Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Kati on niin kyrpiintyneen oloinen? Alkooko sinnä kuori säröillä? Odottiko kenties että kun onnistui murhamysteerissä, BB olisi purkanut keittiökiellon?
sillä
Vierailija kirjoitti:
Miehestä naiseksi -leikkaus on lääketieteelliseeltä nimeltään vaginoplastia. Siinä kirurgit poistavat pe---niksen ja käyttävät sen ihoa yleensä neovaginan sisäpinnaksi. yleensä kaikki rakenteet on mahdollista korjata ilman genitaalialueen ulkopuolisia kudoksia. Kivekset poistetaan mutta etu....rauhanen jätetään paikalle. On mahdollista saada o....r...gasmi.
Niin, mies voi saada orgasmin eturauhasta stimuloimalla ihan ilman mitään vaginoplastioita. Naisen G-pistettä tai oikeaa klitorista miehelle ei voida keinotekoisesti tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Kati on niin kyrpiintyneen oloinen? Alkooko sinnä kuori säröillä? Odottiko kenties että kun onnistui murhamysteerissä, BB olisi purkanut keittiökiellon?
Veikkaan, että sitä ketuttaa, kun Krisse voitti yleisöäänestyksen. Kati on niin paljon opiskellut BB:tä, että arvaa kyllä, ettei se pelkästään hyvästä esityksestä johdu.
Ennen yhdistymistä olin varma, että Paula ei katsoisi hyvällä talolaisten pinnallisia meikkipellejä. Sain Paulasta mökillä kuvan, ettei häntä kiinnosta yhtään meikit ja ulkonäkökeskustelut. Siksi olenkin yllättynyt, että Paula on yhdistymisen jälkeen lähes Ellan bestis ja kyselee innostuneena kaikkea tekotukasta, huulipistoksista, meikeistä ja vaatteista. Luulin myös, että Paulalle ja Katille voisi tulla skismaa (molemmat pt:itä), mutta hekin kuuluvat nykyään samaan kuppikuntaan. Jännä miten väärässä olin.
Vierailija kirjoitti:
Krissen eilinen voitto päivätehtävässä. Ei voi ymmärtää nyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Ennen yhdistymistä olin varma, että Paula ei katsoisi hyvällä talolaisten pinnallisia meikkipellejä. Sain Paulasta mökillä kuvan, ettei häntä kiinnosta yhtään meikit ja ulkonäkökeskustelut. Siksi olenkin yllättynyt, että Paula on yhdistymisen jälkeen lähes Ellan bestis ja kyselee innostuneena kaikkea tekotukasta, huulipistoksista, meikeistä ja vaatteista. Luulin myös, että Paulalle ja Katille voisi tulla skismaa (molemmat pt:itä), mutta hekin kuuluvat nykyään samaan kuppikuntaan. Jännä miten väärässä olin.
Jep, en myöskään odottanut, että Paula olisi ihan tyhjäpää.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on normaalin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti pöyristynyt. Pidin muutaman päivän tauon BB:stä. Tänään selasin bb-uutiset ja palstan. Niissä ei ollut sanaakaan rangaistuksista. Viimeksi 24/7:aa katsoessani Roope viestitteli ulkomaailmasn vessassa, pyysi apua jos/kun on äänestyksessä su. Olin aivan varma, että tästä törkeästä sääntörikkomuksista olisi jo tullut rangaistus, mutta bb-uutisissa ei ole mitään. Myös tuota ennen yöpartio on juonitellut monena yönä. Nimeämisistä on puhuttu kyselemällä ketkä kaksi on "Ärsytyslistalla". Mihinkään sääntörikkomuksiin ei ole vieläkään puututtu, vaikka BB oli vastannut Twitterissä jo pari päivää sitten "punnitsevansa asiaa". Turhauttaa todella paljon, että rangaistusta ei tullut eikä varmaan ole tulossakaan. Olen tosi pettynyt, koska luulin, että lyhyen bb-taukoni aikana tuohon olisi tullut muutos.
Eipä oikeastaan tee mieli enää seurataan, jos sääntörikkomuksiin ei ikinä puututa, kiusaaminen ja juonittelu on sallittu. Menee lopullisesti maku, jos tänään ilmoitetaan häätöäänestykseen joutuvan Krisse ja Timo.
Itse toivoisin, että finaalissa olisi Joel, Krisse, Timo ja OP.
3 päivää sitten bb sanoi insassa, että tapahtumia punnitaan. Odotti ilmeisesti, että porukka unohtaa kaiken, kun vain vihjaa kiusaajille, että nyt näyttää pahalta. Tiesin, että ennen nimeämisiä ei ainakaan mitään rankkuja tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellassa on tosiaan täys 0 viihdearvoa.
No eihän täällä muusta puhutakkaan kuin Ellasta. Täähän on kuin Ellan fanitusketju nykyään. Eilinen oli ihan mahdoton päivä täällä kun sivut täynnä vain Ellaa (ja Arttua), ihan kuin muita ei tuolla olisikaan. Ella on kyllä ollut ehdottomasti puhutuin henkilö BB:ssä tänä vuonna.
Ellasta puhutaan, koska kaikki haluavat hänet ulos talosta ASAP ja sen jälkeen tuota ohjelmaa voisi jopa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellassa on tosiaan täys 0 viihdearvoa.
No eihän täällä muusta puhutakkaan kuin Ellasta. Täähän on kuin Ellan fanitusketju nykyään. Eilinen oli ihan mahdoton päivä täällä kun sivut täynnä vain Ellaa (ja Arttua), ihan kuin muita ei tuolla olisikaan. Ella on kyllä ollut ehdottomasti puhutuin henkilö BB:ssä tänä vuonna.
