Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mitäs kiinnostavaa on tulossa loppuillaksi?
Laitetaanko vaikka arvauksia milloin tulee käsky että "saatte mennä nukkumaan". Itse arvelen että kello 23:55.
Vierailija kirjoitti:
Nämä seinäruusut ja tapetit on ihan uusia termejä. Tuleeks nämä jostain Gay-yhteisöstä, kun monella heistä tuntuu olevan elämässä tarvetta Draamaan ja tuomaan itseään esille. Lähinnä tekee itsensä pelleksi diivamaisuudellaan, kun harvalla on tarpeeks suuret saappaat siihen hommaan.
Ihan on tullut sieltä parinkymmenen vuoden takaa ensimmäisten BB-kausien keskusteluista...
Vierailija kirjoitti:
Ella lienee varma putoaja. Kati sitten ehkä kakkossuosikki lentämään pihalle.
Mä kyllä laittaisin Samin pihalle, on aika ilkeäksi osoittautunut.
Vierailija kirjoitti:
Ella ja KAti pois tuolta. toivottavasti tulis joku sini kakkonen taloon luomaan draamaa :D onneks tulee neljä asukasta, aika mielenkiintoista katteltavaa.
Jos Sini tulisikin takaisin :)
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, kuinka monta kertaa Roope huomisessa lähetyksessä pelaa vähemmistökortin?
5 kertaa ja sanoo ettei hän läyhänny sen enempää kuin muutkaan.
Nimenomaan. Tapetti Kristiina, makaa ja Kokkaa vain itselleen. Ei mitään elämän tarinoita jaettaviksi kun on teini vielä. Todella kiinnostava tapetti.
Kati silmäilee keittiön ovelta Krisseä ja näkee, että aivot raksuttaa, kun Mastermind yrittää käsittää, miten on mahdollista, että Roope lähti ja Krisse jäi...
Kati ja hassunhauskat (hihii!) hattunsa veks tuolta ensi sunnuntaina! Luulee olevansa suosittu, on niin vi**n feikki ja ällö!
Sarapara kirjoitti:
Nimenomaan. Tapetti Kristiina, makaa ja Kokkaa vain itselleen. Ei mitään elämän tarinoita jaettaviksi kun on teini vielä. Todella kiinnostava tapetti.
Ella pois, niin sen jälkeen Krissestä päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ja KAti pois tuolta. toivottavasti tulis joku sini kakkonen taloon luomaan draamaa :D onneks tulee neljä asukasta, aika mielenkiintoista katteltavaa.
Jos Sini tulisikin takaisin :)
Ella ja Kati ulos ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, kuinka monta kertaa Roope huomisessa lähetyksessä pelaa vähemmistökortin?
5 kertaa ja sanoo ettei hän läyhänny sen enempää kuin muutkaan.
Aivan, ja hänessä ei ole mitään vikaa eikä mitään tarvetta muuttua. Hän on täysin syytön kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulisi mielenkiintoisia asukkaita. Tällä hetkellä Marko on ainoa joka ei ärsytä yhtään.
Minulla taas Timo on se joka ei yhtään ärsytä.Ainoa, joka ansaitsee voiton tuosta porukasta.
Hyvä, että Sami jäi ärsyttämään monia asukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tule yhtään lisää homoja taloon.
Nythän tuolla ei muita olekaan. Ei yhtään miehistä miestä.
Kiitos tuotanto! Nyt näkyy valoa tunnelin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saa alapeukkuja, mutta minä olisin kyllä halunnut Roopen jäävän. Kati tai Arttu olisi voinut lähteä, he eivät tuo mitään viihdearvoa.
Vähän liikaakin oli Roopessa viihdearvoa, vie kaiken hapen.
Tuolla varmaan ei itse tajua että kun kaikki omat äänet välittyy katsojille koko ajan, olisi viisasta olla välillä vähän hiljaa. Itsellä voi olla tunne, että on vain mukana menossa ja miksi muut on niin vaisuja.
Vähän sama kuin jos viheltelisi koko ajan.
Oikeessa elämässä ei ehkä haittaa niin paljon äänekkyys, voi olla hyväkin joissakin työpaikoissa olla sanavalmis.
Ellahan lupasi pakata laukkunsa ja lähteä, jos Sami ei tänään lähde, joten nyt olisi aika lunastaa lupaus...
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin itse talon asukas, niin en antaisi ainakaan enää kertaakaan nimeämispisteitä Kristiinalle, vaan jollekkin toiselle asukkaalle. Koska Kristiina selviää häätöäänestyksistä kerta toisensa jälkeen ja varsinkin, koska on voittanut molemmat pelastuspisteäänestykset, pitäisi hälytyskellojen itse kullakin soida. Tarkoittaa, että Kristiinalla on vankka kannatus katsojen keskuudessa ja sitä on vaikea voittaa häätöäänestyksessä. Eli itse yrittäisin pelata silloin häätöön helpomman vastustajan, jos itse joutuisin häätöön.
Kristiina hämää olemalla mitäänsanomaton. Mutta kannattaisi siirtää katseet muualle. Esim Kati voisi olla helppo vastus.
Timo on niin kultainen. Oon kattonu kaikki bb kaudet ja sanon että kilteimpiä ja sympaattisimpia mitä nähnyt kausilla. Kaunis sielu.
Toivottavasti ei tule yhtään lisää homoja taloon.