Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö juonittelu olekaan kiellettyä. Eikö Roope ja Paula taas juonittele?
Ei ole tällä kaudella näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan pressakampanja:
-lapsivero
-päiväkodit veks, jokainen kasvattakoon ite omat lapsensa
-pistoshoidot ja rintaimplantit ilmaiseksi julkiseen terv.huoltoon
-lippalakit naisilta veks
-Suomi jaetaan vyöhykkeisiin, joista valitaan vuosittain esim. 10 jätkää, jotka pakkotransitioidaan tv-ohjelmaan kuvattuna. Kaunein lopputulos valitaan edustamaan Suomea missikisoihin.
-kaljuille tuplaperuukitEllan "huumoria"..
Tuossa oli ainoot hyvät lapsivero ja se naisilta (lasketaanko Katikin sellaiseksi) lippalakit pois.
Tuo pakkotransitointi on kuvottavaa puhetta, ja jos joku cis-ihminen puhuisi mitään tuollaista, niin hänet hirt ettäisiin m unista tai kli tasta kattoon.
Lapsivero? Taidatkin olla palstan kansantaloustieteilijä... [/sarkasmi]
Somessa jonkin sortin kuohuntaa tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalta on pyydetty, että voitko tehdä muille jne.. Kristiina kieltäytyy, mitä pitäisi tehdä kun on sanottu? Korostaa että ei tykätä susta koska kieltäydyt pyydettäessäkin tekemästä.
Kukaan ei jaksaisi tuollaista normaalissa elämässä. Ja ihan jokainen alkais purkamaan sitä toisille, jos yksi ei vaan halua tehdä mitään.
Kokkaileeko esim. Arttu usein koko porukalle? Ella? Joel?
Kyllä minuakin ärsyttäisi jos silmien pyörittelijät vaatisivat minulta jatkuvasti jotain mitä eivät vaadi toisilta.
Ei ole paljoa kyseisiä herroja kokkina näkynyt. Syömässä kyllä etunenässä.
Vierailija kirjoitti:
Joel on tehnyt tuolla ainakin "nistipastaa" ja leiponut koko porukalle monta kertaa.
Hyvä homma, että osallistuu kokkauksiin.
Paula joutui Katin ja Ellan leiriin ja lopulta Paula heivataan ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään?
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne?
Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.
Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai?
Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle.
Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän?
Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa.
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
Menehän katsomaan uudelleen ja mieti, mitkä kohdat menivät pieleen.
Kyllä on vahvat Krisse-lasit päässä. Luulisi, että huimaa.
No sinä varmaankin voit sen sanoa, koska minä en löytänyt sellaisia kohtia. Jos joku kysyy kananmunatilanteesta, en minäkään tajuaisi, että se on pyyntö paistaa myös hänelle kananmuna.
Tänään kaksi ulos: Roope ja Sami. Olisi paljon siedettävämpi ohjelma tämäkin...
Kumpi kamera ja mikä klo:n aika kun Ella selittää pakkotransitoinneista?
Vierailija kirjoitti:
Paula joutui Katin ja Ellan leiriin ja lopulta Paula heivataan ulos
Kiltin sylikoiran kyllä Paulasta saivat. Nätisti syö Roopen kädestä.
Kyllä alkaa tuo Roope ottaa päähän niin paljon että sais lähteä. Jotenkin toivoin että se mökkiRoope palautuisi, mutta pahenee vaan koko ajan. Siellä läyhätään seinäruusuista ja tapettiseinän kukoistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo tosiaan hieman juonittelulta kuulosti... Tai ainakin olisi kiva tietää, mistä oikein puhuivat:
Paula: Toivottavasti Kessu ei lähde täältä pois... Jos se helpottaa sun raakausta.
Roope: Mä toivon mun sydämeni pohjasta asti, että Kessu ei lähde täältä pois.
Paula: Niin mäkin, niin mäkin. Ja jos se myös helpottaa mun yllättävää valintaa sulle.
(hetken hiljaisuus)
Roope: Ei, siis joo, aivan totta.
Paula: Olikse ihan selvää?
Roope: Joo, siis totta kai mä tiedän. Tiedän, tiedän.
Paula: Ei kiinnosta! Boring!
Ainakin itselle tulee tästä mieleen, että Paula ilmaisee Roopelle antaneensa pisteet Timolle (jonka jutut on Paulasta boring), ja Roope toteaa kyllä tienneensä sen (koska Paula oli kertonut aikaisemmin, että Timo on hänen ärsytyslistallaan). Ja ehkä tämä ilta "helpottaa Roopen raakausta", eli että Roopen on helpompi tehdä omaa pelisuunnitelmaansa, kun Timo (vai Krisse) lähtisi?
