Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
44701/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kun Ella sanoo Kaapo?

Käsitin, että viittasi Samiin, en ole varma.

Ellahan on alusta asti harrastanut tätä, että kutsuu ihmisiä nimityksillä, "suntio", "neiti näppärä", "kaapo". Tällainen alentuvainen tapa alleviivaa sitä, että prinsessa Ella on niin paljon näiden muiden yläpuolella, ettei hän suo heille sitä kunniaa, että lausuisi heidän nimensä.

Meinaakohan Kaapolla Samia joka juontuu siitä että Sami on kalju ja tällä taas viitataan Kaapo -lastenohjelmaan , jossa kyseisellä Kaapolla ei ole hiuksia..?

Vierailija
44702/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole edes suudelleet, vaan mällit kouraan vaan . Ja se on kaunista Ellan mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44703/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli jo paljon kommentteja eilen illalla, ja moni oli samoilla linjoilla. Mutta vielä kerran: Ella ja Kati ulos sunnuntaina kiitos. Löisin vaikka vetoa tästä, ja toivon ainakin että toteutuu. Asukkaat eivät itse ainakaan pitkään aikaan tulisi nimeämään kumpaakaan. Koska jos joku talolainen nimeää Ellan on itse muka kauhea transfoobikko iiik, ihan sama miten huonosti Ella käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan... Ja taas kiero Kati jotenkin luikahtelee tätä menoa finaaliin asti, voi oikeasti ei hyvä. Joten Ella ja Kati ulos sieltä asap, NYT ON TILAISUUS edes pienelle inhimillisyyden voitolle maailmassa!

Minä olen kyllä melko varma, että Ella on toinen lähtijöistä. Katista en tiedä. Toiseksi lähtijäksi veikkaan Samia. 

Mietin kanssa, että Sami on varmaan korkealla, Arttu voi olla myös. Mutta sinänsä olisi typerää äänestää Sami nyt pois, kun todennäköisesti on kuitenkin joka viikolla häädössä, niin se onnistuu ensi viikollakin. Nuo turhat tapetit Ella ja Kati voivat hiipiä tutkan alla finaaliin asti, jos nyt ei käytä tilaisuuttaa poistaa.

Olen ihan Roopen linjoilla - yksikään seinäruusu ei saa tätä kisaa voittaa. Siksi äänet Ellalle ja Katille.

Vierailija
44704/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anniinahan voitti yhden kauden, vaikka tuli kisaan mukaan puolivälissä. Eli kyllä uusillakin on mahdollisuus voittaa, jos vanhoista asukkaista ei löydy voittaja-aineista.

Anniina taisi olla sellainen kompromissi voittaja. Mukava likka, joka oli kaikkien kaveri. Esitti tyhmää blondia. 

Vierailija
44705/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina on ihana. Ei tuolla ole mitään sääntöä missä oleskelee. Jos tykkää olla makuuhuoneessa niin mikäs siinä.

En ymmärrä Artun ja Eetun välistä seksiä. Eetu kokee olevansa nainen, mutta sillä on miehen vehkeet. Sit ne tyydyttää toisiaan munista. Yäk. Siis ei lähelläkään mitään naista.

Eli Artulle voi olla vaikka sian kärsä mikä runkkaa sitä.

Tulisipa nyt taloon oikein kunnon fiksuja naisia. Oikein sellaisia mistä Ella tulisi kateelliseksi.

Ehkäpä Arttu tykkää naisista, joilla on penis.

Vierailija
44706/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempina kausina BB on antanut salatehtäviä, ehkä nyt Katille. En seuraa päivittäin, mutta olen huomannut että Kati pyydetään aamuisin päiväkirjahuoneeseen aika säännöllisesti.

Tuskin hänellä mikään verenpäinelääkitys on.

Vierailija
44707/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla talossa juuri mitään tällä hetkellä tapahdu, mutta itse olen sitä mieltä, että ryhmä vaikuttaa tiiviimmältä nyt Roopen lähdön jälkeen. Ryhmähenki samoin.

