Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
43041/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo idiootit kehtaavat selittää jostain, että heillä on muka ollut myötähäpeän tunteita, kun Sami on tehnyt muka niin kauhean noloja juttua?

Eikö nuo pässit tajua itse olevansa vielä nolompia?

Mitä nuo ihmiset oikein itsestään kuvittelevat?

En oikeasti vieläkään ymmärrä, miten nuo tekopyhät ja itseriittoiset asukkaat kokivat sen Samin "munajutun" niin kamalan nolona ja ihan äärettömän järkyttävänä asiana?

Voiko joku viisas ja fiksu selittää tämän asian minulle, kun en oikein osaa pitää sitä niin hirvittävän nolona ja paheksuttavana. Etenkin kun olen tätä ohjelmaa katsonut aika paljon 24/7:sta ja nähnyt paljon nolompaakin ja järkyttävämpääkin.

Vierailija
43042/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö juonittelu olekaan kiellettyä. Eikö Roope ja Paula taas juonittele?

Ei ole tällä kaudella näköjään.

Eivät jutelleet nimeämisistä vaan että kenestä tykkäävät tuolla.

Kyllä todella puhuivat nimeämisistä, yllättävistä valinnoista, ketkä pois niin olis hyvä ja eivät edes mitenkään hyvin peitelleet koko asiaa.

Nuohan puhuvat jo nimetyistä, jotka ovat häätöäänestyksessä. Eikai se ole kielletty, jos miettii, kenen heistä toivoisi tippuvan? - eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43043/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne Joelin ja Timon petivaatteet piilotti. Jos joku ois nähnyt. Yritin kelata taaksepäin mutta en itse löytänyt.

Vierailija
43044/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kausi.En tajua miten talossa porukka ei anna ääniä Ellalle ? Ovatko niin helvetin sokeita tai eivät välitä kun ihminen puhuu ja kiusaa yhtä.Tai Kati ei saa ääniä.Itse olen kanssa sitä mieltä ,että ens viikolla katsojat saa äänestää.Toivon ,että Kristiina jää taloon,mutta se helvetin sonnan puhumien ja alapää jutut rupee ällöö jos tuo Ella jatkaa talossa pitkään.

Ainahan on ollut joku yleisön inhokki, jota ei talossa pidetä inhokkina. Asukkaat eivät näe asioita niin kokonaisvaltaisesti kuin katsojat. Viime vuonna jopa voitti se pahin sonnan ja alapääjuttujen puhuja.

Totta! Krisuhan oli masterläyhääjä ja voitti koko roskan. Ihmettelen sitä vieläkin, mutta kansa on puhunut ja se siitä. Takaisin tähän kauteen.

Vierailija
43045/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minkälaisia ärsyttäviä piirteitä tänään häädössä olevilta löytyy niin Roope on ylivoimaisesti pahin näistä kaikista ja meidän pitää tehdä kaikkemme jotta hän lentää pihalle.

Jos joutuu äänestämään neljää samalla kun Roope-fanit äänestää vaan yhtä, niin siinä käy vielä niin kuin pari viikkoa sitten, kun Niko lähti... 

Ei kiitos. Äänestän vain suosikkiani koko rahalla. 

Vierailija
43046/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teekekö roope muiden hyväksi mitään

Tekee. Ahkerasti siistii yhteisiä tiloja. Asia, joka kuuluisi jokaiselle. Ei tuolla voi elää vain huolehtien omista asioista.

Vierailija
43047/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula löysi kadonneet jumppakamansa roikkumasta makuuhuoneen ulko-ovesta, itse muisti ne nyt sinne laittaneensa.

.

Haloo, ettei ole sanottu eli paha Kristiina ei ole sanonut.

.

Paha Kristiina pelastui, kun Paula kertoi asiasta Katille ja Kati tuumasi heti, että niin siellähän ne muuten on olleet.

.

Niin herttaista taas, että ihan oksettaa.

.

Nyt

.

ei

.

ihan

tullut

.

viestisi

pointti

.

selväksi

.

Vierailija
43048/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finaalinelikko Joel, Timo, Krisse ja OP. Joo, voi tulla vähän tylsää, mutta ihan oikeasti kukaan muu ei vaan ansaitse tuolla voittoa.

En usko hetkeäkään, että tulis tylsää tuolla porukalla, kaikillahan noilla on hauskoja juttuja. Ei tarvitsi kertaakaan vaihtaa streamia, kun ei jaksa kuunnella "mitä mulla oli bileissä päällä"-selostuksia. 

