Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Yöllä valvottava kuivauskaappeja paloturvallisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.
Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...
Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?
Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.
Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.
Missä se Krisse sitten oli, jos hän ei ollut muiden kanssa? Vai pyydettiinkö kaikkia muita nimeltä paitsi Krisseä?
Viikkotehtävänä oli uida Tallinnaan. Sasa ui Krissen kanssa ja Sasalle kerrottiin että ruoka on valmista ja pyydettiin syömään. Sasa meni eikä edes odottanut Krisseä. Kutsu oli vain Sasalle, vaikka Krisse oli vieressä.
Nyt irvailevat kun Krisse syö leipää yksin makkarissa.
Miten tuosta likasta tulee joka käänteessä niin säälittävä kuva. Aina pitäis jonkun olla holhoomassa. :(
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että Katin päivän peliliike on laittaa propellihattu päähän ja senhän se teki. Nyt kaikki näkee kuinka hauska se on niin kukaan ei äänestä sitä pois.
Vähän olen ihmetellyt, ettei Katilla ole myös tekopartaa ja -viiksiä, sitten se vasta hassu olisi.
Voin vaan kuvitella miten vaikeeta noiden on olla tuolla talossa, kun itsekään en enää jaksa heitä katsella kun alkanut kyllästyttämään heidän naamat ja jutut.
Roopen putoamisesta ei siitäkään voi muuten yhtään varmasti päätellä, tehdäänkö pudotukset aitojen katsojaäänten perusteella vai tuotannon oikkujen pohjalta. Koska toki monet katsojat eivät enää jaksaneet hihkukiljumisen ja öhjyläyhäämisen älytöntä vaihtelua. Mutta, myös tuotannon täytyi tajuta että Roopen esiintyminen ei ollut enää ollenkaan eduksi hänen omalle viiteryhmälleen, ja lisäksi ampui lahjakkasti itseään henkilökohtaisesti jalkaan uramahdollisuuksien suhteen, joten tuotanto saattoi pelastaa ottamalla aiemman suosikkinsa ulos talosta. Joten katsojaäänet vai tuotanto, ainakin tällä kertaa, jaa en tiedä, jompsi kumpsi.
Kati on kyllä ihan miehen näkönen.
Joko täällä on puitu uudet asukkaat? Eilisestä esitellystä uudesta asukkaasta tuli vahvasti transihmisfibat. Onko tuotannolla menossa planB.
hyi miten nuo tarkenee vieläkin käydä tupakalla shortseissa ja t-paidoissa, varmaan +8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että Katin päivän peliliike on laittaa propellihattu päähän ja senhän se teki. Nyt kaikki näkee kuinka hauska se on niin kukaan ei äänestä sitä pois.
Vähän olen ihmetellyt, ettei Katilla ole myös tekopartaa ja -viiksiä, sitten se vasta hassu olisi.
Sehän olisikin hassunhauska ja kiva jekku.
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on puitu uudet asukkaat? Eilisestä esitellystä uudesta asukkaasta tuli vahvasti transihmisfibat. Onko tuotannolla menossa planB.
Mulle ei kyllä tullut mitään transfibaa eilisestä, ennemminkin joku Sini-viba. Ehkä vaan astetta tyhmempi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hyppäsin tänne huvikseni ja lähden kohta, mutta mikä tämä Kristiinan dissaminen oikein on.
NORMAALILLA naisella on kuukautiset, voihan olla että Ellallekin ne Thaimaassa toki aikaansaadaan, tiedä häntä synnyttihän se yksi mieskin.
Mikä prideä itkevä ryhmä täällä mellastaa, antakaa nyt Kristiinan jutella makkarissa ihmisten kanssa päivisin, vai onko se epänormaalia tänä päivänä.
Ei kai se Ellakaan kaikkia jaksa tuskista öisin päästää, kuten Ella asian ilmaisi. Saattaahan olla etteivät kaikki Ellan kynsiin edes halua.
Mikä ihmeen kuukautiskeksintö tuolla nyt on meneillään, ihan niinkuin Kristiinan pitäisi Markolle olla leivän- ja munanpaistajana, hänen pitäisi olla jatkuvasti vaikka yksin suorittamassa viikkotehtävää, vaikka ei siellä ole kuivatuspaikkoja, niin kaikki ei sinne kuitenkaan sopisi tekemään mitään.
Eilen katsoin ja aika ahkerasti oli Kristiina töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta. Nuo joutuvat odottamaan kun silitystrauta on korjattavana. Eivät nyt pysty silittämään edes. 😅😂
Pieni on budjetti kun ei ole varaa kuin yhteen silitysrautaan. Ei voi kuin nauraa tälle halpis BB:lle.Eikö silitysrauta pitäisi myöskin käyttää koronakaranteenin kautta huollon jälkeen? Vai riittääkö sen huolellinen desinfiointi (esim. upottamalla pirtuastiaan tunniksi)? Talon ruokaostoksissahan on vuorokauden viive ainakin. Vaikka viruksen on joissain tutkimuksissa havaittu elävän pinnoilla huomattavasti pidempäänkin.
Tätä karanteenihommaa epäilen ja ihmettelen. Silloin kun voittivat jonkun palkinnon juustoja ja viinirypäleitä. Juustot tuli aukaistuina. Epäilen että mitään karanteenia ei ole, ainakaan kaikille tuotteille.
