Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onko tuo Roopen läyhäys Samille mitä Arttu, Krisse ja Op juorus Samista keino saada ettei Sami nimeä enää Roopea. Kun kuitenkin Roope nimeää Samin.
Roope kun saataisiin ulos niin talon ilmapiiri puhdistuisi kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoiko Ella artun koskettaa itseään kun tyydytti vain arttua
Ei antanut.
Onko Arttu nyt bi?
Hän halusi koskettaa kikkeliä?
Hänen on 100% varmuudella pakko olla tietoinen että siellä on kikkeli?
On kuunnellut vieressä kun Ella selosti leikkausoperaatiota.
Olisi ollut mielenkiintoista nähdä Artun reaktio, jos olisi koskenut.
Vierailija kirjoitti:
Ehhehhe, Joel (antoi häätöpisteitä Ellalle) joutuu Ellan lääppimäksi sängyllä, vihdoin Ella hellittää ja siirtyy Artun luo:
E: Siinä oli vähän naisen kosketusta.
(haaveilevasti) J: Sitä kun vielä joskus saisi.
Hyvä Joppe!
Joppe on paras! Joppe voittoon! :)
Olisin niin toivonut ettei tuo makkarijengi olisi sortunut tuohon Samin koulukiusaamiseen. Laski pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Ella ei hyväksy itse mitään erilaisuutta ja hänet pitäisi silti hyväksyä ilman mutinoita. Mitähän olisi sanonut jos esim. Sami olisi ehdottanut että kaikki trans ihmiset pitäisi pakottaa vuodeksi biologisen sukupuolen mukaisiksi..?
Taitaa ampua itseään nilkkaan noilla kommenteilla köyhistä ja lihavista sillä heilläkin on valta äänestää tuo Kotka ulos tuolta jossain vaiheessa.
Se on ihan sama asia pakotetaanko mies väkisin naiseksi, kuin että joku vähemmistöläinen pakotetaan johonkin.
Mutta näyttääksemme että ollaan hyviksiä, pyhiä, parempia, oikeamielisiä, oikealla paremmalla parhaitten ihmisen puolella, niin meidän täytyy pitää Ellan pakkotransitointi puheita upean voimaannuttavina.
Paheksutaan vaan Samin (vääränlainen ihminen) näytänkö munaa -puheita, se on hienoa ja su vait se vaisen ihminen parempaa käytöstä. Uuujeee!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein kaurakeksi taikinan, uunissa eka pellillinen😊
Minä kävin ostamassa gymstickin 🏋️♀️
Lähdin ottamaan päikkärit 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein kaurakeksi taikinan, uunissa eka pellillinen😊
Minä kävin ostamassa gymstickin 🏋️♀️
Tein nistipataa juuri äsken, sen jälkeen kun luin Joelin tehneen sitä.
Varmaan ainakin neljä-viisi vuotta edellisestä kerrasta.
Ei tullut ihan autenttista, kun oli vain kanajauhista ja kikhernemakaronia, mutta sinne päin.
Ketsuppia päälle.
:D
Yritin kauppareissulla etsiä sitä Ice Tea:tä, mitä studiovierailla on, mutta en löytänyt.
Kävin alkoholilliset sekä alkoholittomat juomat katsomassa, mutta ainakaan paikkakuntani cittarista en sitä löytänyt.
Varpu ja Hilla on testattu jo ennen BB:tä (tykkään siitä Hillasta).
Vierailija kirjoitti:
Jos Roope ja Sami lähtee, niin mitä sitten katsomme?
Katin hauskoja propellihattuja ja Timon hassuja sateenkaarisukkia?
Välillä joku mursu löhnöttää sängyssä mahallaan ja Ella kertoo heille pimppi ja pippeli juttuja.
Jos oikein hauska ja hulvaton päivä on, niin Ella leikkii mummoa, joka paheksuu sateenkaariväkeä?
Saamme jännittää mitä ihmeellistä OP sanoo kun käy röökillä Artun kanssa? On se varmaan rahanarvoista sekin.
Sami näyttää aina pahanhajuiselta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja noita Ellan juttuja! Jaetaan suomi osiin ja huonoilta alueilta voi nousta rikastumalla tai laihduttamalla! Otetaan joka alueelta 10 ihmistä jotka pakotetaan trans ihmisiksi ja pistetään miss universum kisoihin!!
Siinä loistaa hänen arvo maailmansa koko komeudessaan.Sairas päästään se on.
Se on sitä parempaa mautonta ja asiatonta huumoria.
Ei se maailma nyt voi mennä niin, että kaikilla olisi samat säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä ohjelma alkoi, niin ensimmäinen reaktioni, oli että tuo Sami on ihan hirveä, ja voi kun se tippuisi heti.
Nyt haluan että nimenomaan Sami voittaa tämän koko roskan.
On juuri sopivan ristiriitainen hahmo. Muut ovat kieroja ja tekopyhiä, ja kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kuin Sami.
