Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
BB on muuttunnut vähän sellaiseksi ,että ne jotka puhuu selän takana ja muutenkin on ilkeitä on suositumpia.Sitten taas ne jotka juttelee asioita laidasta laitaan poljetaan alas.Sääntöjä saa rikkoa ja siitä ei tule mitään.Jos Kristiina putoo niin saa nähdä kenet tuo Ella ottaa kohteeksi.
Miten niin Ella? Roopehan tuota Kristiinan nälvimistä on jatkanut, edelleenkin jaksaa märistä mökkiriidasta. Ella on hyvin paljon vähentänyt läyhäämistä ja selän takana puhumista niiden viime viikon kuulutusten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Luetelkaa perusteita minkä takia Kristiina ansaitsisi voiton?
Krisse ei mun mielestä ansaitse voittoa, mutta todellakin äänestän häntä tänään ja niin kauan kuin Roope ja Ella ovat tuolla. Ansaitsee pärjätä pidemmälle kuin selän takana valheita hänestä sepittävät käärmeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä tupakkipaikalla Marko,Paula,Sami ja Roope nuoleskelivat kilpaa toisiaan. Puhuivat miten meidän mökkijengi on selkeesti parempi persooniltaan kuin talonjengi.
-ottivat TAAS mökkiriidan puheeksi
-kaikki retostelivat "tää on vaan peliä!".-Roope sanoi että sitä vtutti kun Krisse kävi riidan päätteeksi itkemään. Jalka kuulemma tärisi.
-Paula sanoi miten se ei Roopelle suuttunut yhtään riidassa, Roope on hänen SUOSIKKI.
-Riita oli TÄYSIN Krissen syy, se päätettiin kaikkien osapuolien kesken(Roope jankkasi bussin alle heittämisestä ja siitä että tottakai myhäilee mukana)
-Sami haukkui ihan Krissen: "Mitä vittua se rupes sieltä selittää että ollaan Roopen kanssa heitetty läppää yms"
-Paula ja Marko komppas.-Samin mukaan Krisse jätti heidän ryhmän kuin hauki rannasta.
-Roope hehkutti miten Samin kanssa hän keskustelee avoimemmin kuin vaikka Ellan kanssa.
Verenpaineet nous kun katoin tota! Noi on niin sokeita omalle käytökselleen, ja kehuvat itse itsejään. Roope on tosi pitkävihainen ja vttumainen.
.
Kim Sainion korteissa Kristiinalla oli miinuksena kiltteys.
.
Sanoikin arvostelussa, että Kristiinalta puuttuu pahuus.
.
Olin kerrankin samaa mieltä Sainion kanssa.
Ilmankos Sainio haluaisi Krissen ulos talosta. Herra "Jumalan ruoska" ei voi käsittää sitä, että jotkut ihmiset pitävät kiltteydestä. Mielenkiintoista sisältöä voi luoda olematta paha.
Eikös sekin ollut Sainion kausi, kun se kaikkein häijyin läyhääjä Teija voitti?
Tässä olen samaa mieltä. Ei tarvitse olla kaksikielinen käärme luodakseen mielenkiintoista sisältöä. Kristiina ei kuitenkaan tuo mitään sisältöä, vaikka kiltti onkin. Hän on kuin tyhjä taulu, pelkkää tapettia. Persoonaton. Paula oli alussa suosikkini, koska vaikutti sanavalmiilta ja osasi kuunnella muita ihmisiä, mutta en enää pidä Paulasta negatiivisuuden kierteen vuoksi. Roopestakin pidin aluksi, mutta on nyt osoittautunut käärmeeksi ja ikäväksi ihmiseksi, en halua nähdä häntä enää sekuntiakaan talossa ja sen jälkeen olisi ihan hyvä, että kaivautuisi maaa alle kolmeksi vuodeksi. Roope ei tuo taloon dramaa vaan kiusaamista ja nolaa vain itsensä. Sami vaikuttaa jotenkin hermostuneelta ja vähän nololta. Ella myös myrkyllinen persoona, olen miettinyt mahtaako arttu tietää millaista 'askaa Ella puhuu muista heidän selkiensä takana. Timo on petrannut sijoitustaan minun suosikkilistallani, mutta yksikään moista talon tyypeistä ei ole ehdoton suosikkini, tällä hetkellä osaisin vain äänestää kaikista ikävimmät ihmiset ulos.