Ellasta puhutaan, koska kaikki haluavat hänet ulos talosta ASAP ja sen jälkeen tuota ohjelmaa voisi jopa katsoa.
Johan sitä on viisi viikkoa katsottu.
Sääntörikkeet jatkuu. Jos tänään tai huomenna ei rankkua kuulu (sen verran vielä toivoa), tuotannon linjaus asiaan lienee selvä. Surkeeta toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä naiseksi -leikkaus on lääketieteelliseeltä nimeltään vaginoplastia. Siinä kirurgit poistavat pe---niksen ja käyttävät sen ihoa yleensä neovaginan sisäpinnaksi. yleensä kaikki rakenteet on mahdollista korjata ilman genitaalialueen ulkopuolisia kudoksia. Kivekset poistetaan mutta etu....rauhanen jätetään paikalle. On mahdollista saada o....r...gasmi.
Niin, mies voi saada orgasmin eturauhasta stimuloimalla ihan ilman mitään vaginoplastioita. Naisen G-pistettä tai oikeaa klitorista miehelle ei voida keinotekoisesti tehdä.
Eikö siitä terskan tuntoherkästä alueesta tehdä 'klitoris' siihen pimppiin?
Vierailija kirjoitti:
Yritettiin saada tänne taloon kuntosalilta mitä ois irti saada Paula sanoi Aetulle. Ihan kuin ois ottanut yhteiseen hyvään. Paulahan muistutti 10 kertaa salilla että näitä ei sitten muille anneta.
Muille ei saanut antaa. Eikö tämä jo voisi mennä jakeluun!
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti pöyristynyt. Pidin muutaman päivän tauon BB:stä. Tänään selasin bb-uutiset ja palstan. Niissä ei ollut sanaakaan rangaistuksista. Viimeksi 24/7:aa katsoessani Roope viestitteli ulkomaailmasn vessassa, pyysi apua jos/kun on äänestyksessä su. Olin aivan varma, että tästä törkeästä sääntörikkomuksista olisi jo tullut rangaistus, mutta bb-uutisissa ei ole mitään. Myös tuota ennen yöpartio on juonitellut monena yönä. Nimeämisistä on puhuttu kyselemällä ketkä kaksi on "Ärsytyslistalla". Mihinkään sääntörikkomuksiin ei ole vieläkään puututtu, vaikka BB oli vastannut Twitterissä jo pari päivää sitten "punnitsevansa asiaa". Turhauttaa todella paljon, että rangaistusta ei tullut eikä varmaan ole tulossakaan. Olen tosi pettynyt, koska luulin, että lyhyen bb-taukoni aikana tuohon olisi tullut muutos.
Eipä oikeastaan tee mieli enää seurataan, jos sääntörikkomuksiin ei ikinä puututa, kiusaaminen ja juonittelu on sallittu. Menee lopullisesti maku, jos tänään ilmoitetaan häätöäänestykseen joutuvan Krisse ja Timo.
Itse toivoisin, että finaalissa olisi Joel, Krisse, Timo ja OP.
Minulla on sama finaaliporukka. En ole erityisen Marko-fani, mutta ei haittaisi kovin paljon, jos OP:n tilalla olisi Marko. Kumpi vaan. Joel, Krisse tai Timo, niin saisi kuka tahansa noista voittaa.
Mulla on 24/7 mutta tänään en ole ehtinyt katsoa ollenkaan. Mitä olen menettänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kettu että mua ärsyttää tää Isoveikan määräys, että kaikkien pitää olla kaikkien kanssa. En pystyin seuraamaan Joelia ja takuuvarmasti Ella ei ollut samassa kamerassa. Joel lähti aina pois. Samaten Samin juttuja ei tarvinnut sietää, kun ei Joelkaan niitä kuunnellut.
Nyt sitten Ella on narisemassa ja naukumassa samassa kamerassa omia tylsiä juttujaan. Prrkele. Ajoittain eilen tuntui, että Katilla ja Ellalla ja Roopella oli tehtävänä mennä aina Krissen ja Joelin keskustelujen väliin.
Tuntuu tosiaan siltä, että osa asukkaista on saanut isoveljeltä ohjeistuksen, että kuppikuntia täytyy sekoittaa, mikä on raivostuttavaa ja ohjelman idean vastaista.
Tai sitten useampi noista pelureista on vetänyt samat johtopäätökset Krissen eilisestä yleisöäänestysvoitosta, ja yrittää sen takia soluttautua makkariporukkaan.
Voitto selvisi vasta eilen, mutta käytös muuttui jo toissapäivänä. Ei voi siis johtua siitä.
Vierailija kirjoitti:
3 päivää sitten bb sanoi insassa, että tapahtumia punnitaan. Odotti ilmeisesti, että porukka unohtaa kaiken, kun vain vihjaa kiusaajille, että nyt näyttää pahalta. Tiesin, että ennen nimeämisiä ei ainakaan mitään rankkuja tule.
Tuotanto oli varmasti oikein hyvillään kun heti tuon jälkeen tuli se Artun ja Ellan handjob-keissi, mikä kuohutti katsojia ja lehdistöä --> siirsi huomion pois sääntörikkomuksista. Sen jälkeen BB järkkäsi myös päivätehtäviä ja kaikenmoista ohjelmaa (elämänkaari, huutokauppa, pullakahvit), jotta katsojat unohtaisi sääntörikkomukset ja menisi eteenpäin.
Erikoista, että epäsosiaalinen, kiroileva, biseksuaali venakko on nostettu jalustalle.
Siinäpä todella kova, ankara rangaistus!