Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kaikkihan tuolla läyhää. Nyt OP, Arttu ja Krisse haukkuvat Kessua tupakkapaikalla. Eli yrittävät vaikuttaa katsojiin että eivät antaisi tälle ääniä illan lähetyksessä. Niin läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Krisse on kyllä taas vaarassa, kun on noin monta tyyppiä äänestyksessä ja äänet hajaantuu ja liian turvallisena saatetaan pitää Krissen asemaa.
Jep, ei kannata yrittää noin monesta savustaa inhokkia pihalle, vaan keskittyä suosikkinsa pitämiseen talossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuolla talossa muuten tekee Kristiinalle ruokaa tai yleensä ottaa huomion hänen ruokavalionsa? Minä olen huomannut vain sen kuinka Kristiinaa vähätellään aina noissa ruokajutuissa ja kaupastakin jätetään ostamatta gluteenittomat ja muut Kristiinan toiveet. Miksi siis Kristiinan pitäisi huolehtia muidenkin syömisistä kun kukaan ei huolehdi hänestä?
Kaupasta ei ostettu mitään gluteenia sisältävää paitsi ruisleipää, jota muuten Krisse söi. Jos karkkeja ei keretä ostamaan niin se on voi voi. Kaikki jauhot sun muut kuuluvat peruselintarikkeisiin eikä asukkaat osta niitä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tämä Kristiinan ylifanitus. Ei kukaan noista ole virheetön asukas.
Pienintä ja heikointa sorretaan. Tottakai me puolustetaan häntä. Täydelliseksi ei ole väitettykään mutta inhimillisin kisaaja muihin verrattuna.
Krissen kultakolmikkokon ei osaa läyhätä? Mutta toki Samista saa, kun siitä ei tykätä muutenkaan.
Toivon todella että Roope lähtee tänään, mutta pahoin pelkään kuitenkin että Marko tai Sami lähtee. Itselleni sinänsä ihan sama kunhan Krisse tai Timo ei joudu lähtemään, mutta haluaisin nähdä että läyhääjä-Roope saisi ansionsa mukaan. Ensi viikolle toivoisin todella että olisi valenimeämiset ja katsojat äänestäisivät putoajan kaikista asukkaista. En meinaa sietää Ellan ja Roopen lisäksi myöskään Katia ja Paulaa. Viimeiseksi mainitun puhetyyli jotenkin ottaa hermoon todella pahasti ja kuvailisin puhetapaa lähinnä mylvimiseksi enkä puhumiseksi ollenkaan. Myös meikkipellejen mielistely ottaa pattiin. Kati taas on vielä pahempi teeskentelijä kuin Paula. Ulos vaan! Jostain syystä asukkaita ei kuitenkaan tunnu ärsyttävän lainkaan.
Mää kyllä ymmärrän tuon ärsyyntymisen Krissen käytökseen, onhan Krisse oikeasti käyttäytynyt usein aika itsekkäästi monissa tilanteissa tuolla. Ei välttämättä tee sitä ilkeyttään, vaan ihan ymmärtämättömyyttään.
Se mitä muut voisivat tehdä, nii sanoa asiasta suoraan mutta ystävällisesti heti eikä jauhaa selän takana.
Mutta toisaalta jokainen tuolla pelaa omaa peliään, ja jos joku itsekkyydellään saattaa itsensä huonoon valoon niin ihan jokaisen oma ongelma se on. Tässä vaan on käynyt nyt niin päin, että nämä läyhääjät saattavat itsensä huonoon valoon katsojien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkuun ärsytti Timon "nih" joka lauseen perässä, mutta nyt se on alkanut jotenkin vaan huvittaa. Tulee mieleen Monty Pythonin Knights who say "ni!".
Ton nihnihttelyn takia ei vaan pysty kuuntelemaan sitä puhetta, liian kontrolloivan ja aggressiivisen kuuloista ja kun hokee sitä joka viides sekunti niin ei vaan pysty.
