Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
42961/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kuitenkaan paskanjauhantaa, jos nuokin ovat huomanneet, että Kessu jauhaa ilmiselvää paskaa? Koko katsojakunta on huomannut päivästä 1, että Kessun jutut ovat mitä ovat, mutta nyt kun talolaisetkin alkavat miettiä tosissaan, että pitäiskö sille sanoa, että älä jaksa nyt taas, vai vetäytyykö vain toiseen huoneeseen? Ja tulevat siihen tulokseen, että se sanominen ei luultavasti auttaisi.

Onko tällä palstalla oikeasti joku sitä mieltä, että Kessun huomionhaku myötähäpeää aiheuttavilla jutuillaan 24/7 olisi ihan miellyttävää seurattavaa, eikä herättäisi mitään keskustelua?

Vierailija
42962/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa Krisse-fanit äänestää tänään Krisseä eikä jotain Roopea pois, sillä muuten äänet taas hajaantuu ja Krisse on vaarassa pudota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42963/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu häiritsevän laiska. Syö kolmen edestä.

Nyt kun vihdoin kömysi sängystä keittiöön niin alkoi mesota, kun hänelle ei ole jätetty leipää. Vaikka sitä on kyllä varastohuoneessa lisää.

Ottanut Krissen palvelijakseen päivällä ja Ella hoitaa yölliset tarpeet.

Vierailija
42964/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?

Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.

Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".

Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.

Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.

Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.

Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti. 

Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään? 

Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself. 

(Kati tulee takaisin)

Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne? 

Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.

Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai? 

Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle. 

Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän? 

Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa. 

Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin. 

No jos se nyt täsmälleen noin meni, niin tilannehan on ihan eri kuin on annettu ymmärtää. Jos joku muu olisi käyttäytynyt noin kuin Kristiina tuossa tilanteessa, niin kukaan ei olisi edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mustamaalauskampanjan takia kaikki mitä Krisse tekee on väärin.

Jos tilanne olisi mennyt niin, että Krisse ei pääse keittiöön ja Ella/Roope/Kati olisi sanonut hänelle, että Help yourself, niin mitäpä luulet, kuinka monta sivua täällä olisi jo paistajaa haukuttu?

Vierailija
42965/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.

Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".

Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.

Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.

Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.

Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti. 

Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself. 

(Kati tulee takaisin)

Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin. 

Menehän katsomaan uudelleen ja mieti, mitkä kohdat menivät pieleen.

Kyllä on vahvat Krisse-lasit päässä. Luulisi, että huimaa.

Vierailija
42966/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se Krisse nyt läyhää Kessusta OP:n ja Artun kanssa.

Referaattia niille, jotka eivät sattuneet katsomaan:

Arttu iloitsi Kessu-vapaasta tunnista. Puhuivat siitä, että välillä on mennä hermot Kessuun. OP sanoo olleensa eilen lähellä hermostua, mutta Joppe rauhoitti hänet, ja tänään ei ole ärsyttänyt melkein koko päivänä. Krisse kertoo, että yrittää vain mennä eri huoneeseen, Jopen ja Artun seuraan. OP toteaa, että Kessu on onneksi liimautunut Markoon ja seuraa aina tätä. OP sanoo myös sanoneensa Kessulle suoraan, ettei tykkää, kun tämä ottaa roolin päälle, ja toteaa: "katotaan sitten ulkomaailmassa, millainen se oikeasti on".

Arttu harmittelee, kun talossa ei voi piiloutua, koska välillä Kessun jutut ovat sellaisia, että hänen tekee vain mieli kaivautua piiloon. Krisse myötäilee ja toteaa, että Kessu on välillä tosi mukava ja fiksu, mistä Arttu on samaa mieltä, että asiallisessa vaiheessa mukava jätkä, mutta kun vaihe loppuu, niin yhtäkkiä (ilmeilevät ja nauravat)... OP toteaa, että Kessu jatkaa provoaan, kunnes joku huomaa: "semmonen se on, ei se siitä muutu miksikään, pitää vaan kestää". Arttu toteaa, että kun ärsyttävä piirre on persoonallisuudessa, sitä ei voi muuttaa sanomalla asiasta. Se pitää vain kestää. OP lisää: "Pitää vain oppia elämään sen kanssa". 

Krisse toteaa, että paras keino on vain vältellä. Arttu toteaa saman, että eri huoneeseen välillä, niin sitten taas kestää. Krisse on ilahtunut, että joku muukin tuntee saman lailla, koska on ihmetellyt, onko hän tosiaan ainoa: "miksei kukaan sano mitään?" OP:n mielestä ekat neljä viikkoa meni ihan hyvin, ärsytys tullut nyt. Krisse toteaa, että hänellä on ollut jo aikaisemmin ongelmaa ja nyt on alkanut patoutua. OP toteaa, että ulkomaailmassa olisi helpompaa olla kaveri, kun voi olla yhden illan seurassa ja sitten ei tarvi viikkoihin nähdä, mutta talossa on oltu viisi viikkoa putkeen. 

Arttu kertoo ulkomaailman tutuistaan, jotka on Kessun tyyppisiä ja hakevat huomiota milloin milläkin typerillä jutuilla. OP toteaa, ettei tunne sellaisia ihmisiä, ja että on varmaan itse omassa kaveripiirissään se tyyppi, ollessaan humalassa. Krisse toteaa, että humalassa hän ymmärtäisi, mutta kyse persoonasta. Sitten naureskelevat Kessu-showlle, kuinka "Täällä mennään show edellä." 