Vierailija
44708/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen kyllä huomasi, ettei Elina ole kovin hyvin kartalla BB:n tapahtumista, kun kyseli naljaillen kaatuiko Kessun vegaaniviikko Rahalaitoksen huutokaupan hampurilaisateriaan. Se Kessun vegetouhuhan päättyi jo edellisviikon sunnuntaina siihen nötköttishowhun. Ei siis liittynyt vegeily siihen hampurilaisateriaan mitenkään. En tiedä oliko moka Elinan vai kysymystenlaatijan, mutta pihalla tuntuu olevan koko tuotanto muutenkin.

Samaa ihmettelin. Tällaisia mokia tulee tuotannolle kyllä ihan liikaa. Tuntuu, että siellä ei kukaan seuraa käsikirjoittamaansa ohjelmaa. Mikä ihme se elämänkaarijuttukin oli, kun tämä on tehty asukkaiden ihan omasta aloitteesta jo silloin yhdistymisviikolla. Niitäpä ei vain koosteessa näytetty, vaan mieluummin näytettiin se turha ja teennäinen avaintenjakoseremonia. 

247 näet ja kuulet enemmän ja ei maksa paljon alle 10 euroa

Mä olisin ottanut, mutta pitäisi hankkia joku Cromecast-laite, että näkyisi läppärillä ja televisiossa. En viitsi millään puhelimella ruveta katsomaan.

Läppärillä voi katsoa ilman chromecastia.

Mulla ei suostunut ostamaan sovellusta. On vain windows -selaimia.

Vierailija
44709/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempina kausina BB on antanut salatehtäviä, ehkä nyt Katille. En seuraa päivittäin, mutta olen huomannut että Kati pyydetään aamuisin päiväkirjahuoneeseen aika säännöllisesti.

Tuskin hänellä mikään verenpäinelääkitys on.

On lääkitys

Vierailija
44710/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli jo paljon kommentteja eilen illalla, ja moni oli samoilla linjoilla. Mutta vielä kerran: Ella ja Kati ulos sunnuntaina kiitos. Löisin vaikka vetoa tästä, ja toivon ainakin että toteutuu. Asukkaat eivät itse ainakaan pitkään aikaan tulisi nimeämään kumpaakaan. Koska jos joku talolainen nimeää Ellan on itse muka kauhea transfoobikko iiik, ihan sama miten huonosti Ella käyttäytyy kanssaihmisiään kohtaan... Ja taas kiero Kati jotenkin luikahtelee tätä menoa finaaliin asti, voi oikeasti ei hyvä. Joten Ella ja Kati ulos sieltä asap, NYT ON TILAISUUS edes pienelle inhimillisyyden voitolle maailmassa!

Minä olen kyllä melko varma, että Ella on toinen lähtijöistä. Katista en tiedä. Toiseksi lähtijäksi veikkaan Samia. 

Mietin kanssa, että Sami on varmaan korkealla, Arttu voi olla myös. Mutta sinänsä olisi typerää äänestää Sami nyt pois, kun todennäköisesti on kuitenkin joka viikolla häädössä, niin se onnistuu ensi viikollakin. Nuo turhat tapetit Ella ja Kati voivat hiipiä tutkan alla finaaliin asti, jos nyt ei käytä tilaisuuttaa poistaa.

Olen ihan Roopen linjoilla - yksikään seinäruusu ei saa tätä kisaa voittaa. Siksi äänet Ellalle ja Katille.

Vaikka Sami onkin usein häädössä, ei hän näköjään putoa, kun aina on joku, jota äänestetään vähemmän. Siksi ainoa toivo hänen putoamiseensa on näin päin, kun äänestetään putoajaa eikä suosikkia. 

Vierailija
44711/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja en pidä kaikenlaisista naisista . En jaksa sellaisia yltiöpositiivisia hölöttäjiä tai Ellan, Sinin ja Sasan kaltaisia instagrampissiksiä, tällaisia persoonia on liikaa, väsyn heistä.

Kristiin puolestaan on aivan ihana nainen. Toivoisin taloon mukavia, karismaattisia naisia.