En tiedä onko tic oire vaan tapa ts maneeri. Ei ihmistä pilkata jos ärrää särkee tai on jotain muuta puhevikaa jne. Osoittaa sanojan tyhmyyden
Jos on tapa tai maneeri niin niitä voi hyvin arvostella,koska niistä pääsee eroon. Ei kukaan ollutkaan mitään puhevikaa nyt pilkannutkaan, vaan ed. kommentoija oli ärsyyntynyt Timon tavasta jankata tuota nih-juttua. Mikä kyllä on tosi ärsyttävää, kun toistaa sitä lähes taukoamatta.
On ärsyttävää kyllä, en tiiä onko muutenkaan kaikki Timon tarinat totta, on vähän feikin oloinen. Kessu kertoi yks yö Roopelle, että Timo olisi kiinnostunut Roopesta, josta Roope vähän järkyttyi, mutta sanoi, ettei ole kyllä huomannut. Sanoi, että katsoo Roopea sillä tavalla, että hän ajatteli "nyt varoittaa".
Kessu ja Roopehan nimesivät toisensa. Kessu halusi vaan järkyttää Roopea. Kessu ei tajunnut edes sitä että Ellalla on munat.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko te edes tuota keittiökohtausta?
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Kati: Mikä on ruokapolitiikka tänään?
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Kati: Mikä on Krisse kananmunatilanne?
Krisse: No siis toi on se viimeinen, mikä eilen otettiin.
Kati: Mut säkö oot siis paistamas itelles vai?
Krisse: Mä paistan mulle ja Artulle.
Marko: Eiks niitä vois paistaa kerralla enemmän?
Krisse: En mä haluu niitä kaikkia paistaa.
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
Että ärsyttää, kun BB ei voinut antaa niiden kovasti mainostamiensa pelastuspisteiden sitten vaikuttaa mihinkään. Eivät siis halua Samia talosta ulos, häädössähän olisi ollut kaksi eniten ääniä saanutta: Timo ja Sami, joista Sami olisi lähtenyt. Olisi hämmentänyt myös talon dynamiikkaa, kun kovasti dissattu Krisse ei olisikaan ollut häätöäänestyksessä (mikä lienee pelastuspisteiden idea??).
Missään ei myöskään voida julkaista selkeää taulukkoa nimeämispisteistä, josta näkisi että Krisse tosiaan sai pelastuspisteiden myötä vasta kolmanneksi eniten ääniä. Kaipaisin tällaista taulukkoa joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuolla talossa muuten tekee Kristiinalle ruokaa tai yleensä ottaa huomion hänen ruokavalionsa? Minä olen huomannut vain sen kuinka Kristiinaa vähätellään aina noissa ruokajutuissa ja kaupastakin jätetään ostamatta gluteenittomat ja muut Kristiinan toiveet. Miksi siis Kristiinan pitäisi huolehtia muidenkin syömisistä kun kukaan ei huolehdi hänestä?
Samaa olin tulossa kommentoimaan. Muut ovat tehneet Krissen ruokavaliosta tosi hankalan jutun ja sitten vielä syövät Krissen gluteenittomat leivät ja kasvisruoatkin maistuu sekaaneille. Ihan kuspäistä käytöstä ollut Krissen ruokia kohtaan alusta asti ja sitten Krissen pitäs vielä muille vääntää ruoat. Oishan se samalla vaivalla voinut paistaa munan Katille, joka keittiöön ei pääse, mutta kyllä itseä veetuttais tuo omien erikoisruokien varastaminen, että ajattelisin jo just samoin ku Krisse, enkä pystyisi passamaan kiltisti muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tämä Kristiinan ylifanitus. Ei kukaan noista ole virheetön asukas.
Pienintä ja heikointa sorretaan. Tottakai me puolustetaan häntä. Täydelliseksi ei ole väitettykään mutta inhimillisin kisaaja muihin verrattuna.
Siellä se Krisse sorrettu just läyhäsi pihalla Kessusta heti, kun tuli tilaisuus.On se sitten kiltti...