Vierailija
42967/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tämä Kristiinan ylifanitus. Ei kukaan noista ole virheetön asukas.

No ei tietenkään ole, kukaan ihminen ei ole missään olosuhteissa virheetön. Toisten virheistä vaan jauhetaan enemmän kuin toisten. Toisia myös asetetaan enemmän koetukselle toisten toimesta talossa. Krisse ei ole vähiten keittiötöihin osallistuva, mutta Krisse saa siitä eniten kuulla.

Varmasti johtuu myös hänen omasta käytöksestään. Esim. tällä viikolla Roope ja Sami siivosivat keittiötä, niin Krisse kävi jättämässä astiansa juuri siivotulle pöydälle, eikä voinut laittaa niitä koneeseen, tai pyytää poikia laittamaan.

Vierailija
42968/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt raivostuttaa Roope ihan oikeasti. Taas läyhäämässä "meidän seinäruusuista". Ihan kamala tyyppi, katkeruutta ja vihaa kaikki jutut täynnä.

Vierailija
42969/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt vannoutuneet Marko fanit, mitä annettavaa Markolla ihan oikeasti on tuolle ohjelmalle? Jos jää taloon, niin sama paikasta toiseen häslääminen vaan jatkuu. Puhuu kaikille asukkaille mitä olettaa niiden haluavan kuulla. Mikään ei tule muuttumaan, mitä mielenkiintoista katsottavaa siinä on?

Vierailija
42970/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin ilmeestä päätellen Marko voitti edellisen matsin. Nyt on sitten revanssi :D. 

Vierailija
42971/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kati on viikon pois keittiöstä. Onko herja ennen kestänyt viikon.

Vierailija
42972/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Kati tulee takaisin)

_Ensimmäisenä_ paistetaan sille, joka ei pääse keittiöön.

Mitä ihmettä? Miksi näin? Jos on jo aloittanut paistamaan omia muniaan ja sitten vasta Kati tuli paikalle huikkimaan, mikä on ruokapolitiikka, miten siinä vaiheessa voisi olla hänelle jo ruoat valmiina? Eipä tuossa kukaan muukaan Katille ollut siinä vaiheessa vielä leipää tekemässä. 

Miksi sitä Artun munaa ei voinut antaa Katille? Arttu olisi ihan hyvin voinut paistaa itse omansa.

Vierailija
42973/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu häiritsevän laiska. Syö kolmen edestä.

Nyt kun vihdoin kömysi sängystä keittiöön niin alkoi mesota, kun hänelle ei ole jätetty leipää. Vaikka sitä on kyllä varastohuoneessa lisää.

Ottanut Krissen palvelijakseen päivällä ja Ella hoitaa yölliset tarpeet.

Se leivän loppumisesta "mesoaminen" oli vitsiä.

Vierailija
42974/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stoppi tuolle toisten vaatteiden venyttämiselle ja ylipäätään henkilökohtaisten tavaroiden penkomiselle.

Jeccu 😅

Vierailija
42975/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Kati tulee takaisin)

No jos se nyt täsmälleen noin meni, niin tilannehan on ihan eri kuin on annettu ymmärtää. Jos joku muu olisi käyttäytynyt noin kuin Kristiina tuossa tilanteessa, niin kukaan ei olisi edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mustamaalauskampanjan takia kaikki mitä Krisse tekee on väärin.

Jos tilanne olisi mennyt niin, että Krisse ei pääse keittiöön ja Ella/Roope/Kati olisi sanonut hänelle, että Help yourself, niin mitäpä luulet, kuinka monta sivua täällä olisi jo paistajaa haukuttu?

Kaikkihan olisi vaan pitänyt sitä hauskana läppänä.

Vierailija
42976/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin just livekameran. Mistä roope urputtaa? Voisko joku briiffata et mistä roope on vihainen ja kenelle?

Vierailija
42977/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt vannoutuneet Marko fanit, mitä annettavaa Markolla ihan oikeasti on tuolle ohjelmalle? Jos jää taloon, niin sama paikasta toiseen häslääminen vaan jatkuu. Puhuu kaikille asukkaille mitä olettaa niiden haluavan kuulla. Mikään ei tule muuttumaan, mitä mielenkiintoista katsottavaa siinä on?

Kukas kutittelee Roopen sitten. Toki Roope ottaisi uuden lellityskaverin. Kuka miehistä ottaisi keittiövastuun.

Vierailija
42978/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope läyhää vielä Paulalle erikseen "tapettien" showsta (arttu, Krisse, op), kuinka ilmeillään Samin maneereita ja nauretaan päälle. Roope tehny ite tota samaa Opn ja Markon kans Kessun selän takana, mut hei se on ihan okei, koska hän uskaltaa sanoo ne päin naamaa anytime! Eipä oo sellasta näkyny. Nostaa kyllä itteensä melkosesti jalustalle.

Vierailija
42979/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt Timon äänellä mitä hän sanoi nimeämisissä? Minusta talo tarvitsee Markoa. Marko on puhelias ihminen. Ei kuitenkaan mikään läyhääjä. Myös sympaattinen eikä halua loukata ketään. 

Vierailija
42980/104451 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Kati tulee takaisin)

Menehän katsomaan uudelleen ja mieti, mitkä kohdat menivät pieleen.

Kyllä on vahvat Krisse-lasit päässä. Luulisi, että huimaa.

Pakko sivusta kommentoida... Ootko harkinnut, että katsoisit näitä välillä selvin päin? Tillannehan meni täysi yllä kuvatun mukaisesti.

Ketju on lukittu.