Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt tätä keskustelua seuranneena että niin monella on hirveä tarve survoa jokainen johonkin ehdottomaan laatikkoon. Ihmisiä on erilaisia, ja jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on, eikä hänen tarvitse muiden ihmisten vuoksi tehdä päätöstä millainen on sukupuoleltaan tai suuntaumukseltaan ja sitten pitää se päätös koko loppuelämän.
Ei ole vain mustaa ja valkoista, vaan loputtomasti harmaan sävyjä, ja ihmisellä oikeus myös muuttua matkan varrella suuntaan jos toiseenkin.Olen ehkä elänyt jossain kuplassa kun on olen kuvitellut nykymaailman olevan jo suvaitsevampi.
en suvaitsevläyhäreitä oli hetero homo transnainen jne. Viime vuonna toivpin Kevinin voittavan fiksu ja hyvä tyyppi samoin Kimmo.
Nyt Roope ulos tänään ellei niin Marko ja Kessukin käy. Mielellään myös Kati ja Ella tyttö.
Ei tämä liittynytkään mitenkään läyhäämiseen tai ilkeilyyn, vaan siihen että Ellan housujen sisällöstä on puhuttu satojen sivujen verran ja mietitty mikä hän oikein on.
Minäkin haluan Roopen ja Ellan ulos mutta se ei liity heidän sukupuoleensa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä tupakkipaikalla Marko,Paula,Sami ja Roope nuoleskelivat kilpaa toisiaan. Puhuivat miten meidän mökkijengi on selkeesti parempi persooniltaan kuin talonjengi.
-ottivat TAAS mökkiriidan puheeksi
-kaikki retostelivat "tää on vaan peliä!".-Roope sanoi että sitä vtutti kun Krisse kävi riidan päätteeksi itkemään. Jalka kuulemma tärisi.
-Paula sanoi miten se ei Roopelle suuttunut yhtään riidassa, Roope on hänen SUOSIKKI.
-Riita oli TÄYSIN Krissen syy, se päätettiin kaikkien osapuolien kesken(Roope jankkasi bussin alle heittämisestä ja siitä että tottakai myhäilee mukana)
-Sami haukkui ihan Krissen: "Mitä vittua se rupes sieltä selittää että ollaan Roopen kanssa heitetty läppää yms"
-Paula ja Marko komppas.-Samin mukaan Krisse jätti heidän ryhmän kuin hauki rannasta.
-Roope hehkutti miten Samin kanssa hän keskustelee avoimemmin kuin vaikka Ellan kanssa.
Verenpaineet nous kun katoin tota! Noi on niin sokeita omalle käytökselleen, ja kehuvat itse itsejään. Roope on tosi pitkävihainen ja vttumainen.
.
Kim Sainion korteissa Kristiinalla oli miinuksena kiltteys.
.
Sanoikin arvostelussa, että Kristiinalta puuttuu pahuus.
.
Olin kerrankin samaa mieltä Sainion kanssa.
Ilmankos Sainio haluaisi Krissen ulos talosta. Herra "Jumalan ruoska" ei voi käsittää sitä, että jotkut ihmiset pitävät kiltteydestä. Mielenkiintoista sisältöä voi luoda olematta paha.
Eikös sekin ollut Sainion kausi, kun se kaikkein häijyin läyhääjä Teija voitti?
Ei kiltteys ollut miinuksena, vaan plussana. Miinuksena oli joku huono pelinlukutaito tms. Tässä taas huomaa, kuinka rikkinäinen puhelin toimii: Joku ei ymmärrä lukemaansa/kuulemaansa ja kertoo tulkintansa totuutena netissä ja kaikki uskovat.
Nyt Arttu. Älä annan Ellan pukea sinua potkuhousuihin. Nyt siellä Ella nyppii jo Artun rintakarvoja! :D.
Tänään taitaa tippua Kessu tai Marko. Krissellä, Timolla ja Roopella sen verran isot fanilaumat, ettei heillä sitä vaaraa ole.
Ihmeitä voi kuitenkin tapahtua. Roopen toilailuja on jo nähty aivan tarpeeksi.
Hyvää sunnuntaita palstan köyhät. Äänestän taas kahdella viimeisellä minuutilla Roopen ykköseksi, niin saatte sitä sitten illalla ihmetellä täällä oikein urakalla. Tuskin maltan odottaa miten päänne hajoaa. Sattuu olemaan sen verran paljon tota rahhahhaa, että ihan sama paljonko laittaa likoon. Siinäpähän näette sitten illalla. Buahahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt tätä keskustelua seuranneena että niin monella on hirveä tarve survoa jokainen johonkin ehdottomaan laatikkoon. Ihmisiä on erilaisia, ja jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on, eikä hänen tarvitse muiden ihmisten vuoksi tehdä päätöstä millainen on sukupuoleltaan tai suuntaumukseltaan ja sitten pitää se päätös koko loppuelämän.
