Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
ei oo menty mutta ruutu lattia näkyy
Oikeasti, näkeekö tätä netin kautta? Ruutu+ on kyllä, mutta siellä näkyy vaan 24/7 paikat. Ja lähetys jo käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö kickoff ruudussa? Alkaa jo paniikki iskemään, kun mitään tietoa ei löydy :( Enkä taida olla ainoa.
Jos on Ruutu+, näkyy normaalisti Nelosen livestriimissä.
Ilman Plussaa, joutuu todennäköisesti odottamaan lähetyksen päättymistä.
Toivon tosin, että olen väärässä, että mahdollisimman moni pääsisi katsomaan livenä!
ruutu.fi/channel/4
tuolla ilmaisex
Seuraavat kaks tuntia mässytystä ja mussutusta.
BB 24 ykköskamera jo päällä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, näkeekö tätä netin kautta? Ruutu+ on kyllä, mutta siellä näkyy vaan 24/7 paikat. Ja lähetys jo käynnissä?
ruutu.fi/channel/4
Tää ensimmäinen asukas ei vakuuttanut. Tulee mieleen temptation island. Ei kiitos. Seuraavaa odotellessa....
Vierailija kirjoitti:
Ruudun yläpalkissa on sivu "Kanavat", josta voit katsella kaikkia kanavalivejä.
Itse katson netistä livenä Nelosta parhaillan.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö kickoff ruudussa? Alkaa jo paniikki iskemään, kun mitään tietoa ei löydy :( Enkä taida olla ainoa.
Näkyy ruutu+ 4 suora
Tää ensimmäinne on kyllä tuttu jostain ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on Ruutu+, näkyy normaalisti Nelosen livestriimissä.
Ilman Plussaa, joutuu todennäköisesti odottamaan lähetyksen päättymistä.
Toivon tosin, että olen väärässä, että mahdollisimman moni pääsisi katsomaan livenä!
Kiitos kiitos kiitos!! Olen ilmeisesti niin pöljä, etten edes tiennyt tuollaisesta kanavien livestriimeistä.
Eikös asukkaatkin tiedä etukäteen miltä talossa näyttää? Heillä on saanut olla kännykkä ja tietokone erityksessä ollessaan. Vai otettiinko ne pois ennen kuin kuvia huoneista julkaistiin?
Oliks nelosella oma HD kanava antennissa? Millähän kanavapaikalla yleensä oli kun nyt en äkkiseltään löytänyt.
Apua, kohta alkaa. Livet tulilla. Toivottavasti saadaan mielenkiintoisia asukkaita, please God!