Mulla päinvastoin, olin ensin innoissani ja ajattelin, että siinä on kovin voittajaehdokas. Nyt tuntuu, että kaikki on nähty ja kuultu jo miljoona kertaa.
Kessu on vaan boooring. Ei osaa heittäytyä, provot loppuunkulutettuja ja ylimielisyys paistaa ("kukaan meistä kolmesta ei lähde, joka viikko olen tiennyt, kuka ei ainakaan lähde.."). Roopen kanssa ylintä ystävää, vaikka antoivat toisilleen isoimmat pisteet, eli ihan samaa kaksnaamasuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roopesta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllä ne nyt Paulan kanssa oli ihan asian ytimessä, että tommonen lapsellinen ilmeily ja toisen maneerien pilkkaaminen selän takana on asiatonta. Hyvä vaan jos Roope kertoo Samille siitä. Kessulle vois antaa ääniä ihan piruuttaan. Arttukin puhuu myötähäpeästä, paraskin sanomaan, kyllä Artun puolesta tässä on enemmän saanut hävetä kuin Kessun.
Roopehan ei ikinä niin tekis itse? Puhuis kenestäkään seläntakana ja pyörittelis ranteita ja yrittäis imitoida toista?
Paula nyt komppaa ketä vaan miessukupuolista ja on silmät suurina: Niin just! :D Paula on yhtä kuin tyhjä koliseva tynnyri
Roopehan ite sanoi ja on sanonut Kessulle että on itekin puhunut Kessusta selän takana, mutta ei olekaan esittänyt hyväksyvänsä kaikkia Kessun juttuja tai olevansa kaveri niinkuin esim.Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roopesta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllä ne nyt Paulan kanssa oli ihan asian ytimessä, että tommonen lapsellinen ilmeily ja toisen maneerien pilkkaaminen selän takana on asiatonta. Hyvä vaan jos Roope kertoo Samille siitä. Kessulle vois antaa ääniä ihan piruuttaan. Arttukin puhuu myötähäpeästä, paraskin sanomaan, kyllä Artun puolesta tässä on enemmän saanut hävetä kuin Kessun.
Krissekin lässytti miten hän meinasi ihan kuolla myötähäpeästä. No voi kamala sentään!
On hän sitten aika puhdas ja aatteellinen puritaani, jos tuollaisesta olemattomasta meinaa kuolla häpeästä.
Mitenhän hän mahtaa itsensä oikein nähdä?
Ja millaisina hän katsojia oikein pitää? Luuleeko tosissaan typerässä päässään, että katsojat ja koko Suomi on ihan järkyttyneinä ja shokissa Samin jutuista?
No ei olla! Ollaan ihan muita asioita paheksuttu ja myötähävetty. Ne eivät ole mitään viattomia kikkelijuttuja ollenkaan.
Ahaa? No mitä olet myötähävennyt? Viattomia kikkelijuttuja? No, jonkin muun ammatin harjoittajalta joo, mut kyllä omat lapseni järjestäisin muuhun päiväkotiin, jos Kessu-setä siellä jatkaa. Ei yksittäisen munajutun takia, vaan koska koko henkilö perustuu naurettavalle satuilulle, ei vaikuta kovin hyvältä kasvattajalta.
No en edelleenkään myötähäpeä niitä Samin juttuja (muna jutut) vaikka hän normaalissa elämässään onkin lasten kanssa tekemisissä.
Olet hyvin naiivi, tekopyhä ja naurettava jos kuvittelet että kukaan Lto, opettaja, lastenhoitaja, perhepäivähoitaja, lastenlääkäri yms. ei koskaan vapaa-ajallaan kiroile, pelleile tai sano pervojuttuja muille aikuisille.
Kun töihin mennään, niin siellä on sitten työminä.
Mitenkäs Ella, Roope, Krisse ja muut? Heidän munajutut, panojutut ja sormien anneliin tunkemisjutut on IHAN OOKOO sulle???
Entä jos joku heistä olisi vaihtamassa alaa lastenhoitajaksi? Muuttuuko jutut sinä päivänä myötähävettäviksi siinä määrin, että pitää ihan miettiä kuoleeko siihen myötähäpeään vai ei?
Älä nyt viitsi lässyttää!
Kessu näytti munaansa televisiossa. Puhun siitä kikkelijutusta.
Milloin hän on näyttänyt peniksensä? Kerro minullekin.
En ole nähnyt muuta kuin Ellan pussit.
Näytti kännissä peräti pari kertaa, yök. Huono veto lasten kanssa työskentelevältä. Toki häpesikin tekoaan sitten kun sitä seuraavana päivänä puitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään?
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne?
Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.
Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai?
Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle.
Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän?
Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa.