Ei ole vain mustaa ja valkoista, vaan loputtomasti harmaan sävyjä, ja ihmisellä oikeus myös muuttua matkan varrella suuntaan jos toiseenkin.Olen ehkä elänyt jossain kuplassa kun on olen kuvitellut nykymaailman olevan jo suvaitsevampi.
en suvaitsevläyhäreitä oli hetero homo transnainen jne. Viime vuonna toivpin Kevinin voittavan fiksu ja hyvä tyyppi samoin Kimmo.
Nyt Roope ulos tänään ellei niin Marko ja Kessukin käy. Mielellään myös Kati ja Ella tyttö.Ei tämä liittynytkään mitenkään läyhäämiseen tai ilkeilyyn, vaan siihen että Ellan housujen sisällöstä on puhuttu satojen sivujen verran ja mietitty mikä hän oikein on.
Minäkin haluan Roopen ja Ellan ulos mutta se ei liity heidän sukupuoleensa millään tavalla.
Sukupuoleensa, ehheh... Roopellakin taitaa olla asian kanssa jotain epäselvyyttä pillujutuista päätellen.
Vai onko niin, että tavallinen homo ei ole tarpeeksi erikoinen enää 2020?
Kuvittelenko vain vai onko Kessu hoikistunut/pöhötys hävinnyt? Kasvot näyttävät jotenkin tosi paljon kapeammilta kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noissa puheissa Krissen itsekkyydestä on jotain perääkin. Äsken tuli keittiöön yhtä aikaa kun Markolla oli lahjapaketti kädessä. Ei noteerannut sitä millään tavalla vaan jäi puuhaamaan omaa juttuaan. Eli ei osallistunut olkkarissa Markon liikuttavaan hetkeen kun avasi paketin.
Krissen itsrkkyys tuli hyvin näktyviin huutokaupassa. Hiussakset huusi. Widu ku on itsekäs. Huutokaupassa näkyi monen itsrkkyys.
Se nyt oli vain pelkkää typeryyttä. Ei ressu osannut rahojaan käyttää.
Ainoa joka loi kerrankin jotain säpinää oli vähän kuin tosissaan huutokauppaa tehnyt ellaeetu, se oli ihan viihdyttävää katsottavaa , tuli jopa mieleen oliko tämän kuluneen kauden ainut viihdyttävä tapaus, niin tylsä kausi on.
Et ymmärrä. Krisse voitti katsoja äänet. Suurin potti. 😉 . Nähtiin kuka on itsrkäs. Krisse ajatteli että tulee kunnon huutokaupattava ja voi jakaa sen monen kanssa. Ahneet näki tuossa ketä on. Varsinkin ellapella. 😂
Kyllä ellapella juuri toi sisältöä. Se on totta että Krisse mokasi siinä ja katui sitten jälkikäteen paljonkin. Vähän täytyy tuolla talossa hetkessä elää.
Höpöhöpö. Katoin 247 ja ei katunut. Itse oon olkut lähes vuoden Suomesta ulkomailla ja ei ollut Eurooppaa ja ei tehnyt mitään ruokaa mieli mitä Suomessa. Tarkoitan että tuollakin voi elää vaikkei niitä hamppareita saa joka toinen päiväkään 😂😂
Sanoi se pk-huoneessa, että kaduttaa ja joku toinenkin (oliko Kati?) sanoi, että Krisse kertoi harmitelleensa, kun ei huutanut 26 kauppareissusta.
Marko tippuu. Hänet on unohdettu, kukaan ei kirjoita hänestä hyvää eikä pahaa. Tarkoittaa sitä, ettei saa ääniäkään yleisöltä. Minulla on aavistus miksi tuotantokaan ei häntä suosi koosteissa. Eli parin viikon takaiset tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ens viikolla katsojat saavat äänestää.
Haluat siis, että Kristiina lähtee? Näinhän siinä käy, jos katsojat nimeävät ja asukkaat häätävät, sieltä lähtee jokaviikkoinen ääniharava Kristiina tai Sami (jos ei putoa jo tällä viikolla).
Ei katsojat äänestäisi krisseä häätöön. Katsojat äänestäisivät ellan, Roopen ja Katin. Talolaiset sitten Äänestäisivät Katin ulos.
Mulle riittäisi jo sekin näpäytys noille läyhäpäille, Ellalle ja roopelle että niistä ei tykätä.
Miksi talolaiset äänestäisivät Katin ulos, kun eivät edes nimeä häntä häätöön? Noista kolmesta lähtisi Roope, joka on saanut joka viikko enemmän nimeämispisteitä kuin Ella ja Kati.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko vain vai onko Kessu hoikistunut/pöhötys hävinnyt? Kasvot näyttävät jotenkin tosi paljon kapeammilta kuin aiemmin.
