Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
38701/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina puhui Katille jumppaohjaajasta. Kati vastasi "jumppaohjaaja??" ja korjasi "aerobic-ohjaaja vai??"... Vaikka itse eilen kutsui sitä jumppa ohjaajaksi kun aerobic-ohjaaja oli liian vaikea sana kirjoittaa! Ihan kun ei muka tiennyt kenestä Krisse puhuu.. Pakko vaan päästä nälvimään.

Feikki-Kati on sika.

Vierailija
38702/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teippi-eetu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teippi-eetu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö täällä AVlla sitä et krisse on itsekkäin asukas kaikista vai onko täälläkin sitä päätöntä fanitusta? Mun mielestä ihan tapetti ja muut puhuu siitä ihan asiaa.

Jaaha, Eetun äiti tuli näköjään taas huutelemaan tänne.

Kuka on eetu? Voitteko nyt vaan sanoa koska en ymmärrä tän ketjun inside läppää täällä.

ELLAN OIKEA VIRALLINEN (ALKUPERÄINEN NIMI) ON EETU. EETU tajua jo !!!

Eihän ole, vaan Lari :D Olenkin ihmetellyt miksi tätä Eetua täällä viljellään.

Eetu Toivainen. Ei muuten oo vaikee googlata tuo..

Jep, siellä se munan teippaaja on , googleen..

Onko sulla jotain omaan seksuaaliseen liittyviä ongelmia kun jankutat siitä munan teippaamisesta?

EI. paraneeko eetun ongelmat teipillä ??! :o)

Toimittaako bb eetulle roudariteipit?

Niinpä. sitois välillä narulla munansa. Ja menis kotiinsa sitomaan..

Ja sun henkinen ikä on 5 vuotta?

ja sun paino on 143 kg ?

Voi osuinko arkaan paikkaan vähä-älyinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38703/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on kyllä ehdottomasti paras roolissaan, sen ei tarvitse edes muuttaa ääntään tai yrittää vääntää kirjakieltä.

Jutut on aivan kuin voisi olettaa vanhalta linnakundilta, eikä lipsu roolissaan missään kohtaa.

Vierailija
38704/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö täällä AVlla sitä et krisse on itsekkäin asukas kaikista vai onko täälläkin sitä päätöntä fanitusta? Mun mielestä ihan tapetti ja muut puhuu siitä ihan asiaa.

Jaaha, Eetun äiti tuli näköjään taas huutelemaan tänne.

Kuka on eetu? Voitteko nyt vaan sanoa koska en ymmärrä tän ketjun inside läppää täällä.

ELLAN OIKEA VIRALLINEN (ALKUPERÄINEN NIMI) ON EETU. EETU tajua jo !!!

Eihän ole, vaan Lari :D Olenkin ihmetellyt miksi tätä Eetua täällä viljellään.

Eetu Toivainen. Ei muuten oo vaikee googlata tuo..

Jep, siellä se munan teippaaja on , googleen..

Onko sulla jotain omaan seksuaaliseen liittyviä ongelmia kun jankutat siitä munan teippaamisesta?

Tää jankuttaja haluaisi itsekin teipata munansa muttei kehtaa.

Vierailija
38705/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa Kristiinankin käytöksessä rippunen epävarmuuttakin. Hänelle jatkuvasti mistä lie sanotaankaan, niin ehkä on vaan päättänyt pitää itsestään huolen.

esim. Viime viikkoisen Ella&Roope shown jälkimainingeissa jutteli Artun kanssa keittiössä. (kun suuttuivat Samille ja Markolle, kun puhuvat seläntakana paskaa)

Arttu oli hämillään, että kun ei tiiä onko nuo nyt tosissaan vai läpällä. Kristiina siihen, että tosissaanhaan ne. Eihän siihen uskalla sanoa yhtään mitään, kun sittenhän nuo saavat lisää vettä myllyynsä. (tästä on esimerkki mökillä, kun Kristiina rehellisesti kertoi Paulalle mitä hänestä ja Kessusta oli puhuttu läpällä seläntakana ja muka Roopea "työnsi lavan eteen". Huutoa ja syyttelyä.)

Arttu siihen sano, että he lähtevät Joelin kanssa karkuun noita tilanteita, ettei vaan joudu siihen myllykkään mukaan. Silloin olivat menneet varastohuonesyvennykseen karkuun. Toivotti Kristiinankin tervetulleeksi seuraavalla kerralla.

Kristiina suht moneen kertaan sanoi, että häntä pelottaa ja ei uskalla sanoa. Mä ymmärrän täysin, että tuommoiset tilanteet tuo epävarmuutta. Kaksi kanaa mulkoilevat joko hiljaa tai sitten puhuvat homoa. Eli muka läpällä sitten kommentoivat kyynisesti.

