Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
44721/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Krissen vihaajat ovat pääsääntöisesti naisia? Missä tahansa Facebookin BB-ryhmässä nämä valittajat ovat melkein poikkeuksetta naisia ja useimmat ei sieltä kauneimmasta päästä. Ovatko he kateellisia Krisselle?

Ei Krisseä kauniiksi voi sanoa mutta tosi söpöksi kylläkin. Herättänee miehissä suojelunhalua, mikä taas herättänee kateutta monissa naisissa. T: N37

Ainakin Ellassa herättää kateutta :D

Totta m*nassa, koska on itsensä täydellinen vastakohta! Myös moni nainen suorastaan vihaa tuollaisia pieniä ja hentoja naisia, joten onko ihmekään, että tämä naisen kuvatus tekee kaikkensa vaikeuttaakseen kohteensa elämää... Ikävä ihminen varmasti siviilissäkin.

Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Painaa 45 kg. Meikä aika tankki Krissrn rinnalla elopainoa n 75 kiloa ja pituutta 168. Tyytyväinen oon.

Onko Krisse teettänyt jonkun butt liftin? Hänen takapuolensa näyttää suhteettoman suurelta muuhun kroppaan verrattuna. Tulee mieleen Henny Harjusola ja hänen brasilialainen butt liftinsä. Krissellä samantyyppinen peräosasto.

Krissr pieni yläosaltaan ja ihan mukavasti peffaa. Ei mikään lautap.....e. naisellinen.

Vierailija
44722/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YliL.lla on video jossa Arttu pan*ee Eetua pyll*yn ja vetää siltä k*teen samalla. Oksettavia. :D

Onko ihan oikea vai joku photosopattu? Ja näkyykö oikeasti, mitä tapahtuu?

Oikea, peiton alla mutta kyllä siitä voi päätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44723/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel ulos. Hajuton ja mauton tyyppi. Väitti ettei Sasan takia voinut olla oma itsensä, no eipä ole muuttunut muuta kuin entistä hiljaisemmaksi ja elottomammaksi. Nyt aamupäivällä nakkasi vitsin varjolla että Arttu on pilannut hänen reissunsa, jos Arttua ei olisi niin Joel olisi enempi porukan keskellä tekemisissä. Aina syy löytyy jostakin muusta mutta peiliin ei katso vahingossakaan. Ällöttävä tyyppi

Joelin lakoninen huumori on ihan parasta!

"Kun mä täältä talosta lähden, menen heti piiloon ja kosken kaikkiin kameroihin..."

On myöskin yksi fiksuimmista asukkaista, mm. hoksasi edellisen viikkotehtävän utopia-sanan ja vaikuttaa näkevän ihmisten oikeat luonteet. Tämän selittää tuo syrjään vetäytyminen ja muiden seuraaminen. Tekee havaintoja, joita muut eivät mölinältään kuule tai näe. Samaa voisi sanoa Krissenkin kohdalla, joka ihan aiheesta välttelee talon itseään täynnä olevia kiusaajanaisia.

Vierailija
44724/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Krissen vihaajat ovat pääsääntöisesti naisia? Missä tahansa Facebookin BB-ryhmässä nämä valittajat ovat melkein poikkeuksetta naisia ja useimmat ei sieltä kauneimmasta päästä. Ovatko he kateellisia Krisselle?

Ei Krisseä kauniiksi voi sanoa mutta tosi söpöksi kylläkin. Herättänee miehissä suojelunhalua, mikä taas herättänee kateutta monissa naisissa. T: N37

Totta m*nassa, koska on itsensä täydellinen vastakohta! Myös moni nainen suorastaan vihaa tuollaisia pieniä ja hentoja naisia, joten onko ihmekään, että tämä naisen kuvatus tekee kaikkensa vaikeuttaakseen kohteensa elämää... Ikävä ihminen varmasti siviilissäkin.

Tää naisten välinen sisäistetty naisviha on tosi kiinnostava ilmiö, ja Ella vs. Krisse on klassinen esimerkki siitä. Krissellä on fyysisesti kaikki mitä Ella haluaisi, eikä Krissen tarvi pönkittää ja varmistella naisellista viehötysvoimaansa tarjoutumalla vetämään käteen keneltäkään peiton alla. Varmaan eniten kateutta aiheuttaa mutkaton, provosoimaton suhde omaan naiseuteen. Krisse ei varmasti edes tajua Ellan fiilistä, koska hänelle Ella näyttäytyy vain peräreijästä juttelevana, tosi erilaista kauneusihannetta edustavana naisena. Mä oon ollu tän tyyppisessä tilanteessa, jossa aloin tajuta Että mulle piikitellään jatkuvasti, vasta vuosien päästä mulle kerrottiin miten kateellinen se nainen oli mulle mun siroudesta ja herkkyydestä, se tuntu ihan oudolta, koska mua on kiusattu nynnyydestä ja pienuudesta koulussa.