Mulla meni eilen ohi, kuka ne Joelin petivaatteet oikeasti piilotti? Oliko krisse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB on muuttunnut vähän sellaiseksi ,että ne jotka puhuu selän takana ja muutenkin on ilkeitä on suositumpia.Sitten taas ne jotka juttelee asioita laidasta laitaan poljetaan alas.Sääntöjä saa rikkoa ja siitä ei tule mitään.Jos Kristiina putoo niin saa nähdä kenet tuo Ella ottaa kohteeksi.
Miten niin Ella? Roopehan tuota Kristiinan nälvimistä on jatkanut, edelleenkin jaksaa märistä mökkiriidasta. Ella on hyvin paljon vähentänyt läyhäämistä ja selän takana puhumista niiden viime viikon kuulutusten jälkeen.
Onko katsojilla niin huono muisti? Vain koska Ella on fiksumpi kuin Roope ja tajusi tuon takia muuttaa peliään, ei se hänen perusluonnettaan miksikään ole muuttanut.
Ellahan se oli, joka Minna-Arttu-juttuakin keksi eka viikoilla, vaikka Sini ja Sasa olivat isoimmat toimeenpanijat. Nyt Ellalle riittää, että sai yllytettyä Roopen Krisseä vastaan, Roope hoitaa likaiset työt hänen puolestaan ja läyhää eteenpäin. Kun Ella yritti keksiä Krisse-Joel-juoruja, sentään joku vastusti riittävän pontevasti (oliko OP?), että varatuista ihmisistä ei ruveta päästä keksimään tuollaisia juttuja. Sen jälkeen on lopettanut tuon, mutta ehti näyttää jo luonteensa siinäkin.
Joppe taitaa oikeasti olla homo. No, eipä siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaalinelikko Joel, Timo, Krisse ja OP. Joo, voi tulla vähän tylsää, mutta ihan oikeasti kukaan muu ei vaan ansaitse tuolla voittoa.
En usko hetkeäkään, että tulis tylsää tuolla porukalla, kaikillahan noilla on hauskoja juttuja. Ei tarvitsi kertaakaan vaihtaa streamia, kun ei jaksa kuunnella "mitä mulla oli bileissä päällä"-selostuksia.
Eihän sitä striimiä tarvitse vaihtaa senkään takia, että tuo nelikko makaa valtaosan päivästä makuuhuoneessa :D No, ehkä välillä käyvät tupakalla.
Muistakaa äänestää Markoa ja Kessua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni eilen ohi, kuka ne Joelin petivaatteet oikeasti piilotti? Oliko krisse
Tätä ei kai näytetty kummassakaan kamerassa, kun kukaan ei tunnu tietävän. Joku väitti eilen, että se olisi ollut Kati, mutta sekin kiistettiin, niin en tiedä...
Avasin ruudun ja Roope laulaa lässytysäänellä onnittelulaulua. Ruutu kiinni. Jokohan sitä huomisesta eteenpäin pystyisi taas kuuntelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt tätä keskustelua seuranneena että niin monella on hirveä tarve survoa jokainen johonkin ehdottomaan laatikkoon. Ihmisiä on erilaisia, ja jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on, eikä hänen tarvitse muiden ihmisten vuoksi tehdä päätöstä millainen on sukupuoleltaan tai suuntaumukseltaan ja sitten pitää se päätös koko loppuelämän.
Ei ole vain mustaa ja valkoista, vaan loputtomasti harmaan sävyjä, ja ihmisellä oikeus myös muuttua matkan varrella suuntaan jos toiseenkin.Olen ehkä elänyt jossain kuplassa kun on olen kuvitellut nykymaailman olevan jo suvaitsevampi.
en suvaitsevläyhäreitä oli hetero homo transnainen jne. Viime vuonna toivpin Kevinin voittavan fiksu ja hyvä tyyppi samoin Kimmo.
Nyt Roope ulos tänään ellei niin Marko ja Kessukin käy. Mielellään myös Kati ja Ella tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kai näytetty kummassakaan kamerassa, kun kukaan ei tunnu tietävän. Joku väitti eilen, että se olisi ollut Kati, mutta sekin kiistettiin, niin en tiedä...
Kati vei sen tyynyliinan, muista petivaatteista en tiedä.