Kristiinalla kun vielä on gluteeniton ruokavalio, niin parempi on tehdä itse, ettei päästä muita säätämään siihen, jos haluaa terveenä pysyä. Se ruoka on syytä tehdä itse, kun onhan noiden keittiöhygienia, yms kokkaustaidot nähty.

Vierailija
38706/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jauhatte täällä krissen kiusaamisesta mut teiltä iteltänne lentelee transfobisia eetu läppiä. Tekopyhää ja noloa aikuisilta ihmisiltä. Te ootte paljon pahempia ku mikään ella tai roope. Juntteja täynnä tää ketju :D

Kyllä. Ellaa, Katia ja Roopea haukutaan ja nimitellään täällä ja todella törkeästi. Jauhetaan jostain munien teippaamisesta. Mitä sitten jos Ella on mies tai joku on homo tai lesbo. Suvaitsematonta porukkaa.

minä ainakin luulen, että muna- ja nenäteippi- ja pygmijankutukset ovat saman ihmisen kirjoittamia. 

Vierailija
38707/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo on kyllä ehdottomasti paras roolissaan, sen ei tarvitse edes muuttaa ääntään tai yrittää vääntää kirjakieltä.

Jutut on aivan kuin voisi olettaa vanhalta linnakundilta, eikä lipsu roolissaan missään kohtaa.

Timo on huikee tyyppi.

Vierailija
38708/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timppa osaa kyllä näytellä :)

Vierailija
38709/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo tapetti-nimitys on vähän hölmö. Kun kaikki nyt ei vaan ole räiskyviä ja äänekkäitä persoonia tai ekstrovertteja. Onko pakko BB: ssa pärjätäkseen olla sellainen? En sit oo niin seurannu Krisseä vielä, minkä verran hänellä olisi muuten annettavaa.

Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Joskus muinoinhan tuota nimitystä alettiin viljelemään introverteista tapauksista, kun niitä pidettiin tarkoituksen mukaisesti tylsinä asukkaina.

Itse taas viihdyn näistä vetäytyjistä ja harvasanaisemmista asukkaista enemmän. Heillä on kerrottavaa.

Myös BB-kuningas Kim Sainio sanoi castingista silloin muinoin, että jotkut napataan mukaan sen takia, että osaavat olla hiljaa pitkiäkin aikoja.

Ja samalla pystyn ymmärtämään, ettei vikoja viikkoja voi olla pelkkiä hiljaisempia asukkaita. Sehän olisi kuin tuijottaisi maalin kuivumista ja mähän viihdyn oikeassa elämässä jopa siitäkin.

Vierailija
38710/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa Kristiinankin käytöksessä rippunen epävarmuuttakin. Hänelle jatkuvasti mistä lie sanotaankaan, niin ehkä on vaan päättänyt pitää itsestään huolen.

esim. Viime viikkoisen Ella&Roope shown jälkimainingeissa jutteli Artun kanssa keittiössä. (kun suuttuivat Samille ja Markolle, kun puhuvat seläntakana paskaa)

Arttu oli hämillään, että kun ei tiiä onko nuo nyt tosissaan vai läpällä. Kristiina siihen, että tosissaanhaan ne. Eihän siihen uskalla sanoa yhtään mitään, kun sittenhän nuo saavat lisää vettä myllyynsä. (tästä on esimerkki mökillä, kun Kristiina rehellisesti kertoi Paulalle mitä hänestä ja Kessusta oli puhuttu läpällä seläntakana ja muka Roopea "työnsi lavan eteen". Huutoa ja syyttelyä.)

Arttu siihen sano, että he lähtevät Joelin kanssa karkuun noita tilanteita, ettei vaan joudu siihen myllykkään mukaan. Silloin olivat menneet varastohuonesyvennykseen karkuun. Toivotti Kristiinankin tervetulleeksi seuraavalla kerralla.

Kristiina suht moneen kertaan sanoi, että häntä pelottaa ja ei uskalla sanoa. Mä ymmärrän täysin, että tuommoiset tilanteet tuo epävarmuutta. Kaksi kanaa mulkoilevat joko hiljaa tai sitten puhuvat homoa. Eli muka läpällä sitten kommentoivat kyynisesti.

Kristiinalla kun vielä on gluteeniton ruokavalio, niin parempi on tehdä itse, ettei päästä muita säätämään siihen, jos haluaa terveenä pysyä. Se ruoka on syytä tehdä itse, kun onhan noiden keittiöhygienia, yms kokkaustaidot nähty.

