Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
4201/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, se oli Sinin oma lautanen. :DD

Vierailija
4202/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katihan kertoi hakeneensa neljä kerta aiemmin taloon. Millähän perustein se nyt valittiin? Itkikö hakuvideossa "Byääh byääh mun on pakko päästä kun mulla on multippeliskleroosi!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4203/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sasa sanoi Sinin vessajutuista:"Hyi, en halua toistaa" Josko alkais rakoilla liitto. Kaikin joskus kattonu semmonen miettiväinen ilme naamallaan Siniä. Jospa... Kunhan ovat yksin nimeämässä..

Katikin eikä Kaikin. Voi v tätä ennustava syöttöä

Vierailija
4204/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman Siniä tuolla ois tylsää, se laittaa pökköe pesään ja te otatte tosissanne täällä, HAHAHAHAHA. Arttuakin naurattaa Sinin visiot, on ihan täysillä mukana.

Niin, onhan se nyt hienoa että yhden ihmisen kustannuksella tehdään näitä naurettavan ihania visioita ja viihdettä. S**tana! Henkinen väkivalta mitä Sini tuolla harrastaa ei todellakaan ole ok, ei edes viihteen vuoksi. 

Vierailija
4205/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti huonoin kausi ikinä.

Rumia ja lihavia ja/hulluja ämmiä, varsinkin tuo lautasen nuolija asianajaja, sormipeliä artun kanssa, muutenkin kunnon kiusaaja.

Huomaa että jonkun muun sukupuolinen chrystal snow ollut tekemässä castingia.

Ei kunnon tehtäviä, etukäteen ilmoitettu ettei ryyppäjäisiä ja kunnon juhlia ole, ahomaa varmaan itse juonut viinat, naama ainakin näyttää siltä.

Mikä parasta, sun ei tarvii katsoa, eikä osallistua ketjuunkaan.

Oletko sinä ruma ja läski?

Vierailija
4206/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi bieberfani voisi riisua piponsa edes ruokapöydässä, ja toi mummo tuon päävilttinsä.

Niinpä. Minnalla on kauniit hiukset joita vois enemmän esitellä. 

Vierailija
4207/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senhän olisi voinut ottaa kuka vaan.

Vierailija
4208/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOM HUOM se oli sinin oma lautanen! sini syö siitä itse! 

Kuka nuolee lautastaan ennen syömistä? Kyllä on outo muija. 

Vierailija
4209/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo Kati jne ihmettele Sinin käytöstä ollenkaan suhteessa Arttuun ja suhteessa siihen että Sini on naimisissa?!?

Vierailija
4210/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuollulla lautasella oli ruoka valmiina odottamassa niin että lautanen oli varattu Sinille, koska muut menivät eri lautasille. Näytettiinkö sitä kuka sen ruoan laittoi, Sini itsekö?

Vierailija
4211/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt eilen edes kattomaan koko ajan 24/7, kun tuli niin jäätävä myötähäpeä Sinin jutuista.

Vierailija
4212/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette laittaneet palautetta tuotannolle Sinin mielisairaasta käytöksestä? 

Vierailija
4213/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senhän olisi voinut ottaa kuka vaan.

Höpö höpö, ei ole sattumaa että Sini istuu sillä lautasella itse. Suunniteltu juttu, tavalla tai toisella.

Vierailija
4214/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin asukkaat eivät saa mitään ruokaa, kun kerran talon asukkaat tekee tilauksen.

Vierailija
4215/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kellon aikaan se nuoleskeli sitä lautasta? Osaako joku sanoa että MIKSI?

Vierailija
4216/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt eilen edes kattomaan koko ajan 24/7, kun tuli niin jäätävä myötähäpeä Sinin jutuista.

Ja olen itse ihan luuseri amis, ainakin jos tätä palstaa lukee.

Vierailija
4217/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiiivan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millastahan musiikkia toi Kati kuuntelee. Ulkonäöstä voisi päätellä että jotain skeittirokpunkkia, mutta nykyään iskelmän kuuntelijatkin voi näyttää rokeilta. Että luultavasti kuuntelee jotain suvi teräsniskaa ja antti tuiskua. 