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
No jos se nyt täsmälleen noin meni, niin tilannehan on ihan eri kuin on annettu ymmärtää. Jos joku muu olisi käyttäytynyt noin kuin Kristiina tuossa tilanteessa, niin kukaan ei olisi edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mustamaalauskampanjan takia kaikki mitä Krisse tekee on väärin.
Jos tilanne olisi mennyt niin, että Krisse ei pääse keittiöön ja Ella/Roope/Kati olisi sanonut hänelle, että Help yourself, niin mitäpä luulet, kuinka monta sivua täällä olisi jo paistajaa haukuttu?[/
Jos Krisse olis tuossa tilanteessa niin nuo kpäät olisivat vaikka antaneet kuolla nälkään. Joel olisi sit pelastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stream 1 klo 10.47 Roope lauleskelee: "Minun pimpissäni on kakkaa". Timo ja OP jatkaa jutteluaan ikään kuin eivät kuulisikaan. Roope alkaa kerjätä OP:lta huomiota kyselemällä: "Olli-Pekka, pimppini on kostea, oletko valmis jyystöön?"
Noloa.
Piti käydä oikein kelaamassa, pitääkö paikkansa vai onko palstatrolli asialla. Tilanne oli vielä nolompi kuin kuvittelin, Roope puhuu kimeällä mummoäänellä.
Oikeasti, mitkä 13-vuotiaat jonnet tällaiselle hihittelee ja äänestää jatkoon?
Ella ja Roope on koko ajan suoltanut tätä naisvihamielistä soopaa - ja luulevat olevansa niin v'tn (no pun intended) hauskoja.
Olisi mielenkiintoista tietää Krissen mielipide; onko tuo Roopen laulamana hauskaa ja hienoa, kun Samin muna -sana oli niin myötähävettävä että hänen piti miettiä kuoleeko siihen ihan.
Toi Olli-Pekka juttu on läppää jota monen kanssa jauhaneet jo kauan. Just semmosta rivoa läppää, mitä ihmiset kauhistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula löysi kadonneet jumppakamansa roikkumasta makuuhuoneen ulko-ovesta, itse muisti ne nyt sinne laittaneensa.
.
Haloo, ettei ole sanottu eli paha Kristiina ei ole sanonut.
.
Paha Kristiina pelastui, kun Paula kertoi asiasta Katille ja Kati tuumasi heti, että niin siellähän ne muuten on olleet.
.
Niin herttaista taas, että ihan oksettaa.
.
Nyt
.
ei
.
ihan
.
tullut
.
viestisi
.
pointti
.
selväksi
.
.
Anteeksi
.
Pointti oli se, että seuraavaksi Paula olisi alkanut morkata Kristiinaa Katille, ettei Kristiina ole kertonut, että Paulan kadonneet vaatteet roikkuu tuolla ovessa.
.
Kati oli onneksi nopea ja sanoin heti, että joo siellähän ne on roikkuneet, ampui siis alas uuden läyhäyksen aiheen Kristiinasta.
.
Pitäisi Paula vaatteistaan parempaa huolta ihan itse.
Olivatkohan käytetyt hikiset vaatteet? Jos niin mitä ihmettä ne oli laitettu toisten vaatekomeroon?
Vierailija kirjoitti:
Oletko unohtanut Ellan olemassa olon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään?
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne?
Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.
Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai?
Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle.
Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän?
Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa.
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
No jos se nyt täsmälleen noin meni, niin tilannehan on ihan eri kuin on annettu ymmärtää. Jos joku muu olisi käyttäytynyt noin kuin Kristiina tuossa tilanteessa, niin kukaan ei olisi edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mustamaalauskampanjan takia kaikki mitä Krisse tekee on väärin.
Jos tilanne olisi mennyt niin, että Krisse ei pääse keittiöön ja Ella/Roope/Kati olisi sanonut hänelle, että Help yourself, niin mitäpä luulet, kuinka monta sivua täällä olisi jo paistajaa haukuttu?[/
Jos Krisse olis tuossa tilanteessa niin nuo kpäät olisivat vaikka antaneet kuolla nälkään. Joel olisi sit pelastanut.
Olisivat auttaneet, mut en tiiä auttaisivatko jatkossa ton Kristiinan käytöksen jälkeen.
Vaikka makkarikolmikon, tai nelikon, jutuista ihan tykkäänkin, niin rehellisyyden nimissä en jaksaisi seurata ohjelmaa viimesillä viikoilla jos mukana olis esim. Arttu-Krisse-Joel ja Timo.
Vaikka heidän keskustelujaan onkin ihan mukana kuunnella nyt, en millään usko että jaksaisin loputtomasti kuunnella heidän juttujaan. Ja en valitettavasti usko että heistä saatais yhtään sen enempää energiaa irti, vaikka äänekkäämmät persoonat ois pois. Tietysti saisivat enemmän ääntä kuuluviin, mutta kyllä ne nytkin on ihan muut ihmiset jotka ovat heitä repineet irti tuolta sängyn pohjalta heittäytymään mukaan.