Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
O-P:
Elämäni tähän asti, ja eteenpäin. Valoisalta näyttää.
Mulla oli valkoiset hiukset, ennen sijoitusta muistan vain pienen punaisen mopon.
2-3 vuotiaana, sijoitusvanhempien luona, eka muistamani lause ” täällä on kukkia”
Mennään koulujen ohi, ei ihmeitä.
Sit lukio ja metsätutkinto.
Lopulta päädyin tottakai roskakuskiksi hyviin hommiin. Luultavasti olen myös kymmenen vuoden päästä siellä, koska miksi vaihtaa hyvää.
Onnellisesti kihloissa olen tällä hetkellä.
Olen asunut eri puolella Suomea, tärkeää, että ystävyys säilyy.
Kalastus on aina ollut tärkeää ja tulee aina olemaan
Ylhäällä näkee alkoholipilviä, rock, rauha ja rakkaus kuuluu elämään. Samoin Täyspaska. Tietokonepelit tulevat aina pysymään mukana ( siksi CS-pilvet)
Yksinkertainen on kaunista
Timo:
Elämänkaari sai alkuna evon riistantutkimusasemalla, tässä isäni kanssa. Sitä ihannoin ja rakastan vieläkin.
Jossain vaiheesa mun sydän painui isän kanssa pohjaan. Sen myötä sydän ei ollut oikein mukana enää missään, ajelehdin vain nahkarotsin kanssa. Nuoruusiässä sai vähän kasausta. Oli kaljapulloo, pillerrii, ystävien kuolemaa, omakin kuolema lähellä.
Alkoi tulla vähän valopilkkuja huumekämppien valopilkkujen sijaan.
Kun päädyin Korkeasaareen, alkoi löytyä intohimo. Arvostan sitä, että eläimet tuntevat olevansa vapaana, vaikka ovatkin ihmisiä varten.
Toivon taas pääseväni Etelä-Afrikaan. Tiedän, että rajakin tulee taas, mutta haluan kuolla Etelä-Afrikassa.
Kristiinalle meni ääni. Hauska läppä. Tosikot ei ymmärrä 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki jo äänestäneet Kristiinaa? Nyt naputtelemaan ääniä ja sassiin. Ei voida antaa jonkun nyyhkytimon voittaa. Mitä sekin esitti itkevänsä, tyhmä vanha pervo. Krissen esitys oli hauska, nuorekas ja hyvin tiesi voittavansa BB:n. Fiksu tyttö.
Onpas Krissellä ilkeitä ihailijoita.
Joel:
Kaikki alkoi siitä, että pieni viikseäs nyytti syntyi.
Meillä oli mahtava Otsokoira
Sitten tuli yläaste. Kyrpäaste perustettiin. Meillä oli yhtenäinen kaveriporukka.
Suolahdessa koulussa löysin alkoholin, se oli mahtavaa.
Koulusta ei ollut apua, mutta mummolta sain 50 euroa.
Armeijassa jouduin luopumaan hiuksista eivät paranneet.
Hanttihommista olen surullinen. Jyväskylän aikoina syntyi Eino ja Aino ihanat pikkusisarukset. Kinkku ei liity tarinaan. Timo on luvannut ottaa jatkossa minut aveciksi. Artun kanssa matkustan Aasiassa. Piirsin sydämiä, koska rakkaus voittaa aina.
Roope:
Minun ikonien elämä
Minun elämäni alkoi. Ekat sanat oli Aaa, ilmoitin sen äänekkäästi
Yksi vuotiaana olin kaksplussan kannessa, siitä asti olen tahtonut olla esillä
Koulu oli pelottava uusi asia. Koulussakin päädyin musaluokalle. Se oli myös surullista aikaa, kun oli nälvintää
Yläaste oli tosi sos. Siellä vapauduin ja lähdin provoamaan muita.
15-vuotiaana sain lahjaksi skootteirin. Sillä lenneltiin pitkin Kirkkonummea ja sosiaalinen elämä alkoi.
Kun menin amikseen menin media-alalle. Valmistuin kolmosen todistuksell ( paras mitä voi olla)
18-vuotiaana lähti iloinen elämä käyntiin. Lähdin Linnanmäelle. Ja suoritin Nelosella opintoja .
Elämä oli hauskaa olin nuori. 20Vuotiaana ostin asunnon. Oli tähtihetki Flowssa juhlin railakkaasti.
Nyt ollaan tässä. Olen tänne BB-taloon aina pyrkinyt ja sen ovat kaikki tienneet. No nyt mietin jatkoa, ja 25 vuotiaana isompi hima. Nyt yksiö.