Just Bieberin paita päällä

REPS, ei helvetti. No miten arvasinkin, ei tonne bb.hen mitään rokkityyppejä mene edes. Arttukin kuuntelee tapio rautavaaraa ja britney spearsia varmaan, koskaan ei oo kuullukaan korpiklaanista tai amorphiksesta varmaan, vaikka näyttää siltä.

O-P taitaa olla oikeasti rokkari ja sellanen miltä näyttää, old school.

No mä olen rokkari - ja kuuntelen myös Tapio Rautavaaraa, koska hänhän oli aikansa 'rokkari'. Siks toisekseen - Ei kai rockin kuunteleminen ja lempparimusana oleminen poissulje muiden musalajien kuuntelemisen? Kuka helvetti on nykyisin niin tynnyrissä oleva, että kuuntelee vain jotain yhtä musiikkigenreä?

En edes näytä 'rokkarilta', kun olen ihan tavis - miltähän se teidän konservatiivien mukaan pitäisi näyttää? Tatuoitu lattiasta kattoon? Kalju, ainakin sivuilta? Muu, mikä? Heh. Jiesus kun ihmiset on vanhoillisia ja kapeakatseisia.

No niinpä, itse kuuntelen lähinnä metallia, mutta sen lisäksi paljon myös klassista ja vanhaa kotimaista iskelmää.

Pointtini oli kuulkaas tiukkanutturat se, että nykyään ei tosiaan voi päältä päin nähdä kuka on minkäkin musagenren suurempi kuuntelija, kuten tosta katistakin huomaa. JUSTIN BIEBER, AHHAHAHAHAHAHA. Miten arvasinkin että on joku iskelmän kuuntelija eikä ollenkaan rok.

Kyllä minäkin kaikkea kuuntelen, mutta tollaset katin näköset nykyään ei ole koskaan kuunnelletkaan välttämättä metallia, se on minusta hyvin hämmentävää, jotenkin nämä nykyajan muodin vuoksi jonkun tyylin ottavat ovat vain hämmentäviä.

Esim jotkut jardashianit Slayer-paitoineen, vaikkeivat koskaan ole bändiä edes kuunnelleet, se on vain muotia heille.. Anteeksi nyt vain mutta menee minulta hieman yli.

Kaikki on sellasta nössömuotijuttua nykyään, pinnallista. Ja kaikilla weeteetatuoinnit ja mankassa antti tuisku. Oi näitä aikoja.

Onneksi oikeella rokihepulla OP.llä ei ole weeteemusteiset käsivarret ja jalat. Nykyään onkin yleisempää että oikeasti rokkareilla on se paljas puhdas iho, ja näillä iskelmäfaneilla sutatut paikat. :DDDD

Vierailija
4218/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo Kati jne ihmettele Sinin käytöstä ollenkaan suhteessa Arttuun ja suhteessa siihen että Sini on naimisissa?!?

Kuka nyt Sinin tekemisiä uskaltaisi kyseenalaistaa? :'D

Vierailija
4219/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vähiten mitään kiintoisaa taloon on muuten yllättäen tarjoillut Kati. Se vaan liikkuu ja on olevinaan iloinen, mutta tosiasiassa peesaa vain äänekästä rinkiä. Mitään omaa hän ei kuitenkaan tarjoile, mutta kun huomasi, että pääsee äänekkäiden suosioon, alkoi kehittää ilkeyksiä. Persoonaton henkilö. 

Vierailija
4220/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti alkuun ku Arttua pidettiin jonai kunnon alfana, ulkonäkö ehkä vähän pettää.

Ei siis siinä mitään, ei kenenkään tarvi olla mikään miehinen mies. Mut tuo Artun käytös tänään kielii siitä mistä vähän arvelinkin, ei uskalla jäädä heikomman puolelle.

Menee Sinin ja klaanin mukaan, koska siellä puolella on ns. suositut.

Todella säälittävää, noloa ja ilkeää käytöstä Siniltä ja munattomuutta Artulta.

Ketju on lukittu.