Paitsi että Ella ei ole nainen, häntä ei ole kasvatettu naiseksi. Kyllä Ella naisvihamielisyydessään (joka on korkea) edustaa ihan tyypillistä miestä, joka vihaa naisia ja halventaa niitä hokemalla koko ajan vttuapllua ovulaatiota ja menkkoja mahdollisimman niljakkaissa konteksteissa.

Vierailija
44725/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krissevihaajien perustelut ovat niin huonoja, että väkisinkin tulee tunne että naiset vihaavat häntä koska hän on suloinen ja miesten mieleen. Parasta hänessä on kuitenkin luonne. Hän on ylivoimaisesti henkisesti kypsin talon asukas. Lisäksi hänellä on luonnetta, eli ei yritä miellyttää muita ollakseen suosittu, mutta ei myöskään katkeroidu jos muut eivät hänestä pidä.

Aikamoista luonnehdintaa pelkästään television välityksellä vai tunnetko hänet henkilökohtaisesti?

Vierailija
44726/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone HP . Alaosa asus. 247 ja pelittää hyvin.

Vierailija
44727/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiinalla varmaan menee pölyä nenään, ettei pysty. Olisi hauska, jos kerrankin pystyisi.

Sitä teippiä voi varmaan vetää nenään vähän enemmän. Problem solved.

Vierailija
44728/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Timo osaa tehdä ruokaa?

Vierailija
44729/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiltana porukka jutteli pitkään makkarissa. Arttu silitti vieressään olleen Ellan hiuksia koko ajan.

Vierailija
44730/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Painaa 45 kg. Meikä aika tankki Krissrn rinnalla elopainoa n 75 kiloa ja pituutta 168. Tyytyväinen oon.

Olet suunnilleen keskipituinen ja -painoinen, ainakin tilastojen perusteella. Suurin osa suomalaisista naisista on vähintäänkin tuon kokoisia. Krisse taas on pieni ja siro, mikä aiheuttaa monilla isompikokoisilla kateutta.

Kuule, tuskin kukaan nainen haluaa myöskään olla kovin lyhyt. Ei ne naiset käytä korkokenkiä niiden mukavuuden nähden. Missien ja mallienkin pitää olla vähintään 172 cm pitkiä. Joten ei kukaan Kristiinaa kadehdi. Ihan nätti ei mitenkään kuitenkaan erityinen tatuointineen.

Vierailija
44731/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli jo paljon kommentteja eilen illalla, ja moni oli samoilla linjoilla. Mutta vielä kerran: Ella ja Kati ulos sunnuntaina kiitos. Löisin vaikka vetoa tästä, ja toivon ainakin että toteutuu. Asukkaat eivät itse ainakaan pitkään aikaan tulisi nimeämään kumpaakaan. Koska jos joku talolainen nimeää Ellan on itse muka kauhea transfoobikko iiik, ihan sama miten huonosti Ella käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan... Ja taas kiero Kati jotenkin luikahtelee tätä menoa finaaliin asti, voi oikeasti ei hyvä. Joten Ella ja Kati ulos sieltä asap, NYT ON TILAISUUS edes pienelle inhimillisyyden voitolle maailmassa!

Minä olen kyllä melko varma, että Ella on toinen lähtijöistä. Katista en tiedä. Toiseksi lähtijäksi veikkaan Samia. 

Mietin kanssa, että Sami on varmaan korkealla, Arttu voi olla myös. Mutta sinänsä olisi typerää äänestää Sami nyt pois, kun todennäköisesti on kuitenkin joka viikolla häädössä, niin se onnistuu ensi viikollakin. Nuo turhat tapetit Ella ja Kati voivat hiipiä tutkan alla finaaliin asti, jos nyt ei käytä tilaisuuttaa poistaa.

Olen ihan Roopen linjoilla - yksikään seinäruusu ei saa tätä kisaa voittaa. Siksi äänet Ellalle ja Katille.

No minusta kyllä Paula on ruusumpi kuin Ella, Itse toivoisin Katin ja Samin lähtöä, mutta toki kukin saa äänestää ketä haluaa. Toivottavasti kuitenkin tulee lisää naisia vihattaviksi.

Vierailija
44732/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Krisse ansaitsee voittorahat.

Hän on laittanut 3500 euroa tatuointeihin, käynyt kauneusleikkauksessa ja ostanut juuri 2500 euron läppärin pelikoneeksi.

