Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
45321/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se että heteromies panee miestä pers*seen on edelleen vähän eri asia kuin että panis naista.  :D

Vierailija
45322/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo  ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.

Olen ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa 10 v. enkä ole saanut selvyyttä asiaan.

Olen kysynyt että onko se tiukkuus, että tuntuuko se jotenkin niin paljon paremmalta vai mikä siinä on, kun tuntuu että se todella on aivan pakkomielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45323/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko Arttu ja Ella taas viime yönä puuhissa?

Vierailija
45324/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ensi yönä käsikaasua luvassa?

Vierailija
45325/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? kirjoitti:

Onko Arttu nyt virallinen Nivalan ruskeanreiän ritari?

Luuletko että Nivalassa ei kukaan muu ole kyseistä aktia harrastanut? Toivottavasti olet tietoinen myös että ihan heteropariskunnat myös harrastavat anneliseksiä?

Newsflash: nimitys ruskea reiän ritari ei viittaakaan heteroiden anal-seksiin.

Turha saivarrella. Ruskea reikä löytyy myös naiselta ja samaa tavaraa sieltä ulos pukkaa.

Vierailija
45326/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persepano.

Paskanhaju.

Lerssi.

Nivalan häpeä.

Hihii. Hihihii. Hihii. Kauheeta. Yök yök yök. Hihii. Yök.

Kuulostat hyvin paljon bb Ropsulilta.

Ja sinä kuulostat hieman yksinkertaiselta. Tuossa pilkataan ihan selkeästi tämän palstan taivastelijoita ja trollaajia.

Niiiiin? Kukakohan se yksinkertainen on?

Vierailija
45327/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sasa takaisin taloon uusien seassa. Jäi paljon setvimättä ja saataisiin hänen ja joelin väleille closure. Ensin en hänestä suuremmin pitänyt mutta viimeisellä viikolla pääsi suosikkilistalleni kun heräsi transsista ja alkoi keskustelemaan Joelin kanssa eikä roikkunut hänessä enää. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu ja olisihan Joelin ilme aika priceless 😂

Miten tätäkin jaksaa joku yhä vielä jankata? Ja mikä helkkarin closure tarvitaan tilanteessa jossa ei ole edes sitä alkua ollut? 

Joel joutui kuukauden (!) irroittamaan tuota takiaista kimpustaan, sanomaan päivittäin lukuisia kertoja ettei pidä koskettelusta ja että haluaa olla ja nukkua rauhassa, toistamaan samaa aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Artun onneton ohjeistus, että "kannattaa antaa vähän läheisyyttä, jos se kerran tuo toiselle hyvän mielen, et sinä siinä mitään menetä.." aiheutti kylläkin sen että Joppe menetti 4 viikkoa omasta BB-kokemuksestaan, kun ei, kertomansa mukaan, kyennyt olemaan oma itsensä Sasan seurassa. Ja onneton koosteen tekijä sitten meni leikkaamaan sen oleellisimman pois Joppen pk-huonekommentista, "en edes pidä hänen luonteestaan", mistä syystä joku elämäänsä tällaisen täysin kuvitteellisen "bb-romanssin" kautta elävä onneton katsoja ei hänkään päästä irti harhaisesta pakkomielteestään... Ja koko onnettoman ketjun käynnisti saakutin Sini, joka väkisin alkoi noita kahta parittamaan..

Jos Sasa todellakin tuonne taloon uudestaan pärähtäisi, Joel todennäköisesti viipymättä toteuttaisi sen pilaksi suunnittelemansa jutun, että poistuu pk-huoneen kautta "henkilökohtaisista syistä"... painajainen olisi palannut.

Vierailija
45328/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi oon niin rajoittunut, mut äänestäisin Artun ulos nolaamasta itseään enempää. Ei myös oo kovin kiinnostava tyyppi muutenkaan ja vetää joelia ja Krisseä negistelyyn mukaan. Toisena tiputtaisin Oo:n tai Katin, koska eivät herätä tunteita mihinkään suuntaan eikä koosteissa oikein edes näytetä heitä.

