Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
43021/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä kirjoitti:

Nyt kyllä kamera 2 kertoo tosi paljon Roopen vastenmielisestä luonteesta!! Kauheeta haukkumista ja suoranaista sääntörikkomusta, koska puhutaan aika suoraan nimeämisistä Paulan kanssa. Paula kaikessa yksinkertaisuudessaan meuhkaa kovaan ääneen ja on Roopen kanssa samalla puolella. Kauhee tyyppi oikeesti tuo Roope, ihan hirveä ns. vapaan kasvatuksen tulos. Saat olla mitä haluat - tässä nähdään millainen käärme ihmisestä saattaa tulla. Todellakin olisi oikein ja opettavaista että Roope lähtisi tänään vahvoilla pisteillä! Viihdearvoa ei tuo hänen "dramaattinen homokäyttäytymisensä" enää. Hän ei oikeasti ikinä pysty keskustelemaan asioista suoraan henkilöille, vaikka nyt niin kovin läyhää siitä. YÖK! Kuka haluaa tuon lapsellisen pellen enää jatkavan tuolla. Ilman häntä saadaan taloon varmasti parempaa draamaa, joka ei perustu tuohon selkään puukottamiseen!! Ella tosin tekee sitä myös. Kun Roope lähtee, lähdään mikä Ella on miehiään.

Roope puhui ärsytyksestään, kun Krisse ja Arttu rupesi haukkuu Samia heti kun olivat Markon kanssa lähteneet. Vaikka muuten esittävät hänen kaveriaan eivätkä uskalla sanoa suoraan Kessulle. Roope sanonut Kessulle itse, että on puhunut hänestä kaikkee. Mutta toi häntä ärsytti, että noi, jotka ei muuten puhu mitään, rupee haukkumaan heti kun yks poistuu porukasta. Roopella nousee ärsytyskäyrä nopeasti ja laskee myös yhtä nopeasti. Jos joku ottaa puheeksi, osaa myös keskustella ja pyytää anteeksi. Tykkään tuosta piirteestä. Roope myös lupasi, että ottaa tuon myöhemmin puheeksi, jos on vielä talossa ensi viikolla.

Kysyi myös, kenestä Paula tykkää ja millaisista ihmisistä. Ei ole yhtään sen enempää nimeämisistä puhumista kuin äsken Arttu, Krisse ja Op haukkuessaan Samia kun puhuivat, että neljä viikkoa meni hyvin, mutta nyt ei enää jaksaisi jatkuvasti. Ja Krisse sanoi, ettei olisi jaksanut tätäkään aikaa.

Kyllä tuo on ihmisten perisynti, että aina joku ärsyttää ja siitä myös puhutaan keskenään selän takanakin.

Vierailija
43022/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo idiootit kehtaavat selittää jostain, että heillä on muka ollut myötähäpeän tunteita, kun Sami on tehnyt muka niin kauhean noloja juttua?

Eikö nuo pässit tajua itse olevansa vielä nolompia?

Mitä nuo ihmiset oikein itsestään kuvittelevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43023/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopesta voi olla mitä mieltä tahansa, mutta kyllä ne nyt Paulan kanssa oli ihan asian ytimessä, että tommonen lapsellinen ilmeily ja toisen maneerien pilkkaaminen selän takana on asiatonta. Hyvä vaan jos Roope kertoo Samille siitä. Kessulle vois antaa ääniä ihan piruuttaan. Arttukin puhuu myötähäpeästä, paraskin sanomaan, kyllä Artun puolesta tässä on enemmän saanut hävetä kuin Kessun.

Vierailija
43024/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula löysi kadonneet jumppakamansa roikkumasta makuuhuoneen ulko-ovesta, itse muisti ne nyt sinne laittaneensa.

.

Haloo, ettei ole sanottu eli paha Kristiina ei ole sanonut.

.

Paha Kristiina pelastui, kun Paula kertoi asiasta Katille ja Kati tuumasi heti, että niin siellähän ne muuten on olleet.

.

Niin herttaista taas, että ihan oksettaa.

