Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
41441/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas Ella ja Arttu halailee olohuoneessa. Minä en tuomitse. Seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen henkilökohtainen asia. Rakkaus on kaunis asia. Varsinkin tuollainen nuori lempi mikä vielä odottaa sitä todellista roihahtamista. 

Vierailija
41442/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt pillastuko, mutta mua kiinnostaa Ellan erektio. Kai hiirelläkin on kiima, ja kun toista vetelee, luulisi että omakin paisuu. Miten ne teipit pitävät? Ja eikö ole kivuliasta (epäterveellistä) pitää omaa kovettunutta porkkanaa survottuna johonkin pieneen tilaan niissä munastringeissä?

Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?

Tuskinpa tuo tilanne oli Ellalle mitenkään kiihottava. Antoi käsihoidon Artulle. Siinä se.

Kyllä mä naisena kiihotun itse,kun teen handjobin miehelle. Hetero tietty olen.

Minä en läheskään aina. Hetero ja seksuaalisesti aktiivinen nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41443/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt pillastuko, mutta mua kiinnostaa Ellan erektio. Kai hiirelläkin on kiima, ja kun toista vetelee, luulisi että omakin paisuu. Miten ne teipit pitävät? Ja eikö ole kivuliasta (epäterveellistä) pitää omaa kovettunutta porkkanaa survottuna johonkin pieneen tilaan niissä munastringeissä?

Vai eikö Ella kiihotu itse ollenkaan? Sekö on hänen traumansa?

Joudut varmaan kyselemään joltain transnaiselta, tuskin tällä palstalla kauheasti kokemusta aiheesta löytyy. 

Eihän Ella vielä ole transnainen. Fyysisesti hän on edelleen mies, kaikki kellukkeineen.

Voiko transnaisella jäädä munat paikalleen vai vaatiiko leikkauksen,?

Eivät kaikki transnaiset leikkauta alapäätään, ja muutenkin kyse on siitä, mitä itse sisäisesti kokee sukupuolestaan, eikä ulkoisista merkeistä. Ts, transnaiseus/mieheys psyykkisenä kokemuksena on olemassa jo ennen hormonihoitoja ja leikkauksia.

Vierailija
41444/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami valittaa päikyssä että Timo on äksy.

Roope valittaa. Piste.

Vierailija
41445/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse ei näe ilmapiirin huononemista 😬

Toivottavasti ei räjähdä niin että toinen vaan ihmettelee mitä tapahtuu.

Vierailija
41446/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä Roope ja Kati puhui meikatessaan koosteessa?

Vierailija
41447/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kuunnella vaan Krisseä ja Joelia. Arttu ja Timo vois pyöriä myös mukana 👌

Mä kyllä voisi kuunnella Joelia ja Arttua kaksistaan, hauskaa juttua kaksistaan mutta porukassa molemmat tylsiä.

Vierailija
41448/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa huomenna uupuneita mammoja, kun pitää valvoa yö ellukan ja artturin puuhia.

Yök, en kyllä katsoisi vaikka maksettaisiin. 

Vierailija
41449/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ton eetun huulille on tapahtunut? Näyttää oudolta

Vierailija
41450/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ella sitten kiihottuu kun munat napsaistaan pois? Miten kiihottuminen toimii transnaisilla? 

Vierailija
41451/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami valittaa päikyssä että Timo on äksy.

Roope valittaa. Piste.

Saa kai Timollakin olla joskus känkkäränkkäpäivä.

Vierailija
41452/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotanto on ohjeistanut tota toista porukka olemaan läyhäämättä ja ottamaan yhteyttä makkarin kolmikkoon ja puolestaan kieltänyt kolmikolta makkariin linnoittautumisen, niin siitä hyötyy tämä läyhäporukka, koska he joka tapauksessa dominoivat keskuteluja.

Tuo kolmikko on nimenomaan sen takia vetäytynyt omiin oloihinsa, että ovat saaneet jutella kaikenlaista taivaan ja maan välillä rauhaksiin, huutamatta, melskaamatta ja kevyesti toisilleen kettuillen. Kolmikko häviää tässä kaupassa. Huomaa esim. kun toinen porukka yrittää puhua kolmikon kanssa, siihen tulee kummallinen alentuva sävy. Ihan kuin he puhuisivat tyhmemmilleen - vähän sillä mentaliteetilla, et ne reppanan makkariin lukkiutujat.  Luulen, että erityisesti Arttua v'tuttaa tämä, koska hän ei nyt Markosta tykännyt aiemminkaan. 

Tuo makkarikolmikko ei vaan kerta kaikkiaan saa puheenvuoroa isossa porukassa, eikä heitä edes kiinosta väkisin puhua mitään. Nämä suulaammat keskustelijat vie näitä keskusteluja aina. Myös OP ja Timokin saa paremmin suunvuoroa kuin tämä kolmikko.

Pienemmässä porukassa kyllä onnistuu keskustelu muidenkin kanssa.

