Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt vannoutuneet Marko fanit, mitä annettavaa Markolla ihan oikeasti on tuolle ohjelmalle? Jos jää taloon, niin sama paikasta toiseen häslääminen vaan jatkuu. Puhuu kaikille asukkaille mitä olettaa niiden haluavan kuulla. Mikään ei tule muuttumaan, mitä mielenkiintoista katsottavaa siinä on?
Marko ainakin heittäytyy viikkotehtäviin täysillä ja tekee muutakin kuin makaa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt vannoutuneet Marko fanit, mitä annettavaa Markolla ihan oikeasti on tuolle ohjelmalle? Jos jää taloon, niin sama paikasta toiseen häslääminen vaan jatkuu. Puhuu kaikille asukkaille mitä olettaa niiden haluavan kuulla. Mikään ei tule muuttumaan, mitä mielenkiintoista katsottavaa siinä on?
Kukas kutittelee Roopen sitten. Toki Roope ottaisi uuden lellityskaverin. Kuka miehistä ottaisi keittiövastuun.
Juu näin.. siinä on Markon anti tälle ohjelmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään?
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne?
Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.
Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai?
Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle.
Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän?
Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa.
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
Menehän katsomaan uudelleen ja mieti, mitkä kohdat menivät pieleen.
Kyllä on vahvat Krisse-lasit päässä. Luulisi, että huimaa.
No se meni kyllä just noin kun edellinen oli ton tilanteen kuvannut... älä yritä trollata täällä kun ei siihen kukaan enää mene.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalta on pyydetty, että voitko tehdä muille jne.. Kristiina kieltäytyy, mitä pitäisi tehdä kun on sanottu? Korostaa että ei tykätä susta koska kieltäydyt pyydettäessäkin tekemästä.
Kukaan ei jaksaisi tuollaista normaalissa elämässä. Ja ihan jokainen alkais purkamaan sitä toisille, jos yksi ei vaan halua tehdä mitään.
Kokkaileeko esim. Arttu usein koko porukalle? Ella? Joel?
Kyllä minuakin ärsyttäisi jos silmien pyörittelijät vaatisivat minulta jatkuvasti jotain mitä eivät vaadi toisilta.
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt raivostuttaa Roope ihan oikeasti. Taas läyhäämässä "meidän seinäruusuista". Ihan kamala tyyppi, katkeruutta ja vihaa kaikki jutut täynnä.
Sehän kauhistelee siellä miten törkeitä Kristiina, Arttu ja O.P olivat Samista läyhätessä.
Vierailija kirjoitti:
Avasin just livekameran. Mistä roope urputtaa? Voisko joku briiffata et mistä roope on vihainen ja kenelle?
OP:lle, Artulle ja Krisselle. Kessun lähdettyä Arttu alkoi matkia jotain Kessun eleitä ja nauroivat sille -- eli samaa mitä Roope on itsekin tehnyt.
Sinänsä mun mielestä Roope on oikeassa, että voisi suoraankin sanoa Kessulle. Mitä noiden kolmen avautumista Kessusta kuuntelin, tulivat siihen lopputulemaan, että kun kyse ei ole tavasta, jota ihminen voisi muuttaa, vaan persoonallisuudesta, niin siitä on paha mennä sanomaan, parempi vaan yrittää kestää.
Siis eikö juonittelu olekaan kiellettyä. Eikö Roope ja Paula taas juonittele?
Vierailija kirjoitti:
Ellan pressakampanja:
-lapsivero
-päiväkodit veks, jokainen kasvattakoon ite omat lapsensa
-pistoshoidot ja rintaimplantit ilmaiseksi julkiseen terv.huoltoon
-lippalakit naisilta veks
-Suomi jaetaan vyöhykkeisiin, joista valitaan vuosittain esim. 10 jätkää, jotka pakkotransitioidaan tv-ohjelmaan kuvattuna. Kaunein lopputulos valitaan edustamaan Suomea missikisoihin.
-kaljuille tuplaperuukitEllan "huumoria"..
Tuossa oli ainoot hyvät lapsivero ja se naisilta (lasketaanko Katikin sellaiseksi) lippalakit pois.
Tuo pakkotransitointi on kuvottavaa puhetta, ja jos joku cis-ihminen puhuisi mitään tuollaista, niin hänet hirt ettäisiin m unista tai kli tasta kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään?
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne?
Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.
Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai?
Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle.
Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän?
Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa.
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
_Ensimmäisenä_ paistetaan sille, joka ei pääse keittiöön.
Mitä ihmettä? Miksi näin? Jos on jo aloittanut paistamaan omia muniaan ja sitten vasta Kati tuli paikalle huikkimaan, mikä on ruokapolitiikka, miten siinä vaiheessa voisi olla hänelle jo ruoat valmiina? Eipä tuossa kukaan muukaan Katille ollut siinä vaiheessa vielä leipää tekemässä.
Miksi sitä Artun munaa ei voinut antaa Katille? Arttu olisi ihan hyvin voinut paistaa itse omansa.
Oisko vaikka siksi, että Kati ei missään vaiheessa saanut suustaa naristua pyyntöä, että Krisse paistaisi munan myös hänelle...
