Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
47521/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivalan lehti iloitsi Artun vievän bb talossa Nivala brändiä julkisuuteen, biin voisiko joku kysellä toimittajalta mitä mieltä on tästä uudesta brändin suunnasta.

Onko transuseksi siellä tulevaisuuden brändi?

Vierailija
47522/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Ella ulos ! Äänestäkää kaikki näitä ällötyksiä! Menisivät vessaan panemaan jos eivät pysty selibaatissa olemaan, todella törkeää ja lapsellista paneskella samassa tilassa missä toiset ovat vielä hereillä, hyi hitto miten oksettavaa  ! Timo on ainut fiksu ja mukava talossa, toivon niin että hän voittaa! 

Kai se ällötys loppuu jos näistä toinen poistuu talosta. Nyt olisi tilaisuus saada pois joku, joka ei tule saamaan häätöääniä pitkään aikaan. Kati, Paula, OP esimerkiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47523/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä itsekin myöntää, että ei tuo Kristiinan työnteko mitään järjin tehokasta ole.

Joo, kyllä kaikkien muiden työnteko on ollut huippufiksua ja tehokasta. Kummallista, että yksi ihminen pystyy koko tehtävän tuhoamaan tehottomuudellaan.

Niinkin voi käydä

Sami tuhosi jo laiskuuttaan ja tahallaan silitysraudan jonka vuoksi silitykset seisoi vuorokauden, siinä kusi viikkotehtävä.

Vierailija
47524/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artun ja Ellan touhut on kyllä vastenmielistä katsottavaa

Heidän romanssinsa on kaunis. Heidän ihastuneet katseensa herkät hyväilynsä läheisyytensä eivät ole vastenmielistä.

Vierailija
47525/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami poju meni miettiliääksi, kun Arttu neuvoi häntä olemaan tyyni. Perusteli, että tyyneys ei yllytä tekemään Samille lisää jekkuja. Samille taas oppimisen paikka.

Arttu Pojun kannattais olla vaan ihan hiljaa ja keskittyä niihin yöpanoihin Eetun kaa, ei siitä muuhunkaan ole.

Arttu puhui ihan fiksusti Samille. Samin identiteetti taitaa olla lippalakissa.

Artusta ei fiksua saa tekemälläkään, on se siks ääliö tyyppi.

Mietitkö koskaan, mitä ällöä tuntemasi ihmiset saattavat harrastaa makuuhuoneissa, ja silti saatat pitää niitä ihan mukavina ihmisinä ja jopa ihailla, entäs jos----

Mä ainakin katson viihdearvoa, eli mitä sieltä suusta tulee ja onko suhteellisen kiltti ihminen, eikä läyhää joka välissä. ARttu on lisäksi lahjakas sanankäyttäjä. Ei toki voittoon asti riitä rahkeet. Ja se ärsyttävä Ellakin lähtee jo sunnuntaina.

Artussa viihdearvoa? Katsommeko samaa ohjelmaa? Alusta asti tuo on vain tuijotellut kattoon ja hokenut, miten p*skaa kaikki on. 

Vierailija
47526/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella tuolla hiplailee vieressä sohvalla vieressään makaavan Artun kättä ja nyt jätti käden omistavasti Artun käsivarren päälle.

Voi kauhea! Tuskin Arttu sen antaisi olla siinä jos ei haluaisi.

Vierailija
47527/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Ella voisi lähteä sunnuntaina, todella ällöttävää nuo makkaritouhut ja vielä vähät välittävät muista.

Ihastuneet harvemmin muita ajattelevat

Vierailija
47528/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli melkoinen tuo miinusäänien määrä jo Katilla ja Ellalla. Paljon pitää tuon Artun kiriä, jos meinaa tippua. Ja hyvällä mallillahan tuo epäsuosio näyttäisi olevankin. Tuskin kuitenkaan ihan riittää, vielä.

Missä näkyy äänestystilanne?

Vierailija
47529/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä äitinä haluaisi nähdä televisiosta että poikani harrastaisi seksiä ladyboyn kanssa. Kuvottavaa.

Jos harrastaisi yksityisesti se olisi vielä ok mutten siitä haluaisi tietää. Nyt tietää koko Suomi että Nivalan Arttu se hoonaa miestä joka kuvittelee olevansa nainen.

Jollei ole poikasi niin turhaan muiden ajatuksia murehdit

Vierailija
47530/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina aivaisteli lettuja päin. hyi

Ei noin

Vierailija
47531/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä itsekin myöntää, että ei tuo Kristiinan työnteko mitään järjin tehokasta ole.

Joo, kyllä kaikkien muiden työnteko on ollut huippufiksua ja tehokasta. Kummallista, että yksi ihminen pystyy koko tehtävän tuhoamaan tehottomuudellaan.

Niinkin voi käydä

Sami tuhosi jo laiskuuttaan ja tahallaan silitysraudan jonka vuoksi silitykset seisoi vuorokauden, siinä kusi viikkotehtävä.

Sami myös kasteli tahallaan vitsillä mankelin läpi kuivattuja vaatteita suihkutellen vettä niiden päälle. Nakkeli puhtaita vaatteita olkkarin lattialle, laittoi laatikoihin silittämättömiä vaatteita. Minusta paljon pahempaa tuollainen tehtävän sabotointi kuin hidas suorittaminen (joka koskee tuolla ihan kaikkia). 

Vierailija
47532/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka näytetty äänestyksen väliaikatilanne?

Vierailija
47533/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelille sopisi hoitala hyvin.

Vierailija
47534/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Ella voisi lähteä sunnuntaina, todella ällöttävää nuo makkaritouhut ja vielä vähät välittävät muista.

Ihastuneet harvemmin muita ajattelevat

Kyllä minä ainakin pystyn ajattelemaan, koska olen aikuinen, enkä huomiota hakeva teini. 

Vierailija
47535/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelille sopisi hoitala hyvin.

hoito-ala

Vierailija
47536/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Timo muuten homo? Mä en tiedä mistä oon luonut käsityksen et on, mut tajusin etten mä oikeasti mistään tiedä. Onko se tuonut asiaa esiin jotenkin?

Vierailija
47537/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee tuo Samin joukkokiusaaminen kyllä överiksi. "Kaikki muut pitää lippistä tänään, paitsi Sami. Joo, se olisi hauskaa." Onpa tosi hauskaa. OP, Ella ja Marko heti mukana.

Minustakin tuo olisi hauskaa, kyllä Samilla meni aika överiksi se källien teko, ja mitä muuta olisikaan tuhonnut, jos ei toiset olisi estäneet.

Marko ja OP ovat olleet pahempia kuin Sami näissä asioissa. Mutta marko ei saanut esim.yöllisistä touhuista mitään rangaistusta, kaikki kohdistui vain Samiin. Ja tää joukkokiusaaminen vain jatkuu.

Tuo kiusaaminen ei enää näytä hauskalta.  Ei yhtään.  OP näkyy nauttivan. Harmittaa Samin polesta.

Se on hyvä ettei ole lakki päässä.

Vierailija
47538/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Timo muuten homo? Mä en tiedä mistä oon luonut käsityksen et on, mut tajusin etten mä oikeasti mistään tiedä. Onko se tuonut asiaa esiin jotenkin?

On kertonut tykkäävänsä molemmista. Ja ollut naisen kanssa naimisissa aiemmin.

Vierailija
47539/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi

Vierailija
47540/104451 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaali kuulema. Sanoi mm. ottaneensa munaa suuhun.

Ketju on lukittu.