Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellassa on tosiaan täys 0 viihdearvoa.
No eihän täällä muusta puhutakkaan kuin Ellasta. Täähän on kuin Ellan fanitusketju nykyään. Eilinen oli ihan mahdoton päivä täällä kun sivut täynnä vain Ellaa (ja Arttua), ihan kuin muita ei tuolla olisikaan. Ella on kyllä ollut ehdottomasti puhutuin henkilö BB:ssä tänä vuonna.
Ellasta puhutaan, koska kaikki haluavat hänet ulos talosta ASAP ja sen jälkeen tuota ohjelmaa voisi jopa katsoa.
Mistä tiedät, että hän on vielä talossa, jos et pysty katsomaan ohjelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän täällä muusta puhutakkaan kuin Ellasta. Täähän on kuin Ellan fanitusketju nykyään. Eilinen oli ihan mahdoton päivä täällä kun sivut täynnä vain Ellaa (ja Arttua), ihan kuin muita ei tuolla olisikaan. Ella on kyllä ollut ehdottomasti puhutuin henkilö BB:ssä tänä vuonna.
Ellasta puhutaan, koska kaikki haluavat hänet ulos talosta ASAP ja sen jälkeen tuota ohjelmaa voisi jopa katsoa.
Ketkä kaikki? En minä ainakaan, eikä moni tuttavani.
Mistä muuten tiedät, millainen Ella on, jos et edes katso ohjelmaa?
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Mulla on 24/7 mutta tänään en ole ehtinyt katsoa ollenkaan. Mitä olen menettänyt?
Et mitään.
Vierailija kirjoitti:
Finaali- Finaalissa on
OP
Krisse
Timo
Viihdyttävä finaalikolmikko viimeiselle viikolle: Timo sanoo "oh ooh", Kristiina haroo hiuksiaan ja OP on muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joeliin on monen helppo samaistua; ei tee mitään, ei herätä mitään tunteita, eikä ajatuksia.
Sun pitää katsoa pintaa syvemmälle. Vain fiksu ihminen taitaa noin hienosti ironian. Hän on mielestäni melkein viihdyttävin ihminen talossa. Voisin kuunnella hänen lakonisia oivalluksiaan koko ajan. Hän on helmi tuossa joukossa Krissen kanssa. Joel on cool, hänellä ei ole pakollista tarvetta huutaa itseään esiin😏
Totta ja samassa sarkastisessa jengissä on tai ainakin oli myös Arttu, yhdessä parhaita. Siksi Krisse alkoi viihtyä niiden kanssa, vitsailivat ja pitivät hauskaa makkarissa.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Mulla on 24/7 mutta tänään en ole ehtinyt katsoa ollenkaan. Mitä olen menettänyt?
Marko, Paula ja Kati pääsivät aamulla tehtävähuoneeseen rakennetulle "kuntosalille". Päivällä saivat Roosa Nauha -pullat ja joivat pienissä porukoissa pullakahvit. Arttu ja Roope näyttelivät toisiaan, samoin Ella ja Kati. Omasta mielestäni maininnan arvoinen oli Artun, Roopen, Joelin ja Krissen kahvihetki, kun Roope esitti Arttua puhuen Nivalasta ja Arttu hössötti Roopena.
Miten tää voi olla tänä vuonna näin saakelin tylsää?????? Eikö mitään tapahdu? Olen bb-fanina totaalisen pettynyt. Onko muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella olet väärässä, sillä noin 30% viesteistä käsittelee Ellaa.
Viihdearvo ei ole sitä, että henkilöstä puhutaan. Suurin osa katsojista inhoaa Ellaa, siksi niin moni viesti käsittelee häntä. Viihdearvo ja mielenkiinto tuossa henkilössä on puhdas nolla. Ilkeys, ylenkatse ja kusipäisyys ei ole viihdettä, ei myöskään meikkaaminen ja hiuslisäkkeiden liimailu.
Jos yhtään tuollaista ei olisi talossa, niin sitten se inho kohdennettaisiin niihin joutaviin juttuihin, kuten ei pyyhkinyt pöytää jälkeensä. Katsoi oudosti sitä ja sitä. Laittoi lasin pesemättä kaappiin. Ei ole porukassa mukana. On liikaa porukass mukana.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Et mitään.
No hyvä. Mutta tää kausi on ollut kyllä tuotannoöta fiasko kun asukkaat eivät ole sitä pelastaneet kuten osin viime vuonna.. Yhdet kekkerit vaikka mitä, 5-6 viikkoa olleet talossa, muu tekeminen päiväkotitasoista tuubaa. Primetime aikana pe ja la vain maataan ja juodaan pullakahveja, asukkaat itsekk toivoivat jo vaativia viikkotehtäviä jotka pistäisivöt lujille 😅🤣🙈
Maailman surkeinta viihdettä katsella kun jengi jauhaa toista päivää siitä että olispa bileet tai edes jotain tekemistä. Pullakahvit lauantain ainoa ohjelmanumero?! 24/7 ei kyllä ole hintansa väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Et mitään. Koko päivä vaan maattu. Lauantai-illan huumaa...