Hän on köyhä, vaatimaton tyttörukka. Puuhakas ja sosiaalinen.

Eipä ainakaan laita tisseihinsä, alapäähänsä, vaatteisiin, meikkeihin kuten Eetu.

Mistä sinä tiedät laittaako silikonit tai tissien kohotuksen tulevaisuudessa tai vaikka alapään kiristyksen? Krisse tuntuu olevan erittäin kiinnostunut vartalonmuokkauksesta eikä tunnu olevan kovin korkea kynnys leikkauksiin ym. On myös useasti keskustellut Ellan ja muidenkin kanssa meikeistä.

Krisse on nainen, Ella Eetu ei.

Vierailija
44733/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Krisse teettänyt jonkun butt liftin? Hänen takapuolensa näyttää suhteettoman suurelta muuhun kroppaan verrattuna. Tulee mieleen Henny Harjusola ja hänen brasilialainen butt liftinsä. Krissellä samantyyppinen peräosasto.

Sillähän vaan housut lököttää niin pylly näyttää pussimaiselta.

Vierailija
44734/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vaan kateellinen.

Vierailija
44735/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempina kausina BB on antanut salatehtäviä, ehkä nyt Katille. En seuraa päivittäin, mutta olen huomannut että Kati pyydetään aamuisin päiväkirjahuoneeseen aika säännöllisesti.

Tuskin hänellä mikään verenpäinelääkitys on.

Syö lääkkeitä ms-tautiinsa. Saa ne todennäköisesti heti aamusta.

Vierailija
44736/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli jo paljon kommentteja eilen illalla, ja moni oli samoilla linjoilla. Mutta vielä kerran: Ella ja Kati ulos sunnuntaina kiitos. Löisin vaikka vetoa tästä, ja toivon ainakin että toteutuu. Asukkaat eivät itse ainakaan pitkään aikaan tulisi nimeämään kumpaakaan. Koska jos joku talolainen nimeää Ellan on itse muka kauhea transfoobikko iiik, ihan sama miten huonosti Ella käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan... Ja taas kiero Kati jotenkin luikahtelee tätä menoa finaaliin asti, voi oikeasti ei hyvä. Joten Ella ja Kati ulos sieltä asap, NYT ON TILAISUUS edes pienelle inhimillisyyden voitolle maailmassa!

Minä olen kyllä melko varma, että Ella on toinen lähtijöistä. Katista en tiedä. Toiseksi lähtijäksi veikkaan Samia. 

Mietin kanssa, että Sami on varmaan korkealla, Arttu voi olla myös. Mutta sinänsä olisi typerää äänestää Sami nyt pois, kun todennäköisesti on kuitenkin joka viikolla häädössä, niin se onnistuu ensi viikollakin. Nuo turhat tapetit Ella ja Kati voivat hiipiä tutkan alla finaaliin asti, jos nyt ei käytä tilaisuuttaa poistaa.

Olen ihan Roopen linjoilla - yksikään seinäruusu ei saa tätä kisaa voittaa. Siksi äänet Ellalle ja Katille.

Vaikka Sami onkin usein häädössä, ei hän näköjään putoa, kun aina on joku, jota äänestetään vähemmän. Siksi ainoa toivo hänen putoamiseensa on näin päin, kun äänestetään putoajaa eikä

suosikkia. 

Tarkoitat varmaan Kristiinaa. Hänet kannattaa nyt heivata, parempaa tilaisuutta ei tule.Senverran fanaattisuutta ilmassa, toisinkuin muiden kannattajilla.

Vierailija
44737/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempina kausina BB on antanut salatehtäviä, ehkä nyt Katille. En seuraa päivittäin, mutta olen huomannut että Kati pyydetään aamuisin päiväkirjahuoneeseen aika säännöllisesti.

Tuskin hänellä mikään verenpäinelääkitys on.

Eiköhän ole MS-tautinsa lääkitys.

Vierailija
44738/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Toiset tykkää kääpiöistä, toiset ei.

Vierailija
44739/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte millaisia tekosyitä Krisse tällä viikolla keksii ettei tarvitse osallistua pyykkiviikkotehtävään?

Itse veikkaisin että migreeniä pukkaa.

Vierailija
44740/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Sami onkin usein häädössä, ei hän näköjään putoa, kun aina on joku, jota äänestetään vähemmän. Siksi ainoa toivo hänen putoamiseensa on näin päin, kun äänestetään putoajaa eikä suosikkia. 

Viimeisimmät häädöt, missä ollut, on ollut 5 vaihtoehtoa, ja silti Kessu on ollut ihan liipasimella.

Ketju on lukittu.