Monia harmittaa, että naisia lähtee useammin ulos kuin miehiä, mutta tämän kaudet naiset ja etenkin wannabenainen ovat olleet todella rasittavia. Paitsi Kristiina. Minna ja Tiia olivat ihan jees, vaikka Tiia oli kovaääninen.

Kivoja naisia kaivataan tuonne. Viime kauden Milla oli mukava.

Ei mitään tyhjännaurajia, turhanpäiväisistä asioista puhuvia, vaan fiksuja ja aidosti hauskoja naisia kaivataan.

Paula oli pettymys, esittelyvideo oli harhaanjohtava.

Hyi älä edes muistuta siitä viime kauden twerkkaajasta!!

Vierailija
44712/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvikylän Erkki!

Vierailija
44713/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ei syö. Vegaani niin pitäisi tehä itse ruoka. Krisse söi jotain kai.

Vierailija
44714/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just nämä, jotka ei ole häädössä olleet. Nyt on tilaisuus saada ulos.

Vierailija
44715/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat oottaa pihalla.

Osa porukasta istuu viltin sisällä, osa kiikussa.

Krisse tärisee ilman vilttiä keskellä Ellan ja Katin vieressä.

Vihdoin Marko kysyy et Onko Krissellä kylmä, Krisse vastaa että no vähän. Sen jälkee Kati tajuaa vihjeen ja tarjoaa omaa vilttiä Krissellekin. Ois voinu Kati ja Ella huomioida Krisseä ilman Markon vihjettäkin

Vierailija
44716/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Krissen vihaajat ovat pääsääntöisesti naisia? Missä tahansa Facebookin BB-ryhmässä nämä valittajat ovat melkein poikkeuksetta naisia ja useimmat ei sieltä kauneimmasta päästä. Ovatko he kateellisia Krisselle?

Ei Krisseä kauniiksi voi sanoa mutta tosi söpöksi kylläkin. Herättänee miehissä suojelunhalua, mikä taas herättänee kateutta monissa naisissa. T: N37

Ainakin Ellassa herättää kateutta :D

Totta m*nassa, koska on itsensä täydellinen vastakohta! Myös moni nainen suorastaan vihaa tuollaisia pieniä ja hentoja naisia, joten onko ihmekään, että tämä naisen kuvatus tekee kaikkensa vaikeuttaakseen kohteensa elämää... Ikävä ihminen varmasti siviilissäkin.

Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Painaa 45 kg. Meikä aika tankki Krissrn rinnalla elopainoa n 75 kiloa ja pituutta 168. Tyytyväinen oon.

Onko Krisse teettänyt jonkun butt liftin? Hänen takapuolensa näyttää suhteettoman suurelta muuhun kroppaan verrattuna. Tulee mieleen Henny Harjusola ja hänen brasilialainen butt liftinsä. Krissellä samantyyppinen peräosasto.

Vierailija
44717/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on mukava kuunnella Joelia, kun kerrankin Krisse on jossain muualla, eikä roiku mukana tyhmien juttujensa kanssa.Ei jaksa enää katsoa sitä vetelää olemusta.

Vierailija
44718/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ei pitänyt puoliaan kaupassa. Niitähän on jos mitä vege tuotteita.

Vierailija
44719/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YliL.lla on video jossa Arttu pan*ee Eetua pyll*yn ja vetää siltä k*teen samalla. Oksettavia. :D

Onko ihan oikea vai joku photosopattu? Ja näkyykö oikeasti, mitä tapahtuu?

Vierailija
44720/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kun Ella sanoo Kaapo?

Käsitin, että viittasi Samiin, en ole varma.

Ellahan on alusta asti harrastanut tätä, että kutsuu ihmisiä nimityksillä, "suntio", "neiti näppärä", "kaapo". Tällainen alentuvainen tapa alleviivaa sitä, että prinsessa Ella on niin paljon näiden muiden yläpuolella, ettei hän suo heille sitä kunniaa, että lausuisi heidän nimensä.

Joku voisi samaan tapaan alkaa kutsua Ellaa transuksi.

Ketju on lukittu.