Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ihmisen luonteesta paljon, jos ei tykkää Krissestä.
Mä tykkäån Krissestä kyllä, ihan mukava likka se on mutta se on liian flegmaattinen BB taloon. Ei osallistu tarpeeksi hy ällä asenteella viikkotehtäviin.
Että ällöttää tuon Roopen ja Paulan touhu.
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ VITTUA NYT:
https://twitter.com/FinF1Fan/status/1313766939517505537?s=08
Yöllisistä keskusteluista vähän ja mitä oikeesti tapahtui
Just joo. Markon viimeinenkin arvostus meni tässä.
Ruokien piiloituksesta rangaistus, please. Ja läyhäämiset toisista ruutuun. Tällä viikolla jatkuvaa tuo Krissestä juoruilu.
Kyllä on kiusaamisjengiä talo täys. Eipä auttanut noiden sääntöjenkään jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Että ällöttää tuon Roopen ja Paulan touhu.
Todellakin! Ovatko unohtaneet kamerat kokoaan vai eivätkö tajua, miten pahalta tuo kuulostaa?
Kessu on jemmannut kai kahvia keittiön kaappiin (eri paikkaan kuin tavallisesti), jotta voi antaa sen porukalle lauantai-aamuna, ja Krisse on tiennyt ko jemmasta. Nyt Paula ja Roope löysivät sen ja piilottivat sen omiin tavaroihinsa.
Roope moitti, että ihan huono jemma, ja totesivat, että aina pitää piilottaa omiin kamoihin, kun niihin ei saa muut koskea.
Eka on harmiton jekku, jossa reilu tarkoitus (ei omimista). Jälkimmäinen vaikuttaa pahemmalta. Aikovatko pitää itsellään?
*** Nyt taas sitten kakkoskamerassa makkarissa Roope, Paula ja Kati juttelevat. Puhuivat, että Krisse ei ole pomppinut pallolla, Kati totesi, että ei se varmaan yllä istumaan siinä, ja alkoi nauraa ilkeästi, mut Paula pysyi tiukan asiallisena, eikä Roopekaan lähtenyt mukaan, niin Kati joutui katkaisemaan naurunsa kesken. Hmmm... Onko Roopella ja Paulalla kuitenkin se raja, etteivät puutu ominaisuuksiin, joille ei voi mitään?
Intressanttia.
Ei tuolla ole enää kuin Timo, Krisse ja Joel. Kaikki muut on pa*kaa.
Ei kaikki puhe ole haukkumista ja läyhäämistä, vai lukeeko jossain säännöissä, ettei kanssakilpailijoista saa puhua mitään?
Marko, Roope, Kessu, OP ja Paula olivat keskenään tupakalla ja huomasivat, että ovat kaikki mökkiläisiä ja totesivat sitten -aivan aiheellisesti- että Krisse ei ole enää mökkiläinen.
Kessun mielestä Krisse on väliinputoaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo Kristiina jooka on talon turhin tapetti. Ei voi ymmärtää hänen 'suosiotaan'. Ei tuo taloon YHTÄÄN mitään.
No, mutta keskustelupalstoille ( ja vissiin siis katsojille) paljonkin, kun joka toinen viesti koskee häntä.
Siitä häiriintynyt 'Eetun äippä' pitää huolta, suoltaa tänne Krisse-roinaa sen minkä ehtii. Seurasi Krissen aamuista makaroninkeittoakin huolella ja raportoi. Hyvin on Krisse mennyt tunteisiin ja ihon alle. Krisse on se oikea Superkati, heh.
Mutta en muista muilta kausilta, että tällainen kiltti ja tavallinen tyttö saisi näin tunteet sekä palstalla että talossa pintaa. Oli silloin se yks Johanna, mut silläkin oli tekotissit. No, ehkä ne vertautuu Krissen tatskoihin ja leikattuun nenuun.
Minä seurasin Krissen tärkeää makaroninkeittoa ja kirjoitin tänne viestin, mutta en todellakaan ole kenenkään talolaisen äiti.
Onko sulla muita harhoja?On. Luulen Eetua mieheksi, kun se itse luulee olevansa nainen.
Oikeasti, miksi Ellan sukupuoli on noin ylitsepääsemätön asia, että tästä jaksetaan vouhkata viikko tolkulla monta kertaa päivässä.
Koska jotkut harhaiset kuvittelee, että naiseksi muuttuminen on ilmoitusasia.
Ja kuvittelet, että tämä lapsellinen jankutuksesi muuttaa jotain?