Vierailija
43025/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä big brother antaa porukan jatkaa sääntörikkomuksia loputtomiin? En voi käsittää miksei mihinkään puututa, on selkeää ulkomaailmaan puhumista (Roope vessassa "pelasta mut, tiiät kyllä mitä tarkotan, kiitos jnejne" ja nyt taas juonimista ja nimeämisistä puhumista ("seinäruusut pois niin olis parasta, aa nyt mä tiiän sun yllättävän valinnan jnejne" Roope ja Paula)

Menee maku, ohjelmana todella hyvä mutta kun ei edes tuotanto pidä omista säännöistään kiinni. Ja jauhaminen ja kiertelemällä sovittujen nimeäminen saa jatkua.

Vierailija
43026/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

teekekö roope muiden hyväksi mitään

Vierailija
43027/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö juonittelu olekaan kiellettyä. Eikö Roope ja Paula taas juonittele?

Ei ole tällä kaudella näköjään.

Eivät jutelleet nimeämisistä vaan että kenestä tykkäävät tuolla.

Vierailija
43028/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kausi.En tajua miten talossa porukka ei anna ääniä Ellalle ? Ovatko niin helvetin sokeita tai eivät välitä kun ihminen puhuu ja kiusaa yhtä.Tai Kati ei saa ääniä.Itse olen kanssa sitä mieltä ,että ens viikolla katsojat saa äänestää.Toivon ,että Kristiina jää taloon,mutta se helvetin sonnan puhumien ja alapää jutut rupee ällöö jos tuo Ella jatkaa talossa pitkään.

Vierailija
43029/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako paula ja kati suunvuoroa tolta törkyturvalta

Vierailija
43030/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet menee oikeesti pilalle kun niitä venyttää ja solmii. Ei todellakaan ole ok.[/qu

Joo, odotin BB:n seis kuulutusta. Ensin läyhättiin Kristiinan kanssa Samista, sitten alettin penkoa henkilökohtaisia tavaroita.

Vierailija
43031/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bottas keskeytti :((

Vierailija
43032/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu saa varmasti suukkelihoidon ensi yönä.

Vierailija
43033/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teekekö roope muiden hyväksi mitään

Tekee, tekee usein ruokaa, siivoaa keittiötä ja tiskejä useita kertoja päivässä. Siksi se ärsyttääkin, kun kaikki ei tee. Roope varmaan eniten kaikista tehnyt keittiöhommia.

Vierailija
43034/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kausi.En tajua miten talossa porukka ei anna ääniä Ellalle ? Ovatko niin helvetin sokeita tai eivät välitä kun ihminen puhuu ja kiusaa yhtä.Tai Kati ei saa ääniä.Itse olen kanssa sitä mieltä ,että ens viikolla katsojat saa äänestää.Toivon ,että Kristiina jää taloon,mutta se helvetin sonnan puhumien ja alapää jutut rupee ällöö jos tuo Ella jatkaa talossa pitkään.

Ainahan on ollut joku yleisön inhokki, jota ei talossa pidetä inhokkina. Asukkaat eivät näe asioita niin kokonaisvaltaisesti kuin katsojat. Viime vuonna jopa voitti se pahin sonnan ja alapääjuttujen puhuja.

Vierailija
43035/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt vannoutuneet Marko fanit, mitä annettavaa Markolla ihan oikeasti on tuolle ohjelmalle? Jos jää taloon, niin sama paikasta toiseen häslääminen vaan jatkuu. Puhuu kaikille asukkaille mitä olettaa niiden haluavan kuulla. Mikään ei tule muuttumaan, mitä mielenkiintoista katsottavaa siinä on?

Mä en mikään vannoutunut Marko-fani ole mutta toivoisin hänen pysyvän talossa.

Marko panostaa viikkotehtäviin täysillä ja innostuu mukaan. Saa myös muuta porukkaa innostumaan. Saa paljon aikaa keittiössä ja muuallakin talossa. 90% ajasta hyväntuulinen ja energinen. Pyrkii pitämään tunnelman positiivisena ja iloisena vaikka ei tietenkään tässä aina onnistukaan.

Ei ole mikään myrkyn kylväjä, vaikka selän takana puhumiseen välillä sortuukin.