Usein tupakkipaikalla on ihan hyviäkin keskusteluja, jos mukana on esim. 3-4 henkilöä. Esim. Markolla onnistuu pienemmässä ryhmässä keskustelu tosi hyvin näiden "hiljaisempienkin" kanssa.

Tällä kolmikolla kommunikointityyli on vaan hitaampi ja rauhallisempi, joten isossa porukassa eivät vaan pääse mukaan. Eikä välttämättä ole kiinostustakaan. Varsinkaan jos keskustelu lähtee aivan laukalle, kuten usein lähtee.

Vierailija
41453/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa huomenna uupuneita mammoja, kun pitää valvoa yö ellukan ja artturin puuhia.

Yök, en kyllä katsoisi vaikka maksettaisiin. 

En ikinä katso yöllä. Nukun silloin.

Vierailija
41454/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kutupari Ella ja Arttu ala saada nimeämispisteitä, ei viimekaudellakaan porukka tykännyt yhteisissä nukkumatiloissa liemiensä levittelijöistä.

Viime kaudella tekivät heti selväksi ettei makuuhuoneessa ruikita eritteitä, ei yksikään normi ihminen tykkää nukkua itselle vieraiden eritteitään levittelevien kanssa samassa sängyssä.

Vierailija
41455/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiinalla ei taida olla kaikki kotona. 

Väärin. Sen sijaan sulla, Roopella, Ellalla ja Katilla ei ole ketään kotona.

Vierailija
41456/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati makaa mietteliäänä sängyssä kun hän ei ilmeisesti olekkaan yleisön ykkösuosikki vaikka siihen uskoi kovasti.

Jospa se jo "järkeillyt". Krisse makaa sängyssä = suosittu. Johtopäätös. Makaa sängyssä.

Vierailija
41457/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä muulla tavalla Ellan naiseus tulee ilmi, kuin sillä että meikkaa ja käyttää naisten vaatteita ja alusvaatteita? Ei hänen käytöksessään ja persoonassaan ole mitään feminiinistä. Muistuttaa pikemminkin jotain drag queeniä, nehän ovat tuollaisia "bitchejä" jotka räksyy ja äksyy ja stailaavat itsensä överiksi versioksi naisesta. Minä en tuollaista naisen irvikuvaa sietäisi hetkeäkään. Aika näyttää, saa nähdä missä Ella on esim. 5 tai 10 vuoden päästä. 

Vierailija
41458/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten hyvä formaatti olisi Temptation BB-talo.

Neljä pariskuntaa ja kymmeniä sinkkuja tungettaisi tuonne samaan taloon, sitten vaan katsottaisi mitä tapahtuu. Loputtomasti bileitä ja huoneiden lämpötila +30 niin väkisin vähenee vaatteet.

Vierailija
41459/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkonen, sanokaa nyt mulle että Kati vitsaili tuon BB-alttarinsa kanssa. Eihän kukaan voi olla niin sekopää että rakentaa tuollaisen.

Vierailija
41460/104451 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotanto on ohjeistanut tota toista porukka olemaan läyhäämättä ja ottamaan yhteyttä makkarin kolmikkoon ja puolestaan kieltänyt kolmikolta makkariin linnoittautumisen, niin siitä hyötyy tämä läyhäporukka, koska he joka tapauksessa dominoivat keskuteluja.

Tuo kolmikko on nimenomaan sen takia vetäytynyt omiin oloihinsa, että ovat saaneet jutella kaikenlaista taivaan ja maan välillä rauhaksiin, huutamatta, melskaamatta ja kevyesti toisilleen kettuillen. Kolmikko häviää tässä kaupassa. Huomaa esim. kun toinen porukka yrittää puhua kolmikon kanssa, siihen tulee kummallinen alentuva sävy. Ihan kuin he puhuisivat tyhmemmilleen - vähän sillä mentaliteetilla, et ne reppanan makkariin lukkiutujat.  Luulen, että erityisesti Arttua v'tuttaa tämä, koska hän ei nyt Markosta tykännyt aiemminkaan. 

Tuo makkarikolmikko ei vaan kerta kaikkiaan saa puheenvuoroa isossa porukassa, eikä heitä edes kiinosta väkisin puhua mitään. Nämä suulaammat keskustelijat vie näitä keskusteluja aina. Myös OP ja Timokin saa paremmin suunvuoroa kuin tämä kolmikko.

Pienemmässä porukassa kyllä onnistuu keskustelu muidenkin kanssa.

Usein tupakkipaikalla on ihan hyviäkin keskusteluja, jos mukana on esim. 3-4 henkilöä. Esim. Markolla onnistuu pienemmässä ryhmässä keskustelu tosi hyvin näiden "hiljaisempienkin" kanssa.

Tällä kolmikolla kommunikointityyli on vaan hitaampi ja rauhallisempi, joten isossa porukassa eivät vaan pääse mukaan. Eikä välttämättä ole kiinostustakaan. Varsinkaan jos keskustelu lähtee aivan laukalle, kuten usein lähtee.

Niinpä, ei Timoa,Krisseä, ja Joelia kiinnosta Ellan ja Roopen paska pillu kulli persereikä keskustelut.

Ketju on lukittu.