Vierailija
45329/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo  ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.

Olen ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa 10 v. enkä ole saanut selvyyttä asiaan.

Olen kysynyt että onko se tiukkuus, että tuntuuko se jotenkin niin paljon paremmalta vai mikä siinä on, kun tuntuu että se todella on aivan pakkomielle.

Itse en ala edes seurustella persreikää haluavien miesten kanssa. Minua ei kiinnosta tökkiä mitään kenenkään a.naaliin ja omaanikaan en todellakaan mitään halua.

Vierailija
45330/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuitenkin suostut, vaikka et touhusta tykkää etkä edes ymmärrä? 

Vierailija
45331/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Arttu on päivätyön jälkeen niin väsynyt, ettei yöllä jaksa hapuilla Ellan tähtiporttia.

Miten se sinuun vaikuttaa vaikka hapuiliskin? Pakkoko sitä on 24/7 tuijottaa keskellä yötä nenä kiinni ruudussa että jos sattuisi jotain näkymään. Mene nukkumaan ja laita ruutu kiinni tai katso vaikka jotain muuta, niin ei tarvitse taivastella peitonalustapahtumia.

Itse en ole nähnyt kyseisiä tapahtumia eikä kiinnostakkaan, en tuijottele yökameroita asukkien nukkuessa.

Ei se minua haittaakaan, mutta ärsyttää noiden asukkaiden puolesta kun joutuu homostelua seuraamaan niin läheltä. Olis ees tavallinen pano, mutta kun persepanoa harrastaa niin muut joutuu vielä haistelemaankin sitä paskaa. En ymmärrä miksei toi kutupari mee olkkariin panemaan.

Eihän nuo muut ole huomanneet yhtään mitään, varmasti olisivat suolanneet muuten. Ja ei peräsuolessa koko ajan ole ulostetta, eli ei sieltä mitään pskanhajuakaan tule panon aikana.

Vierailija
45332/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ensi vuonna olla seksuaalivähemmistöille oma Bb?

Vierailija
45333/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko kerran uöpartiossa kysyi, että "onks niide Ella ja Artu välil jottai" muut oli vaan että eeeii. Mutta onhan siinä vähintään käsipeliä.

Vierailija
45334/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos torstaina saavat kuivurit, vaatteet ovat jo homeessa.

Aikanaan vaatteet vietiin ulos päiväksi, kesällä ja talvella. Illalla sisälle ja olivat jo melko kuivat, jos ei satanut.  Hassua, talvella jäässä,  mutta kuivuivat heti sisällä.

Vierailija
45335/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korallikeiju kirjoitti:

"Hieman" yksinkertainen kysymys näiden seksuaalidraamojen keskellä: mikä tuo Ice Tea on mitä asukkaat juovat? Alkoholiton? Alkoholillinen?

Väärin kirjotettu iced tea.

Huoh. Olisin vain kysynyt, mikä on tuon juoman nimi ja valmistaja.

Vierailija
45336/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuitenkin suostut, vaikka et touhusta tykkää etkä edes ymmärrä? 

Missä vaiheessa sanoin että olen itse sitä harrastanut??

Vierailija
45337/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että työtehtävät vaihtuu, niin pitääkin.

Vierailija
45338/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä tehnyt Roopelle hyvää tämä tehtävä kun olisi saanut  rassata pyykkiä hiki hatussa.

Vierailija
45339/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Arttu aiemmin ettei peräröörihommat kiinnosta, vai kuulinko omiani? Vissiin miesten röörit kiinnostaa sit ihan eri mittakaavassa. voi myös vemputtaa samalla. Käsi liikkui siihen malliin yöllä.

Vierailija
45340/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Krisse sovittelee noita vaatteita.

Kun niitä pitää lajitella koon mukaan.

No ei se vaadi sitä että hän sovittaa niitä päälleen. Harakka yrittää kääntää vaatteita itselleen.

Onko taloon tullut harakkakin? Lintu? se mustavalkoinen, kaunis. Enpä ole huomannutkaan. 

Ketju on lukittu.