Roope kiertää tyypiltä toiselle kertomaan miten muut läyhää. On sillä pokkaa. Tuolla haetaan ääniä, että saisi jäädä taloon. On se kiero, itse läyhää eniten.
Vaatteet menee oikeesti pilalle kun niitä venyttää ja solmii. Ei todellakaan ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin just livekameran. Mistä roope urputtaa? Voisko joku briiffata et mistä roope on vihainen ja kenelle?
OP:lle, Artulle ja Krisselle. Kessun lähdettyä Arttu alkoi matkia jotain Kessun eleitä ja nauroivat sille -- eli samaa mitä Roope on itsekin tehnyt.
Sinänsä mun mielestä Roope on oikeassa, että voisi suoraankin sanoa Kessulle. Mitä noiden kolmen avautumista Kessusta kuuntelin, tulivat siihen lopputulemaan, että kun kyse ei ole tavasta, jota ihminen voisi muuttaa, vaan persoonallisuudesta, niin siitä on paha mennä sanomaan, parempi vaan yrittää kestää.
itekin avasin kamerat tuossa Roopen ja Paulan sipi supi sipi -kohtauksessa.
Kumpi kamera ja kellonaika? Siis kun läyhäävät?
Sympaattista kattella poikain ilmeitä kun pelaavat tuota Fifaa. Tiedän itse minkälainen "murderface" minulla on kun pelaan jotain räiskintäpeliä :D. Olen saanut siitä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalta on pyydetty, että voitko tehdä muille jne.. Kristiina kieltäytyy, mitä pitäisi tehdä kun on sanottu? Korostaa että ei tykätä susta koska kieltäydyt pyydettäessäkin tekemästä.
Kukaan ei jaksaisi tuollaista normaalissa elämässä. Ja ihan jokainen alkais purkamaan sitä toisille, jos yksi ei vaan halua tehdä mitään.
Kokkaileeko esim. Arttu usein koko porukalle? Ella? Joel?
Kyllä minuakin ärsyttäisi jos silmien pyörittelijät vaatisivat minulta jatkuvasti jotain mitä eivät vaadi toisilta.
Joel on tehnyt tuolla ainakin "nistipastaa" ja leiponut koko porukalle monta kertaa.
Roope selän takana puhumisen mestari pohtii, kuinka Kristiina, Arttu ja Joel puhuu selän takana. ”Kun niillä ei ole pokkaa sanoa suoraan”. Mitenkähän meni omalla kohdalla? Kun Roope puhuu lähes kaikista pahaa selän takana, monestiko sanoo sen rehellisesti suoraan? Jopa oman paska puheen kuullessaan ääninauhalla ei meinaa myöntää totuutta.
Roope käy läyhäämässä selän takana, kuinka rumaa on läyhätä selän takana XDD
Ihan sama minkälaisia ärsyttäviä piirteitä tänään häädössä olevilta löytyy niin Roope on ylivoimaisesti pahin näistä kaikista ja meidän pitää tehdä kaikkemme jotta hän lentää pihalle.
päästetää ropsukkaa iinan ja maijun luo
Nyt kyllä kamera 2 kertoo tosi paljon Roopen vastenmielisestä luonteesta!! Kauheeta haukkumista ja suoranaista sääntörikkomusta, koska puhutaan aika suoraan nimeämisistä Paulan kanssa. Paula kaikessa yksinkertaisuudessaan meuhkaa kovaan ääneen ja on Roopen kanssa samalla puolella. Kauhee tyyppi oikeesti tuo Roope, ihan hirveä ns. vapaan kasvatuksen tulos. Saat olla mitä haluat - tässä nähdään millainen käärme ihmisestä saattaa tulla. Todellakin olisi oikein ja opettavaista että Roope lähtisi tänään vahvoilla pisteillä! Viihdearvoa ei tuo hänen "dramaattinen homokäyttäytymisensä" enää. Hän ei oikeasti ikinä pysty keskustelemaan asioista suoraan henkilöille, vaikka nyt niin kovin läyhää siitä. YÖK! Kuka haluaa tuon lapsellisen pellen enää jatkavan tuolla. Ilman häntä saadaan taloon varmasti parempaa draamaa, joka ei perustu tuohon selkään puukottamiseen!! Ella tosin tekee sitä myös. Kun Roope lähtee, lähdään mikä Ella on miehiään.
Mä toivoisin että Roope lähtee tänään, tai Sami. Alan kyllästyä Samin liiotteleviin puheisiin itsestään. Ainoa asia mistä aikaisemmin pidin Samissa oli se että ei puhunut selän takana, nyt Samistakin on tullut yks pahimpia läyhäjiä, joten ei enää mitään kiinnostusta häneen.
Timon ja Krissen pitää pysyä talossa vielä.
Markonkaan ei haluaisi tippuvan, tuo kuitenkin niin paljon energiaa ja touhua taloon. Suurimmaksi osaksi Markoa on myös mukava seurata, vaikka kyllå hänkin osaa olla ärsyttävä ja läyhätä.
Luulen kuitenki että Marko valitettavasti lähtee, ei oikein vetoa mihinkään tiettyyn kannattajaryhmään. Enkä usko että Markon kannattajat ovat mitään innokkaimpia äänestäjiä. Vähä ehkä sellanen väliinputoaja.