Leikkaussalissakin saadaan desinfioitua pinnat, joten ihan samanlaisen puhdistuksen voi tehdä silitysraudallekin. Juustolle tietenkään ei, mutta puhdas se on avattunakin jos se avataan noudattaen hygieniaohjeistuksia mitä jokaisen alalla olevan pitäisi osata noudattaa ihan ilman koronaakin. Myös elintarvikepakkausten pinnat voidaan puhdistaa.
Kati jätti föönin tuolille hurisemaan lähtiessään ulos. Eipä voinut myöntää, että hän jätti föönin yksinään päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Kristiina! Mä itse kirjoitin aiemmin kommentin, joka oli tarkoituksella aika kärkäs, aiheenaan se, että en ymmärrä miksi ihmeessä Kristiinan pitäisi paistaa koko köörille yhtään mitään, tausta-ajatuksella että kun kaikilla on kaksi toimivaa kättä ja ovat ihan aikuisia. Niin joku veikkasi että olen teini, no ei, olen kuitenkin yli 30 vee, ja elämää joiltain kanteilta jopa liikaakin nähnyt. Itse olen silti yhä usein liian kiltti, joten on hienoa nähdä että hyvin nuori nainen kertoo tiukasti kenelle oikein niitä kuuluisia munia paistelee - hän on kuitenkin teknistä alaa opiskellut ihminen, eikä mikään yleinen pullanpaistaja. Ja hei, vähän eri asia, että vaihdetaan aineksia niin että kaikki voi syödä eikä kukaan kärsi, kuin että vaaditaan yhtä paistamaan ne hiton munat kaikille siellä. Kristiina on yksi voittajasuosikeistani ja fiksu tyttö, ei täydellinen ku ei kukaan ole, mutta sekä osoittaa kypsyyttä avoimissa isoissa konflikteissa, että on mukava ja keskusteleva, ja on kestänyt ihmeesti jatkuvan syrjimisen paineet. Ugh, olen puhunut.
Muistatko kuinka Krisse ihmetteli alakuloisena kun porukka lähtee syömään, mutta häntä ei kutsuta mukaan. Tietoisesti jättivät Krissen yksin, mutta sitten kati sanoo yhden epämääräisen kommentin, ei edes suoraan pyydä Krisseä paistamaan munia heille, ja some räjähtää raivoon kyykäärmeiden säestäessä kakofoniaa "kun Krisse on niiiin itsekäs"...
Mitä varten Kristiinaa olisi erikseen pitänyt pyytää? Pyydettiinkö noita muita?
Muut pyydettiin ja yhdessä menivät. Kukaan ei maininnut Krisselle asiasta, sai itse syödä yksin kun tuli taloon. Jos kaikkia pyydetään paitsi Krisseä on jotakin vialla.
Ja sitten pitäisi muka tehdä kaikille munakkaita ja ymmärtää puolittaisesta vihjauksesta.
Missä se Krisse sitten oli, jos hän ei ollut muiden kanssa? Vai pyydettiinkö kaikkia muita nimeltä paitsi Krisseä?
Viikkotehtävänä oli uida Tallinnaan. Sasa ui Krissen kanssa ja Sasalle kerrottiin että ruoka on valmista ja pyydettiin syömään. Sasa meni eikä edes odottanut Krisseä. Kutsu oli vain Sasalle, vaikka Krisse oli vieressä.
Nyt irvailevat kun Krisse syö leipää yksin makkarissa.
Miten tuosta likasta tulee joka käänteessä niin säälittävä kuva. Aina pitäis jonkun olla holhoomassa. :(
Tyypillinen kiusaajan vähättelevä mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Kati jätti föönin tuolille hurisemaan lähtiessään ulos. Eipä voinut myöntää, että hän jätti föönin yksinään päälle.
Mutta jätti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaudessa on kyllä vähän sellainen koulukiusaamis meininki.Jätetään yks sivuun,supistaan...hei meniksi jo.Se vaan makaa ei tee mitään ja ne se hiton munat,paistoko? se pidetään mielessä.Tuo muna juttu, niin en ikinä olisi uskonnut Markosta sellaista ,että jaakaa asiasta.O.p kuuluu samaan porukkaan.Sitten on se toinen porukka, hei me ollaan sun kavereita.Mistä jutellaan ? Musiikista ?.Kun nuo eräät astuvat joskus ulos talosta, niin toivottavasti miettivät asioita.
Ompa lapsellista tekstiä, kasva jo aikuiseksi, ei näitä vauvajuttuja jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta. Nuo joutuvat odottamaan kun silitystrauta on korjattavana. Eivät nyt pysty silittämään edes. 😅😂
Pieni on budjetti kun ei ole varaa kuin yhteen silitysrautaan. Ei voi kuin nauraa tälle halpis BB:lle.
Tuotanto kun ottaa omansa niin ei jää viivan alle paljoa millä ostella silitysrautoja XD
Etovaella ja kierokati sunnuntaina ulos. Olen tunti tunnilta vakuuttuneempi tästä. Annan ääniä pitkin viikkoa ja sunnuntaina loput.
Katsooko Kristiina ketään silmiin koskaan? Ei edes silloin, kun puhuu jollekin?
Tätä karanteenihommaa epäilen ja ihmettelen. Silloin kun voittivat jonkun palkinnon juustoja ja viinirypäleitä. Juustot tuli aukaistuina. Epäilen että mitään karanteenia ei ole, ainakaan kaikille tuotteille.