Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
45621/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko otti Roopen paikan läyhäämisessä.

Vierailija
45622/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käy kyllä sääliksi Roopea, oikeasti ei oo tajunnu tuota läyhäämistänsä ja katuu kovasti. Harmi et mukavasti alkanut talotaival päättyi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45623/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina on ihana, tuntee jopa syyllisyyttä siitä että kiusaaja lähti eikä hän.

Kristiina on niin empaattinen. Ihana ja aito ihminen ❤

Vierailija
45624/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi**n Marko. Jatkaa vielä tuon muna-asian paisuttelua vaikka se oli erehdys. Raivostuttava läyhääjä ja Krissen kiusaaja. Krisse on liian helppo uhri noille.

Kuule ei se Krisse ole mitenkään kauniisti puhunut ainakaan Kessusta. Ihan samanlainen ku muutkin.

Vierailija
45625/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin siitä, kun Krisu arveli Ellan ja Katin olevan suurimmassa vaarassa pudota tällä viikolla. Sanoi, että Ellasta ei tunnu kukaan talon ulkopuolella tykkäävän ja bb-fani Kati on aivan liian tietoinen kameroista, myös Krisun mielestä. Samaa mieltä!

Lukenut tätä palstaa.

Onko Krisu av-mamma?

On varmaan. Kirjoittaa mielipiteitään niin, että näppis vaan sauhuaa. :D

Vierailija
45626/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse varmaan ajatteli että jokainen voi itse kävellä siihen paistinpannulle ja paistaa ne munansa. Eikö se riitä jos hän paistaa kahdelle kun ei siihen pannulle ehkä enempää mahdu.

Katihan nimenomaan ei voinut itse kävellä siihen paistinpannulle tekemään omat ruokansa.

Krisse ei muistanut, että Kati ei pääse keittiöön. Sanoi sen ihan itse, mutta se oli leikattu koosteesta sopivasti pois. Toiseksi kukaan ei pyytänyt tekemään nimenomaan Katille kananmunaa. Kati kysyi vain, mikä munatilanne ja Krisse selitti, että talossa on yksi kenno, josta on paistamassa itselleen ja Artulle. 

Kristiinan käytös oli joka tapauksessa huonoa.

Niin oli, mutta ei niin huonoa kuin annetaan ymmärtää. Ymmärsi vain Katin kysymykset väärin. En minä kyllä ymmärrä tuota Katiakaan. Mikä ihmeen kysymys on "mikä on munatilanne, paistatko itsellesi nyt vai". Jos haluat kananmunan, miksi et pyydä suoraan vaan kiertelet ja kaartelet. MInä ainakin voisin helposti ymmärtää tuon kysymyksen niin, että toinen kysyy onko munia vielä jäljellä. samallahan puhuivat leivän riittävyydestä. 

Vierailija
45627/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettiin siloteltu kuva Artun ja Ellan sessiosta eli kun sessio oli jo ohi.

Mitä siinä sitten tapahtui?

Vierailija
45628/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse varmaan ajatteli että jokainen voi itse kävellä siihen paistinpannulle ja paistaa ne munansa. Eikö se riitä jos hän paistaa kahdelle kun ei siihen pannulle ehkä enempää mahdu.

Katihan nimenomaan ei voinut itse kävellä siihen paistinpannulle tekemään omat ruokansa.

Krisseltä puuttuu pelisilmä tällaisissa asioissa. Valitettavasti.

Hän on nuori ja ehkä ei lue kaikkia. On myös kahden kulttuurin kasvatti. Miksi ihmiset ei sano suoraa!!!!! Se on reilumpaa jos toinen ei ymmärrä.

Vierailija
45629/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun krisu sanoo et se on vaa BB.

Se on peliä ja ihmiset arvostelee. Läyhääminen siellä väärin, mutta niin se on täällä nettipalstoillakin. Ei ne oo sen parempia ketkä haukkuu täälä asukkaita maan rakoon. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, toivottavasti noi ei ota keskustelupalstojem haukkuja ihon alle.

En mä ainakaan nää että ketään noista on paha ihminen, hyviä tyyppejä kaikki jollain tapaa, jotkut ehkä välillä vähän hukassa itsensä kanssa.

Mut kuuluu pelin henkeen että täällä arvostellaan noita aika pahoinkin sanoin

Vierailija
45630/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt käy kyllä sääliksi Roopea, oikeasti ei oo tajunnu tuota läyhäämistänsä ja katuu kovasti. Harmi et mukavasti alkanut talotaival päättyi noin.

Sama tuli mieleen. Osittain tästä syystä toivoin, että talossa olisi laitettu enemmän rankkuja ja vaikka näytetty niitä videoita, niin tilanne olisi lauennut. 

Vierailija
45631/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo studio roope onse sama mökki roope jota rakastin!!

Vierailija
45632/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öm.. Krisu just kuvaili Timon, Kessun, Minnan ja Roopen

Vierailija
45633/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi**n Marko. Jatkaa vielä tuon muna-asian paisuttelua vaikka se oli erehdys. Raivostuttava läyhääjä ja Krissen kiusaaja. Krisse on liian helppo uhri noille.

Kuule ei se Krisse ole mitenkään kauniisti puhunut ainakaan Kessusta. Ihan samanlainen ku muutkin.

Miten Kessu tähän liittyi?

Vierailija
45634/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sinne menee joku Ella kakkonen. 

Vierailija
45635/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uus on satavarmasti se Ellan transkaveri, eli se joku Henry.

Vierailija
45636/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisseltä puuttuu pelisilmä tällaisissa asioissa. Valitettavasti.

Hän on nuori ja ehkä ei lue kaikkia. On myös kahden kulttuurin kasvatti. Miksi ihmiset ei sano suoraa!!!!! Se on reilumpaa jos toinen ei ymmärrä.

Hänelle sanottiin suoraan: Marko heti keittiössä ja OP kahden kesken myöhemmin.

Vierailija
45637/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahuu, tuo uusi asukas saa Ellan kanssa kissatappelun aikaan. Ei kahta transihmistä sovi samaan taloon.

Vierailija
45638/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Lupaava tyyppi tuo eka uusi. 🤗

Vierailija
45639/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vaikuttaa mielenkiintoiselta. Haluaa bondata Ellan kanssa. Jes.

Vierailija
45640/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jo häädetyt takaisin? Minna, Roope, Tia ja oliko vielä joku?

Ketju on lukittu.