Minä en edes näe, että Marko puhuu kaikille sitä mitä haluaisi heidän kuulevan. Pyrkii vaan ymmärtämään erilaisia näkökulmia ja kantoja, ilman että tuputtaa omaa ideologiaansa.

Itse olen samanlainen(horoskoopiltani myös vaaka), katson tilanteita aina jokaisen keskustelukumppanin näkökulmasta erikseen ja koitan nähdä tilanteet erilaisten ihmisten silmin. En näe tätä Markon pelinä, vaan yhtenä ominaisuutena ihmisessä, jota nyt tietenki käyttää hyödykseen tässä.

Vierailija
43036/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo tosiaan hieman juonittelulta kuulosti... Tai ainakin olisi kiva tietää, mistä oikein puhuivat: 

Paula: Toivottavasti Kessu ei lähde täältä pois... Jos se helpottaa sun raakausta. 

Roope: Mä toivon mun sydämeni pohjasta asti, että Kessu ei lähde täältä pois. 

Paula: Niin mäkin, niin mäkin. Ja jos se myös helpottaa mun yllättävää valintaa sulle. 

(hetken hiljaisuus)

Roope: Ei, siis joo, aivan totta. 

Paula: Olikse ihan selvää? 

Roope: Joo, siis totta kai mä tiedän. Tiedän, tiedän. 

Paula: Ei kiinnosta! Boring! 

Ainakin itselle tulee tästä mieleen, että Paula ilmaisee Roopelle antaneensa pisteet Timolle (jonka jutut on Paulasta boring), ja Roope toteaa kyllä tienneensä sen (koska Paula oli kertonut aikaisemmin, että Timo on hänen ärsytyslistallaan). Ja ehkä tämä ilta "helpottaa Roopen raakausta", eli että Roopen on helpompi tehdä omaa pelisuunnitelmaansa, kun Timo (vai Krisse) lähtisi?  

Mun mielestä tää on kyllä aika kaukaa haettua.

Totesivat myös, että "tylsät veks ja himmailijat veks". Miten itse tulkitset tilanteen?

Vierailija
43037/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät jutelleet nimeämisistä vaan että kenestä tykkäävät tuolla.

Kyllä todella puhuivat nimeämisistä, yllättävistä valinnoista, ketkä pois niin olis hyvä ja eivät edes mitenkään hyvin peitelleet koko asiaa.

Vierailija
43038/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kaksi ulos: Roope ja Sami. Olisi paljon siedettävämpi ohjelma tämäkin...

Pitäs oikeasti olla 2 bb-taloa.

Niille jotka haluavat katsella Joelia, Arttua, Minnaa, Katia ja Op:ta, olisi oma bb.

Niille jotka haluavat katsella Samia, Roopen läyhäämistä, Nikoa, ja vaikka Ellaa, olisi oma vähän tapahtumarikkaampi bb.

Tapetit voisivat asua jossain väestösuojassa eläinpuvuissan tai ulostehatuissaan muovailemassa itselleen sielua.

Vierailija
43039/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?

Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.

Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".

Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.

Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.

Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.

Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti. 

Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään? 

Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself. 

(Kati tulee takaisin)

Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne? 

Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.

Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai? 

Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle. 

Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän? 

Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa. 

Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin. 

No jos se nyt täsmälleen noin meni, niin tilannehan on ihan eri kuin on annettu ymmärtää. Jos joku muu olisi käyttäytynyt noin kuin Kristiina tuossa tilanteessa, niin kukaan ei olisi edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mustamaalauskampanjan takia kaikki mitä Krisse tekee on väärin.

Jos tilanne olisi mennyt niin, että Krisse ei pääse keittiöön ja Ella/Roope/Kati olisi sanonut hänelle, että Help yourself, niin mitäpä luulet, kuinka monta sivua täällä olisi jo paistajaa haukuttu?

No just tämä, kaikki täällä nähdään Krissen kiusaamisena ja syrjimisenä.

Vierailija
43040/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kaksi ulos: Roope ja Sami. Olisi paljon siedettävämpi ohjelma tämäkin...

Ihan kumpi vaan tai niiden käsikassara Marko. Toivottavasti toinen noista. 

Ketju on lukittu.