Ja tuolle nelikolle sitten jotain jouluista tekemistä finaaliviikolle kuten kinkun paistoa ja seitan kinkkua vegeille, joulukoristelua yms mukavaa puuhaa, näistä on aina tullut hyvälle tuulelle  jouluhulluna ihmisenä itsekin. 

Sitten heräilevät viimeiseen aamuun johonkin ihanaan biisiin ilman draama-Roopen rääyntää " OMG" tai Ellan " Apua, milloin mä alan laittaa meikkii" oi vitsit, odotan niin paljon että oikeus voittaa ja tuo nelikko Joel, Timo, Krisse ja OP saavat olla finaalissa.

Mä tykkäisin kanssa! Olen myös jouluihminen, sinkku kun olen (ei tule mitään pakkostressiä, voi vain nauttia ja tehdä), tuo nostattaisi kivasti joulunodotustunnelmaa.  

Mutta kyllä viime yönä tuli taaaas niin selvästi esiin se ero näiden kahden kuppikunnan välillä: toiset, ne pinnalliset ja tyhmät, jauhavat toisista asukkaista ja omasta erinomaisesta itsestään toisiaan valheellisesti nuoleskellen (esim. roope taisi antaa samille pisteet). Myötähäpeeä ja tahatonta komiikkaa tarjoavat he. Myös tietysti vtutusta, jos heidän hampaissa oleva asukki sattuu olemaan oma suosikki.

Se toinen porukka, vähän fiksummat ja ei niin pinnalliset, pohtivat ensin Ellamaisesti mutta ironialla että mitähän laittaisi päälle kun voi joutua häätöön ja siitä päästiin kauhubb:hen ja kauhuelokuvien kliseisiin. Kevyesti ja lempeästi kettuilevat toisilleen milloin mistäkin. Pinnallista, kevyttä keskustelua tämäkin, mutta kuitenkin erilaista, näitä on hauska seurata, kun nelikon + OP mielikuvitus lähti laukalle, että kuka keksii hauskimmat läpät (useimmiten Joel, TImo) - nämä antavat myös tilaa toisilleen. Hyväntuulista. Antaa illuusion, että näillä on muutakin elämää päässään kuin vain se, kuka teki BB;ssä päivällä seitsemän sitä ja tätä mulle silleen katalasti ja oonks mä suosittu ja oonks mä nyt sexy.

Vierailija
43049/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope läyhää kun muut läyhäsi.

Vierailija
43050/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

roope kantelee

Vierailija
43051/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja noita Ellan juttuja! Jaetaan suomi osiin ja huonoilta alueilta voi nousta rikastumalla tai laihduttamalla! Otetaan joka alueelta 10 ihmistä jotka pakotetaan trans ihmisiksi ja pistetään miss universum kisoihin!!

Siinä loistaa hänen arvo maailmansa koko komeudessaan.

Toivon, että Ella ei ole oikeasti niin pinnallinen ja kapeakatseinen kuin antaa ymmärtää. 

Pidin hänestä ensin paljonkin, mutta nyt pidän hänestä vähemmän, sillä hän vaikuttaa ajoittain epäempaattiselta ja suvaitsemattomalta. 

Mikään muu ei vaikuta merkitsevän Ellalle juuri mitään paitsi ulkonäkö (tietyntyyppinen, hänen kauneusihanteensa mukainen), raha, luksuselämä sekä korostettu seksikkyys. 

Naiseuskin vaikuttaa olevan hänelle lähinnä pukuleikki. Ikäänkuin rooli johon laittaudutaan huolellisesti päivittäin. 

Toki samaa pukuleikkiä tai roolia harrastavat kaikki ihmiset jossain määrin,

esimerkiksi työpaikalle monet laittautuvat eri tavalla kuin vapaa-ajalla kauppaan mennessään,

mutta siltikin vaikuttaa ylikorostuneelta tuo "lookin" hakeminen ja tekeminen. 

Ehkä tässä taustalla vaikuttaa se, että Ellalla tämä naiseus on osittain uutta, vaikka hän kertookin olevansa nyt oma itsensä.  

Vierailija
43052/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopesta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllä ne nyt Paulan kanssa oli ihan asian ytimessä, että tommonen lapsellinen ilmeily ja toisen maneerien pilkkaaminen selän takana on asiatonta. Hyvä vaan jos Roope kertoo Samille siitä. Kessulle vois antaa ääniä ihan piruuttaan. Arttukin puhuu myötähäpeästä, paraskin sanomaan, kyllä Artun puolesta tässä on enemmän saanut hävetä kuin Kessun.

