Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
45581/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että Roopella lähti homma vähän vinoon. Väärään seuraan hakeutui, Ella ja Paula ovat myrkkyä. Ei jaksanut olla hauska hassuttelija, josta yleisö tykkää.

Vierailija
45582/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko ulos seuraavaks, menkööt ainoan ystävänsä Roopen luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45583/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Krisse ❤

Vierailija
45584/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois tärkee saada makkarijengi hajoamaan. Eli joku noista kolmesta pellolle. Joel hyötyis siitä jos molemmat, Kristiina ja Arttu lähtis. Toisaalta Krissekin varmaan hyötyis jos molemmat Arttu ja Joel lähtis.

Vierailija
45585/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Roope olisi ollut talossa tuollainen kuin on nyt studiossa, niin olisin toivonut jopa hänen voittoa. Kaikki esittäminen on nyt poissa ja Roope osaa jopa puhua normaalisti. Se hänen buhetttyyli tttuolla talozzza oli niin razzzittttava ja gaiggi gieguminen ja omahyväizyys ziihen bäälle sai aina vaihtamaan kameraa.

Oikeasti toivon, että hän olisi oppinut jotain eikä nyt vain esittäisi.

Älkää nyt noin helppoihin menkö. Kuspää Roope on varmasti lähempänä "oikeaa" Roopea kuin tämä hiljaa katuva Roope. Ja vielä ihmetellään että kaiken maailman kusetukset uppoaa kuin veitsi voihin :D

Vierailija
45586/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina on ihana, tuntee jopa syyllisyyttä siitä että kiusaaja lähti eikä hän.

Vierailija
45587/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä Krista päiväkirjahuoneessa. Mua katotaan mielummin kuin Roopea.

Vierailija
45588/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse varmaan ajatteli että jokainen voi itse kävellä siihen paistinpannulle ja paistaa ne munansa. Eikö se riitä jos hän paistaa kahdelle kun ei siihen pannulle ehkä enempää mahdu.

Katihan nimenomaan ei voinut itse kävellä siihen paistinpannulle tekemään omat ruokansa.

Krisseltä puuttuu pelisilmä tällaisissa asioissa. Valitettavasti.

Krisse ei muistanut että Kati ei voi tulla paistamaan.

Vierailija
45589/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä ero kun Krisse puhuu Roopesta pk-huoneessa vs. miten Roope puhui Krissestä pk-huoneessa. Krisse kokee syyllisyyttä Roopen lähdöstä (turhaan), ja Roope taas marisi Krissestä jatkuvasti pk:ssa.

Vierailija
45590/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Krissen sanat päiväkirjahuoneessa olivat tähän mennessä ainakin itselleni kauden liikuttavinta kuunneltavaa. Enkä ole ollut siis hänen faninsa edes. Tuo oli kauniisti ja liikuttavasti sanottu.

Vierailija
45591/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloa piristävät tyypit lähteneet pois eli Sasa ja Roope.

Vierailija
45592/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on rasittava takanapäin haukkuja!!

Vierailija
45593/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin siitä, kun Krisu arveli Ellan ja Katin olevan suurimmassa vaarassa pudota tällä viikolla. Sanoi, että Ellasta ei tunnu kukaan talon ulkopuolella tykkäävän ja bb-fani Kati on aivan liian tietoinen kameroista, myös Krisun mielestä. Samaa mieltä!

Lukenut tätä palstaa.

Onko Krisu av-mamma?

Vierailija
45594/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho mulla on jäänyt tuo OP:n suoraselkäisyys näkemättä. OP pomppasi mun silmissä just finaaliviikolle.

Vierailija
45595/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia Kristiinan pitäisi paistaa munia noille äijille? Miksei ottanut paistinpannua käteen ja paistanut itselleen kun paistajan paikka vapautui? Mikä tuossa nyt on ongelma?

Vierailija
45596/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse varmaan ajatteli että jokainen voi itse kävellä siihen paistinpannulle ja paistaa ne munansa. Eikö se riitä jos hän paistaa kahdelle kun ei siihen pannulle ehkä enempää mahdu.

Katihan nimenomaan ei voinut itse kävellä siihen paistinpannulle tekemään omat ruokansa.

Krisse ei muistanut, että Kati ei pääse keittiöön. Sanoi sen ihan itse, mutta se oli leikattu koosteesta sopivasti pois. Toiseksi kukaan ei pyytänyt tekemään nimenomaan Katille kananmunaa. Kati kysyi vain, mikä munatilanne ja Krisse selitti, että talossa on yksi kenno, josta on paistamassa itselleen ja Artulle. 

Päiväkirjahuoneessa siitä ei puhuta, kuulisi Krissenkin mielipidettä asiasta.

Vierailija
45597/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse ei muistanut, että Kati ei pääse keittiöön. Sanoi sen ihan itse, mutta se oli leikattu koosteesta sopivasti pois. Toiseksi kukaan ei pyytänyt tekemään nimenomaan Katille kananmunaa. Kati kysyi vain, mikä munatilanne ja Krisse selitti, että talossa on yksi kenno, josta on paistamassa itselleen ja Artulle. 

Kristiinan käytös oli joka tapauksessa huonoa.

Vierailija
45598/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainoa joka pitää MOLEMMISTA, Kristiinasta JA Ellasta. Hmm.

Itse toivoisin, että sunnuntaina häädettäisiin OP, Paula, Sami tai Kati. Tai siis joku kombo noista. 

Vierailija
45599/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä Krisse missään nimessä ilkeä ole, välillä vaan aika ajattelematon eikä ehkä osaa katsoa tilanteita kokonaisuuden kannalta. Ja tämä on ihan ymmärrettävää, onhan hänkin vielä nuori.

Mää luulen että Krissestä tekeekin talossa muille talolaisille vähän rasittavan persoonan, kun toisaalta on niin fiksu ja aikuinen ku neuvoo ja päsmäröi muita, mutta toisaalta käyttäytyy usein vähän ajattelemattomasti tai lapsellisesti.

Vierailija
45600/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juuri ihmettelen mistä krisse nyt itkee. Eikö taloon jääneille jää todella huono fiilis siitä kun kaikki päivittelevät Roopen lähtöä vuosisadan tragediana ja huutavat että eiii miten on mahdollista eii? Ymmärrän hänen viihdearvonsa mutta jokin hänet on häätöön ajanut niin miksi se nyt on niin yllätys että Roope lähti.. "Peliähän tämä vain on." Kiva muiden jäädä taloon pudotusuhan jälkeen...

Ketju on lukittu.