30-vuotiaana toivottavasti mediamaailman töitä. Vaikka nykyisestäkin tykkään.
40-vuotiaana haluan olla hullu koiramies. Cicciolina ja Bambi saavat omat ig-tilit. Toivottavasti 50-vuotiaana on löytynyt rakkaus tai oma elämäntyyli. Omasta tyylistäni en luovu, mitä vaan muut sanovat
Ollipekan tarina liikuttava.
Mun sydän sykkii OP:lle. Fiksu, aito ja symppis. Ei ratsasta uhriutumalla tai keräämällä säälipisteitä. Hauska tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siellä se Ella kertoo tosiaan 1stream klo 11.55 alkaen, miten teki käsitemput Artulle....Luulin, että Arttu on hetero. Ella vielä kehuu, että se oli kaunis hetki ja Roope kysyy, että menikö loppuun asti niin kyllä. Sit Roope kysyi, että yrittikö Arttu mitään, niin Ella sanoo, että joo yritti laittaa kätensä sen alapäähän mutta hän siirsi kätensä pois. Olis ehkä kannattanut Artun vetää ite käteen peiton alla.....mitähän sen vanhemmat ajattelee. Ja Roope tasan tarkkaan kertoo muille tosta, ei kyllä pysty pitämään suutaan kiinni, viimeistään bibiksissä...
Nyt olis tosiaan kiva nähdä sellainen Artun isän ja äidin "Sohvaperunat"-video, missä näytetään yölliset touhut ja Ellan selonteko niistä XD
Siis onko Artun vanhemmat oikeasti tv 2 sohvaperunoissa?
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalle meni ääni. Hauska läppä. Tosikot ei ymmärrä 😂😂😂😂😂😂
Tämä
Marko
Markon elämänkaari oppitunti. Koulut jäi pois, koska on toissijaisia.
1985 ekat itkut ja paskat. Iloista fiilistä oli lapsuus. Äitin sairaus ja onnettomuus aiheuttivat, että isälle meni huoltajuus.
Äidin kunto vaan heikkenee. Viisivuotiaalle oli kova paikka. Kun äiti parani 9-vuotiaana fiilis parani, kun menin palokuntaan.
Yläasteella eka teinirakkaus. Tytöt tykkäs ja pojat anto selkään. Mopoilun myötä ei koulu kiinnostanut.
Armeijan jälkeen tuli eroja ja ihastuksia kunnes taas tuli ihastus, 2014 syntyi poika, sitten tuli ero.
2017 syntyi uusi rakkaus. Nyt ollaan BB.ssä. Jos vielä tekisi mieli lapsia niin katsotaan. 2025 voisi miettiä ja katsoa töitä ja lapsia lisää. Ja myöhemmin Life is.
Paula
Tervetuloa Papun infoon. 0-20 kaikki täydellistä isät äidit siskot, isovanhemmat, uintiharrastus, teinisekoilut
3-vuotiaana tapasin parhaan kaverini Eerikan. 10Vuotiaana tapasin Hannan ja olemme yhä ystäviä. 18-uotiaan ostin kirkkaan keltaisen mantan.
20-vuotiaana aloitin Bingossa työt. Tapasin Terhin ja meillä on nyt sitten neljän naisen unelmaliitto
olin 10 vuotta töissä Bingoon ja biletimme. Miehiä tuli ja meni.
Tampereella olin teatterikoulussa vuoden 23-vuotiaana. Kävin myös Giljotiiniohjelmassa. Meillä oli Sanna Saarijärvi. Tiesin Tiina lillakin ja sanna lähti lauluun.
Aloin harrastaa kädenvääntöä 24-vuotiaana. Olen Sämmä.
25-vuotiaana aloin käydä salilla. Muutin miehen vuoksi kahden viikon jälkeen Poriin. Erokin tuli, mutta jäin Porriin. Ennätystehtaan voitin , ja 30-vuotiaana join valkkareita voittoon. Nyt aloin nelikymppisenä miettimään, että mitäs nyt ku ei mitään tapahdu. Irtisanoin itseni myin kodin, tulin tänne. Siis ihanaa. Kun joudun täältä veks, niin ehkä se Tampere. Ehkä löytyy vielä unelmakoti ja meis ja kaikki paranee vaan kuten näillä vuosilla tiedetään ( ja Paulaa itketti )
Arttu
Ziisus
Terve. Mun lapsuus , olen Nivalasta, en Oulusta. Lapsuuteni vietin Nivalassa. Synnyin Oulaisissa. Siellä Lehmänpaskan hajussa elelin. Kaveredein kansssa ryyppäsin oppimisvaikeus housussa. Ei oo paljo muistoja nuoruusvuosista-
Mutta aloin tajuta, että vastuu pitää kantaa. Kävin raksalla Iisalmessa. Ei ollut hyvä. Tapasin naisen. Aloin miettiä paikka opiskeluista naisen luota Oulusta. Sain koulupaikan, konetekniikan amk.sta. Oon paskantärkee inssi. Tulevaisuudessa halua olla yrittäjä ja massipäällikkö.