Joko ne on saaneet kaikki ne huutokauppajutut? Eilen oli kuntosali, mutta mites pelit ja Tempparit?
Vierailija kirjoitti:
Joppe taitaa oikeasti olla homo. No, eipä siinä mitään.
Täähän se olis. Luiskaan joutaisi Joppekin.
Vierailija kirjoitti:
Olin nyt pitkästä aikaa kuuntelemassa yöpartiota tupakkipaikalla.
Pahin Krissestä läyhääjä tuossa oli Sami, Roope toki hyvänä kakkosena suolaamassa. Mutta nuo Samin ilkeämieliset kommentit kyllä vähän yllättivät.
Markon puolustukseksi pakko sanoa, että hän ei kyllä ainakaan tässä keskustelussa lähtenyt yhtään mukaan Krisseä tai muitakaan haukkumaan, lähinnä kuunteli epäuskoinen ilme naamallaan ku muut kertaa Krisseä haukkuen sitä mökkiriitaa. Ja välillä koitti tasotella tilannetta.
Mua melkein nauratti ku Roope ja Kessu tohkeissaan selitti, miten kaikista eniten harmittaisi jos joku heistä lähtis kotiin :D Justiin olivat nimenneet toisensa. Marko ainoa joka ei äänestänyt "omaa väkeä".
Ja ei siinä mitään, tottakai saa äänestää ketä haluaa(Roope ja Sami) mutta sitte ei kyllä tarvi selän takana mielistellä kuinka paljo harmittas jos lähtis.
Sami on selvästi huomannut että pääsee jengiin mukaan, kun on joku yhteinen vihan kohde. Tässä tapauksessa siis Krisse. Kyllä mun mielestä Sami on paljon pahempi Krissen kiusaaja kuin Marko tai OP. Marko ja OP olivat lähinnä alkuviikosta ihmettelemässä Krissen käytöstä, ei niinkään haukkumassa ja naureskelemassa sille niin kuin Sami ja Roope.
Ja tietysti Ella, Kati ja Paula.
Joo, on se kyllä kauheeta toi selän takana mielistely. Ei oo pokkaa mielistellä päin naamaa.
Tuolla 0n Krisse nainen jolla miehinen ammatti ja vaikuttaa fiksulta mitä oon kuunnellut. Olen ihan yllättynyt. Sitten on 2 jätkänaista. Ella itsensä nimittänyt naiseksi.
Toivottavasti Timo, Marko ja Sami jatkavat kisassa. Kristiina on ihan kiva, mutta tylsä. Roope taas liian hmmm.. rasittava?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun käydään uudestaan ja uudestaan läpi miksi joku ei huutanut jotain. Niin syyhän on siinä, että he toivovat etteivät heitä nimetä häätöäänestykseen ja siksi eivät viitsineet huutaa jotain mitä toinen on jo huutanut.
Siis nimeämisethän oli jo ennen huutokauppaa? Ja ensi viikon nimeämisiin jollain viikko sitten tapahtuneella tuskin on merkitystä, ehtii tulla uudet "ärsytyslistat" siihen mennessä. Syön yhden Katin hatuista, jos OP nimeää ensi viikolla Artun, koska se meni huutamaan kaljat OP:n nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä töitä Kristiina on tehnyt? Paula pyyhki sentään pöydät. Ai niin JOS Joel putoaisi niin kenen kanssa Kristiina juttelisi?
Anteeksi vaan mutta ei silmämeikki itsestään tule, ei ole aikaa pyyhkiä pöytiä.
Timo on pyyhkinyt pöytää mutta noi muut pojat. En oo nähny enkä Katin en Ellan . Tärkeää 😂 kuka pyyhkii pöyvät. Siinäpä kysymys. Hoh hoijakkaa
Porukoiden yhdistymisen jälkeen häädössä on ollut kolme tai siinä tapauksessa enemmän, jos kolmossija on jaettu. Näin kävi taas, että kolmella ihmisellä oli 4 pistettä.
Toki olisivat voineet laittaa häätöön vain Timon ja Samin, mutta käsikirjoitus on ilmeisesti ollut, että kaksi häätöön vain eka viikoilla, kun valinta tehdään pienemmästä joukosta. Ehkä näitä kaksintaisteluita tulee vielä, kunhan tuosta porukka pienenee.