Kivahan se täällä kotikatsomossa on seurata FIFA-pelailua kun postimerkinkokoista lähes umpitummaa screeniä näytetään silloin tällöin jos sittenkään. Oispa Picture-in-Picturea tai jotain. Onneksi sentään ohjaimia on pari ylimääräistä jos patskut kyrvähtävät tai Sami heittaa (ei typo) kapulan suutuspäissään seinään ja se hajoaa p***un päreiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mää kyllä ymmärrän tuon ärsyyntymisen Krissen käytökseen, onhan Krisse oikeasti käyttäytynyt usein aika itsekkäästi monissa tilanteissa tuolla. Ei välttämättä tee sitä ilkeyttään, vaan ihan ymmärtämättömyyttään.
Se mitä muut voisivat tehdä, nii sanoa asiasta suoraan mutta ystävällisesti heti eikä jauhaa selän takana.
Mutta toisaalta jokainen tuolla pelaa omaa peliään, ja jos joku itsekkyydellään saattaa itsensä huonoon valoon niin ihan jokaisen oma ongelma se on. Tässä vaan on käynyt nyt niin päin, että nämä läyhääjät saattavat itsensä huonoon valoon katsojien silmissä.
Näyttää, että useimmat tilanteet liittyvät vain omituiseen kommunikaatioon. Krisselle ei sanota suoraan ja hänen sanomisiaan ymmärretään (tahallaan?) väärin.
Kristiina kyllä sanoi, että ainiin, unohdin ettei Kati pääse keittiöön ihan vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli ennestään kolme ihmistä, kun Krisse meni paistamaan munia. Kati huhuili eteisestä, mikä on ruokapolitiikka. "Help yourself", vastasi Krisse. Joel kiiruhti kysymään Katin toivetta.
Sen jälkeen Krisseltä kysyttiin, voisiko hän paistaa kaikille. Vastaus oli "En mä halua".Krisse laittoi itselleen kaksi ja Artulle yhden munan. OP paistoi loput koko porukalle.
Krisse palvelutti itseään. Joel haki hänelle lautasen ja Roope antoi kasvismakkaraa.Ei ole läyhäämistä, jos ärsyyntyy epäkohteliaasta käytöksestä. Krisse on välillä kuin itsekäs murrosikäinen.
Minä katsoin uudelleen tuon keittiökohtauksen ja näköjään taas väännelty ja vääristelty ihan reippaasti.
Krisse: Help yourself. (Kati lähtee pois) Ai niin, mä en muistanut, että Kati ei pääse keittiöön ja mä sanoin vain kylmästi help yourself.
(Kati tulee takaisin)
Minusta tuossa kukaan ei suoraan pyytänyt Krisseä paistamaan muille. Häneltä vain kysyttiin kierrellen kaarrellen, mitä hän on tekemässä ja Krisse vastasi kysymyksiin. Jos kananmunat ovat vähissä, kyllä minusta on ihan aiheellista sanoa, että paistaa nyt vain yhdet munat itselleen ja Artulle, että tulee selväksi, että munia jää vielä muillekin.
_Ensimmäisenä_ paistetaan sille, joka ei pääse keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin muistan monta keskustelua, missä on ruokaa suunniteltu niin on mietitty Krissen gluteenitonta ruokaa. Varsinkin alussa mökkiviikolla, mutta edelleen myös talossa. Jossain kohtaa tuo on vaan kääntynyt niin että kaikki huolehtii vain omasta navastaan. Muistan myös ku Krisse jossain vaiheessa mökillä vähå turhautu, ku Marko huolehti hänenkin ruokailuistaan jatkuvasti.
Vaikea arvata, kenelle menee tämän viikon hylätyn teema, jos kotiin lähtee joku muu kuin Krisse tai Timo. Toivottavasti olisi yhtä laimea tapaus kuin aiempina viikkoina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Kati tulee takaisin)
_Ensimmäisenä_ paistetaan sille, joka ei pääse keittiöön.
Mitä ihmettä? Miksi näin? Jos on jo aloittanut paistamaan omia muniaan ja sitten vasta Kati tuli paikalle huikkimaan, mikä on ruokapolitiikka, miten siinä vaiheessa voisi olla hänelle jo ruoat valmiina? Eipä tuossa kukaan muukaan Katille ollut siinä vaiheessa vielä leipää tekemässä.
Siellä nuo Kristiina Arttu ja OP haukkuvat samia oikein huolella.