Kristiinalla paras esitys, kunnon widuilua noille näkyvästi voiton metsästäjille Katille, Ellalle ja Roopelle. Ellan ilme oli kuin maansa myyneellä.
Vierailija kirjoitti:
Ällöä paneskella bb:ssä . Eikö ihminen voi 12 viikkoa olla ilman seksiä . Ella avitti sitten Arttua. Eivät ole suudelleet kertaakaan. Kädet kävi Artun munassa. - ei mitään hellyyttä, rakkautta, pelkkää tyydytystä vaan ja sit roopelle kertomaan että oli kaunis hetki. Ei yhtään kaunista mun mielestä. En ymmärrä Ellaa, en Arttua.
Korjasi Eetu hampaansa, mielummin kun nuo huulet.
Pitäisi olla yksi huone missä ei ole kameroita. Saisivat rauhassa hoitaa hommansa eikä koko kansan nähden.
YÖK, HYI. Ella ja Arttu. Oksut.
Ääniä nyt Krisselle ettei nyyhkytarinat voita. Krissellä oli cooli nykyaikanen esitys jonka ainaki me nuoret ymmärretää. Olis ollu vieläki parempi jos olis saanu taustamusaks jotain räppii.
Lava on varmaan käytetympi nimitys 24 oluelle kuin kontti.
Krissen fanien todellinen luonne paljastuu. Viikko on itketty, miten pikku-Kristiinaa kiusataan, mutta nyt saa kirjoittaa törkeyksiä muista.
Ella
Prinsessa syntyi oli onnellinen lapsuus. Harrastin hiihtoa. Oli hyvä perhe , Tikkakoskella. Aloitin kilpatanssin 8-vuotiaana, motivaatio vaan kasvoi ,vaikka lokaa sain. Lukioon menin Voionmaan lukioon Jyväskylään. Tuli syömishäiriötä ja loppuun palamista. Olin Kolmen ällän ylioppilas lukematta .
Ilmataisteluasemiehen arvolla Tikkikseltä armeijasta kotiin.
Sitten Helsinkiin. Menin Laurean Amk, hyväksyin itseni. 2019 tähtihetkeni, tulin ulos.
2020 pääsin BB vahingossa melkein. Helsingissä koulua, töitä bibiksiä. Ensi vuonna haluan uuden opiskelupaikan. Oispa mahtavaa jos löytäisin ihanan miehen . 2024 valmistuminen ja oma koira Elisabeth. Losissa luxuselämää ja sit kaikki viimeistään haluu olla mä.
Kati
No niin. Tervehdys. Tässä on tämä elämänikaari. Nousujohteinen jana.
Mun elämä alkaa ja sit on nousukiitoa. On alku ja loppu. Jana kuvastaa myös sitä, että teen asiat aina täysiä. Alkaa nollasta ja päätyy sataan.
Teen kaiken sataprosenttisesti. 1988 alkoi elämäni. Lapsuus oli tosi onnellinen. Varmasti on lapsuuden sydänsuruja, mutta isossa kuvassa hyvä. Samasssa paikassa aina. Perhe on tukenut. On ollut hyviä kavereita. Kuvioihin tuli myös uinti. Uinti opetti järjestelmällisyyttä.
Muutin 16-vuotiaana pois kotoa, kun vanhemmat erosivat, halusin olla puolueeton. Liian nuorena. Kukaan ei oikein tiennyt mitä teen. Serkkuni”kasvatti” mua. Sit on tehty paljon töitä. En oo ikinä hakenut sossusta rahaa vaan tehnyt enemmän hommia laidasta laitaan.
Uinti kuitenkin antoi sysäyksen liikunta-alalle. 16-vuotiaasta asti on bibikset aina olleet mukana. Nekin on aina tehty täysiä. Ei ole yksittäisiä kohokohtia, sitten aina kun herätään mennään täysiä.
Urheiluopisto oli huippujuttu ja pääsin unelmahommiin. 25-vuotiaana tuli MS-diagnoosi. Erot abortit ja kaikki ovat huonoja, mutta tuo suurin sudenkuoppa. Elämänasteeni olin saanut onneksi jo tuota ennen. Ja nyt osaan sen vuoksi elää vielä enemmän.
