Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Voi luoja noita Ellan juttuja! Jaetaan suomi osiin ja huonoilta alueilta voi nousta rikastumalla tai laihduttamalla! Otetaan joka alueelta 10 ihmistä jotka pakotetaan trans ihmisiksi ja pistetään miss universum kisoihin!!
Siinä loistaa hänen arvo maailmansa koko komeudessaan.
Ei helvetti tota Roopea. Minkälainen ihminen antaa äänensä hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, joku makaa takapuoli paljaana sohvalla.
Ihoahan ne pyllynposketkin on vai onko sulla tapan levitellä kakat iholle?
ja siellä välissä on kakka ja alapääbakteerien mätäs joka puristuu siihen väliin. kyllä siihen hiet ja bakteerit hiertyy.
krisse paistoi itselleen 2 ja yhden artulle
Roope on varma, että siitä on jauhettu tuolla niin paljon paskaa. Kati ei ole kuullut, mutta Roope uskoo, et ei ne Katin kuullen jauhais. No mutta Katihan on salakuunnellut, miksei nyt valaise tietävänsä muutakin kuin ne keskustelut, joissa on ollut osallisena?
En kuullut koko jutun alkua, mutta jotkut ovat yhtä kiinnostavia kuin mummolan tapetti.
Minkähänlainen ajatusmaailma tällä Roopella oikein on? Miksi hänen mielestään meteli on kiinnostavaa? Ja miksi Roopen mielestä ketään muuta ei edes teoriassa voi kiinnostaa muu kuin Roope?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään?
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne?
Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.
Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai?
Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle.
Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän?
Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa.
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
_Ensimmäisenä_ paistetaan sille, joka ei pääse keittiöön.
Mutta kun ei Kristiina muistanut heti sitä, ettei Kati saa tulla keittiöön!
Vierailija kirjoitti:
Sami on jotenkin lapsellisen ällöttävä kun ei voi aina kertoa juttuja jotka ei edes oo mitenkään salaisia, ja jotka saisi kyllä kertoa. :D
koska ne on valetta joten ei tiedä asiasta enempää
Krisseläiset! Muistakaa äänestää Krisseä tänään. Kiitos
Krisse läyhää itse seläntakana Samista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
No jos se nyt täsmälleen noin meni, niin tilannehan on ihan eri kuin on annettu ymmärtää. Jos joku muu olisi käyttäytynyt noin kuin Kristiina tuossa tilanteessa, niin kukaan ei olisi edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mustamaalauskampanjan takia kaikki mitä Krisse tekee on väärin.
No niinpä. Krissen kohdalla tätä tapahtuu ihan koko ajan. silloinkin, kun häntä pyydettiin laittaa pastat kiehumaan, hän vastasi "kai mä voin", mutta Katin suussa se muuttui muotoon "katotaan". Marko sanoi, että Krisse oli kieltäytynyt munien paistosta, mutta kuitenkin Krisse tarjosi Markolle paistamaansa munaa ja Marko itse kieltäytyi siitä.
Mitä asiaa koski Roopen valitus vessassa?
Tätä ohjelmaa seuratessa on huomannut sen, että asukkaat manipuloi myös katsojia todella hyvin.
Esimerkkinä tämä Minnan ihastuminen Arttuun. Silloin kun Sini, Sasa ja Ella alkoivat jutella tästä asiasta, niin lähti somessa spekulaatio onko Minna ihastunut vai ei. Ja mitään syytä tälle spekulaatiolle ei ollut. Toki silloin ruodittiin myös Minnan kohtelua.
Ja nyt tämä Kristiina on itsekäs juttu. En ole yhtäkään keskustelua huomannut, jossa oltaisiin puhuttu Kristiinan itsekkyydestä. Ennen kuin yöpartio aloitti tämän. Siitä lähtien Kristiinaa on seurattu suurennuslasilla, että onko hän nyt itsekäs vai ei.
Se, mitä yritän tässä sanoa on että ihminen on helposti johdateltavissa. Kun yksi ihminen istuttaa toisen mieleen epäilyksen siemenen, niin se lähtee helposti itämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Kati tulee takaisin)
No jos se nyt täsmälleen noin meni, niin tilannehan on ihan eri kuin on annettu ymmärtää. Jos joku muu olisi käyttäytynyt noin kuin Kristiina tuossa tilanteessa, niin kukaan ei olisi edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta mustamaalauskampanjan takia kaikki mitä Krisse tekee on väärin.
Ja tilannehan meni juuri noin. Eli Krissestä yrittää läyhäjengi tehdä rikollista. Kukaan ei varmasti olisi edes kaivannut munia jos Krisse ei olisi niitä sattunut itselleen ja Artulle paistamaan. Nyt saivat vaan kiusaajat syyn mollata Krisseä lisää. Missä on Krissen leivät? Ei missään, kun itsekkäät p*skat eivät niitä sille osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuolla talossa muuten tekee Kristiinalle ruokaa tai yleensä ottaa huomion hänen ruokavalionsa? Minä olen huomannut vain sen kuinka Kristiinaa vähätellään aina noissa ruokajutuissa ja kaupastakin jätetään ostamatta gluteenittomat ja muut Kristiinan toiveet. Miksi siis Kristiinan pitäisi huolehtia muidenkin syömisistä kun kukaan ei huolehdi hänestä?
Minä ainakin muistan monta keskustelua, missä on ruokaa suunniteltu niin on mietitty Krissen gluteenitonta ruokaa. Varsinkin alussa mökkiviikolla, mutta edelleen myös talossa. Jossain kohtaa tuo on vaan kääntynyt niin että kaikki huolehtii vain omasta navastaan. Muistan myös ku Krisse jossain vaiheessa mökillä vähå turhautu, ku Marko huolehti hänenkin ruokailuistaan jatkuvasti.
Minäkin muistan keskusteluja kun ruokia on suunniteltu ja sitten ihmiset ovat pyöritelleet silmiä ja jauhaneet paskaa kun on Krissekin pitänyt ottaa huomioon, OP on jopa tuon gluteenittoman ruokavalion takia antanut Krisselle häätöpisteitä.
Jos olisin Krisse niin en todellakaan passaisi noita moukkia.
Roope ulos olisi ihannetulos. Oho, runonpätkää tuli vahingossa 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti tota Roopea. Minkälainen ihminen antaa äänensä hänelle?
Varmaan sen äiti.
Stoppi tuolle toisten vaatteiden venyttämiselle ja ylipäätään henkilökohtaisten tavaroiden penkomiselle.
voi ropsu olet yhdentekevä muille miksi ne puhuisi sinusta
Krisse tyypillinen vasemmistonuori. Mitään ei viitsi itse tehdä, universumi hoitaa. Eli muut asukkaat saa siivota jäljet.
Tekisi nyt edes oman osansa kotitaloustöistä ja astiat asianpesukoneeseen. Kun kuitenkin makaa kaikki päivät makkarissa.