Kukaan ei tunnu vaativan Artulta osallistumista oikeastaan mihinkään.
Häntä ei koskaan syytetä itsekkääksi vaikka vaikuttaa nauttivan toisten aikaansaannoksista päivittäin.
Krisse taas kokkaamassa porukalle sapuskaa, että jaksavat läyhätään lisää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan pressakampanja:
-lapsivero
-päiväkodit veks, jokainen kasvattakoon ite omat lapsensa
-pistoshoidot ja rintaimplantit ilmaiseksi julkiseen terv.huoltoon
-lippalakit naisilta veks
-Suomi jaetaan vyöhykkeisiin, joista valitaan vuosittain esim. 10 jätkää, jotka pakkotransitioidaan tv-ohjelmaan kuvattuna. Kaunein lopputulos valitaan edustamaan Suomea missikisoihin.
-kaljuille tuplaperuukitEllan "huumoria"..
Tuossa oli ainoot hyvät lapsivero ja se naisilta (lasketaanko Katikin sellaiseksi) lippalakit pois.
Tuo pakkotransitointi on kuvottavaa puhetta, ja jos joku cis-ihminen puhuisi mitään tuollaista, niin hänet hirt ettäisiin m unista tai kli tasta kattoon.
Lapsivero? Taidatkin olla palstan kansantaloustieteilijä... [/sarkasmi]
Taidatkin olla palstan ilmastodenialisti? Minulle ei tarvitse alentuvasti selittää kuin jollekin holhokille, milloin on tarkoitettu sarkasmilla joku lapsekas tölväys.
Jos Roope lähtee tänään niin onko siinä ”huippuhetkikoosteessa” mitään parilta viime viikolta? Paitsi valitusta ja tapeteista läyhäämistä
Söiköhän nuo ahneet saunamakkarat ja juomat. Jäikö naisillekkin syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo tosiaan hieman juonittelulta kuulosti... Tai ainakin olisi kiva tietää, mistä oikein puhuivat:
Paula: Toivottavasti Kessu ei lähde täältä pois... Jos se helpottaa sun raakausta.
Roope: Mä toivon mun sydämeni pohjasta asti, että Kessu ei lähde täältä pois.
Paula: Niin mäkin, niin mäkin. Ja jos se myös helpottaa mun yllättävää valintaa sulle.
(hetken hiljaisuus)
Roope: Ei, siis joo, aivan totta.
Paula: Olikse ihan selvää?
Roope: Joo, siis totta kai mä tiedän. Tiedän, tiedän.
Paula: Ei kiinnosta! Boring!
Ainakin itselle tulee tästä mieleen, että Paula ilmaisee Roopelle antaneensa pisteet Timolle (jonka jutut on Paulasta boring), ja Roope toteaa kyllä tienneensä sen (koska Paula oli kertonut aikaisemmin, että Timo on hänen ärsytyslistallaan). Ja ehkä tämä ilta "helpottaa Roopen raakausta", eli että Roopen on helpompi tehdä omaa pelisuunnitelmaansa, kun Timo (vai Krisse) lähtisi?
Mun mielestä tää on kyllä aika kaukaa haettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalta on pyydetty, että voitko tehdä muille jne.. Kristiina kieltäytyy, mitä pitäisi tehdä kun on sanottu? Korostaa että ei tykätä susta koska kieltäydyt pyydettäessäkin tekemästä.
Kukaan ei jaksaisi tuollaista normaalissa elämässä. Ja ihan jokainen alkais purkamaan sitä toisille, jos yksi ei vaan halua tehdä mitään.
Kokkaileeko esim. Arttu usein koko porukalle? Ella? Joel?
Kyllä minuakin ärsyttäisi jos silmien pyörittelijät vaatisivat minulta jatkuvasti jotain mitä eivät vaadi toisilta.
Ella tekee usein ruokaa. Muillekin kuin itselleen.
Ei tuolla ketään asukasta ole ylennetty yliasukkaaksi eikä ole annettu valtuuksia määrätä toisia.
Se paistaa itse joka jotakin haluaa (Kati poikkeus, koska ei saa tulla keittiöön), kaikki ovat aikuisia ihmisiä. Ei Kristiinakaan vaadi toisilta, että paistat tai itket ja paistat, vaan hän paistaa munia jos hänellä niitä haluttaa syödä.