojien suosikista. Ellahan aloittaa uusille meikkikoulun jos Ella talossa. Meikkaukset on jo niin nähty. Tylsää jos loppuviikot vaan Ellan meikkikoulua.

Ketju on lukittu.