Sun jatkuva jankuttamisesta jankuttaminen varmaan sitten kyllä hiljentää jankuttamisen 🤕
Vierailija kirjoitti:
BB talo kertoo kyllä paljon miksi pysyn erossa ihmisistä :D
Nuo talon porukat on kyllä ihan kesyjä tän palstan porukoihin verrattuna. Sanoisin että jos en olisi jo erakko ennestään niin tää palsta tekisi musta sellaisen.
Roope on niin täynnä itseään että ei vaan tajua miltä tuo kuulostaa. "Kyllä MÄ tiedä kenen kans mä haluun olla, olen parempi kuin nuo tietyt ihmiset"..tämä on hänen asenteensa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla ole enää kuin Timo, Krisse ja Joel. Kaikki muut on pa*kaa.
ja arttu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ VITTUA NYT:
https://twitter.com/FinF1Fan/status/1313766939517505537?s=08
Yöllisistä keskusteluista vähän ja mitä oikeesti tapahtui
Just joo. Markon viimeinenkin arvostus meni tässä.
Tosta alkuperäisestä videonpätkästä näkee hyvin että Marko otti nokkiinsa ja alkoi tuijottaa Roopen kanssa toisiaan merkitsevästi silmiin, äänettämästi kommunikoiden että Krisse on perseestä. Yhtäkkiä kun Krisse kysyi että otatko Marko munan, hän voi paistaa sen, niin Marko vastaa prinsessamaisesti loukkaantuneena että 'en!'. Todella lapsellinen jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Krisse on talon kuumin tyty 😘
Joo, semmosen lähiön pirinistin näköinen. Kuuma!
Vierailija kirjoitti:
"Roope sanoi olleensa hammaspesulla odottamassa suihkuvuoroa, kun Kristiina käveli hänen ohitseen vapaana olleeseen suihkuun."
Normaalijärkinen tajuaa ongelman tässä lauseessa. Jos suihku on vapaa, miten Roope muka odotti vuoroaan.
roope sanoi että oli sanonut makkarissa olevansa ensimmäisessä vuorossa, totesi kyllä voi olla että kristiina ei kuullut
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Roope sanoi olleensa hammaspesulla odottamassa suihkuvuoroa, kun Kristiina käveli hänen ohitseen vapaana olleeseen suihkuun."
Normaalijärkinen tajuaa ongelman tässä lauseessa. Jos suihku on vapaa, miten Roope muka odotti vuoroaan.
Normaalijärkisenä kysytään "oletko sä menossa?"
Ihan niin kuin tavallisessa elämässäkin.Roope olis voinut sanoa, että on menossa suihkuun. Aivan sama kuin jos Roope olisi ollut hampaita harjaamassa ja Krisse olis tullut vessaan ja mennyt suoraan paskalle. Jos paskattaa mennään sinne paskalle eikä pestä hampaita tai jos on menossa suihkuun, menee sinne heti kun edellinen on suihkusta poistunut ja harjaa vaikka hampaansa sen jälkeen. Roope on täys pelle ja selän takana läyhäävä pahanilmanlintu.
Eikös tuolla normaalisti varata suihkuvuorot tyyliin "mä meen tänään ekana, "mä meen sit sun jälkeen" jne koska siellä tulee vain vähän aikaa kuumaa vettä aamuisin. Jos et ole varannut vuoroa niin on kohteliasta kysyä että oliko nyt joku menossa suihkuun vai voinko mennä tässä välissä.
Roope pesi hampaita ja suihku vapaa. Tottakai suihkuun voi mennä. Riope loukkaantui Krisselle ja läyhäs pojille. Vou pientä. Läyhäringissä oli myös Sami ja Op. Tuo op on kettu. Taitaa sumuttaa poikia 😂😂😂😂
Tottakai voi mennä. Voihan sitä vaikka paskantaa jonkun kenkään tai kusta muroihin mutta se ei välttämättä ole se oikea tapa saada ystäviä.
Kristiina ei osaa lukea ajatuksia. Ja Roope voisi lakata kuvittelemasta, että voi varailla suihkua ajatuksenvoimalla, tai oikeastaan edes sanoillakaan. Herra on hyvä ja harjaa hampaansa suihkun jälkeen, jos sinne suihkuun meno on prioroteettilistalla korkeimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki puhe ole haukkumista ja läyhäämistä, vai lukeeko jossain säännöissä, ettei kanssakilpailijoista saa puhua mitään?
Marko, Roope, Kessu, OP ja Paula olivat keskenään tupakalla ja huomasivat, että ovat kaikki mökkiläisiä ja totesivat sitten -aivan aiheellisesti- että Krisse ei ole enää mökkiläinen.
Kessun mielestä Krisse on väliinputoaja.
Juu, Kessu puhui asiaa, mutta joku muu sanoi, että Krisse on hylännyt mökkiläiset.
Roope on kyllä imelä liero.