Puhuivat tuosta talossakin toissapäivänä, että Kessu on hoikistunut hyvinkin paljon. Ihan jo siltä ajalta kun oli vielä siinä koira-asussa ennen asukkaiden yhdistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siltä hävinnyt varmaan 10kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä tupakkipaikalla Marko,Paula,Sami ja Roope nuoleskelivat kilpaa toisiaan. Puhuivat miten meidän mökkijengi on selkeesti parempi persooniltaan kuin talonjengi.
-ottivat TAAS mökkiriidan puheeksi
-kaikki retostelivat "tää on vaan peliä!".-Roope sanoi että sitä vtutti kun Krisse kävi riidan päätteeksi itkemään. Jalka kuulemma tärisi.
-Paula sanoi miten se ei Roopelle suuttunut yhtään riidassa, Roope on hänen SUOSIKKI.
-Riita oli TÄYSIN Krissen syy, se päätettiin kaikkien osapuolien kesken(Roope jankkasi bussin alle heittämisestä ja siitä että tottakai myhäilee mukana)
-Sami haukkui ihan Krissen: "Mitä vittua se rupes sieltä selittää että ollaan Roopen kanssa heitetty läppää yms"
-Paula ja Marko komppas.-Samin mukaan Krisse jätti heidän ryhmän kuin hauki rannasta.
-Roope hehkutti miten Samin kanssa hän keskustelee avoimemmin kuin vaikka Ellan kanssa.
Verenpaineet nous kun katoin tota! Noi on niin sokeita omalle käytökselleen, ja kehuvat itse itsejään. Roope on tosi pitkävihainen ja vttumainen.
.
Kim Sainion korteissa Kristiinalla oli miinuksena kiltteys.
.
Sanoikin arvostelussa, että Kristiinalta puuttuu pahuus.
.
Olin kerrankin samaa mieltä Sainion kanssa.
Miksi kiltteys olisi miinusta? Eikö se ole kanssaihmisille positiivista.
Ja pahuutta on jo liikaakin maailmassa, meidän maassa ja kaupungeissa sekä kylissä.
.
Kirjoitin huonosti, kiltteys on mielestäni parhainta ihmisissä, ei todellakaan miinusta.
Hämmästyin, että Sainiokin näkee/kuulee, missä ei ole pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Roope ulos tänään ellei niin Marko ja Kessukin käy. Mielellään myös Kati ja Ella tyttö.Ei tämä liittynytkään mitenkään läyhäämiseen tai ilkeilyyn, vaan siihen että Ellan housujen sisällöstä on puhuttu satojen sivujen verran ja mietitty mikä hän oikein on.
Minäkin haluan Roopen ja Ellan ulos mutta se ei liity heidän sukupuoleensa millään tavalla.Sukupuoleensa, ehheh... Roopellakin taitaa olla asian kanssa jotain epäselvyyttä pillujutuista päätellen.
Vai onko niin, että tavallinen homo ei ole tarpeeksi erikoinen enää 2020?
Näinhän se on nykyisen intersektionaalisuuden aikana, mitä useampaan vähemmistökategoriaan kuulut, sitä enemmän sinulla on sosiaalista pääomaa, eli sitä enemmän voit perseillä ilman että kukaan voi tehdä yhtään mitään, koska voit lyödä vähemmistökortit pöytään. Pelkkä homo ei ole kuin yhden pykälän valkoisen cis-heteromiehen yläpuolella, eli jokseenkin samoissa valkoisen cis-heteronaisen kanssa. Sen takia kannattaa olla muusu tai trans, pääsee hyppäämään sosiaalisessa arvoasteikossa huomattavasti ylemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Marko tippuu. Hänet on unohdettu, kukaan ei kirjoita hänestä hyvää eikä pahaa. Tarkoittaa sitä, ettei saa ääniäkään yleisöltä. Minulla on aavistus miksi tuotantokaan ei häntä suosi koosteissa. Eli parin viikon takaiset tapahtumat.
Mä aion äänestää Markoa. Toivon etten ole ainoa kaltaiseni.
Huvittavaa, kun on paljon ihmisiä, jotka kovaan ääneen meuhkaa, etteivät katso big brotheria tai tiedä ohjelmasta mitään, mutta silti iltapäivälehtien bb-lööpit on aina päivän luetuimpia juttuja.
Eikö mitään jännempää tapahdu kuin Ella suoristamassa Katin hiuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aion äänestää Markoa. Toivon etten ole ainoa kaltaiseni.
Minä myös, harvoja joilla on innistusta ja draivia tehtävissä. Jos Marko lähtee noista muists tulee entistä enemmän mskoilevia lapasia. Roope voisi vielö jäädä viihten vuoksi ja Sami ulos, hänen valejuttunsa jo kuultu sataan kertaan.
Joo. Ella on kuin se tyyppi Don Huonojen biisistä Riidankylväjä. Kuunnelkaa se!
” tee jotain tolle sun päälles
ennenkuin se myrkyillään sut selättää
kohta et viereltäsi löydä yhtään ystävää
kun sä sait ne keskenään riitelemään”