Krissekin lässytti miten hän meinasi ihan kuolla myötähäpeästä. No voi kamala sentään!

On hän sitten aika puhdas ja aatteellinen puritaani, jos tuollaisesta olemattomasta meinaa kuolla häpeästä.

Mitenhän hän mahtaa itsensä oikein nähdä?

Ja millaisina hän katsojia oikein pitää? Luuleeko tosissaan typerässä päässään, että katsojat ja koko Suomi on ihan järkyttyneinä ja shokissa Samin jutuista?

No ei olla! Ollaan ihan muita asioita paheksuttu ja myötähävetty. Ne eivät ole mitään viattomia kikkelijuttuja ollenkaan.

Vierailija
43053/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo BB: katsominen tällä erää riitä.  Mielummin menen vaikka kauppakeskukseen kytäämään ihmisiä. Parempi sekin, ei tarvitse katsoa enää noita kuluneita naamoja bb.ssä.

Roope ja Ella ärsyttävimmät. Kummankaan kanssa en haluaisi elää päivääkään. En missään.

Vierailija
43054/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minkälaisia ärsyttäviä piirteitä tänään häädössä olevilta löytyy niin Roope on ylivoimaisesti pahin näistä kaikista ja meidän pitää tehdä kaikkemme jotta hän lentää pihalle.

Jos joutuu äänestämään neljää samalla kun Roope-fanit äänestää vaan yhtä, niin siinä käy vielä niin kuin pari viikkoa sitten, kun Niko lähti... 

Ei kiitos. Äänestän vain suosikkiani koko rahalla. 

Sama. Varautunut jonkinlaisella summalla äänestämään tarvittaessa Krissen jatkoon. Muuten ihan sama kuka tippuu... väki vähenee, pidot paranee.

Vierailija
43055/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

roope on oksettava

Vierailija
43056/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö juonittelu olekaan kiellettyä. Eikö Roope ja Paula taas juonittele?

Ei ole tällä kaudella näköjään.

Eivät jutelleet nimeämisistä vaan että kenestä tykkäävät tuolla.

Kyllä todella puhuivat nimeämisistä, yllättävistä valinnoista, ketkä pois niin olis hyvä ja eivät edes mitenkään hyvin peitelleet koko asiaa.

Nuohan puhuvat jo nimetyistä, jotka ovat häätöäänestyksessä. Eikai se ole kielletty, jos miettii, kenen heistä toivoisi tippuvan? - eri

Ei kiellettyä, mutta sen verran harmaalla alueella, että itse välttelisin tuotakin. Jos kahdestaan puhutaan, kenen halutaan yhdessä tippuvan ja se henkilö ei tipukaan, niin seuraavalla viikolla voi peluri laskeskella, että varmaan tuo tyyppi on saamassa pisteitä jo, niin annanpa lisää... Etenkin kun Paula viittasi "yllättävään valintaansa" (Timoon?) ja toivoi, että se "helpottaisi Roopen raakausta". Eli toivoiko, että Roopekin antaisi jatkossa Timolle pisteitä? Voi olla että tarkoitti jotain ihan muuta...

Juuri tästä syystä jos olisin itse talossa, välttäisin ihan kaikkea nimetyistä puhumista. Se voi olla juonittelua -- se voi olla täysin viatonta toisen puolelta, mutta toinen voi tulkita sen sopimiseksi seuraavasta viikosta -- se voi olla molemmilta täysin viatonta, mutta BB voi tulkita toisin ja rankku heilahtaa... Tiukka linja olisi parempi kuin nykyinen lepsuilu. (Ja olisi katsojillakin enemmän katsottavaa, kun rankkuja tipahtelisi...)

Vierailija
43057/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö tässä Roope on taas se pahin, kun ensin toiset nauraa selän takana ja Roope ottaa asian esille?

Vierailija
43058/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut Sasa fani, mutta en vihaajakaan, kuitenkin nyt on jotenkin ikävä Sasaa ja hänen hyväntuulisuuttaan.

Vierailija
43059/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse ei osaa myötähävetä Ellan "loistavaa" huumoria ja "nerokkaita" ideoita mitä hän valtaan päästyään toteuttaisi, sen sijaan on "kuolla häpeästä" kun Sami sanoo tuhman sanan.

En mitään muuta inhoa niin paljon kuin tekopyhyyttä. Sitä tuolla talossa piisaa.

Vierailija
43060/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä samikin on arvostelemaan seläntakana puhumisesta itsekkin tekee sitä

Ketju on lukittu.