Töitä on paiskittu ja kun täytin 30 niin elämääni pompsahti rakkaus. Synttäreilläni hän valitsi minut napakymppileikissä matkalle Seinäjoelle. Ja yhdessä ollaan. Mitä tulevaisuus tuo, niin aikuisuuden. En tahdo menettää sisäistä lasta.
Toivon pääseväni tekemään nykyisiä töitäni isommin. Ehkä ostamme uuden kodin rakkauteni kanssa. Ehkä saamme lapsia, ehkä emme, kaikki käy. Haluan myös matkustaa ja opetella kuusikymppisenä skeittaamaan. Mitä nyt vaan en ole ehtinyt opetella. Ikä ei estä. 70-vuotiaana toivoisin lapsenlapsia tai ystävien lapset olisivat mun elämässä jos ei oo omia.
Eniten elämään vaikuttaa oma pääkoppa. Olosuhteet ei vaikuta eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ollipekan tarina liikuttava.
Kaikki ei saa hyviä lähtökohtia elämälle. Eikä mässäily että siksi minä oon dokannut ja lässynlää.
Kristiina
Kääriyten peittoon
1999 syntyi Kristiina, joka sitten nuoruusaikansa sitten on palloillut. Lapsuus oli ok. Vanhemmat erosivat, jonka jälkeen teiniangsteilin kunnes tapasin avopuolisoni.
Haluan keskittyä tulevaisuuteen.
Voitan BB-n, tulevaisuus on tuntematon. On kaksi mahdollisuutta. Sijoitan ne. Syöksykierre alkaa ja tulee uusi teiniangsti. Löydän uuden sijoituskohteen, nyt konkassa olevan, joka alkaa uuden elämän.
Kunnes syöksykierre jatkuu. Seiska ahdistelee, tulee Seiska ja muut huonot mediat. Kunnes tulee avioliitto ja kuherruskuukausi, kunnes tulee ero.
Kunnes otan uuden kissan, otan toisen , kolmannen ja kunnes olen jo olen monien kissojen omistaja , eläinsuojelu ja mt-toimisto ja kuolen onnellisena
Toinen visio :
Kun voitan, kokeilen uutta yritystä. Sijoitan. Elämä nousukiitoon. Realityshow, rahaa, mies. Lähtee laskuun, kun tulee lapset ja kultaiset noutajat.
Kunnes taas nousuun, lasten teini-ikä. Hirveät teinarit. Alan kippistellä sivistyneesti viiniä, kun vituttaa. Kun lapset täysikäisiä lähden Fuengirolan kautta maailmanympärimatkalle kunnes kuolen onnellisen maailman ympäri matkala.,
Kessu
Miten elää reunalla ja kusta, mutta saavuttaa melkein kaikki
1993 synnyin ja samana päivänä melkein kuolin. No siitä selvisin. Ei senkään jälkeen oo helppoa ollut. 3-vuotiaan olin kuolemassa teholla letkuissa. Sitten löysin Korsoon, eskarit ja koulut siellä.
Salibandykin alkoi. Kello oli muutakin kuin rippilahja, piti olla ajoissa koulussa. Yläaste oli suht onnellista aikaa.
Oli kavereita, välillä oli vähän vähemmän kavereita. Löytyi tupakka, alkoholi ja muutkin paheet. Luin nuoriso-ohjaajaksi. Tuli seurakunta elämään ja työkin
17-vuotiaana löytyi ensirakkaus ( sama yhä). Sain liian nuorena liian paljon ( rahaa). Polvi hajalla, urheilu katkolla.
Keskusta nuorten puheenjohtajaksi viina maistui taas tosi hyvältä.
19-vuotiaana leikin vitsillä kommunistia, ja olin melkein syöksyä pohjalle. Kunnes aloin leikkiä kepulaista
Aloitin myös taasa valmennuksen. Oli kaikkea liikaa. Oltiin pohjalla taas ja kalja maistui. Toteutin lapsuuden unelmani. Menin valmentajaksi Jokereihin pelaajaksi ja valmentajaksi ja vapaamuuraiksi.
Sit tuli Paavo Väyryen.
25-vuotiaana alkoi maailma maistumaan. Menin naimisiin. Asutaan Keravalla. On vaimo ja koira. Tulevaisuudessa lapsia ja ehkä muutto juurille ja Joensuuhun.Mutta mikä kuvastaa en oo nouisissa ja laskuissa ollut yksin.
Timo on pervo ukko ja Oopee on likainen roskakuski joka näyttää siltä että haisee pahalle. Krisselle menee mun ääni.