Käärme-ella, roope ja katikin porukalla kiusaavat kristiinaa. Miten porukan pienin ja nuorin voi puolustautua ?? Ei yhtään mitenkään :o(

Vierailija
38711/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina puhui Katille jumppaohjaajasta. Kati vastasi "jumppaohjaaja??" ja korjasi "aerobic-ohjaaja vai??"... Vaikka itse eilen kutsui sitä jumppa ohjaajaksi kun aerobic-ohjaaja oli liian vaikea sana kirjoittaa! Ihan kun ei muka tiennyt kenestä Krisse puhuu.. Pakko vaan päästä nälvimään.

Kati itse sanoi Samia joogiksi. 

Vierailija
38712/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaajat-pois kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärme-ella, roope ja katikin porukalla kiusaavat kristiinaa. Miten porukan pienin ja nuorin voi puolustautua ?? Ei yhtään mitenkään :o(

Suomen kansa puolustaa Kristiinaa.

Vierailija
38713/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan todellakaan ymmärrä miksi kansa haluaa pitää krissen talossa. Myös senkin takia jos jää välillä jalkoihin ja häntä syrjitään. Helpompi olisi vaan häätää talosta että pääsisi oman miehen luokse

Paras ja helpoin ratkaisu on häätää Ella ja roope. En vain todellakaan ymmärrä miksi kansa haluaa pitää ellan ja Roopen talossa.

Eihän noita mikään kansa äänestä, vaan tuotanto päättää. Ellan ja Roopen viihdearvo on ihan liian suuri, samoin kuin Samin. Tällä kaudella mennään halvalla ja otetaan vaan kylmiä riitapukareita taloon, jotta ne tappelevat ihan ilman sen kummempaa härnäämistäkin.

Roopella on viihdearvoa, mutta mitä ihmeen viihdearvoa on Ellalla? Ikävystyttävä, pitkästyttävä, melkein nukahtaa ja nukahtaakin kesken hänen pitkien monologien. Onko hän sanonut mitään järkevää/hauskaa? Onko hänen viihdyttävyytensä siinä, että kihisee kateudesta?

Vierailija
38714/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikaiset koulukiusaamiset järkyttäviä.Nyt sitten BB talossa ja aikuinen ihminen.Se tekee sitä ja syö niin ja noin ja Arttu on mun jne.Ilme on kun haluaisi tappaa toisen.Tuollaisella asenteella ei pärjää pitkälle elämässä.

Vierailija
38715/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän täysin että Krisse vetäytyy porukasta. Kyllä sen huomaa, kun joku inhoaa. Kaikki mulkoilu, silmien pyörittely, päälle puhuminen ja naureskelu varmasti ahdistaa. Lisäksi tää jatkuva haukkuminen. Roope ei tunnu enää muuta tekevän kuin jauhavat Krissestä.

Ja myös Joel ja Arttu on tosta porukasta vetäytynyt. Jotenkin toi paha olo kulminoituu tuolla, tulee mieleen kun Janicaa (2011) ja Johannaa/Katariina (2012) haukuttiin aivan helvetisti.

Vituttaa tollasen katsominen. Ollaan kiusaamista vastaan mutta tehdään sitä itse.

Vierailija
38716/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista menoa, tykkään :D

Vierailija
38717/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaaminen ja haukkuminen on jollekkin viihdettä niin kannattaa miett oma arvomaailma uusiksi. Viihdettä on huumorin heitto, hyvät keskustelut ja pelleily. Ei yhden henkilön piin ottelut, mollaaminen ja haukkuminen.

Vierailija
38718/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän täysin että Krisse vetäytyy porukasta. Kyllä sen huomaa, kun joku inhoaa. Kaikki mulkoilu, silmien pyörittely, päälle puhuminen ja naureskelu varmasti ahdistaa. Lisäksi tää jatkuva haukkuminen. Roope ei tunnu enää muuta tekevän kuin jauhavat Krissestä.

Ja myös Joel ja Arttu on tosta porukasta vetäytynyt. Jotenkin toi paha olo kulminoituu tuolla, tulee mieleen kun Janicaa (2011) ja Johannaa/Katariina (2012) haukuttiin aivan helvetisti.

Vituttaa tollasen katsominen. Ollaan kiusaamista vastaan mutta tehdään sitä itse.

Totta !! Varsinkin tuo ella on pahin. Ella pois ja roopelle rankkua+ puhuttelu tuotannon taholta.

Vierailija
38719/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiusaaminen ja haukkuminen on jollekkin viihdettä niin kannattaa miett oma arvomaailma uusiksi. Viihdettä on huumorin heitto, hyvät keskustelut ja pelleily. Ei yhden henkilön piin ottelut, mollaaminen ja haukkuminen.

*piikittelyä meinasin, autocorrect teki temput

Vierailija
38720/104451 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina on kyllä hyvin roolissaan mukana, hyvä Krisse!

Ketju on lukittu.