Voisiko bb tuoda paristot makuuhuoneeseen suoraan sänkyyn?
Kenellä tylsää niin suosittelen että toosa kiinni ja ulos happea haukkaamaan. Katsoa uutiset lukea kirjaa. Jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Kati on niin kyrpiintyneen oloinen? Alkooko sinnä kuori säröillä? Odottiko kenties että kun onnistui murhamysteerissä, BB olisi purkanut keittiökiellon?
Veikkaan, että sitä ketuttaa, kun Krisse voitti yleisöäänestyksen. Kati on niin paljon opiskellut BB:tä, että arvaa kyllä, ettei se pelkästään hyvästä esityksestä johdu.
Juu, kelaa pelikirjaansa siellä. Ja kettuttaa niin vietävästi, kun niin fiksusti muutti strategiaansa, että alkoi hengailla juuri niiden tyyppien kanssa, jotka hän selvästi oli laittanut kategoriaan 'poispotkittavat tylsimykset, sinänsä vaarattomia, ei mahiksia voittoon, näitä ei tarvitse mielistellä' . Ja nämä tyypit eivät ole moksiskaan? Jatkavat vain entiseen tyyliinsä. Siis ne liimautuneet Katin kylkeen ja alkaneet palvoa Katia, kun se vihdoinkin antoi heille huomiota. Ei edes toi Joel, mikä VATTU se luulee olevansa? Mursun näköinen mies. Eikö sille kelpaa mikään?
Vierailija kirjoitti:
Miten tää voi olla tänä vuonna näin saakelin tylsää?????? Eikö mitään tapahdu? Olen bb-fanina totaalisen pettynyt. Onko muita?
Joka vuosi katsojat valittaa, ettei tapahdu tarpeeksi. Silti olen kyllä samaa mieltä, että viime vuonna tapahtui enemmän, ja talossa oli myös parempi tunnelma.
Tosin tuollakin tunnelma parantuisi ja ehkä sitä myöten myös jutut vapautuisi ja voisi tapahtua enemmän, jos ne muutamat myrkynkylväjät saisi kitkettyä pois, etupäässä Roope ja Ella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Kati on niin kyrpiintyneen oloinen? Alkooko sinnä kuori säröillä? Odottiko kenties että kun onnistui murhamysteerissä, BB olisi purkanut keittiökiellon?
Veikkaan, että sitä ketuttaa, kun Krisse voitti yleisöäänestyksen. Kati on niin paljon opiskellut BB:tä, että arvaa kyllä, ettei se pelkästään hyvästä esityksestä johdu.
Kyllä. Kristiina on selvinnyt jo kahdesta häädöstä ja voittaa yleisöäänestyksen, joten pitäisi olla aika tyhmä jos ei osaisi arvata siitä että Kristiinalla on paljon faneja.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä naiseksi -leikkaus on lääketieteelliseeltä nimeltään vaginoplastia. Siinä kirurgit poistavat pe---niksen ja käyttävät sen ihoa yleensä neovaginan sisäpinnaksi. yleensä kaikki rakenteet on mahdollista korjata ilman genitaalialueen ulkopuolisia kudoksia. Kivekset poistetaan mutta etu....rauhanen jätetään paikalle. On mahdollista saada o....r...gasmi.
Siis poistetaanko se penis kokonaan, luulisi olevan turvallisempaan jättää siitä ihoa kiinni ja muotoilla siitä sitten häpyhuulet ym.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä naiseksi -leikkaus on lääketieteelliseeltä nimeltään vaginoplastia. Siinä kirurgit poistavat pe---niksen ja käyttävät sen ihoa yleensä neovaginan sisäpinnaksi. yleensä kaikki rakenteet on mahdollista korjata ilman genitaalialueen ulkopuolisia kudoksia. Kivekset poistetaan mutta etu....rauhanen jätetään paikalle. On mahdollista saada o....r...gasmi.
Niin, mies voi saada orgasmin eturauhasta stimuloimalla ihan ilman mitään vaginoplastioita. Naisen G-pistettä tai oikeaa klitorista miehelle ei voida keinotekoisesti tehdä.
Eikö siitä terskan tuntoherkästä alueesta tehdä 'klitoris' siihen pimppiin?
En tiedä - ehkä, mutta ei se siitä klitorista tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis poistetaanko se penis kokonaan, luulisi olevan turvallisempaan jättää siitä ihoa kiinni ja muotoilla siitä sitten häpyhuulet ym.
Joo se napsastaan poikki ja siihen paikalle porataan syvempi reikä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että epäsosiaalinen, kiroileva, biseksuaali venakko on nostettu jalustalle.
No, mutta onhan siellä sullekin jotain, kattele meikkipelle-Ellaa ja ole hiljaa.
Et mitään. Koko päivä vaan maattu. Lauantai-illan huumaa...